MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WURM 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871
Strona 10 z 30

Autor:  Kuciak [ 17 wrz 2013, 11:55 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Oyci3C napisał(a):
No i mogliście ich całych zlootować?


W kilka minut zajebaliśmy towaru który będą teraz robić kilka dni. I to jest piękne, wiesz że przeciwnika boli...
Inna sprawa że nas bolało kilka dni wcześniej... :roll:

poza tym, nie znacie się,gra jest zajebista, bo gram w nią już ponad pół roku i będę grał dalej... dawno w żadną tak długo nie grałem, co ewidentnie znaczy, że dawno takiej zajebistej gry nie było... :P

Autor:  Teo [ 17 wrz 2013, 13:09 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

To że gra jest niszowa to wiemy, dla mnie to gra pierwsza gra, która po eve online na tak długo wciągnęła i daje tyle zabawy.

Co do wyglądu świata w grze i ogólnie to się nie wypowiadam, to trzeba samemu sobie zobaczyć, jak zmienią tutorial to nie będzie tak odpychał jak obecnie.

Świeci bo Vil ma włączony bloom.

Sam świat jest bardzo ładnie zrobiony, tu trzeba zaznaczyć że przy pełnej modyfikacji świata, terraforming, obsadzanie i zabudowa to działa i wygląda genialnie.
Nie ma obecnie lepiej wykonanej takiej gry, pewnie może być lepiej ale nikt jak do tej pory nie zrobił tego i nie zapowiada się by ktoś to wykonał.

Kolejna sprawa, jestem w stanie przeboleć że ta gra nie wygląda jak battlefield 3 czy ostatecznie jak DFO lub AoC ponieważ wiem że w tej grze wszystko działa, mechanika jest wymęczona przez wiele lat, cheter czy booter nie psuje mi zabawy, a wszystko co robię w grze daje mi wymierną zabawę.

No to tyle, jednak nie ma sensu się wiele rozpisywać, jak ktoś chce to sam się wszystkiego dowie o grze, wpadnie na TS, opłaci grę i ma zabawę, jak nie to będzie trollował jak i ja w wielu innych grach ;)

Autor:  Teo [ 17 wrz 2013, 13:26 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Dla zainteresowanych, nakreślę szybko zasady na serwerze EPIC, składa się z czterech serwerów/kontynetów połączonych droga morską, dwa kontynenty nazwijmy je to dobre królestwa, jedno to złe, wszystkie trzy są dla siebie wrogie, centralny kontynent pozwala na tworzenie terenów z wpływem danego królestwa ale i na ogłoszenie niepodległości i budowę własnego, wystarczy 15 graczy i można już działać.

Oczywiście full loot i strata skilli to straty po zginięciu, łódkę czy statek chroni tylko dobry zamek, który można oczywiście otworzyć wytrychem.
Co do budowania czego kolwiek w tej grze to jest to konieczność by ochronić ludzi podczas jak chcą coś wyprodukować czy zwyczajnie się wylogować.
Dlatego powstaje setki settlementów graczy, jedni robia domki plus ogródek i zagrode, inni nastawieni bardziej na pvp muszą zadbać by wróg nie zniszczył wszystkiego do cna.
Dlatego buduje się wszystko z wykorzystaniem ukształtowania terenu, usypuje się wielkie wały, które trudno przejść, robi się wejścia przez kopalnie, tunele, ślepe tunele, labirynty, bramy wykute w skałach, jaskinie, porty w jaskiniach, tunele do szybkiego ataku na tyły wroga, przekopuje sie kanały, buduje się miejsca na konie czy łodzie rezerwowe.
Generalnie przeciwnik może użyć katapult, usypać rampy z ziemi, wkopać się do miasta, zrobić wykop z morza by wpłynąć statkiem po łupy, zniszczyć każdy element, wyciąć lub ukraść konie i wszystkie rzeczy jakie się zrobiło.

Jak to boli to trzeba się samemu przekonać, konie to nie magiczna praca w plecaku, konie trzeba znaleźć i hodować, z czasem pojawią się młode lepsze od rodziców, niestety czas biegnie i konik w końcu zdechnie jeśli oczywiście nie zginie od wroga.

Myślałem że opisze wszystko, jestem dopiero przy paru tematach, a post wielki, więcej nie chce mi się już :)

Autor:  Oyci3C [ 17 wrz 2013, 13:34 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Wiem o tym, próbowałem nawet swojego czasu ale po prostu nie dałem rady przez engine i formę w jakiej to jest napisane :(

Autor:  Teo [ 17 wrz 2013, 13:56 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ja też jakieś trzy lata temu, potem jak nas Vil zachęcał to też yt i patrze nędza, tutorial, nędza, ale przełamałem się i po kilku godzinach wciąga niesamowicie.
Jak masz kogoś co ci wiele rzeczy wytłumaczy to jest inaczej.

Autor:  Oyci3C [ 17 wrz 2013, 13:57 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Obadam sobie przy okazji - może wpadnę do wesołego grona gerantofili.

Autor:  Teo [ 17 wrz 2013, 14:06 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

hehe, poczekaj bo będzie patch zmieniający cały początek dla świeżego gracza :)

Autor:  Huragan [ 17 wrz 2013, 14:14 ]
Tytuł:  Re: Odp: WURM 1.1

Ultima tez byla gra dla hardcorowcow, a tutaj hardcore jest podobny jesli nie wiekszy :)

Autor:  Kuciak [ 17 wrz 2013, 14:19 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ty się za grabie łap, a nie na forach głupoty wypisujesz...

Autor:  Teo [ 17 wrz 2013, 14:39 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

albo za broń bo pvp czeka

Autor:  Xender [ 17 wrz 2013, 18:28 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Generalnie Wurm na początku odrzuca ale jak przysiądziesz to wciąga niesamowicie. Niestety absorbuje też czas. Jak coś crafcisz to siedzisz w miejscu kilka godzin i klikasz :p

Autor:  Warah [ 21 wrz 2013, 19:01 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Dołączyłem do do Ekipy Villa i Embe, gra sie świetnie a ekipa bardzo pomocna z tego faktu gorąco zachęcam do wstąpienia w
nasze szeregi :) Pozdrawiam

Autor:  vilhelm [ 5 paź 2013, 14:07 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

http://www.serversaredown.com/2013/09/t ... ht-tunnel/

Cała seria filmów o Wurmie nagrana niestety na serwerze PvE, ale zawiera masą cennej wiedzy i informacji na temat gry.
Do tego nakręcony z humorem.

A tu taki tam screenshot z gry:
Obrazek

Autor:  Teo [ 5 paź 2013, 15:50 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Na serwerach freedom gdzie nie ma zagrożenia pvp i ze ci wszystko mogą zniszczyć i zabrać to powstają wielkie projekty ale EPIC serwery jako ze musza się bardzo fortyfikować i że powstaje cały czas wiele nowych sposobów na obronę/atak, mamy ostatnio wysyp wielkich projektów.
Parę z nich zanim powstały zostały zmiecione z ziemi ale ważne że to wszystko żyje i przy tak wydawałoby się malej ilości graczy nie czuć ich braku, ekonomia jest, pvp jak się chce tez jest, a dla pve graczy miliony pomysłów rodem z minecrafta czy simsów :)

Zresztą jak ktoś się orientuje to wie że ta gra to jedyny działający sandbox na rynku i że przez najbliższe pare lat nie zapowiada sie nic w tym temacie.

Jakby ktoś wracał do gry lub chciał na poważnie zacząć grac to zapraszam do nas.

Autor:  Huragan [ 5 paź 2013, 15:55 ]
Tytuł:  Re: Odp: WURM 1.1

Nie kasujcie mojego domku bo bede gral tylko chwilowo mam okres imprezowy :)

Autor:  Teo [ 5 paź 2013, 15:59 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

rusz dupsko dziadu i zobacz ile nowych się wybudowało u nas !

Autor:  Kuciak [ 5 paź 2013, 16:03 ]
Tytuł:  Re: Odp: WURM 1.1

Huragan napisał(a):
Nie kasujcie mojego domku bo bede gral tylko chwilowo mam okres imprezowy :)


Nic nie będziemy kasować, domek dostanie ktoś użyteczny... :lol:

Autor:  wenth1 [ 6 lis 2013, 18:12 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

gracie jeszcze w WURMA??
bo cos cicho ostatnio w temacie, a fajnie sie czyta co piszecie + ss'y ^^

Autor:  vilhelm [ 6 lis 2013, 19:13 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Gramy czasu pisać nie ma ;-)

Niedługo jakiś filmik wrzucimy.

Autor:  jinnai [ 7 lis 2013, 12:39 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Niezły ten WURM jest grafa jak w mount and blade, a jest pełen sandbox.

Strona 10 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team