MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WURM 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871
Strona 12 z 30

Autor:  Quetzacotl [ 8 lis 2013, 15:11 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

W Wurma gralem dlugo, ale nie widze celu w budowaniu mega osad i miast skoro nie mozna sie potem fajnie o te osady ponapierdalac. System walki jest gorszy niż gdziekolwiek.

Autor:  vilhelm [ 8 lis 2013, 15:17 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Quetzacotl napisał(a):
W Wurma gralem dlugo, ale nie widze celu w budowaniu mega osad i miast skoro nie mozna sie potem fajnie o te osady ponapierdalac. System walki jest gorszy niż gdziekolwiek.


Oj można się fajnie o nie ponapierdalać ;-) Kwestia poznania gry i jak działa system walki, bo wcale nie jest taki prosty jak widać na filmikach no i dobrej ekipy.
Do tego full loot i pełna możliwość zrównania wszystkie z ziemią.


Jak chce ktoś dołączyć to przypłyniemy po was do startowej wioski.
Generalnie na TSie nas znajdziecie.

Autor:  Teo [ 8 lis 2013, 16:35 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Oczywiście nie dyskutujemy o serwerach freedom bo to simsofilia, serwery EPIC z bonusami do skilowania i zasadami pvp jest dobrze pomyślany, wszystko budujesz tak by wróg nie mógł zniszczyć czy okraść.

Autor:  Kuciak [ 9 lis 2013, 00:46 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Oyci3C napisał(a):
Ale ja jak wpadam to tylko z Mendolem, upijamy się wtedy i jesteśmy niemili :(




Nigdy nie uwierzę że Mendol możne być niemiły.

Autor:  vilhelm [ 9 lis 2013, 10:39 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

A taki śmiesznie nakręcony film gości co postanowili "na golasa" przeżyć sami w lesie ;-)

Proszę oglądać w 1080p HD :-)
http://youtu.be/gM8c8cCgrAg

Autor:  Teo [ 13 lis 2013, 19:39 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

http://youtu.be/a53e9W7f2Yw

Autor:  Teo [ 17 lis 2013, 14:02 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Cytuj:
[21:05:02] Zajman slain by Snitch Netsky Tedix Johnnny Tosiek Villz Kuciak
[21:41:00] Verdandi slain by Snitch Netsky Tedix Johnnny Tosiek Villz Kuciak
[21:42:42] Steelmerc slain by Netsky Tedix Johnnny Tosiek Villz Kuciak
[21:45:22] Gelecitroen slain by Netsky Snitch Tedix Johnnny Tosiek Villz Kuciak
[22:01:07] Readingrainbro slain by Snitch Netsky Tedix Johnnny Tosiek Villz Kuciak
[22:12:39] Lundy slain by Gary Netsky Snitch Tedix Villz Kuciak Savagescholz Tahj Negri Cornchips
[22:12:47] Jethran slain by Netsky Snitch Gary Outuki Tedix Villz Shakys Kuciak Daredevil Archerman Tahj Cornchips
[22:21:02] Malke slain by Netsky Gary Tedix Daredevil Kuciak Phynx Smeagain Tahj
[22:28:23] Volix slain by Gary Snitch Outuki Netsky Tedix Daredevil Savagescholz Smeagain Archerman Tahj Cornchips
[22:28:39] Shakys slain by Snitch Gary Tosiek Villz Daredevil Kuciak Smeagain Negri Cornchips
[22:28:48] Jaycz slain by Outuki Gary Snitch Tosiek Villz Phynx Negri Netsky Tedix Kuciak Daredevil Smeagain Cornchips
[22:28:49] Yan slain by Snitch Gary Villz Phynx Smeagain Archerman Tahj Negri
[22:29:00] Indoril slain by Snitch Outuki Tosiek Villz Phynx Archerman Netsky Kuciak Daredevil Savagescholz Tahj Cornchips


łącznie 35 trupów w jeden wieczór, czyż ta gra nie jest piękna !?

Autor:  Mark24 [ 17 lis 2013, 14:09 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

gang bang - ~7 vs 1...

Autor:  Teo [ 17 lis 2013, 16:43 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Zaczęło się od pvp bez pvp gdzie 20 vs 20 unikało się na dystans, więc zabraliśmy się i popłynęliśmy sami w ośmiu na tereny wroga, tam trafiliśmy na trzech gości chowających się w głębi lądu, trzeba było bashować mur, jednego zabiliśmy, reszta uciekła, wsiedliśmy na nasz statek i trafiliśmy na pięciu wrogów na innym mniejszym statku, zabiliśmy ich, w tym czasie już widzieliśmy ze w tym rejonie sa inne walki i po chwili wpadliśmy na wrogów z niezależnego królestwa, tą potyczkę przegraliśmy, w tym czasie z naszego sojuszu wyruszył statek, my na małych łódkach popłynęliśmy sprawdzić czy co się dzieje na wcześniejszych miejscach walk i wpadliśmy na wrogie dwa duże statki, jeden zapewne pełny lootu po wcześniejszych walkach odpłyną, a drugi zaczął nas atakować, udało się nam wymanewrować ich przez chwile aż dopłynęły do nas posiłki, wróg wylądował na brzegu i ukrył się w zamkniętej kopalni, zaczęliśmy się do nich wkopywać ale udało się im umocnić ściany, na szczęście byli tez chętni na walkę, która przegrali.

Generalnie nie zdarza się ze zabija sie pojedyncze osoby, tu raczej najczęściej walka jest powiązana z możliwościami transportu, konie ograniczają do danej wyspy, wiec walki na łodziach i statkach są bardzo częste, a pełna obsada dająca dobra szybkość wymaga 11 osób, wiec walki najczęściej prawie wyrównane ilościowo.

Co innego walki na lądzie, atak/obrona miast/wiochy/twierdzy jak tam chcecie nazwać, to już wymaga używania katapult, tworzenie kopalni do ukrywania się, usypywania wa ramp, przekopywania wałów ziemnych, przekopywanie kanału by wpływać statkiem, rozstawianie katapult, zdobycie surowców do tego wszystkiego.
Ewentualnie same walki na koniach, szybkość i mobilność wtedy najważniejsza.

Wiele by opisywać ale ta gra pod względem rozbudowania i jako jedyny działający dobrze sandbox, bez cheatów, bez botów, ze sprawnie działająca ekipą devsów, zwyczajnie nie ma sobie równej i nie pomoże nawet płacz ze combat ssie.

Autor:  vilhelm [ 17 lis 2013, 17:10 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Mark24 napisał(a):
gang bang - ~7 vs 1...

Nie 7 vs 1 bo ten log pokazuje, że osoba A zginęła od osób B (ktokolwiek zadał jej obrażenia)

Walki był w zdecydowanie innych proporcja ;-)
Byl fun.

Autor:  Highlander [ 17 lis 2013, 19:07 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Dobrze, ze nie daliscie video ;)

a ten combat nowy juz wszedl? albo nowy tutorial?

Autor:  Kuciak [ 17 lis 2013, 20:33 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Tosiek,Vill musicie pogodzić się z faktem że Wurm nie jest grą dla plebsu... jeśli ktoś sam nie wyrośnie z WOWa nie ma co go przekonywać. :lol:

Autor:  Teo [ 17 lis 2013, 22:08 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

tak High, wiemy że grafika jest najbardziej istotna

Autor:  Oyci3C [ 17 lis 2013, 22:09 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

No nie grafika ale błagam nie brońcie tego combat systemu :)

Autor:  Highlander [ 18 lis 2013, 00:51 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Nie chodzi o grafike, przy calej zajebistosci gry, bo potrafie to zrozumiec, ale ogolnie jednak gra wydaje sie mocno toporna, raczej nie da sie tego ukryc.

I sami pisaliscie, ze ma byc poprawiony combat i tutorial. Bo odnosnie wygladu gra wyglada dla mnie ok na obrazkach, gorzej jak widze to w ruchu, a o combacie wole przeczytac niz ogladac ;]

Autor:  vilhelm [ 18 lis 2013, 02:14 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Nowa łatka będzie w grudniu tak podejrzewamy, nie podali jeszcze konkretnej daty.

Autor:  vilhelm [ 18 lis 2013, 21:53 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Taki filmik kerbira: http://www.youtube.com/watch?v=OoZqK0z5aAQ#t=0 ;-)

Autor:  vilhelm [ 19 lis 2013, 12:03 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Przykład możliwości sandboxa jakim jest Wurm :

Obrazek

(Wystarczy wyobrazić sobie, że na tym wzgórzu rósł gęsty las ;-) )

Autor:  wenth1 [ 19 lis 2013, 15:04 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

vilhelm, pisałem do Ciebie wcześniej na mmorpg.org.pl ale skojarzyłem że tutaj dużo częściej jesteś ; >

Autor:  Quetzacotl [ 19 lis 2013, 15:26 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

vilhelm napisał(a):
Przykład możliwości sandboxa jakim jest Wurm :

Obrazek

(Wystarczy wyobrazić sobie, że na tym wzgórzu rósł gęsty las ;-) )

z tego wzgórza po lewej można zrobić armageddon katapultami

Strona 12 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team