Fajna ta prezentacja z GDC. Na +:
- grafika, wyglada swiata, przeciwnikow
- fajny klimacik
- stylowy interfejs
- interesujaco wygladajacy craft
- ciekawy pomysl z drzewkiem skilli
Na -:
- tragiczny feedback calego combatu, uzywanych skilli; w ogole nie czuc, ze postac uderza przeciwnika, wyglada to jakby nasz hero machal tymi bronmi w pusta przestrzen przed soba; podobnie z walka dystansowa, zero odczucia, ze faktycznie w cos strzelamy - jak dla mnie skresla to automatycznie cala gre, bo w koncu w takich grach sie glownie walczy
- sztywna animacja w niektorych momentach
- bardzo slabo zrobiony flying combat text
Generalnie podoba mi sie, poza bardzo slabym feelingiem samej walki; jesli tego nie poprawia do premiery (a na 99% tego niestety nie zrobia) to nie kupie, bo bieganie postacia, ktora zachowuje sie jak napompowany balon, a nie 80kg masy jest dla mnie nie do zaakcpetowania. Osoby ktore przymkna na to oko dostana imho bardzo fajnego mmo. Wielka szkoda z tym combatem
![:(](./images/smilies/icon_frown.gif)