Nowy raport finansowy za
4 kwartal '13. Mniejsze wpływy i zmiana strategi na małe tytuły(3-6 baniek budżetu), dostosowanie silnika Dreamworld do androida i iOS.
W TSW kolejne przesunięcia terminu Tokyo, możliwe że nie wyrobią się w pierwszym kwartale.
W I$ pojawiły się mystery boxes. Losowa zawartość, jak lockboxy z innych gier. No, tutaj nie dropią tylko trzeba je kupić.
Wprowadzono system augumentów. To (bardzo) długofalowa forma progresu - sprowadza się do zwiększania możliwości abilites w sposób podobny jak sygnety czy glyphy. Na razie odbywa się przez 3 minidungeony (scenaria) w wersji solo,duo i 5ppl na 4 poziomach trudności. Schemat we wszystkich jest podobny - fale mobów, boss, fale mobów, boss, fale mobów boss końcowy. Trzeba zabijać mobki zanim zabiją npc. Pojawia się kilka elementów losowych w zasadzie sprowadzających się do utrudnienia poruszania między grupami npc, plus mobki i bossy mają różne zdolności.
Rozwijanie augumentów zajmie znacznie więcej czasu niż cała podstawka.
W Tokio ma się pojawić system AEGIS, czyli odporność mobów na pewne typy dmg, co powinno wymusić zmianę filozofii składania decku.
Planowany jest też zestaw misji śledczych na marzec/kwiecień, bo misje w Tokio są już skończone (podobno zostały tylko cutscenki do zrobienia).
Podsumowując - lekko nie jest, zobaczymy co dalej.