Cytuj:
Zresztą w GW2 mają pojawić się nowe skile, z jakiegoś powodu prawda?
Oczywiscie, ze maja. Bylem jednym whinerow ktorzy sie tego domagali. Ale rzecz nie w ilosci skili, tylko ich uzytecznosci.
A powodem jest progress. Dodanie ascended itemow, odbiło sie taką czkawką, ze wątpie zeby czegos w tym stylu sprobowali wczesniej niz za 5 lat. Bedą nie tylko nowe skile, ale tez nowe traity. Wkoncu poszli porozum do glowy i będą progress grze rozwijać horyzontalnie.
Fun fact.
Na srednio-wczenym etapie rozwoju w GW2 nie było leveli, nie bylo helperow, nie bylo serduszedk, wogole zadnego vertykalnego progresu. Gracz zaczynal i mial robić co chciał. Ale biedni testerzy nie wiedzieli co mają ze sobą zrobić
Cytuj:
W RaiderZ - nie gadaj, że projectile leci zawsze do celu,
Nie napisałem, że zawsze. Napisałem, ze maja pewien prog (czas zycia), po ktorym zawsze trafia w cel.
Cytuj:
A animacje =/= combat.
Ehe. Pograj w Dark Souls w takim razie ;p.
Animacje = Combat. No chyba, ze uwazasz, ze nie musisz widzieć machnięcia mieczem, zeby je ominac, no to gz.
Musisz też wiedzieć, że jesli jest to dobrze zrbione to animacja pokazuje dokładnie kiedy i jak nastąpi uderzenie.