MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 19 z 85

Autor:  Mendol [ 9 lut 2012, 20:06 ]
Tytuł: 

dzieki.

Autor:  Viracept [ 12 lut 2012, 12:26 ]
Tytuł: 

Jak tam postępuje beta ? Dadzą radę z OB za 2 miechy ? :)

V.

Autor:  Isengrim [ 14 lut 2012, 09:20 ]
Tytuł: 

Zakończyli ten etap bety, mam nadzieję że pod koniec miesiąca pokażą co tam wydłubali w międzyczasie. Jak będzie craft i pvp to szanse na ob w rozsądnym terminie są spore.
Na koniec lutego mają znieść NDA dla prasy, może pojawi się więcej info.

Autor:  Isengrim [ 15 lut 2012, 17:28 ]
Tytuł: 

1/ idź na stronę http://www.funcom.com/
2/kliknij gdziekolwiek, byle nie w linka
3/wpisz 33
4/ :)

Autor:  tico [ 16 lut 2012, 00:11 ]
Tytuł: 

nie qumam.
Obrazek

Autor:  Atherius [ 16 lut 2012, 00:15 ]
Tytuł: 

Fajna tapeta na pulpit, dzięki isengrim.

Autor:  Bloodleaf [ 16 lut 2012, 11:43 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
1/ idź na stronę http://www.funcom.com/
2/kliknij gdziekolwiek, byle nie w linka
3/wpisz 33
4/ :)


Rofl ;p

Autor:  Isengrim [ 17 lut 2012, 18:32 ]
Tytuł: 

Najwyraźniej easteregg rozwija się w ARG. Jeśli ktoś chce zobaczyć "jak to się robi" od strony community to tu jest dyskusja, a tu podsumowanie.

Autor:  Isengrim [ 21 lut 2012, 18:21 ]
Tytuł: 

Oficjalna data premiery 19 czerwca.
http://www.funcom.com/news/the_secret_world_to_launch_june_19_2012
Cytuj:
Among the beta testers surveyed, almost 9 out of 10 say they will play the game at launch.

Cytuj:
More than 750,000 gamers are now registered as beta testers, which is significantly higher than Funcom’s previous MMO ‘Age of Conan’ had at the same point in development. Funcom expects the number of beta registrations to grow significantly in the coming months, as the company ramps up its major PR and marketing initiatives towards launch.

Autor:  sula [ 21 lut 2012, 19:41 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Oficjalna data premiery 19 czerwca.
http://www.funcom.com/news/the_secret_world_to_launch_june_19_2012
Cytuj:
Among the beta testers surveyed, almost 9 out of 10 say they will play the game at launch.

Cytuj:
More than 750,000 gamers are now registered as beta testers, which is significantly higher than Funcom’s previous MMO ‘Age of Conan’ had at the same point in development. Funcom expects the number of beta registrations to grow significantly in the coming months, as the company ramps up its major PR and marketing initiatives towards launch.

Nie było już 'oficjalnej daty' na kwiecień?

Autor:  candidoser [ 21 lut 2012, 20:06 ]
Tytuł: 

byla, ale przeniesli.

Autor:  Isengrim [ 21 lut 2012, 20:12 ]
Tytuł: 

Nie była oficjalna, "internal date". Bardzo dobrze, że dołożyli 2 miechy, na polerkę akurat starczy.
Jeśli się nie mylę na dniach wychodzi sprawozdanie finansowe dla akcjonariuszy, może znowu liczą na podbicie ceny akcji.

Autor:  Kabraxis [ 21 lut 2012, 20:33 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
Mechanika działa bez problemów. Ale widać że lokacje nie są ukończone, jest dość dużo placeholderów. Np. w niektórych misjach jako część rozwiązania pojawia się list, książka, czy coś podobnego. Normalnie powinien to być ładny, stylizowany obrazek, a czasem trafia się po prostu zwykły napis "[placeholder]: treść notatki"; na mapie Egiptu też nie nanieśli wszystkich oznaczeń. Seul to stan developerski - są modele kilku npców, ale siedziba Dragonów jest pusta.
Cały czas nie ma systemu curency, cabal, craftu, rankingu w organizacji (stawiam że będą ze sobą połączone, ale to zwykłe domysły). Ogólnie grafika,muzyka,mechanika są praktycznie skończone; content wymaga szlifu, choć jest mocno zaawansowany. Z mniej fajnych spraw, to w tej becie pojawiły się freezy i spadki FPS. Chyba ma to związek z modyfikacją silnika, teraz przy szybkich obrotach świat się lekko rozmywa (w Rifcie jest chyba coś podobnego). Kombinowali też coś z zasięgiem widzenia i wykorzystaniem zasobów. Natomiast z plusów, to klient działa stabilnie, zero crashy.


Isengrim napisał(a):
2 miechy, na polerkę akurat starczy


Na POLERKE? Lol
Zapowiada sie nie mniej nie wiecej tylko powtorke z AoC.
Zreszta jak ktos oczekuje czegos wiecej po FunCom to ma omamy.

Autor:  Niah [ 21 lut 2012, 20:35 ]
Tytuł: 

nie przynudzaj, tylko wracaj jechać po blizzardzie

Autor:  Isengrim [ 21 lut 2012, 20:53 ]
Tytuł: 

@Kabra (a co, i tak czekamy do piątku na zdjęcie NDA/prasę)
Te placeholdery o których piszę w cytacie, to statyczne obrazki - tak, misje w TSW mają fotki śladów, a nie suchy tekst.
Seul jest w stanie developerskim, ale NPCe są, jak najbardziej. Siedziba każdej frakcji ma salę treningową - tam sprawdza się działanie skili na kukiełkach-zasięg, siłę i tak dalej.Tam można też refundować AP. W Seulu brak kukiełek. I ważnych NPC - ale jest Akma i Pani w Czerwieni.
O crafcie będzie więcej w piątek (polecam ZAM)- to mocno rozjaśni (chyba...) wiele spraw.

Tak z ciekawostek - przy włączonym frapsie nie obserwowałem spadku FPS do stanu "niegrywalny", zresztą każdy może sprawdzić ilość fps w AoC. Wydaje mi się że TSW jest bardziej wydajny (szybciej ładuje zony, mniej wpływa tłok na mapie) niż AoC. Na moim sprzęcie miałem 15-20-40fps na ultra z frapsem, ale gra miała wyraźne problemy z fps przy szybkich obrotach. Bez frapsa powyżej 30, ale mam nadzieję że to poprawią, bo walka jest dość dynamiczna.

Autor:  Isengrim [ 24 lut 2012, 17:59 ]
Tytuł: 

Dzisiaj zdjęli embargo na prasówkę z kolejnej odsłony - tym razem Egipt, ranki, deki i ogólne wrażenia. Tutaj temat zbiorczy z linkami, są też wywiady z nieco większą ilością informacji i uściśleń. Zasadniczo trzeba poczekać do GDC za tydzień, ale można wyłapać parę ciekawych obrazków i informacji.
Stosunkowo najciekawszy jest art na Massively trochę o sklepiku i trochę o crafcie. Ten kojarzy mi się z Perpetuum reverse engineering. I TORem oczywiście, ale tam jest deczko skopany. Szczegółów brak. Autor postnął w komentarzach trochę więcej informacji nieco wyjaśniających część spostrzeżeń.
Jako ciekawostka - wspomniany tutek w metrze jest taki sam dla wszystkich 3 Organizacji, biorą w nim udział poza graczem postacie z cinematiców - Alex McCall, Mei Ling, Rose White. Gracz trafia tam w różny sposób - templar dostaje flashbacka, iluminat zostaje nafaszerowany dragami poszerzającymi świadomość, dragon pewnie mantruje. Dobry sposób na pokazanie charakteru organizacji.

Autor:  Isengrim [ 24 lut 2012, 20:10 ]
Tytuł: 

Jak macie jakieś pytania, to się nie krępujcie.
Pismaki grali chyba na "mojej" wersji (właściwie wszystko się zgadza z moją, tyle że ja byłem za cienki na dungeony w Egipcie - sugerowany rank to 7+) - w mojej mapa to były placeholdery jako opis. Mapa wygląda jak turystyczna mapa Egiptu z przyczepionymi pinezkami pocztówkami na głównych lokacjach.
Osobiście bardzo podobało mi się strzelanie do turbanów natychmiast po wejściu do zony. FC nazywa mapy playzone, w każdej takiej zonie porozmieszczane są locations. Kilka playzone tworzy region - Egipt, Nową Anglię, Transylwanię - te najprawdopodobniej będą dostępne w retailu. Między playzone w obrębie jednego regionu są przejścia "normalne" (loading screen) między regionami tylko przez Aghartęl. Jest item(w becie bez cd) do przejścia do Agharty - animacja jest najlepsza ze wszystkich jakie dotąd oglądałem w mmo. Każdym mmo.

Autor:  candidoser [ 25 lut 2012, 08:23 ]
Tytuł: 

Z jedej strony dobre recenzje, z drugiej wciaz widac brak zaufania do Funcom (w komentarzach). Jezeli znowu cos spieprza, to podejrzewam, ze nastepne mmo moga robic dopiero za ~15 lat, jak wyrosnie nastepne pokolenie graczy, nie pamietajace wczesniejszych wtop;)

Autor:  Piaskowy [ 9 mar 2012, 18:37 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... L0EWsddCA#
http://www.youtube.com/watch?v=1DTpkWQD1FA

Autor:  Lorath [ 9 mar 2012, 21:14 ]
Tytuł: 

Mogliby animacje postaci nieco urozmaicic.

Strona 19 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team