MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 18 z 85

Autor:  candidoser [ 19 sty 2012, 13:19 ]
Tytuł: 

uuuu lipa, czemu kurde dopiero po wakacjach? I czemu dziwny termin? AoC chyba wyszedl jakos chyba maj/ czerwiec, nie?

Autor:  Isengrim [ 19 sty 2012, 13:33 ]
Tytuł: 

W wakacje spadek zaludnienia, mają wprowadzać technologię "jeden serwer" jakoś niedługo, marketing słabo marketinguje, beta mało otwarta. Jest trochę argumentów że kwiecień to trochę za wcześnie na bezproblemowy start.

Autor:  Isengrim [ 19 sty 2012, 21:06 ]
Tytuł: 

Huragan napisał(a):
Isengrim napisał(a):
GW2 ma dla mnie jedną wielką wadę (poza levelami) - jest fantasy.


powiedzial ten ktorego nick jest imieniem elfa :) LOL

Zacytował Lilith :)

Autor:  moralltach [ 19 sty 2012, 23:21 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Huragan napisał(a):
Isengrim napisał(a):
GW2 ma dla mnie jedną wielką wadę (poza levelami) - jest fantasy.


powiedzial ten ktorego nick jest imieniem elfa :) LOL

Zacytował Lilith :)

zacytował Isengrim

Autor:  Isengrim [ 23 sty 2012, 19:48 ]
Tytuł: 

Ruszyla kolejna odsłona bety, tym razem dodali wyprawę do Egiptu (lokacja,miasto, dungeon) i Seul w stanie developerskim. Dragonów tworzyć nie można.
Nowa lokacja scorched earth jest klimatyczna - palmy, piasek, słoneczko, ukrzyżowani. Devsi sugerują że jest na gear rank 7, faktycznie można sobie poradzić ze słabszym sprzętem.

Autor:  Isengrim [ 25 sty 2012, 19:02 ]
Tytuł: 

Blue Mountain Nowa lokacja. Majowie, apokalipsa i miot Cthulhu.

Edytka:
dodali filmik http://www.gamespot.com/the-secret-world/videos/the-secret-world-exclusive-blue-mountain-location-video-6349173/

Autor:  Viracept [ 25 sty 2012, 21:23 ]
Tytuł: 

Mów lepiej czy widać postęp z bety na betę ?

V.

Autor:  Isengrim [ 25 sty 2012, 21:53 ]
Tytuł: 

Mechanika działa bez problemów. Ale widać że lokacje nie są ukończone, jest dość dużo placeholderów. Np. w niektórych misjach jako część rozwiązania pojawia się list, książka, czy coś podobnego. Normalnie powinien to być ładny, stylizowany obrazek, a czasem trafia się po prostu zwykły napis "[placeholder]: treść notatki"; na mapie Egiptu też nie nanieśli wszystkich oznaczeń. Seul to stan developerski - są modele kilku npców, ale siedziba Dragonów jest pusta.
Cały czas nie ma systemu curency, cabal, craftu, rankingu w organizacji (stawiam że będą ze sobą połączone, ale to zwykłe domysły). Ogólnie grafika,muzyka,mechanika są praktycznie skończone; content wymaga szlifu, choć jest mocno zaawansowany. Z mniej fajnych spraw, to w tej becie pojawiły się freezy i spadki FPS. Chyba ma to związek z modyfikacją silnika, teraz przy szybkich obrotach świat się lekko rozmywa (w Rifcie jest chyba coś podobnego). Kombinowali też coś z zasięgiem widzenia i wykorzystaniem zasobów. Natomiast z plusów, to klient działa stabilnie, zero crashy.

Autor:  Viracept [ 8 lut 2012, 11:14 ]
Tytuł: 

Release 24 kwietnia.

https://twitter.com/#!/gamerno/status/1 ... 7918141441

V.

Autor:  candidoser [ 8 lut 2012, 12:02 ]
Tytuł: 

"przykro nam, ta strona nie istnieje"

Autor:  Viracept [ 8 lut 2012, 12:34 ]
Tytuł: 

Zdjęli z Twittera. Tu jest artykuł :

http://p3.no/filmpolitiet/2012/02/%E2%8 ... or-funcom/

V.

Autor:  Isengrim [ 8 lut 2012, 17:17 ]
Tytuł: 

To mi wygląda na falstart. Wcześniej jedynym sklepem który podawał 24/04 był norweski gamezone.no Tweeta zdjęli ze względu na NDA.
Cytuj:
After some back and forth in relation to the release date slip of the tongue and it is now clear that The Secret World-date is a goal. 24. april is not a final date, it is said.

Dalej wiadomo, że nie wiadomo.

Autor:  Viracept [ 8 lut 2012, 18:01 ]
Tytuł: 

Wiem już jak będzie wyglądał mój char :o

http://c3333424.r24.cf0.rackcdn.com/64c ... pscale.jpg

V.

Autor:  mrynar [ 8 lut 2012, 19:27 ]
Tytuł: 

To pierwszy mmo z tak fajnym swiatem, trzymam kciuki za ten tytul.

Autor:  Gokulo [ 9 lut 2012, 17:36 ]
Tytuł: 

http://www.mmorpg.com/gamelist.cfm/game ... lates.html

Autor:  Mendol [ 9 lut 2012, 17:38 ]
Tytuł: 

ten swiat jest gdzies opisany? jakies story, szczegoly?

Autor:  iniside [ 9 lut 2012, 17:45 ]
Tytuł: 

wejdz na Paranormalne.pl
Potem dzial teorie konspiracyjne (spiskowe) i UFO.

Autor:  Isengrim [ 9 lut 2012, 18:33 ]
Tytuł: 

Trochę info o mechanice progresu.
Progres idzie w dwóch kierunkach - zdobywaniu skili za A(nima)P(oints) i zdobywaniu gearu. Możliwość użycia gearu kontroluje jego rank. Ranków jest 10 dla wszystkich elementów gearu, 1 kosztuje 1 S(kill) P(oint), 2r kosztuje 2SP itd. W przypadku broni ranki mają 2 ścieżki - dmg i support. Każda ze ścieżek daje pasywnego buffa, do ranku wymaganego dla założenia gearu brana jest pod uwagę bardziej zaawansowana ścieżka.
Skile kupuje się za AP. Trzeba wykupić wszystkie z 2 komórek wewnętrznego kręgu (W sumie 10AP za wszystkie skile w komórce) by uzyskać dostęp do 7 komórek zewnętrznego kręgu, które mają bardziej specjalistyczne skile (w sumie 89AP/komórkę). Czyli - 20AP/wewnętrzny krąg + 623AP/zewnętrzny= 643AP/na jedną szkołę. Do tego 55SP/ścieżkę = 110AP/ na zmaxowanie jednej szkoły. AP i SP zdobywa się w tym samym czasie, w tempie około 4AP/1SP. Oczywiście warto mieć 2 szkoły (moby mają różne odporności na różny typ dmg, więc jakaś broń i jakaś magia to musiszmieć), no i są 3 ścieżki w czakrach.
Grając w becie, tzw. New Player Experience, więc raczej rozbiegówka, a i sporo się opieprzałem podczas grania - tak czy siak leciało mi jakieś 7AP/godzinę i 1,5SP/godzinę. Myślę ze przy większym zaangażowaniu w granie spokojnie można ten wynik podwoić, a przy powerplayu nawet potroić. Z drugiej strony ilość expa potrzebna na kolejne AP/SP się zwiększa (ale zwiększają się też XP zdobywane) - w sumie to hgw ile zajmie wbicie wszystkiego, a nawet rozwinięcie części skili i ranków. Do tego dochodzi oczywiście droprate na niektóre itemki . Mi pierwszy blue dropnął po 10h grania. Na cmentarzu lądowałem często, bo większość mobów trzeba pomacać, żeby sprawdzić czy da się je zabić. No i da się wszystkie, ale nie zawsze się zdąży...
Trochę z innej beczki, o dungeonach. Zasadniczo nie lubię dungeonów, chyba że są szybkie. Do tej pory najmilej wspominam niektóre dungi z WARa, bo dało się je zrobić w 15 minut z ogarniętą ekipą. W TSW dungeony też są szybkie, 30min tak pi razy drzwi. No właśnie, do jednego z nich wchodzi się przez drzwi, które prowadzą do piekielnej wersji "prawdziwej" okolicy - mapa praktycznie jest ta sama, ale zamiast domków są jakieś powykręcane cosie, zamiast normalnych potworów, potwory na kształt cenobitów, zamiast jeziora, jezioro wrzącej lawy, zamiast asfaltu obsydianowy bruk. Niesamowity efekt.

Autor:  Lorath [ 9 lut 2012, 19:05 ]
Tytuł: 

iniside napisał(a):
wejdz na Paranormalne.pl
Potem dzial teorie konspiracyjne (spiskowe) i UFO.


Do jakiegos tomiku opowiadan Lovecrafta tez powinien zajrzec.

Autor:  Isengrim [ 9 lut 2012, 19:07 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
ten swiat jest gdzies opisany? jakies story, szczegoly?

Ofi site, polskie fansite'y tswo i mmoz mają tłumaczenia. Ale najlepiej podsumowuje to filmik Everything Is True

Strona 18 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team