MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 10 z 85

Autor:  sula [ 27 sie 2011, 21:03 ]
Tytuł: 

http://www.thesecretworld.com/news/secr ... on_delayed

LoL

Autor:  Bloodleaf [ 27 sie 2011, 22:59 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):
http://www.thesecretworld.com/news/secret_war_and_beta_registration_delayed

LoL


Przecież to Failcom niczego innego się nie można spodziewać.

Autor:  raggnarok [ 27 sie 2011, 23:49 ]
Tytuł: 

I tak samo bedzie z sama gra :D Technikalia>Funcom. Czy to w grach, czy to przy zarzadzaniu strona WWW.

Autor:  candidoser [ 28 sie 2011, 07:53 ]
Tytuł: 

Ciekawe jakie jeszcze dzialania Funcom podejmie, zeby ludzie NIE kupili tej gry.

Autor:  Niah [ 28 sie 2011, 10:32 ]
Tytuł: 

Jak macie trollować to lepiej żebyście nic nie pisali

Autor:  bandytaz [ 28 sie 2011, 12:56 ]
Tytuł: 

candidoser napisał(a):
Ciekawe jakie jeszcze dzialania Funcom podejmie, zeby ludzie NIE kupili tej gry.


Są ludzie, którzy NIGDY nie powinni brać udziału w żadnych beta testach. Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego że jesteś jednym z nich.

Do premiery jeszcze baaardzo dużo czasu, więc pozytywnie, że są firmy, które biorą się za betę wcześniej niż parę tygodni przed premierą w celach marketingowych.

Autor:  sula [ 28 sie 2011, 14:11 ]
Tytuł: 

bandytaz napisał(a):
Do premiery jeszcze baaardzo dużo czasu, więc pozytywnie, że są firmy, które biorą się za betę wcześniej niż parę tygodni przed premierą w celach marketingowych.

Ta wcale cała akcja Funcom-u , z połączeniem zapisów na betę z facebookiem , twitterem i rozwiązywaniem zagadek , i ogólnie używanie w tej becie marketingu szeptanego wcale nie jest w celach marketingowych :roll:

Najważniejsze są zawsze closed bety , tam dostęp mają opłacani testerzy , bardziej znane gildie , osoby z szeroko pojętych mediów ,etc tam naprawdę feedback testerów ma sporę znaczenie i w duży sposób może na grę wpływać.

Open Beta to tu będzie w większości marketing , bug-testing i testowanie item store , pod względem tego co ludzie najczęściej "kupują" (beta testerzy będą pewnie dostawać Funcom points do wydania) i to info będzie użyte później do profilowania cen i asortymentu w item shop-ie.

Autor:  iniside [ 28 sie 2011, 14:28 ]
Tytuł: 

bandytaz napisał(a):
candidoser napisał(a):
Ciekawe jakie jeszcze dzialania Funcom podejmie, zeby ludzie NIE kupili tej gry.


Są ludzie, którzy NIGDY nie powinni brać udziału w żadnych beta testach. Mam nadzieję, że zdajesz sobie sprawę z tego że jesteś jednym z nich.

Do premiery jeszcze baaardzo dużo czasu, więc pozytywnie, że są firmy, które biorą się za betę wcześniej niż parę tygodni przed premierą w celach marketingowych.

Sa ludzie którzy powinni sie naczuyć, że firma która robi trzecie mmo, i dalej popełnia te same błedy to n/c.

Autor:  Isengrim [ 28 sie 2011, 14:44 ]
Tytuł: 

No i closed beta z opłacanymi testerami trwa od maja.
To co jest teraz, to zwykły marketing i będzie miał niewielki wpływ na dostanie się do bety. Raczej sprawdzają kto wykazuje zainteresowanie, a nie traktuje bety jako darmowego dema. Choć pewnie "darmowe demo" też się pojawi.
A że stronka im padła? Pff, nie ona pierwsza i ostatnia.

A co do IS...
Cytuj:
it will focus mostly on convenience item and character customization items such as clothing - of which The Secret World will offer a ton of variety! As developers we are being very careful in making sure that items purchased through the store does not give players any unfair advantage against those who do not use the in-game store.

Pety, fryzjer... jakoś nie dostrzegam zagrożenia dla balansu w płatnej fryzurze. Nawet XP boosty nie są jakoś strasznie złe, bo i tak masz 14 skili na paskach, XP nie czyni postaci " potężną" ,co najwyżej szybciej można mieć większy wybór. Jak trenowanie learningów w starym systemie w EvE.
Druga sprawa, to że IS jest zły sam w sobie. O tym że devsi robią grę dla pieniędzy, a gracze płacą za rozrywkę wiadomo, tłumaczyć nie trzeba. O tym że $$ zazwyczaj niszczą zabawę też wiadomo. Ale... IS nie musi oznaczać niszczenia funu, jeśli jest odpowiednio wkomponowany w mechanikę gry. Jeśli faktycznie jest opcją, zaspokojeniem próżności gracza, to problemu nie ma. Próżność kosztuje i słitaśny non combat pet (kupiony na ten przykład od Trionu w cenie CE) komuś może się przydać, albo być elementem doskonale zbędnym.
IS w grach które przeszły na f2p z modelu abo jest zawsze zły - bo coś w sklepie sprzedawać trzeba, a cały system był wcześniej skonstruowany pod "zakup" całości contentu. Parcelacja zawsze będzie do dupy, bo coś zostanie źle wycenione, część darmowa zawsze za mała itd.

Autor:  iniside [ 28 sie 2011, 15:07 ]
Tytuł: 

Nowy "dodatek" do conana (jedna zona, 3 dungeony), pokaze w jakim kierunku pojdzie funcom.

Bo ten nowy contant do conana.. jest płatny. Dla wszystkich.
Sobie jaja robią dosłownie.

Autor:  Sparth2 [ 28 sie 2011, 15:07 ]
Tytuł: 

Nie wiem jaka premiere bedzie mial SW. Wiem za to jak wystartowalo Anarchy i Conan.
Wiem tez, ze w AO to teraz ciagle z ciekawszych starych MMO i wiem, ze AoC to obecnie jeden z ciekawszych nowych MMO na rynku.
Przy zalewie tandety i nijakosci obydwa tytuly wybijaja sie oryginalnoscia.

Autor:  sula [ 28 sie 2011, 15:16 ]
Tytuł: 

http://www.newsweb.no/newsweb/attachmen ... ttId=91769

http://www.newsweb.no/newsweb/attachmen ... ttId=91768


Oficjalne publicznie dostępne dokumenty Funcomu za 2 kwartał 2011 r.
W nich plany na najbliższy czas.

Planują ,że w ciągu roku od premiery TSW , przyniesie im on 157 milionów $ przychodu. Zysk na poziomie 53% , czyli ponad 82 miliony zysku. (spokojnie zwrot kosztów produkcji , marketingu i jeszcze spory zysk w kieszeni już w ciągu pierwszych 12 miesięcy)

Item store ma przynieść 35% ogólnych przychodów z gry 35% z 157 milionów daję ok , 55 $ milionów z item store.

No z pewnością fryzjer i parę ciuszków da taki przychód :roll:

Cena box-a / klienta TSW oraz subskrypcji ma być taka jak w AoC. Czyli normalna pełna cena 60$/15$ plus minus.

Zakładają też ,że dużo więcej osób kupi przez kanały dystrybucji elektronicznej wliczając w to ich własny , także ,że zysk na sprzedaży boxa będzie większy.

W jednym z dokumentów zauważają też ,że ponieważ gracze się coraz bardziej godzą na item shop-y , to średnia kasa zbierana z 1 klienta będzie lepsza niż w przypadku AoC.

Autor:  Isengrim [ 28 sie 2011, 16:11 ]
Tytuł: 

No każdy widzi to co chce widzieć.
Zakładają 2 scenariusze -
1/ Będzie 30% więcej klientów niż w aoc (1,3mln) i liczba zostanie utrzymana.Liczą że z item shopu wyciągną o 5% więcej niż z AO
Zakładają 500k stałych subów. Wpływy na poziomie 157mln$
2/ Scenariusz a'la AoC - Tyle samo subów na starcie itd, 280tys subów (więc zawyżona średnia ilość subów IMO) Wpływy 100mln
obydwa scenariusze dają im ponad 40% zysk.
To oczywiście PR shittalk, dla kupujących akcje, ale te liczby nie są kompletnie oderwane od rzeczywistości.
Ludzie są w stanie zapłacić masę pieniędzy za dobrą rozrywkę. Moj kumpel, normalny facet, regularnie, co miesiąc, zostawiał 200pln w przeglądarkowej gierce. Takiej Wojny Czegośtam. Uważał że warto, bo gra dostarczała mu niesamowitej rozrywki. Za 2 stówy dobrze się bawił przez miesiąc, gdzie na ten przykład wyjście do kina, czy lodzik u prostytutki ma znacznie gorszy przelicznik kasa/rozrywka.
Ja wydaję na mmorpg koło 100-150pln/msc. zazwyczaj 2 suby, dodatki, klient. Czy wydam 10$ w IS? Pewnie. 30 zeta to nie majątek za dobrą zabawę. A dla ludzi z zachodu, z normalnymi pensjami ten wydatek jest proporcjonalnie mniejszy.
A dla olbrzymiej masy graczy lans to fajna zabawa. Mogę zlinkować konika z WoW, który zarobił tyle co małe państwa. Mogę zlinkować gierkę w produkcji "Fashion Week" która może doskonale współdziałać ze sprzedażą ciuchów w TSW. Mogę zlinkować dane o dynamicznym wzroście dystrybucji elektronicznej. Mogę zlinkować prognozy, że za 3 lata wszystkie gry będą "online". Tylko kwestią otwartą jest - po co?
TSW komu się podoba, ten kupi .Z IS czy bez, darmo czy za $$. Komu się nie podoba, ten nie kupi. Każdy sam zarządza swoim portfelem.
Sparth słusznie zauważył, że FunCom robi dobre gry. Może nie wybitne, może na starcie kuleją. Ale popykać można. I w dupie mam WoWa i jego 12mln(jaaasne) subów. Wolę gry ze świeżym podejściem do tematu, rozwijane, z klimatem. Doceniam Rifta za zrobienie WoW2, bo zrobił go dobrze, zobaczę jak wygląda WoW w kosmosie w TORze. Kupię GW2, bo czemu nie. Ale tylko TSW wygląda mi na RPG w które warto grać.

Autor:  Shubduse [ 28 sie 2011, 21:26 ]
Tytuł: 

Może i masz racje, ale GW2 tez może wnieśc mase swieżosci do tematu, zrobione jest przepieknie, słowem - skazane na megasukces, nawet gdyby oferowało model płatny, a tymczasem oferować bedzie model f2p.

A co to oznacza dla Funcomu? Że jak się chce, to można.

No, zalezy jeszcze jaki bedzie ten abonament. 10 ojro moge zaplacić. I ani grosza wiecej za gre podzielona na zony, czyli przestarzałą technologicznie.

No chyba że bedzie niesamowicie dobra.

Autor:  sula [ 28 sie 2011, 21:48 ]
Tytuł: 

Shubduse napisał(a):
.

No, zalezy jeszcze jaki bedzie ten abonament. 10 ojro moge zaplacić. I ani grosza wiecej za gre podzielona na zony, czyli przestarzałą technologicznie.

No chyba że bedzie niesamowicie dobra.



Będzie taki abonament i cena boxa jak w AoC jak było P2P. Tak jest w jedym z pdf które zamieściłem w poprzednim poście.

--------------------------------


@Isengrim - wiem ,że są ludzie którzy są w stanie wydać na grę i 1000 zł / msc
I niech sobie wydają spoko.

Ja bym chciał coś takiego , jak np. dwa typy serwerów
a) serwery z item shop-ami
b) serwery bez item shop-ów (w ogóle) , w zamian za to wyższy abonament

Nie ma przenoszenia postaci pomiędzy typami serwerów.

I wtedy sobie gram na b) , firma zadowolona bo ma więcej graczy ,a na mnie też nieźle zarabia bo płace wyższą subskrycje , a ci których ekscytuje item shop sobie kupują u siebie.

Ja powtórze mi NIE chodzi o kasę. Bo też mógłbym kupować w item szopie trochę pierdół. Tylko chodzi o to ,że cały ten koncept powoduje ,że nie mam przyjemności z gry. Dla mnie w grach ogólnie trzeba rzeczy po prostu zdobyć , dlatego nigdy w SP cheatów nie używałem , ani walkthrough też nie ,bo to dla mnie sens grania podważało.
Tak samo dla mnie ciuszki czy inne pierdołki są też ważne , i jak można je kupić sobie za cash to mi się grać odechciewa , druga sprawa ,że zaręczam cię na ciuszkach się nie skończy , predzej czy póżniej będą inne rzeczy.

Autor:  Isengrim [ 29 sie 2011, 21:35 ]
Tytuł: 

Zapisy na betę

Autor:  Dana [ 29 sie 2011, 21:52 ]
Tytuł: 

Really ? Facebook ? :(

Autor:  mrynar [ 30 sie 2011, 06:56 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Really ? Facebook ? :(


przynajmniej danych nie trzeba wpisywac :)

Autor:  Dana [ 30 sie 2011, 08:34 ]
Tytuł: 

A czy szanse dostania się do bety są propocjonalne do liczby friendsów ? Bo wiesz, czym więcej tym lepsza reklama, bo co zabijesz mobka to będzie informować na profilu :wink:

Autor:  Templair [ 30 sie 2011, 08:37 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
A czy szanse dostania się do bety są propocjonalne do liczby friendsów ? Bo wiesz, czym więcej tym lepsza reklama, bo co zabijesz mobka to będzie informować na profilu :wink:


Z tego co czytalem to tak ;P. Im wiecej sciagniesz friendsow jako minionow do SW tym wieksze szanse na bete ...

T.

Strona 10 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team