MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WURM 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871
Strona 8 z 30

Autor:  Highlander [ 16 sie 2013, 17:14 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Gra jest ok, w miare, ale nie dla kazdego. Ja za bardzo w UO nie gralem ale mimo, ze wurm jest w 3d to uczucie jest troche jakby byl podobny do UO ;p 2d jak to napisal hurri. Ale podobienstwo do minecrafta jest imo duze, tylko bardziej skomplikowane, w minecraft latwo sobie cos tam znalezc i zrobic i szybciej to idzie. W wurmie to pewnie sporo trwa zanim sie chate postawi ;p dla mnie za dlugo to wszystko trwa. Java imo nie jest najszczesliwsza tez. Widzialem tez filmy dzieciakow co jaraja sie minecraftem, to nie wiem czy inwazji ich tam nie bedzie :P To z takich powierzchownych wrazen.

Ale Notch chyba juz sie nie zajmuje wurmem?

Gdyby Mortal wyszedl taki jak w stanie obecnym to moze by ktos w to gral, a tak to juz wszyscy quitneli.

mnie bardziej dziwi, ze ktos gra w jakies final fantasy.

Autor:  Huragan [ 16 sie 2013, 21:32 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

zaboleq napisał(a):
Jezusie, wygląda to tragicznie :D. Serio Panowie, podziwiam was :F. To już chyba MO się lepiej prezentuje?


Nie porownuj nawet badziewnego MO do Wurma :) Nie wiem co ty chcesz od tej grafiki

http://www.youtube.com/watch?v=6SxaOPsiv5A

Autor:  Teo [ 16 sie 2013, 21:45 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Wybudowanie domku, to jakieś z pół godziny, co do grafy ostatnia zmiana oświetlenia polepszyła jeszcze jakość, nie wiem ale tego to bym się już nie czepiał, mechanika w grze to 90% zadowolenia i grywalności.

Autor:  zaboleq [ 16 sie 2013, 21:45 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Zari nie skomentuje tego filmiku ;).

Autor:  Huragan [ 16 sie 2013, 22:08 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

zaboleq napisał(a):
Zari nie skomentuje tego filmiku ;).


wiem, zatkalo cie :) spoko

Autor:  Highlander [ 16 sie 2013, 22:21 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

widzialem w necie podsumowanie:
MO: lepsza grafa, taki sobie gameplay
wurm: taka sobie grafika, lepszy gameplay

ale to nie moja opinia. U mnie to wyglada i dziala zdecydowanie gorzej niz na tych wszystkich filmach. Jakos tej javy 64bit chyba tez nie ustawilem, ale wyrzucajac 32 bit przegladarki jak firefox nie przestana dzialac? w koncu sa 32 bitowe.

Autor:  Teo [ 17 sie 2013, 09:30 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

WURM wymaga 64bit java i ustawienia by korzystał klient z karty graficznej, a nie z integry co domyślnie się włącza, wtedy na max grafa i jest ok.
Zabol, to nie jest gra dla ciebie.
High, u mnie działa w systemie wszystko z ta java 64bit.

Jakość grafy, nie wiem do czego porównywać ale nie wysilam się na to, świat na max detalach jest ładny, duży wpływ na to ma jak ludzie go zagospodarują, same tekstury są uproszczone, nadrabia oświetlenie, ładnie zrobiona woda i odbicia w nim, zabudowa jeśli ktoś przemyśli to jest ładna, nie porównywałbym tego do MO, WURM działa poprawnie, trzeba brac pod uwage że tu kazde pole mapy jest możliwe do zmiany przez graczy, terraforming np xsyona wykończył, a tu jest to dobrze przemyślane.
Jest to jedyna gra gdzie kopalnie to osobny świat, możliwość ich budowy włączania w fortyfikacje jest genialny, jaskinie/porty gdzie można wpływać łódkami, tajne przejścia, blokowanie podkopów czy usypywania ramp z ziemi, co jakis ludzie wymyślają różne ciekawe rzeczy i zastosowania.

Świat w tej grze żyje, nie dlatego że skrypciki coś tam robią tylko to gracze cos robią, opuszczone wioski są adoptowane przez nowych, budowane nowe projekty, usypywanie wysepek, budowanie twierdz na nasypach gigantycznych, kanały żeglugowe, drogi przez pustynie, ogrodzenia, oświetlenie, jak na tak mała gre i tak mała ilość graczy nadal mam momentami opad szczeny.

Autor:  Highlander [ 17 sie 2013, 10:10 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Czyli java nie trzeba ustawiac ani instalowac nic specjalnie? a jak nie mam integry to chyba tez nie musze? ;p ale crfapowato mi to lata. Z tym, ze mam chujoze kompa.

Autor:  Teo [ 17 sie 2013, 10:56 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

nic nie ustawiać, wyczyścić kompa z wszystkiego java, zainstalować najnowszą java 64bit, drobne ustawienia w configu gry i jest 60fps na przeciętnym kompie, tu 30fps jest comfortowe

Autor:  candidoser [ 17 sie 2013, 13:41 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

gra dla bezrobotnych budowlancow - masa wolnego czasu plus zapal do budowania.
Pierwsze wrazenie jest niezle, w zasadzie kazda scianka, plaszczyzna to obiekt na ktory mozna kliknac i cos zrobic. Imo jakby to przepisali na jakis normalny engine (tylko, ktory enigne pozwala na takie modyfikacje terenu?) i dali dobry kombat to by cos z tego bylo. A tak to niszowa nisza;)

Autor:  Highlander [ 17 sie 2013, 14:00 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

wole minecrafta :P

jak wywale jake i dam tylko 64 bit to mam problem z innymi aplikacjami.

dobry combat to ma tylko dfo.

Autor:  Teo [ 17 sie 2013, 16:10 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ogólnie dyskusja o grach niszowych jest problematyczna, każdy ma inne gusta, różną ilość czasu poświęca grze, no i ilość graczy liczona w setkach czy tysiącach nie ułatwia "przebicia" się do mas.

Czy walka w DFO jest najlepsza to nie sadze, mi odpowiadała do pewnego momentu, z czasem jak większość graczy odpadła to zostali sami obcykani w zręcznościówkach i ogarniający 3rd soft, makra itd, o DFO2 nie wypowiadam się bo nie znam.

Myślę że więcej ludzi znajdziesz co napisze że walka w WoW jest lepsza, a dotego masz zapaleńców co ciśnie w koreańskie gówna i też będą chwalić, taki już jest los niszowych gier.

WURM na serwerze EPIC nie opiera się tylko na budowaniu, simsowanie w 100% jest na freedom, na EPIC budowanie, terraforming, lokalizacja wymusza strategie i taktykę, przyspieszone skilowanie na EPIC zmniejsza zmęczenie tym wszystkim, celem jest przetrwać i nie zostać rozjechanym, dlatego tak sporo poświęca się budowaniu bo każdy chce by jego dzieło przetrwało starcie z wrogiem.
Miesiąc temu nasza stolica sojuszu na elevation została rozjechana dosłownie przez wroga, straty można liczyć w okolicach zapewne ponad tysiąca dolców, potem powstaje nowe królestwo graczy, nowe i silne, które ustawia troszkę podział sił, jednak mija dwa tygodnie i zostali wygonieni z wyspy, wrócili na stare śmieci, cały czas coś się dzieje, gra żyje i to jest istotne.

Co można w tej grze solo zobaczyć i to powiedzmy po kilku godzinach, szczerze napisze wielkie gówno, to jest sandbox mmo, wymaga interakcji ze światem i z graczami, pomoc od innych graczy jest gigantycznym boostem, jednak prowadzenie za rączkę mija się z celem, ci co nie ogarniają wymiękają ale to ich problem, ci co chcą bawią się w tej grze jak w wielu innych.

Autor:  Highlander [ 17 sie 2013, 16:49 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Moga sobie wolec... w dfo combat jest lepszy i taktyka tez ma bardzo duze znaczenie. Przynajmniej bardziej wyskilowana/z lepszym sprzetem postac ni ma takiego znaczenia. Jak ktos jest noobem to go nawet golas pojedzie. W innych grach pozniej decyduja cyferki zamiast rzeczywistego skilla. Po prostu trzeba zaakceptowac, ze sa gorsi i lepsi, i tyle. Lepsze to niz tab + wciskanie sobie skilli.

W dfo uw juz makr nie ma raczej.

Ta bo SC2 i Quake tez są gorsze bo są bardziej zrecznosciowe... To wrzuca gre w inny wymiar, wszystko zalezy wtedy od gracza.

Autor:  Teo [ 17 sie 2013, 18:08 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Nie pisze że gorsze tylko osobiście dla mnie to czy to jest lepsze lub gorsze, a to różnica.
Jestem słaby w zręcznościówkach, dobry skill w takich grach wymaga w cholerę ćwiczenia i poświęcania uwagi, czas tu ma tez znaczenie, podobnie jak cs, cod, bf, newbie to mięso dla dobrych graczy.
Dlatego dla mnie granie w DFO mija się z celem mimo ze podobał mi się sam combat, coś w grze trzeba robić bo inaczej nudzi się to szybko.

Autor:  Highlander [ 17 sie 2013, 19:23 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ja wole sam combat ale to na inne rzeczy brakuje mi czasu lub sie nie chce po prostu ;) a uczyc sie piwipi to chetnie.

Autor:  Huragan [ 17 sie 2013, 19:46 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

embe napisał(a):
Jestem słaby w zręcznościówkach, dobry skill w takich grach wymaga w cholerę ćwiczenia i poświęcania uwagi, czas tu ma tez znaczenie, podobnie jak cs, cod, bf, newbie to mięso dla dobrych graczy..



tia, w grach mmo w okresie średniowiecza nie można być camperem sniperem :(

Autor:  Quetzacotl [ 17 sie 2013, 23:41 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

dobrze widze, że już wprowadzili wielopoziomowe budynki w WURMie?

Autor:  Teo [ 18 sie 2013, 00:07 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

od 1.0, potem sporo zmian było w 1.1, obecnie średnio raz na tydzień małe patche plus poprawki grafiki itp, następny wielki patch to będzie combat ale trudno powiedzieć kiedy, stawiają sobie za cel zrobić w tym roku

Autor:  lamoon [ 18 sie 2013, 08:56 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Highlander napisał(a):
W dfo uw juz makr nie ma raczej.


Ty High chyba sam nie wierzysz w to co piszesz ;) Wiadomo, że są makra w DFO (tym nowym) i to chyba na jeszcze większą skalę niż były kiedyś. Sam się swojego czasu interesowałem DFO właśnie pod kątem makr do nowego DFO, czy zostało to jakoś poprawione i zmienione. I po przeszukaniu neta po prostu byłem w szoku co gracze za makra mają. Nawet pamiętam, że pomyślałem, że brakuje tylko makra, które będzie za Ciebie grało.

Autor:  Highlander [ 18 sie 2013, 08:58 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Za bardzo nie spotkalem sie z kims co tego uzywal, stad moj wniosek.

Strona 8 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team