MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 8 z 85

Autor:  iniside [ 22 sie 2011, 17:51 ]
Tytuł: 

Seamless przejscia pomiedzy dajmy na to egiptem a transylwania czy jeszcze gorzej Londynem..
Już to widze.
Dostalibysmy w tedy ziemie w wersji mikro. Byłby płacz, że na jak to, no jak to tak, francja tylko 4km2 ?
Tak można łatwo rozszrzeać świat o kolejne zony. Mnie tam odpowiada.

Cytuj:
- The 3 REGIONS (new england, egypt, transylvania) are around 4 times the size of the biggest zone in AoC (so quite big I suppose which is great) each region is made of several playfields/zones

To region w którym się znajdują zony jest 4x wiekszy od największej zony w AoC..
Czyli w sumie nie tak dużo. Co innego jakby zony w regionach były 4x większe.

Autor:  Isengrim [ 22 sie 2011, 18:09 ]
Tytuł: 

To nieścisłość która wyniknęła z różnego rozumienia słowa zone u graczy i devsów ;) oficjalne dementi to:
Cytuj:
Clarification time again -

New England, Egypt and Transylvania are *regions*

Regions contain multiple *playfields/zones*

3 major regions

more than that in zones

So when we were asked about *regions*, we were saying that they are roughly 4 times the size of an Age of Conan zone.

To put it in Age of Conan size terms... New England = Cimmeria (at launch)

Hope that helps?
Nusquam

Autor:  iniside [ 22 sie 2011, 18:11 ]
Tytuł: 

To dalej nie wiele mówi, bo przecież w AoC nie było całej Cymerii, tylko pare zon sklecionych do kupy ;p.
Powiedzieliby wprost jak duże są zony w TSW i byłby spokoj.

Autor:  Isengrim [ 22 sie 2011, 18:22 ]
Tytuł: 

Pewnie są rożnej wielkości. Ja optymistycznie zakladam że będzie 4 razy więcej miejsca między loading screenami. :D
To dementi się pojawiło, bo ludzie zaczęli panikować że tylko 3 zony (tak było w pierwotnym cytacie) to za mało contentu.

Autor:  Isengrim [ 25 sie 2011, 18:26 ]
Tytuł: 

Nowy trailer O tyle ciekawy, że jest trochę o PvP. Polecam obejrzeć przynajmniej drugą połowę, ciekawe rzeczy się dzieją 8)
No i jutro(26/08) zapisy na betę. Ci którzy przeszli test inicjacyjny nie muszą ponownie się zapisywać.

Autor:  sula [ 25 sie 2011, 18:53 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Nowy trailer O tyle ciekawy, że jest trochę o PvP. Polecam obejrzeć przynajmniej drugą połowę, ciekawe rzeczy się dzieją 8)
No i jutro(26/08) zapisy na betę. Ci którzy przeszli test inicjacyjny nie muszą ponownie się zapisywać.

No ja przechodziłem ,ale wieki temu jak TSW dopiero zaczynało i nawet nie wiem czy prawdziwe dane tam podawałem , o ile tam jakieś dane oprócz maila się podawało bo nic a nic nie pamiętam lol (oprócz samego testu trochę)

Mam nadzieję ,że mi na maila przyjdzie jakieś powiadomienie o losowaniu bety i że nie muszę już "składać podania"

Autor:  Piaskowy [ 25 sie 2011, 20:45 ]
Tytuł: 

Tyle zachodu dla bety ^^
http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... tml/page/1

Autor:  sula [ 25 sie 2011, 20:54 ]
Tytuł: 

No tworzą Hype , norma :)

Edit: dopiero teraz zauważyłem EA wydaję to grę :O AoC też EA wydawała?

Autor:  Isengrim [ 25 sie 2011, 20:59 ]
Tytuł: 

Nie, AoC eidos wydawał.
A EA jest współwydawcą.
A co do kombinacji z betą - nakręcają hype i tyle. Marketing szeptany FTW.

Autor:  sula [ 25 sie 2011, 21:13 ]
Tytuł: 

No tak właśnie mi się wydawało bo marketing jest inaczej prowadzony od początku , w sumie lepiej jest zrobiony. Nie mówiąc już o tym ,że CGI są lepiej zrobione , no ale w sumie też trochę czasu mineło.

Mimo to CGI Dragonów pamiętam ,że jak wyszło to zrobiło małą furorę na youtube .


Niech nie spieprzą tej gry i swój support poprawią , bo się zaczynam do niej przekonywać ( skill based , Lovecraft , no I P2P co dla mnie też ma znaczenie).

Jeszcze pytanie jak będzie z performance , wiadomo ,że będzie trzeba mieć w miarę sprzęt ,ale mam nadzieję ,że performance silnika poprawili od czasu AoC bo tam do tej pory czasem silnik nie wyrabią w sytuacjach gdzie nie powinno być problemu.

Autor:  candidoser [ 25 sie 2011, 21:35 ]
Tytuł: 

Jesli dobrze pamietam to silnik w AoC jest w tej chwili szybki, tylko dosyc pamieciozerny. Przynajmniej takie byly moje obserwacje.

Autor:  Isengrim [ 25 sie 2011, 21:44 ]
Tytuł: 

Silnik każdy może sprawdzić grając w AoC:unchained. U mnie wszystko chodzi bez problemów, a kompa nie mam wypasionego. Jedyne czego się boję, to dużych starć PvP (bo podobno będzie wykrywanie kolizji). Żeby znowu nie było lag/crash.

Autor:  iniside [ 26 sie 2011, 07:16 ]
Tytuł: 

Nie mozna.
W AoC dalej nie ma tego: http://www.geomerics.com/
A kupili to juz cholera wie kiedy..

Autor:  Piaskowy [ 26 sie 2011, 08:49 ]
Tytuł: 

Cytuj:
During today's quarterly financial presentation Funcom presented the initial overview on the planned business model for The Secret World.

At the presentation we revealed that The Secret World will feature a traditional paid subscription model combined with micro-transactions through an in-game store. This information was provided as part of Funcom's financial forecast going forward, and no further details were given due to the fact that we are still working on finalizing the model.

We are very excited about introducing an in-game store already from launch. Being able to integrate the store into the actual design of the game pre-launch gives us opportunities you do not normally get when introducing a store after you have launched a game.

We will be revealing more information about the store at a later date, but what we can say for now is that it will focus mostly on character customisation and convenience items such as clothing - of which The Secret World will offer a ton of variety! As developers we are being very careful in making sure that items purchased through the store does not give players any unfair advantage against those who do not use the in-game store.

Character power in The Secret World will be determined by how well you play the game, not how much money you are willing to put into it.

We look forward to revealing more about the in-game store as we progress towards launch!



Rozbawiła mnie ta część
"As developers we are being very careful in making sure that items purchased through the store does not give players any unfair advantage against those who do not use the in-game store."

GA i inny taż tak mówili na początku, nie dość że subs to jeszcze itemshop, który zapewne z czasem przerodzi się w "hipermarket".

Oczywiście beta pokaże czy warto grać i płacić, ale sam fakt, że od początku będzie IS dostępny..hmm

Tylko "ciuszki", jasne, poczekajmy kilka miesięcy.

Autor:  sula [ 26 sie 2011, 10:05 ]
Tytuł: 

Aha czyli mam zapłacić za boxa /key-a , subskrypcje i jeszcze item store od początku?

Lol

Niech się pierdolą.

Autor:  Isengrim [ 26 sie 2011, 10:15 ]
Tytuł: 

Raczej spodziewałem się tego. Ciuchy bez statow aż się proszą o IS. I dobrze że dają to od startu, a nie po kilku miesiącach. Jakby jeszcze była możliwość projektowania ciuchow przez graczy, to też by było miło.

Autor:  sula [ 26 sie 2011, 10:37 ]
Tytuł: 

Proszą czy nie proszą , ja chcę aby także "ciuchy" i inne pierdołki były dostępne TYLKO przez grę.

Projektowanie ciuchów? Spoko jeżeli później będzie można je mieć tylko np. przez crafting albo z dropa czy coś.

To ,że więcej gier będzie szło tą drogą nie jest dla mnie argumentem i nie wpłynie na moje decyzję.

No to by było na tyle.


Dla mnie to zaskoczenie , nie spodziewałem się tego.

Już prędzej myślałem ,że zrobią F2P jak AoC czy Lotro z opcjonalnym subem.
Chociaż wtedy też bym nie grał.

Autor:  Isengrim [ 26 sie 2011, 10:53 ]
Tytuł: 

Aoc i lotro były p2p na starcie , f2p to sposób na zdobycie nowych klientów którzy będą płacić. Nie znam żadnej dobrej gry "za darmo", za to w wielu f2p jest standardem trol wkurwiający innych, bo nic go to nie kosztuje. Dlatego lubię p2p-mniej troli i lepsza gra.
IS ma być opcjonalny i nie wpływać na mechanikę gry. Jeśli tak będzie, to dla mnie problemu nie ma.

Autor:  sula [ 26 sie 2011, 10:59 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Aoc i lotro były p2p na starcie , f2p to sposób na zdobycie nowych klientów którzy będą płacić. Nie znam żadnej dobrej gry "za darmo", za to w wielu f2p jest standardem trol wkurwiający innych, bo nic go to nie kosztuje. Dlatego lubię p2p-mniej troli i lepsza gra.

Też dlatego wolę P2P.

Cytuj:
IS ma być opcjonalny i nie wpływać na mechanikę gry. Jeśli tak będzie, to dla mnie problemu nie ma.

Tu się różnimy. Dla mnie rzeczy takie jak "cosmetics & convenience" to jest też integralna i ważna część gry. Po to subskrypcję płacę ,żeby to też dostać w całości za tą subskrypcję.

Sama obecność IS już dla mnie jest zła.

Edit: jak chcą IS taki z ciuchami , opcjami "kustomizacji" postaci i innymi pierdółkami dodaćto niech zrobią B2P bez abonamentu jak GW2 .

Autor:  iniside [ 26 sie 2011, 11:27 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Aoc i lotro były p2p na starcie , f2p to sposób na zdobycie nowych klientów którzy będą płacić. Nie znam żadnej dobrej gry "za darmo", za to w wielu f2p jest standardem trol wkurwiający innych, bo nic go to nie kosztuje. Dlatego lubię p2p-mniej troli i lepsza gra.
.

Guild Wars.
Skoro już mowa o grach ;p.

Strona 8 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team