MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WURM 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871
Strona 19 z 30

Autor:  Teo [ 3 cze 2014, 18:00 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Obrazek

Autor:  Teo [ 2 wrz 2014, 16:48 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Koniec wakacji, trzeba zacząć grać więcej :)

Zapraszam wszystkich obeznanych w grze jak i nowych chcących poznać jedynego sandboxa jaki działa na rynku gier !

Mamy dwie jak do tej pory niezdobyte twierdze na serwerze Epic Desertion twierdza STONED i na Epic Elevation twierdza WARCRY, jedna miejscówka idealna dla uczących się gry, skilujących się jak i farmerów czy miłośników craftu i pve, druga miejscówka zdecydowanie nastawiona jako miejsce wypadowe na pvp ale i na miejscu znajdzie się miejsce do sadzenia truskawek czy wykuwania miecza :)

Nasze najlepiej przemyślane i ufortyfikowane twierdze na serwerze nie wymagają już poświęcenia czasu na budowę, więc nikogo do niczego nie będziemy zmuszać, jak ktoś chce to w dwa tygodnie spokojnie może zacząć myśleć o pvp i tylko pod tym kątem się skilować, jak ktoś chce zaszyć się przy kowadle na całe tygodnie to tez nie ma problemu, miejsce pod własny domek też się znajdzie bez problemu.

Więcej info na TS WarCry

Autor:  Oyci3C [ 2 wrz 2014, 16:49 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Kurna embe obiecaj mi, że jak następnym razem napiszesz to będzie to news, że combat wygląda jak w DAOC :)

Autor:  Teo [ 2 wrz 2014, 16:50 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Jakbyś rok temu już grał i czekał jak my na zmiany w combacie to już byś miał wypasiona postać ;)

Autor:  Oyci3C [ 2 wrz 2014, 16:51 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Wiem ale ja po prostu nie daję rady jak widzę tą "dynamikę".

Autor:  Turbot [ 2 wrz 2014, 17:59 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

ja poczekam az bedzie 2.0

Autor:  Kuciak [ 2 wrz 2014, 20:19 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ojciec, zasysaj i graj. Po dwóch latach można się przyzwyczaić.:)

Pieniek nie ma co czekać już trzeba koksać:)

Dajcie tej grze szanse bo potrzebuje odmiany w towarzystwie... Tosiek strasznie posunął się w latach i przynudza.

Autor:  Oyci3C [ 2 wrz 2014, 21:12 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Tylko ja bardzo dużo o seksie nawijam.

Autor:  Kuciak [ 2 wrz 2014, 21:21 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

A już nie możesz?

Autor:  Oyci3C [ 3 wrz 2014, 08:41 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Właśnie odwrotnie :(

Autor:  Kuciak [ 3 wrz 2014, 08:46 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

To ok, to możesz grać, na chuj nam impotencji...:)
Wpadnij wieczorem na TSa.



aaa, i przyprowadź koleżanki. :D

Autor:  Xender [ 18 wrz 2014, 18:14 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

btw, jak chce grać na serwerach pvp wurm to mogę najpierw za free wbić skille postaci na 20 a potem się przenieść czy od razu muszę kupić premium?

Autor:  Drusek [ 18 wrz 2014, 19:19 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Z własnego doświadczenia to możesz za free wbijać i grać
Jak latałem kiedyś po tym ich serwerze pvp to i tak żaden gracz mnie nigdy nie zaczepił - w sensie nie zaatakował. Nie żebym ich dużo spotkał ;)
A, i skoro tu już piszę to dużym minusem tej gry było dla mnie brak czegokolwiek do bicia na moim poziomie.

Autor:  wenth1 [ 18 wrz 2014, 19:59 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Czyli konkret, mozna grac za darmo i wyskillowac postac a nastepnie kupic premke i poplynac na platne tereny np.Xanadu?

Autor:  Xender [ 18 wrz 2014, 20:35 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

na free masz skill limit zdaje sie do 20. Aczkolwiek na free mozesz zarobic na prem (jak w eve).

Autor:  Teo [ 18 wrz 2014, 23:10 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Epic posiada cztery kontynenty, startowe trzy frakcyjne i jeden wspólny, z czego jeden frakcyjny jest ffa, a dwa bezpieczne i tylko z innej frakcji bezkarnie mogą cie tam zabić, całość pvp jednak skupia się na wspólnym elevation.
Skilowanie specjalnie bez premium do 20 nie ma sensu ponieważ jak otrzymasz bonusy od serwera epic i premium to wbijasz wszystko błyskawicznie, postać do walki z pomocą dobrego clanu jak np nasz to powiedzmy dla ogarniętego gracza tydzień, dalsze skilowanie juz zajmuje dużo czasu, craft podobnie.
My mamy jedna twierdze na desertion i drugą na elevation, na desertion to dobra baza wypadowa na pve i do łapania graczy z wrogich serwerów, którzy przypływają na pvp lub na misje.

Można zarobić ale to sporo czasu zajmuje zwłaszcza bez premium gdzie czas kopania skały jest nawet 5x dłuższy, najprostsze to zrobienie pięć tysięcy cegieł i masz premium, a kupców jest zawsze sporo :)

Autor:  wenth1 [ 19 wrz 2014, 19:42 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Jest opcja, aby kupic premium na 1 miesiac czy minimum to 2 ?

A i ile zajmuje zrobie 5k cegielek ; >

Autor:  Teo [ 19 wrz 2014, 23:15 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

jak ktoś zaczyna od cegieł to wymięknie :)
na premium mając dostęp do narzędzi z enchantami i ze skilami to jakieś 24 godziny ostrego zapieprzania, a dla nowej postaci to nie wiem ale pewnie z 4x lub więcej czasu.

Można wykupic jeden miesiąc ale opłaca się dwa, w nagrodę dostaje się 2 silver, 2 powdery warte jakieś 2-3 silver i masz refera, które kupują gracze za 6 silver, więc daje to kolejny miesiąc grania.

Jak coś to na TS WarCry wieczorem zawsze ktoś jest i podpowie co i jak.

Autor:  Teo [ 27 wrz 2014, 09:17 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

W archeage jaraja sie ludzie że im marchewkę ukradli, więc opisze wczorajszą sytuacje w wurm.
W nocy goście z naszego królestwa wpadli na pomysł że okradną nam port i spróbują wejść do naszej niezdobywalnej twierdzy :)

Rozwalili wejścia do portu w jaskini pod naszą górą, rozkopali kilka wejść i po dłuższym czasie ukradli razem trzy statki, więc odwiedziliśmy ich, rozwaliliśmy im to co mieli wybudowane, przekopaliśmy im spore farmy z bawełną i roślinami do gotowania, portal na inne serwery obudowaliśmy murami, gościa śpiącego wypchaliśmy z domku, ściągnęliśmy kilka agresywnych mobów i obuwaliśmy go z nimi w łóżku murami, usypaliśmy im sporą górę na pięknie wyprostowanym terenie i oczywiście zabraliśmy co nasze plus całą resztę co mieli, mam nadzieje że dzisiaj zabijemy sobie ich parę razy jak już się kapną że nie wolno z nami zadzierać :)

Autor:  Niah [ 27 wrz 2014, 09:18 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Odczuwam fizyczny ból, że to nie eve.

Strona 19 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team