MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WURM 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871
Strona 17 z 30

Autor:  Teo [ 16 lut 2014, 15:24 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Highlander napisał(a):
Ja pisalem ogolnie, nie wiem na czym polega to 'zdobywanie' roznych rzeczy w Wurm, niestety combat i ogolny feeling gry nie pozwolil mi za bardzo by ją poznac. Ale jak polega chociaz troche to na chodzeniu do lasu 500x by zbudowac 1 scianeto juz niefajnie ;p


Wybudowanie małej wioski łącznie z terraformingiem i ogrodzeniem to dla jednej osoby od dwóch do kilku godzin zależnie od terenu i materiału na budowę, oczywiście na freedom spędzają przy budowaniu cale życie, na epic buduje sie obronnie by mieć gdzie spać, hodować konie na pvp i mieć bezpieczne ogólnie miejsce, taka twierdza dla pięciu osób to nawet i miesiąc budowy ale łącznie z terraformingiem całej góry, budowaniem portu w jaskini, tuneli, usypywaniem wielkich fundamentów pod mury itd.
Jakby to było nudne to bym grał tyle samo co w inne gry, nie ma tu większej filozofii.

Autor:  Teo [ 16 lut 2014, 15:36 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Oyci3C napisał(a):
Oj dobra dobra Tosiek, zewrzyj poślady bo klapią, dajcie znać jak zapowiadany od miesięcy patch w końcu uderzy ;-)

Dla grających patch 1.2 wnosi wiele, dla kogoś z zewnątrz raczej nie ponieważ nie zna gry.

Autor:  Kuciak [ 16 lut 2014, 15:38 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

embe napisał(a):
Oyci3C napisał(a):
Oj dobra dobra Tosiek, zewrzyj poślady bo klapią, dajcie znać jak zapowiadany od miesięcy patch w końcu uderzy ;-)

Dla grających patch 1.2 wnosi wiele, dla kogoś z zewnątrz raczej nie ponieważ nie zna gry.



Tosiek napisał że combat się nie zmienia. :)

Zmienia się crafting.

Autor:  vilhelm [ 16 lut 2014, 16:31 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Oyci3C napisał(a):
Nie, trzeba mieć bardzo małe wymagania odnośnie estetyki.

No dlatego grasz w Rusta gdzie postacie latają z chujem do kolan na wierzchu :D
Wielce estetyczna gra.

Odnośnie Wurma to wtorkowy patch 1.2 raczej nic nie zmieni dla "nie przekonanych"
chodź może nowy crafting UI i kilka nowych ficzerów będzie zachęcające.
Dopiero patch w wakacje będzie dotykał combat-u.

I proszę nawet nie porównujcie dev's z DFO do Wurma... my tu mamy kilka mniejszych patchy w miesiącu, a gra zrobiła w rok skok świetlny.

Cos około rok temu:
http://www.youtube.com/watch?v=HPebtVbQV1c
vs obecnie:
http://www.youtube.com/watch?v=qgoRsOgom4s

Autor:  Oyci3C [ 16 lut 2014, 16:39 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

No ja cały czas odnoszę się od zapowiadanych tutaj wielokrotnie zmian odnośnie dynamiki PvP.
Stąd miałem nadzieję, że ten patch dotyczy combat ;-)

Autor:  vilhelm [ 16 lut 2014, 16:41 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Dopiero w grudniu 2013 zapowiedzieli, że combat jest ich następny celem po łatce 1.2

Autor:  Highlander [ 16 lut 2014, 18:18 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

to lepiej, zeby to wypalilo http://lifeisfeudal.com/ ;)

Autor:  vilhelm [ 16 lut 2014, 19:40 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Goście od Feudal Life zbiorą kasę z Kickstartera i się zawiną ;=) jak nie to czeka ich kilka ciężkich lat developmentu.

Autor:  Teo [ 16 lut 2014, 19:54 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Highlander napisał(a):
to lepiej, zeby to wypalilo http://lifeisfeudal.com/ ;)


może będzie z tego fajna gra, trzeba poczekać, myślę że dwa lata na dopracowanie mechanika wystarczy, trzymajmy kciuki

Autor:  vilhelm [ 18 lut 2014, 08:04 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

[08:03:37] The server is shutting down in 3600 seconds. Reason: Going down for update to version 1.2. Expected downtime 1-2 hours.

Autor:  Teo [ 18 lut 2014, 15:23 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Patch już jest, pierwsze wrażenia takie że nowi gracze będą mieli łatwiej by zrozumieć grę od strony craftu i UI, dla starych graczy spora wygoda i komfort.

Autor:  vilhelm [ 19 lut 2014, 22:12 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Chaos Life - Całkiem niezły filmik
http://www.youtube.com/watch?v=E0TNDGWn13Q#t=0

Autor:  ShadorVD [ 20 lut 2014, 09:20 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

http://www.polygon.com/2014/2/19/542631 ... dos-attack nie wiedzialem ze Wurm jest wspoltworzony przez Notcha :-)

Autor:  Teo [ 20 lut 2014, 15:51 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

http://www.bbc.co.uk/news/technology-26272526

:D

Autor:  Oyci3C [ 20 lut 2014, 16:18 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Widzę, że nowy trend ma się dobrze wszędzie :/ Pierdoleńcy.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 20 lut 2014, 16:28 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Jest masa botnetów, cena za ddos pewnie już rzędu kilku tysi maks.

Autor:  Oyci3C [ 20 lut 2014, 16:39 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Jakich tysi, kilkudziesięciu dolarów.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 20 lut 2014, 16:49 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ok, give m4 albo masz ddos na serwa. :<

Autor:  vilhelm [ 20 lut 2014, 16:52 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Shador von Dal napisał(a):
http://www.polygon.com/2014/2/19/5426310/wurm-online-dev-offers-reward-to-track-ddos-attack nie wiedzialem ze Wurm jest wspoltworzony przez Notcha :-)


Był.
Notch odszedł kilka lat temu i zrobił Minecrafta.

Autor:  vilhelm [ 20 lut 2014, 19:49 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Obrazek

Obrazek
http://forum.wurmonline.com/index.php?/ ... -features/

Strona 17 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team