MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 75 z 85

Autor:  Isengrim [ 22 sty 2014, 12:46 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Tak. Choć pod tanka lepiej wybierać z 3: blade,chaos,hammer (ilość impairów jest ważna). W instach nm jest licznik cc, więc używanie jakichkolwiek poza impairami jest niewskazane.

Autor:  Isengrim [ 22 sty 2014, 15:43 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Małe uzupełnienie:
Na etapie Normal dungeonów najtaniej (AP cost) jest łączyć 2 z 3 "tank weapon" - chaos, blade, hammer. IMO chaos i blade mają więcej możliwości, lepiej działają w deckach do AoE farmy, misji. Hammer jest spoko do ST dps. Bardzo ważne są też abilities z zielonego kawałka - Agitator i Fuel to the fire są niezbędne. Weakened state exposed jest też właściwie obowiązkowy, Breakdown jest bardzo ok.
Na etapie Elite (czyli przy sprzęcie ~ql10) można już łączyć 1 tank weapon z czymś - shotgun jest dobrym wyborem, zakładanie dodatkowego debuffa (debilitade), Clean Up, wzrost dps są bardzo przydatne. Generalnie nie ma złych połączeń, wiele zależy od setupu grupy. Shotgun jest bardzo popularną bronią dpsów i zazwyczaj to oni zajmują się supportem.
Na etapie NM trzeba już bardzo starannie dobierać abi, sygnety, sprzęt. Hit rating ~600, i po jednej ofensywnej i defensywnej statystyce (penetration jest raczej najlepszym wyborem, block daje największą szansę na uniknięcie oneshota). Są dungeony wymagające zupełnie innego podejścia, specyficznych decków, ale farmi się pierwsze 3 - Polaris, Darkness War i Hell Raised. To tzw. 18, większość na lfg szuka właśnie tych 3.
Popularne decki innych roli (warto mniej więcej wiedzieć co mogą dawać i jak działają):
rDPS - AR, pistol, shotgun czasem elementalism czy blood. Dają często debilitade, afflicted. Z grupowych bonusów wzrost penetration, crit, dps.
mDPS - mało popularne ze względu na niebezpieczeństwo zbliżania się do bossa. Chaos, blade, duży dps ale mało buffów grupowych.
healer - fist+blood to standard. Generalnie fisty( HoT heale) są najpopularniejsze. Później, z odpowiednim sprzętem wchodzi AR i leech healing.

Autor:  Kabraxis [ 28 sty 2014, 20:42 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Jak tam gra stoi? W grudniu byl state of the game (jest news na glownej) bakanie o najwiekszym update w historii i od tej pory cisza? NIE sledze zbytnio wiec pytam... co z tym Tokio?

BTW. Chyba juz pytalem ale zapytam jeszcze raz: Kupujac pudlo (klucz np z allegro) dostaje podstawke i x issues w cenie (do piatki?) a reszta kosztuje po 10USD za sztuke tak?

Autor:  wodny [ 29 sty 2014, 14:43 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/load ... estigators

"The Real World"

Autor:  Kabraxis [ 29 sty 2014, 15:32 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

uh :/

Heh pamietam ze to bylo juz raz wywlekane jakis czas po premierze ale ucichlo.
Chyba nie najlepszy czas na kupno TSW. :)

Autor:  Compton [ 31 sty 2014, 11:40 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Jak ktos ma ochote troche razem pobiegac, PM me

Server: Leviathan

Nick: PercontePL

Autor:  Neonin [ 14 lut 2014, 16:10 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Dostałem jakiś kod uprawniający do 5 dni gry gratis (lol).
Jak ktoś chce to poniżej

Spoiler:

Autor:  Isengrim [ 14 lut 2014, 18:06 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Mają chyba dostać wszyscy co się zapisali kiedyś, a nie kupili gry. 5 dni to całkiem sporo, dodatkowo klucz dla kolegi i ewentualnie bonus pointy za 15$.
Teraz jest aktywny eventowy raid 40ppl. Mechanika prosta, wystarczy się ruszać. 1h cd.

Autor:  Isengrim [ 5 mar 2014, 12:53 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Nowy raport finansowy za 4 kwartal '13. Mniejsze wpływy i zmiana strategi na małe tytuły(3-6 baniek budżetu), dostosowanie silnika Dreamworld do androida i iOS.
W TSW kolejne przesunięcia terminu Tokyo, możliwe że nie wyrobią się w pierwszym kwartale.
W I$ pojawiły się mystery boxes. Losowa zawartość, jak lockboxy z innych gier. No, tutaj nie dropią tylko trzeba je kupić.
Wprowadzono system augumentów. To (bardzo) długofalowa forma progresu - sprowadza się do zwiększania możliwości abilites w sposób podobny jak sygnety czy glyphy. Na razie odbywa się przez 3 minidungeony (scenaria) w wersji solo,duo i 5ppl na 4 poziomach trudności. Schemat we wszystkich jest podobny - fale mobów, boss, fale mobów, boss, fale mobów boss końcowy. Trzeba zabijać mobki zanim zabiją npc. Pojawia się kilka elementów losowych w zasadzie sprowadzających się do utrudnienia poruszania między grupami npc, plus mobki i bossy mają różne zdolności.
Rozwijanie augumentów zajmie znacznie więcej czasu niż cała podstawka.
W Tokio ma się pojawić system AEGIS, czyli odporność mobów na pewne typy dmg, co powinno wymusić zmianę filozofii składania decku.
Planowany jest też zestaw misji śledczych na marzec/kwiecień, bo misje w Tokio są już skończone (podobno zostały tylko cutscenki do zrobienia).
Podsumowując - lekko nie jest, zobaczymy co dalej.

Autor:  TobiAlex [ 5 mar 2014, 13:08 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Mogłeś dodać, że Age of Conan i Anarchy Online przynoszą największe zyski. Na moje większy nacisk developmentu pójdzie na te gry (może w końcu zmienią silnik w AO).

Autor:  Isengrim [ 5 mar 2014, 13:40 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Największe zyski/wpływy są z TSW i AoC.
Silnika AO nie zmienią, bo nigdy nie było to planowane. Miała być zmieniona grafika, ale bez przejścia na dreamworld. IMO grafiki też nie zmienią, no bo kto miałby to zrobić? AO2 jest jedynym sensownym rozwiązaniem, ale też mało prawdopodobnym. Teraz czas LEGO :-?

Autor:  iniside [ 5 mar 2014, 13:58 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Jak zwykle w przypadku funcomu. Maja dobre pomysly i tak slaby managment, ze jest cudem, ze jeszcze istnieją.

Autor:  Isengrim [ 5 mar 2014, 22:17 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Jak na razie, to system b2p okazał się być mało dochodowy. TSW traci, GW2 traci. freemium ftw!

Autor:  sula [ 5 mar 2014, 22:30 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Freemiumy (rozumianym jako pseudo-hybrydowe modele z przynajmniej w teorii wiecej niż symbolicznym udziałem subów czyli - typu Lotro, Vanguard. AoC czy EQ2) też przegrywają / będą przegrywały z tzw. 'pelnym f2p' opartym wyłącznie / prawie wyłącznie o cash shop.

Autor:  Isengrim [ 5 mar 2014, 22:56 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Jak dla mnie wszystkie które wymieniłeś są raczej mało opresyjne jeśli chodzi o płacenie, to raczej dobre f2p. Freemium to TOR gdzie praktycznie nie da się grać bez abo, czy WoT gdzie bez premki można się pochlastać.

Autor:  iniside [ 5 mar 2014, 22:59 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Isengrim napisał(a):
Jak na razie, to system b2p okazał się być mało dochodowy. TSW traci, GW2 traci. freemium ftw!

Jak GW2 traci, jak ilosc graczy rosnie ? Skad ty te informacje bierzesz ? GW2 był chyba trzecim najbardziej dochodowa gra NCsoftu. (po Lineage).

Autor:  Isengrim [ 5 mar 2014, 23:10 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Z ich raportu finansowego. Wpływy maleją w porównaniu z analogicznym okresem roku poprzedniego. Poza lineage.

Autor:  sula [ 5 mar 2014, 23:59 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Isengrim napisał(a):
Jak dla mnie wszystkie które wymieniłeś są raczej mało opresyjne jeśli chodzi o płacenie, to raczej dobre f2p. Freemium to TOR gdzie praktycznie nie da się grać bez abo, czy WoT gdzie bez premki można się pochlastać.

W Lotro po tym jak przeszło na freemium jak chciałeś grać to trzeba było kupować / unlockować masę rzeczy, kupowac dodatki, itd lub/i subować. To nie jest model f2p tylko freemium właśnie.

Jednakże ja się nie chcę spierać o to czy są 'dobre' czy nie. Po prostu nie mają one szans wytrzymać konkurencji

Z modelem freemium odniesie sukces kilka najsilniejszych produkcji takich właśnie jak TOR czy WoT i wtedy będą mogły być sobie one bardzo restrykcyjne i na tej restrykcyjności trzepać kasę.
Inne freemiumy (np. te które wymieniłem) przegrywają i przegrywać będą z jednej strony z nimi właśnie i z drugiej z MMO F2P takimi jak Rift czy NWN Online.

Model - B2P + Cash Shop podobnie. Tylko bardzo niewielka ilość najsilniejszych tytułów mmo zdoła z tego zrobić dobry biznes. Czyli takie GW2 jakoś tam może da radę, choćby z tego powodu, że jest dużo bardziej popularną i mainstreamową grą, ma dużyfanatyczny playerbase, silny marketing, no i było pierwsze . Mniejsze / słabsze produkcje jak TSW czy Defiance lub inne już nie. Defiance nie zdziwię się jak będzie pierwszą grą, która przejdzie z B2P+Cash Shop na F2P.

Autor:  Isengrim [ 6 mar 2014, 00:43 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Przyznam że nie rozumiem fenomenu TOR, gra jest ok, ale żeby zarabiać aż tyle? Natomiast co do GW2, to początek był bardzo dobry, ale teraz mają chyba 30% (o ile pamiętam) mniej wpływów i raczej nie zanosi się na zmianę. Na rynku panuje klęska urodzaju, gracze przyzwyczaili się do grania za friko i ciężko ich przekonać do płacenia. mmo straciły swoją wyjątkowość, teraz wystarcza lobby i solo content na.
Wspomniane Defiance chyba już jest praktycznie f2p, podstawka albo jest za darmo (w jakimś konkursie masowo rozdawali), albo za 8€.

Autor:  TobiAlex [ 6 mar 2014, 10:22 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Isengrim napisał(a):
Przyznam że nie rozumiem fenomenu TOR, gra jest ok, ale żeby zarabiać aż tyle?.


Ja też nie, tym bardziej, co podkreślam po raz kolejny :P w tym ich sklepiku nic nie ma.

sula napisał(a):
Defiance nie zdziwię się jak będzie pierwszą grą, która przejdzie z B2P+Cash Shop na F2P.


I tu się zdeczka zdziwisz, bo ostatnio odświeżyłem sobie grę i byłem w szoku ile w to gra ludzi. A oczekiwanie na instancje co-op poniżej minuty.

Strona 75 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team