MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 13 z 85

Autor:  Isengrim [ 31 sie 2011, 20:34 ]
Tytuł: 

Trochę wywiadów po PAXie
Cytuj:
The team took this time to point out a new feature that had been added to the game's engine: dynamic lights. This feature allows players to create lights to help illuminate their surroundings, whether in the form of a headlamp or placeable emergency flares. This new utility proved useful in the sparsely lit building in which the mission was set, but dynamic lights aren't all rays of sunshine. Using a headlamp or flare will also attract enemies, which can spell trouble for the player. Of course, this can also be used to the player's advantage by placing a light in a location where he wants creatures to go. These lights will also be available in PvP, where players will have more to worry about than just a mob's aggro range. In these situations, players will have to determine whether it's more important to see their way around or avoid being seen by other players.

więcej

Cytuj:
Last but not least, Funcom recently announced the first details of their pricing model during a business meeting. Players can expect The Secret World to require a monthly fee, and the team will also be exploring ways to offer vanity items for additional costs (though they assured me that almost everything you’ll see as a MTX will also be earnable in-game). When I asked whether or not they were worried about players getting miffed at both an expansion and MTX on top of it, they said they hoped the fact they’re keeping the real-money stuff to vanity items would be enough to make players comfortable with the idea.

Cytuj:
Funcom also showed us that inside of Warzones and the smaller PVP maps, players will have “uniforms” that differ from their regular PVE chosen looks. You may still end up tweaking the look for PVP, but generally the tanking-spec’d folks will have padded armors while the DPS will look scrappier and those with healing spells slotted may seem more “squishy” still. Each faction will also have specific colors assigned to them to make sure everyone can be told apart: green for Dragon, blue for Illuminati, and red for Templars.

więcej

Cytuj:
Graphically, The Secret World has come a long way and is a hefty upgrade from the already stunning graphics found in Age of Conan. TSW was one of the best looking games at PAX, MMO or otherwise. In fact, after seeing The Secret World, it made just about every Xbox 360 title I saw on the show floor look like it was rendered on an Etch-a-Sketch by comparison.

więcej

Ale ni ma footageów z PAXa, szkoda.

Autor:  Isengrim [ 7 wrz 2011, 16:31 ]
Tytuł: 

Żeby nie tworzyć wrażenia, że celowo daję tylko pozytywne reportaże dziś coś z naszej krynicy mądrości.
Cytuj:
Brak w niej podstawowej rzeczy, która napędza wszystkie inne gry MMO - zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia.

Niestety, spece z Funcomu postanowili, że odejdą od utartego schematu zdobywania kolejnych poziomów i zamiast tego każdy będzie mógł od początku grać postacią mogącą (przynajmniej w teorii) stanąć w szranki z potężniejszymi graczami. Jedyne, co będzie ich od siebie różnić, to sprzęt i zdobyte umiejętności specjalne, które napatoczą się po drodze. Nadal nie rozumiem, po co robić coś takiego w grze MMO, w której jedną z największych przyjemności jest oglądanie, jak wizualnie zmienia się postać w trakcie zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia.

Cytuj:
Od strony graficznej The Secret World prezentuje się dość przeciętnie. Nie ma tutaj pięknych krajobrazów rodem z Guild Wars 2, nie ma też ciekawej stylistyki znanej ze Star Wars: The Old Republic. Grafika The Secret World prezentuje się słabo i po kilku latach jej istnienia na rynku nie będzie szansy na jej odświeżenie, chyba że zostanie zaimplementowany nowy silnik graficzny. Oczywiście Funcom ma jeszcze szansę na wiele zmian do czasu premiery gry, ale wątpię, by w tej kwestii zmieniono diametralnie dużo.

Cytuj:
Można było podnosić niektóre przedmioty, hakować komputer, a nawet założyć sobie na głowę latarkę. Ta ostatnia zresztą jest dosyć ciekawym gadżetem, bowiem po raz pierwszy w grze MMO wykorzystano dynamiczne światło, zmieniające swoje położenie w trakcie, gdy nasz bohater idzie przed siebie. Twórcy widzą w tym nawet zastosowanie dla trybu multiplayer, ale wolę nie myśleć o jego konsekwencjach dla komputerów graczy.

Cytuj:
Podsumowując, prezentacja The Secret World na tegorocznym Gamescomie nie wstrząsnęła podstawami mojego świata. Sporo się wynudziłem, ale zauważyłem również elementy, które mogą być świetną okazją na stworzenie idealnej gry MMO. Niestety, nowa gra od Funcomu nią nie jest, a przynajmniej na taką się nie zapowiada.

więcej

Prawda że uroczo?

Autor:  Niah [ 7 wrz 2011, 16:46 ]
Tytuł: 

Koleś pisze na temat o którym nie ma pojęcia

Autor:  mrynar [ 7 wrz 2011, 16:52 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Żeby nie tworzyć wrażenia, że celowo daję tylko pozytywne reportaże dziś coś z naszej krynicy mądrości.
Cytuj:
Brak w niej podstawowej rzeczy, która napędza wszystkie inne gry MMO - zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia.

Niestety, spece z Funcomu postanowili, że odejdą od utartego schematu zdobywania kolejnych poziomów i zamiast tego każdy będzie mógł od początku grać postacią mogącą (przynajmniej w teorii) stanąć w szranki z potężniejszymi graczami. Jedyne, co będzie ich od siebie różnić, to sprzęt i zdobyte umiejętności specjalne, które napatoczą się po drodze. Nadal nie rozumiem, po co robić coś takiego w grze MMO, w której jedną z największych przyjemności jest oglądanie, jak wizualnie zmienia się postać w trakcie zdobywania kolejnych poziomów doświadczenia.



co za glupek

Autor:  candidoser [ 7 wrz 2011, 17:03 ]
Tytuł: 

Ciekawe, czy to wrodzone, czy nabyte... Ten koles zawsze tak ma?

Autor:  mrynar [ 7 wrz 2011, 18:17 ]
Tytuł: 

co to wogole jest ta polygamia??

Autor:  Isengrim [ 7 wrz 2011, 18:29 ]
Tytuł: 

"Gazeta Wyborcza" o grach :D
Trafiają się teksty nawet, nawet, ale i takie jak ten powyższy. Ogólnie to koleś mnie za serce ujął opisem jak się nudził na pokazie.
Ale właściwie cała prasa o mmorpg w Polsce to jeden wielki chłam z kompleksem WoWa.

Autor:  Shubduse [ 23 wrz 2011, 18:22 ]
Tytuł: 

CO z ta betą, pozapisywałem się, jakieś maile mi Funcom śle, ale żeby ściągnąć clienta to jakoś opcji nie widzę.

Autor:  sula [ 23 wrz 2011, 20:42 ]
Tytuł: 

Shubduse napisał(a):
CO z ta betą, pozapisywałem się, jakieś maile mi Funcom śle, ale żeby ściągnąć clienta to jakoś opcji nie widzę.

Bo nie ma AFAIK żadnej bety dla "kowalskich" jeszcze i chyba długo nie będzie. Pewnie jest jakaś alpha/beta zamknięta dla opłacanych testerów ,etc

Beta dla gawiedzi to będzie imho pod koniec roku albo i w przyszłym dopiero.

Te wszystkie zapisy teraz ,etc to po prostu akcja reklamowa , marketing. Coś tam jest jakaś gra , coś na facebooku ,etc ale nie wiem o co come on dokładnie oprócz tego ,że uczestnictwo w tym zwiększa szanse na dostanie się do bety i ma teoretycznie zaprzęgać graczy do reklamowania TSW samemu.

To tylko afaik , nie śledzę tej gry nawet w 10% tak jak to robiłem przed ogłoszeniem modelu biznesowego także może mać outdated info :/

Autor:  Weles [ 24 wrz 2011, 08:29 ]
Tytuł: 

W tej chwili trwa faza I beta testów. Mój znajomy wczoraj wszedł do niej. Pierwsze wrażenia : uuu laaaaaaaag :) Drugie - gdzie ja to widziałem ? - Aoc ? Dziś jak da radę dłużej w niej posiedzi i poopowiada.

Autor:  Shubduse [ 24 wrz 2011, 18:45 ]
Tytuł: 

To niech gra, i robi screeny! ;) albo filmy frapsem.

Autor:  Isengrim [ 26 wrz 2011, 17:15 ]
Tytuł: 

Na razie testują praktycznie wyłącznie questy templairs w początkowych lokacjach.
NDA obowiązuje.
Edytka:
Nasi francuscy koledzy choć raz stanęli na wysokości zadania:
http://www.youtube.com/watch?v=35AeSRjK5uA&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=TZPyOE4rM4c&feature=player_embedded
http://www.youtube.com/watch?v=-eAuugdO_Ys&feature=player_detailpage

Autor:  Shubduse [ 27 wrz 2011, 18:59 ]
Tytuł: 

Szybciutko usunięte.

Gimme more.

Autor:  Isengrim [ 28 wrz 2011, 20:14 ]
Tytuł: 

http://www.mmofringe.com/docs/tsw.zip dla tych, co się nie wyrobili z czasem :)

Autor:  sula [ 28 wrz 2011, 23:14 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
http://www.mmofringe.com/docs/tsw.zip dla tych, co się nie wyrobili z czasem :)

dzieki


Przeleciałem wszystkie 3 filmiki , no nie tak super dokładnie ale w miarę.
Niestety wygląda ,że w kwestii mobów w open world ,które są żałośnie słabe nic się nie zmieniło póki co :/
Naprawdę jak nie umieją nic wymyśleć innego , to chociaż niech te moby mocniej biją i troche więcej hp mają , bo po prostu zabijanie tony mobów które nic ci nie mogą zrobić jeżeli nie jesz obiadu i nie oglądasz filmu jednocześnie questując dobija mnie w nowych mmorpg.

Gdzie moby z UO czy VG ,które za mądre nie były ale jak nie uważałeś to mogły cię wbić w glebę - przynajmniej jakieś minimum adrenaliny było czasem :/

Autor:  Mendol [ 28 wrz 2011, 23:16 ]
Tytuł: 

zagraj w dfo to zobaczysz co moby moga zrobic :)

Autor:  sula [ 29 wrz 2011, 00:05 ]
Tytuł: 

Myślałem nad tym kilka razy ,ale jakoś się nie mogę przemóc , coś mi nie pasuje w tej grze , po prostu mnie odrzuca.
Chociaż kto wie namyśle się jeszcze.

Autor:  Isengrim [ 29 wrz 2011, 07:32 ]
Tytuł: 

Moby mają kilka "poziomów" te proste, to zwykłe mięcho do rozwalenia. Te wyższego poziomu wycofują się wciągając w pułapki, kombinują ze wsparciem, mają skile itd.
Grind mobów jest nieopłacalny w stosunku do exp za questy.
No i pamiętajcie że to co widać na filmikach to sam początek gry.

Autor:  iniside [ 29 wrz 2011, 08:00 ]
Tytuł: 

Dobra dobra. Funcom, zawsze zapewnia, ze maja super-gre a wychodzi jak zwykle ;p.

Ogólnie to niepojmuje polityki funcomu. Powinni całe siły przerobowe wepchnąć w AoC, który zaczyna wychodzi na prostą a nie łapać kolejny projekt..

Autor:  Isengrim [ 29 wrz 2011, 08:41 ]
Tytuł: 

Ten projekt łapią od wielu lat(2002 to pra początki). Pomijając nakłady już poniesione, które muszą się zwrócić (przecież z EA nie zaczęli współpracować, bo plamy na słońcu się pojawiły) TSW potencjalnie może przynieść więcej kasy, niż nawet dopracowany AoC - gra po prostu kilkuletnia, z ograniczonymi możliwościami zwiększenia playerbase. I to płacącej playerbase.
Graficznie TSW już teraz prezentuje się zajebiście, ale przydałoby się zoptymalizować kod, bo przycina. Moby nie odbiegają poziomem od tych z innych mmo - są i łatwe i takie irytujące. Beta dotyczy wyłącznie startu temlarów, wielu features po prostu nie ma. Trzeba poczekać i tyle.

Strona 13 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team