MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WURM 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871
Strona 14 z 30

Autor:  Teo [ 23 lis 2013, 12:47 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

za dużo opisywania, wolimi na TS opowiadać, zapraszam

Autor:  Quetzacotl [ 23 lis 2013, 14:45 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ja podejrzewam, że walki grupowe nabierają jakiejś głębi i aspektów taktycznych. Ale walka 1v1 to lipa.

Autor:  vilhelm [ 23 lis 2013, 15:03 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

1v1 to definitywna lipa trzeba przyznać ... chodź nie zawsze wszystko zależy jak bardzo rozwinięte są postacie które walczą (dochodzą skile z medytacji, możliwość bycia magiem, priestem)

W walce grupowej dopiero jest "taktyczny ból głowy", bo na nią wpływ ma wszystko nawet to jak stoisz na kamieniu troszkę wyżej od przeciwnika ;-)
Generalnie za dużo pisania na TS tłumaczymy wszystko.

Autor:  Damien [ 24 lis 2013, 11:11 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Pare pytan ktore mi sie nasunely:
- czy mapa jest jakos ograniczona? Jezeli ktos dojdzie do granicy mapy to jest jakis invisible wall/woda/gory?
- czy klimat sie zmienia wraz z podrozowaniem pln/pld czy swiat nie jest az taki duzy?
- jaki jest rozmiar swiata?
- co sie dzieje po smierci postaci? Jak sie domyslam jest jakies penalty ale potem postac gdzies sie "odradza"?
- czy swieza postac moze dostac jakiekolwiek penalty po smierci, skoro ma podstawowe staty?
- czy sa jakiekolwiek umiejetnosci/przedmioty etc pozwalajace na sneak/kamuflaz?
- czy moby maja jakis zasieg aggro czy przykladowo wilk w lesie zaatakuje od razu jak zobaczy postac w zasiegu widzenia?

Autor:  vilhelm [ 24 lis 2013, 11:41 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Damien napisał(a):
Pare pytan ktore mi sie nasunely:

Damien napisał(a):
- czy mapa jest jakos ograniczona? Jezeli ktos dojdzie do granicy mapy to jest jakis invisible wall/woda/gory

Mapy/servery to wyspy połączone ze sobą. Można przepłynąć łodzią/statkiem pomiędzy. Zgodnie ze schematem:
http://blackburrow.s3-external-3.amazon ... ermap.html
Damien napisał(a):
- czy klimat sie zmienia wraz z podrozowaniem pln/pld czy swiat nie jest az taki duzy?

Mapa jest mocno zróżnicowana. Każda wyspa jest inna.
Dodatkowo są 4 pory roku każda trwa około tygodnia real time, a rok kalendarzowy gry to na około miesiąc.
Charakteryzują się własnym kalendarzem zbiorów (winogrona, oliwki, jabłka itp), wyglądem drzew, śniegiem, barwą traw, częstotliwością opadów, mgieł itp...
Damien napisał(a):
- jaki jest rozmiar swiata?

Generalnie opłynięcie całej wyspy na której my mieszkamy (Desertion) zajmuje jakieś 2godziny, a mamy jeszcze 3 w pobliżu. Tutaj dokładny rozmiar:
Wyspa Opis Rozmiar
Affliction HoTS home server 1024 x 1024
Celebration Celebration 2048 x 2048
Chaos Freedom Isles - former Wild server 4096 x 4096
Deliverance Freedom Isles 2048 x 2048
Desertion MR home server 2048 x 2048
Elevation Epic wild server 2048 x 2048
Exodus Freedom Isles 2048 x 2048
Independence Independence 4096 x 4096
Pristine Pristine server 2048 x 2048
Release Release server 2048 x 2048
Serenity JK home server 2048 x 2048
Damien napisał(a):
- co sie dzieje po smierci postaci? Jak sie domyslam jest jakies penalty ale potem postac gdzies sie "odradza"?

Masz wybór czy odradzasz się w swojej wiosce / lokacji startowej / pobliskiej wiosce sojuszniczej
Dropujesz cały ekwipunek (przeciwnik może podnieść), odradzasz się "nago".
Dostajesz mały promil utraty poziomu skilli. (stratę odrabia się z bonusem x3)
Damien napisał(a):
- czy swieza postac moze dostac jakiekolwiek penalty po smierci, skoro ma podstawowe staty

Świeża postać dostaje takie jak każdy penality jak wyżej.
Damien napisał(a):
- czy sa jakiekolwiek umiejetnosci/przedmioty etc pozwalajace na sneak/kamuflaz?

Tak ale nie w walce. Można użyć stealth aby ukryć się przed wrogiem z local-a.
Damien napisał(a):
- czy moby maja jakis zasieg aggro czy przykladowo wilk w lesie zaatakuje od razu jak zobaczy postac w zasiegu widzenia?

Każdy mob ma inny zasięg agro. Generalnie atakują to co widzą tylko w zasięgu wzroku. Jedne mnie drugie bardziej inne w ogóle.

Autor:  Teo [ 24 lis 2013, 17:25 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

uzupełnie


granice faktyczne całych map gdzie nie ma granic między serwerowych to niewidzialna ściana daleko na morzu dokładnie jak widać na mapach na wurmpedii

penalty po śmierci boli dopiero jak postać pogra pewien czas i ma wysokie poziomy skili

aggro jest też powiązane z poziomem fight skill, czyli początkowa postać aggruje wilka z większej odległości niż ta z wysokim poziomem skilla

wielkość świata, całość EPIC można porównać do np całej mapy w DFO1 ale podróżowanie jest tu sporo ograniczone, nie ma teleportow, przenoszenia do domku, droga morska jeśli nie ma wiatru lub sporo ludzi do wioseł to trwa bardzo długo, wyhodowanie szybkiego konia tez trochę trwa

Autor:  Teo [ 1 gru 2013, 18:00 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

weekend pvp jak na razie ładny


sobota
Cytuj:
[20:01:57] Hubert slain by Snitch Gamurin Bloodtooth Johnnny Tosiek Villz Kuciak Agat
[20:02:48] Ragzad slain by Snitch Gamurin Tedix Bloodtooth Johnnny Tosiek Villz Kuciak Agat
[22:17:09] Elric slain by Netsky Tedix Bloodtooth Johnnny Tosiek Villz Kuciak Agat
[22:29:31] Muzk slain by Snitch Netsky Tedix Gamurin Johnnny Bloodtooth Tosiek Villz Kuciak Agat
[22:31:43] Gelecitroen slain by Snitch Netsky Gamurin Tedix Bloodtooth Johnnny Tosiek Villz Kuciak Agat
[22:34:40] Birdmansback slain by Snitch Netsky Tedix Gamurin Johnnny Bloodtooth Tosiek Villz Kuciak Agat
[22:35:38] Santropez slain by Netsky Snitch Tedix Gamurin Johnnny Bloodtooth Tosiek Villz Kuciak Agat
[22:38:45] Verdandi slain by Netsky Snitch Tedix Gamurin Johnnny Bloodtooth Tosiek Villz Kuciak Agat
[22:39:54] Semyon slain by Snitch Netsky Tedix Gamurin Johnnny Bloodtooth Tosiek Villz Kuciak Agat
[22:40:50] Exbroit slain by Netsky Snitch Tedix Gamurin Johnnny Bloodtooth Tosiek Villz Kuciak Agat
[22:42:46] Strongwall slain by Snitch Netsky Tedix Gamurin Bloodtooth Johnnny Tosiek Villz Kuciak Agat


niedziela
Cytuj:
[16:55:43] Judicator slain by Snitch Tedix Tosiek Villz Kalaar Kuciak Gerugon
[16:56:08] Rushy slain by Tosiek Villz Kalaar Gerugon
[16:56:08] Sklo slain by Tedix Villz Kuciak
[16:56:57] Agentusp slain by Tedix Villz Kalaar Kuciak Gerugon
[16:57:25] Ausimus slain by Tedix Tosiek Villz Kalaar Gerugon

Autor:  Teo [ 7 gru 2013, 21:36 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Cytuj:
[20:58:55] Gianna slain by Snitch Netsky Tedix Bloodtooth Johnnny Tosiek Villz Kuciak
[20:58:57] Snitch slain by Inkheart Maespa Waaagh Gelecitroen Vimster Hexproof Gianna Broto
[20:59:49] Gelecitroen slain by Netsky Tedix Bloodtooth Johnnny Tosiek Villz Kuciak
[21:07:14] Hexproof slain by Netsky Johnnny Tosiek Villz Kuciak
[21:07:42] Broto slain by Netsky Tedix Johnnny Bloodtooth Villz Kuciak
[21:09:41] Biggibbo slain by Netsky Tedix Bloodtooth Johnnny Tosiek Villz Kuciak
[21:10:58] Inkheart slain by Netsky Tedix Johnnny Bloodtooth Tosiek Villz Kuciak
[21:11:13] Maespa slain by Netsky Tedix Johnnny Tosiek Villz Kuciak
[21:11:57] Vimster slain by Netsky Tedix Johnnny Tosiek Villz Kuciak



jak zawsze w weekend owocne kille i loot :)

Autor:  Teo [ 9 gru 2013, 13:54 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

w tej grze simsofile mogą sobie wybudowac takie coś http://i.imgur.com/BvD0P.jpg

Autor:  vilhelm [ 3 sty 2014, 01:48 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ciągle gramy i zapraszamy ;-)

Gra nie nieustannie się rozwija tak jak i nasze Wurm-owe community.
Już w lutym bardzo duży update po którym będzie można między innymi budować takie rzeczy :

Obrazek
(nie muszę wspominać o walorach obronnych)

Autor:  Teo [ 3 sty 2014, 10:32 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Update faktycznie wielki się zapowiada, sporo zmian, nowości jak i poprawek, za dużo info by to zebrać w całość.


Miłośnicy westernów też coś otrzymają :)

Obrazek

Autor:  Oyci3C [ 3 sty 2014, 11:19 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Oczywiście combat jaki był taki będzie? :<

Autor:  Atherius [ 3 sty 2014, 11:37 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ta, dalej walka turowa.

Autor:  vilhelm [ 3 sty 2014, 12:18 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Combat update będzie priorytetem po zimowej dodatku. (Co potwierdził twórca gry na świątecznym DEV Q&A)
Detale jeszcze nie są znane.

Autor:  Teo [ 3 sty 2014, 18:14 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Jeśli ktoś napala się tylko na combat to i tak w tej czy innej grze długo nie posiedzi, sandbox jest wymagający, trudny, dla niszowego klienta.

Autor:  Oyci3C [ 3 sty 2014, 21:15 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ja się napalam na PvP - reszta to dla mnie miła otoczka.
O ile Wurm spełnia wszystkie wymagania sandboxa i open pvp o tyle po prostu rzygać mi się chce na sam widok jak wygląda tam combat i poruszanie się postaci.
Jak to nie posiedzi? Chłopie przegrałem prawie 1000h w DayZ i wcale nie dlatego, że to shooter.
Równie dobrze przegrałbym 1000h w Wurm gdyby to nie wyglądało od strony animacja i netcode jak wygląda.

Autor:  Highlander [ 3 sty 2014, 21:23 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ale mam nadzieje, ze nei trudny na zasadzie: zbieraj drewno przez miesiac by wybudowac chate...

Autor:  Quetzacotl [ 3 sty 2014, 21:37 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Highlander napisał(a):
Ale mam nadzieje, ze nei trudny na zasadzie: zbieraj drewno przez miesiac by wybudowac chate...

no niestety coś w ten deseń :D

Autor:  Kabraxis [ 3 sty 2014, 21:58 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Highlander napisał(a):
Ale mam nadzieje, ze nei trudny na zasadzie: zbieraj drewno przez miesiac by wybudowac chate...


No a na jakie innej? Chyba nie manual skilla. Theroycrafting/minmaxing tez watpie zeby byl jakis zajebisty.

Autor:  Highlander [ 3 sty 2014, 23:32 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

czyli max grind i farma jaki sie tylko da? ;]

to wole do lasu isc szałas budowac ;p

Strona 14 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team