mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 10:53 
Cytuj  
Cytuj:
Zresztą w GW2 mają pojawić się nowe skile, z jakiegoś powodu prawda?

Oczywiscie, ze maja. Bylem jednym whinerow ktorzy sie tego domagali. Ale rzecz nie w ilosci skili, tylko ich uzytecznosci.
A powodem jest progress. Dodanie ascended itemow, odbiło sie taką czkawką, ze wątpie zeby czegos w tym stylu sprobowali wczesniej niz za 5 lat. Bedą nie tylko nowe skile, ale tez nowe traity. Wkoncu poszli porozum do glowy i będą progress grze rozwijać horyzontalnie.

Fun fact.
Na srednio-wczenym etapie rozwoju w GW2 nie było leveli, nie bylo helperow, nie bylo serduszedk, wogole zadnego vertykalnego progresu. Gracz zaczynal i mial robić co chciał. Ale biedni testerzy nie wiedzieli co mają ze sobą zrobić :lol: :lol:

Cytuj:
W RaiderZ - nie gadaj, że projectile leci zawsze do celu,

Nie napisałem, że zawsze. Napisałem, ze maja pewien prog (czas zycia), po ktorym zawsze trafia w cel.

Cytuj:
A animacje =/= combat.

Ehe. Pograj w Dark Souls w takim razie ;p.
Animacje = Combat. No chyba, ze uwazasz, ze nie musisz widzieć machnięcia mieczem, zeby je ominac, no to gz.
Musisz też wiedzieć, że jesli jest to dobrze zrbione to animacja pokazuje dokładnie kiedy i jak nastąpi uderzenie.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 10:59 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Cytuj:
A animacje =/= combat.

Ehe. Pograj w Dark Souls w takim razie ;p.
Animacje = Combat. No chyba, ze uwazasz, ze nie musisz widzieć machnięcia mieczem, zeby je ominac, no to gz.
Musisz też wiedzieć, że jesli jest to dobrze zrbione to animacja pokazuje dokładnie kiedy i jak nastąpi uderzenie.


A to nie ja napisałem :) Mnie przekonywać nie musisz :lol:


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 11:06 
Cytuj  
W dfo wszystko to widzisz.

Jakos zaden AAA developer nawet nie zblizyl sie do tego by zrobic podobny combat jak w dfo. I sorry dark souls jest wyjebiscie wolny do dfo. W dfo widac kto co robi, ale reagowac trzeba znacznie szybciej. Chuja w to graliscie.

Animacje to dla mnie mala czesc combatu. A armorki i sama postac w dfo akurat wygladaja zajebiscie. na wysokich detalach są mega.
Obrazek

Niby dlaczego wszystkie nowe fpsy maja zwyczajnie ubogi combat?


_________________
.


Ostatnio edytowano 27 lip 2013, 11:11 przez Highlander, łącznie edytowano 2 razy
*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 11:08 
Cytuj  
A coś Ty się do tych fps'ów tak przyczepił?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 11:10 
Cytuj  
Bo najlatwiej mi zobrazowac, a fpsow to ja sie czepiam X lat. Quake wyglada prosto, za to nie ma nic oskryptowane. BF3 moze sobie wygladac, ale nie ma krzty mechaniki jak stare gry. Animacje nie sa az tak wazne. A jak jakies TSW ma lepszy combat od dfo no to gg.


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 11:15 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Bo najlatwiej mi zobrazowac, a fpsow to ja sie czepiam X lat. Quake wyglada prosto, za to nie ma nic oskryptowane. BF3 moze sobie wygladac, ale nie ma krzty mechaniki jak stare gry.


Nie przesadzasz trochę? A co w tym Quake było takiego "mega", że chmara stworów naparzała mi pod lufę?

Tak, wiem, że armory w DFO wyglądają świetnie. Ja tylko napisałem do czego przykładam uwagę. Gdyby ludzie do tego nie przykładali uwagi, to na chuj w ogóle robić jakieś animacje? Niech będą takie jak w Minecraft :lol: :lol: :lol:
Czy TSW ma lepszy combat od DFO? Ja tego nie napisałem. Czy wygląda drętwo? Tak, wygląda cholernie drętwo (animacja), przynajmniej walka mieczem dwuręcznym.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 11:20 
Cytuj  
To zrob gre jak Minecraft z ladna grafika i animacjami, pewnie nikt w to nie zagra, albo 1% populacji.

Mowie o multi a nie kuzwa single, ja pierdole, ale i tak w singlu bylo wiecej co robic niz w nowych grach. Mial to co najwazniejsze w fpsach. Liczyl sie Aim, movement to nie byl tylko W i do przodu, przeogromny learning curve czego w zyciu bym nie opanowal, kazda nowa gre opanuje w godzine, byl szybki a nie powolny jak kupa, timing odgrywal cholernie istotna role, nie bylo autoheala. Ale widze, ze nie masz pojecia o czym ja pisze. Idz spamowac lpm w skyrim. To trza zagrac i troche sie wciagnac. I nie ma co tu porownywac jakies single, czy nawet onlinowki do mmo.

http://www.youtube.com/watch?v=W1ZtBCpo0eU

Dla mnie akurat combat w gw2, tsw, wow maja zajebiscie dretwy combat i moga sobie miec ladne animacje a i tak tego nic nie zmieni.


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 11:28 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
To zrob gre jak Minecraft z ladna grafika i animacjami, pewnie nikt w to nie zagra, albo 1% populacji.


Gdyby Micraft miał takie założenia jakie ma, ale byłby z zajebistą grafą i animacją - nikt by w to nie zagrał? No LOL, na pewno grałoby w niego więcej niż teraz. Nawet ja bym zagrał :lol: No chyba, że nie zrozumiałem Twojego tekstu z populacją :lol:
A, nikt Ci nie zabrania grać w Quake, masz onlinową wersję tej gry.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 11:34 
Cytuj  
Gram.

Jak wgralem sobie lepsze tekstury w minecraft to komp ledwo mi wyrabial. O to mi chodzilo.

Podobnie jest z zaimplementowaniem combatu do mmo. Nikt nie zrobi gry jak dark messiah, dark souls + mmo, bo lepiej copy paste z wow czy asian style kupy. Ale tu zwyczajnie jest to trudne, albo sie nie chce albo lepszy szybki zysk.


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 11:36 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Gram.

Jak wgralem sobie lepsze tekstury w minecraft to komp ledwo mi wyrabial. O to mi chodzilo.


A dziwisz się jak gra jest oparta na Java i nie wspiera nic hardware'owo? Podobnie jest z Wurm Online czy RuneScape 3.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 11:44 
Cytuj  
Ja mysle, ze bardziej randomowo generowany swiat z dobra grafa zabilby mi kompa.


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 11:48 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Ja mysle, ze bardziej randomowo generowany swiat z dobra grafa zabilby mi kompa.


Randomowo wygenerowany świat masz tylko na początku rozgrywki.


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 12:13 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
Gram.

Jak wgralem sobie lepsze tekstury w minecraft to komp ledwo mi wyrabial. O to mi chodzilo.

Nic dziwnego. Wkoncu gra nie była stworzona do tego zeby obslugiwać takie graficzne ficzery.


Cytuj:
Ja mysle, ze bardziej randomowo generowany swiat z dobra grafa zabilby mi kompa.

Zle myslisz.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 12:19 
Cytuj  
To gdzie te wszystkie gry z randomowym swiatem z zajebista grafa?


_________________
.

*

Posty: 6394
Dołączył(a): 16.08.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 12:27 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
To gdzie te wszystkie gry z randomowym swiatem z zajebista grafa?


Tylko po co ten randomowo generowany świat?


_________________
EA in a Nutshell:
http://www.youtube.com/watch?v=e-LE0ycgkBQ

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 12:35 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
To gdzie te wszystkie gry z randomowym swiatem z zajebista grafa?

Nie ma. Produkowanie graficznych assetow kosztuje wiecej niż kodowanie (chociaż graficy zarabiaja mniej niz programisci).
Innymi slowy jest to ekonomicznie nie opłacalne. Zaden duzy wydawca nie zaryzukuje duzej kasy na klona Minecrafta w z grafika AAA. A indie studio nie ma dosc srodkow na stworzenie dosteczniej duzej ilosci assetow.

No bo wiesz. Grafika sie sama nie generuje. Proceduralnie generowany swiat, tak naprawde składanie levelu z przygotowanych wczesniej elementow.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 12:50 
Cytuj  
TobiAlex napisał(a):
Tylko po co ten randomowo generowany świat?

Bo to zajebisty ficzer?


_________________
.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 12:56 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
TobiAlex napisał(a):
Tylko po co ten randomowo generowany świat?

Bo to zajebisty ficzer?


nie, przestań spamować


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

***
Avatar użytkownika

Posty: 31563
Dołączył(a): 1.05.2005
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 13:21 
Cytuj  
Najpierw cos wnies do dyskusji, ktora zreszta nie ja zapoczatkowalem. Dla Ciebie dfo byloby chujowe, bo jak tu grac bez rąk. To nie jest dobry ficzer? I moze roguelike czy legend of grimrock nie zyskalby na tym. Minecraft bez tgo bylby lipny. Linijkowiec.


_________________
.

***

Posty: 13931
Dołączył(a): 28.08.2010
Offline
PostNapisane: 27 lip 2013, 13:29 
Cytuj  
Highlander napisał(a):
To nie jest dobry ficzer? I moze roguelike czy legend of grimrock nie zyskalby na tym. Minecraft bez tgo bylby lipny. Linijkowiec.


roguelike to roguelike
Jednolinijkowa prawda 8)


_________________
Zbanowany permanentnie, bez mozliwosci odwolania od bana.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 69, 70, 71, 72, 73, 74, 75 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.