MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 9 z 85

Autor:  Isengrim [ 26 sie 2011, 11:43 ]
Tytuł: 

GW ma płatnego klienta i dodatki ;)

Autor:  iniside [ 26 sie 2011, 11:57 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
GW ma płatnego klienta i dodatki ;)

Ale nie ma abonamentu.

Tak czy inaczej, jak dla mie abonament skresla TSW.
Jak narazie to taka gra do pogrania, ale napewno nie do placenia.

Autor:  Niah [ 26 sie 2011, 12:27 ]
Tytuł: 

EvE też jest płatny i także ma item shop. I co? I nic. Więc przestańcie płakać

Autor:  sula [ 26 sie 2011, 13:41 ]
Tytuł: 

Niah napisał(a):
EvE też jest płatny i także ma item shop. I co? I nic. Więc przestańcie płakać

Nawet więcej , praktycznie możesz zamienić oficjalnie $ na gold (isk) w Eve i oficjalnie handlować postaciami jak odpalisz dolę CCP.
Tylko co z tego i czemu ma mnie to obchodzić?

Przestań płakać ,że inni płaczą.

Autor:  Isengrim [ 26 sie 2011, 13:53 ]
Tytuł: 

Dobrze że ogłosili to teraz, a nie kilka miesięcy po premierze. To by dopiero był płacz i teorie spiskowe :)
no i dobrze że jest czas na dopracowanie is, bo takie przeróbki po premierze wychodzą kiepsko.
Jako ciekawostka- dev wspomniał w którymś wywiadzie że będzie monokl, ale taniej niż 60$

Autor:  Kabraxis [ 26 sie 2011, 13:59 ]
Tytuł: 

Kolejna gra z abonamentem i dodatkowo Item Shopem? LOL kkthxbye...

Jak chca zarobic to niech kurwa zrobia dobra gre w koncu to zarobia na subskrypcjach i nie beda musiali juz od poczatku chwytac sie brzytwy w postaci sprzedawania skinow do itemow. Zreszta przypuszczalni zaraz pododaja powiekszenie inventory/banku itp. rzeczy.

A co poniektorzy niech sie naprawde zastanowia na lykaniem wszytkigo jak leci i jeszcze cieszeniem ryja ze IS jest w kolejnej grze z abonamentem bo za niedlugo beda charge'owac za klikniecie w ikonke a jakiekolwiek itemki beda dostepne tylko w IS a abonamant bedziesz musial placic zeby wogole moc dotknac pudelka z gra. Wszytko wlasnie dzieli ludziom supportujacym takie pomysly jak DLC na 1h grania i to na "bezczela" wyciete z pelnej wersji, IS w kazdej grze czy blizzardowski RMAH.

Ja za Secret World podziakuje jesli bedzie IS. Zreszta mala strata, gra prezentuje sie srednio. Jakby prezentowala sie zajebsicie nie musili by dawac IS.

Zreszta jesli juz dodaja IS to widze ze Biznes Plan maja przygotowany lol. ;)
Dobra sprzedaz dzieki znanemu developerowi czyli nic wiecej niz "mamy chujowa gre wiec musimy sie nachapac na pudelkach zanim ludzie sie pokapuja" --> gra okazuje sie byc "not so cool" --> spadek subskrypcji o 80% -> bezproblemowe i bezbolesne przejscie na F2P w ciegu 6m-cy max 1 roku bo IS juz gotowy. :)
Srsly watpie aby Funcom wykrzesal z siebie cos wiecej niz w/w.

Autor:  bandytaz [ 26 sie 2011, 14:09 ]
Tytuł: 

Z punktu widzenia gracza najlepszy system, to klasyczne opłacanie miesięcznej subskrypcji - każdy płaci tyle samo i każdy dostaje tyle samo. Do tego jest mnóstwo nowego i darmowego contentu, patche, bardziej dojrzałe community itd.

W momencie jak zaczyna się mieszać modele, to dochodzi do takiej sytuacji jak w AoC - jako gracz premium czuję się delikatnie mówiąc dymany (bo nie licząc znacznego zwiększenia się liczby graczy, nastąpiły zmiany które sprawiają, że nie jestem pewien za co tak naprawdę płacę, np. ma być niedługo udostępniony "content pack" powiązany z filmem, za który trzeba będzie dodatkowo zapłacić, a wcześniej takie "rozszerzenia" były kompletnie darmowe...Czyli nie dość, że płacę abonament to jeszcze mam płacić za coś co wcześniej było wliczone w pakiet :<). To jak z systemem nagród dla weteranów - dawno przestał być rozwijany, bo lepiej pozdzierać kasę z nowych użytkowników (np. sprzęt pvp bez wymagań levelowych) niż przejmować się kolesiami którzy grają parę lat i na wszystko narzekają ;)


Wychodzi na to, że w TSW (przynajmniej na początku) w sklepiku będą udostępnione przedmioty mające co najwyżej kosmetyczny wpływ na zabawę (haha, mam ładniejsze majtki niż ty!), ale niepokojące jest to, że ktoś kto płaci za abonament i za grę ciągle będzie czuł się poszkodowany (w sensie, takie lekkie ukłucie zazdrości), bo ktoś może mieć coś fajniejszego, tylko dlatego że wrzuci dodatkowe $ w grę.


Ogólnie TSW wydaje/wydawał się być jednym z ciekawszych pomysłów na MMO w trakcie tworzenia którego okazało się, że ludzie nie są gotowi by zagrać w coś trudniejszego, bardziej rozbudowanego i skomplikowanego. Sam fakt, że twórcy próbują dostać niższą kategorię wiekową niż "adults only" dobitnie pokazuje że FC rezygnuje z polityki ideałów ("The most savage, sexy and brutal MMO") na rzecz maksymalizacji zysków. A szkoda, bo takich firm na rynku nie brakuje.

Ciągle wiążę spore nadzieje z tym tytułem, ale powoli tracę wiarę, że będzie to coś więcej niż AoC w obecnym stadium (czyt. gra z efektowną grafiką, upraszczana do granic możliwości, nastawiona na PvE itd.). Ale hej, może się mylę i jednak ktoś kto za tym stoi zadba o to żebym po zagraniu powiedział, że tego właśnie szukałem w MMO.

Autor:  raggnarok [ 26 sie 2011, 14:18 ]
Tytuł: 

Panowie, spokojnie. Ta gra w ciagu pol roku przejdzie na darmowy model, chyba ze maja od razu w planach subs na poziomie 50k :) Bedzie walczyc z Guild Wars 2, TOR, Tera online - sorry, ale ja nie widze szans dla TSW. Poza tym gra pewnie bedzie rownie swietnie zoptymalizowana na poczatku co Age of Conan, co bedzie jej gwozdziem do trumny...

BTW, zapisy do bety ruszaja o 16. Strona juz im ledwo zipie.

Autor:  Isengrim [ 26 sie 2011, 14:44 ]
Tytuł: 

@Kabra
Rozumiem że możesz mieć ograniczone zaufanie do developerów po kłamstwach trionu nt addonów i xserver dungeonów. Oni wybrali taką drogę do kasy, tsw przez vanity shop. Ale ten is nie ma wpływu na rozgrywkę, tylko na lans. To całkowicie opcjonalne.

Co do szans tsw na rynku, to zobaczymy ale cudów nie oczekuje. Nie ten target. Fantasy jest setingiem nie do pobicia.

Autor:  wodny [ 26 sie 2011, 14:56 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
trumny...BTW, zapisy do bety ruszaja o 16. Strona juz im ledwo zipie.

Na jakiej stronie? :P

Autor:  Kabraxis [ 26 sie 2011, 14:57 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
@Kabra
Rozumiem że możesz mieć ograniczone zaufanie do developerów po kłamstwach trionu nt addonów i xserver dungeonów. Oni wybrali taką drogę do kasy, tsw przez vanity shop. Ale ten is nie ma wpływu na rozgrywkę, tylko na lans. To całkowicie opcjonalne.

Co do szans tsw na rynku, to zobaczymy ale cudów nie oczekuje. Nie ten target. Fantasy jest setingiem nie do pobicia.


1. Rozumiem ze to miala byc proba dogryzienia mi bo wiadomo ze Trion lubie ale musze cie rozczarowac... Trion nigdy nie mowil ze "w naszej grze NIGDY nie bedzie addonow czy x-server dungoenow". Oni daja to czego ludzie chca. Nie bylu dung findera - nie prawdzilo sie - dali, byl server-only - nie sprawdzilo sie - dali cross-server. Ludzie chca sie bawic addonami to je daja lecz zauwaz jak dlugo to trwa... pewnie mogli by to zrobic w 2 tygodnie i bylby taki syf jak w WoW, tymczasem jak sami mowia nie cha pozwolic w addonach na zbyt duzo i nie cha wypusciic feature ktory bedzie niedopracowany. Addony na testserverach sa testowane chyba juzp onad 2 miesiace. "Klamstwa Trionu".. no LOL. To wlasnie jedna z ostatnich firm na rynku ktora swoich klientow szanuje nie serwujac takiego bullshitu jak probuje Funcom czy tam Blizzard.

Wracajac do tematu... Vanity Shop sposobam na kase w grze ktora i tak kosztuje za pudelko i ma abonament? NIe za duzo tych "sposobow na kase"? Trion nie pobiera kasy za dungeony czy addony lol. jak wogole mozesz to porownywac... to sa normalne patchowe features dodawane za darmo w grze w ktorej placisz abonament. Normalny, zdrowy system, ktory funkcjonowal przez XX lat i jak widac jesli gra jest dobra moze spokojnie funkcjonowac dalej. Sprawy sie komplikuja jesli gra nie jest dobra co widac na przykladzie SW i Funcom. No i trzeba szukac "sposobu na zrobienie kasy" bo sama gra nie da rady.

No i do tego: "Ale ten is nie ma wpływu na rozgrywkę, tylko na lans. To całkowicie opcjonalne."
Ile razy ja juz takie cos czytalem w kontekscie XXX gier. Poczekaj pare miesiecy po premierze jak sie kapna ze lepiej tam wrzucic increased inventory czy potke do EXP GAIN niz sie meczyc z 50 nowymi skinami do armorow. :)
Przeciez to tylko sposob na zrobienie kasy no nie?

Autor:  wodny [ 26 sie 2011, 15:07 ]
Tytuł: 

Stronka im padła. Typuję 2 miliony aktywnych graczy po premierze. :o

Autor:  Piaskowy [ 26 sie 2011, 15:19 ]
Tytuł: 

3:41 min :)

Cytuj:
The Council of Venice has intervened and are delaying the start of the first phase of the Secret War by four hours. Stay tuned. #TSW


Czyli do 20:00 :)

Autor:  Niah [ 26 sie 2011, 15:51 ]
Tytuł: 

wstyd mi za was

Autor:  bandytaz [ 26 sie 2011, 15:55 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Panowie, spokojnie. Ta gra w ciagu pol roku przejdzie na darmowy model, chyba ze maja od razu w planach subs na poziomie 50k :) Bedzie walczyc z Guild Wars 2, TOR, Tera online - sorry, ale ja nie widze szans dla TSW. Poza tym gra pewnie bedzie rownie swietnie zoptymalizowana na poczatku co Age of Conan, co bedzie jej gwozdziem do trumny...


Ale, ale...Engine jest ten sam i prace nad nim trwają równolegle z produkcją gier. Czytaj, nie będzie nic mniej lub gorzej niż w AoC.

GW2 nie jest przeciwnikiem dla nikogo, bo w momencie jak płacisz za grę TYLKO raz, to ciągle jest duża szansa że i tak będziesz opłacać inny tytuł.

TOR jest zupełnie inną produkcją i już EA zadba o to żeby sobie zbytnio z TSW nie przeszkadzały....Natomiast TERA...Hm...kompletnie nie ma podejścia do wyżej wymienionych tytułów, bo nie oszukujmy się nie jest to gra którą przeciętny EU czy US guy łyknie.

Autor:  candidoser [ 26 sie 2011, 16:56 ]
Tytuł: 

Funcom'owi sie chyba wydaje, ze sa drugim Blizzardem, a ich gry maja po 11 baniek subskrypcji.

Autor:  Bloodleaf [ 26 sie 2011, 19:05 ]
Tytuł: 

I stronka padła ^_^

Autor:  Arturnik [ 27 sie 2011, 18:40 ]
Tytuł: 

Odważne posunięcie Funcomu, ale mimo wszystko nie jest to jakoś specjalnie nowe zagranie - Champions Online od premiery oferowało jakieś pety i pierdółki, nie wiem jak Star Trek Online, ale podejrzewam że też coś tam było (choć mogę się mylić), costume packi do City of Heroes też można kupić, a jednocześnie trzeba opłacać abonament. Ogólnie fajnie byłoby się tym usprawiedliwić, no ale cóż Champions Online już jest darmowe, a CoH przechodzi na f2p :(

W każdym razie jestem skłonny uwierzyć prędzej w to, że item shop w TSW będzie dotyczył tylko vanity itemków niż w item shop GW2, ze względu na oczywiście abonament i to, że twórcy strzeliliby sobie w stopę dając jakieś boosty do xp czy rare itemki do ich IM.
To jak ktoś inny wygląda i ma jakiś unikalną, limitowaną czapkę to naprawdę mało mnie obchodzi, więc nie przeszkadza mi to.

Autor:  iniside [ 27 sie 2011, 19:09 ]
Tytuł: 

Ty chyba za malo Funcom znasz ;p.

Autor:  sula [ 27 sie 2011, 19:14 ]
Tytuł: 

Arturnik napisał(a):
W każdym razie jestem skłonny uwierzyć prędzej w to, że item shop w TSW będzie dotyczył tylko vanity itemków niż w item shop GW2, ze względu na oczywiście abonament i to, że twórcy strzeliliby sobie w stopę dając jakieś boosty do xp czy rare itemki do ich IM.
To jak ktoś inny wygląda i ma jakiś unikalną, limitowaną czapkę to naprawdę mało mnie obchodzi, więc nie przeszkadza mi to.

TSW wprost powiedziało ,że to nie będą tylko "unikalne limitowane czapki"

Cytuj:

We will be revealing more information about the store at a later date, but what we can say for now is that it will focus mostly on character customisation and convenience items such as clothing - [...]that items purchased through the store does not give players any unfair advantage against those who do not use the in-game store.


Czyli będzie niewiele ale będą rzeczy ,które NIE są związane z "character customisation and convenience" , a także rzeczy dające przewagę ,ale nie "unfair advantage".

Czyli spodziewaj się ,nie tylko rzeczy związanych z wyglądem.

Strona 9 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team