MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 20 z 85

Autor:  Isengrim [ 9 mar 2012, 21:15 ]
Tytuł: 

Dzięki Piaskowy.
Już wykasowali. Be quick, or be misinformed.

Autor:  Viracept [ 15 mar 2012, 17:11 ]
Tytuł: 

http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... M10HjqHpYI

V.

Autor:  Isengrim [ 16 mar 2012, 21:21 ]
Tytuł: 

Z filmiku na mmorpg wycięli craft, tu jest link craftu
Ponadto jeśli kogoś kręcą dane techniczne silnika i takie tam to na geforce.com jest wywiad o bebechach.

Autor:  iniside [ 16 mar 2012, 22:12 ]
Tytuł: 

Cool. A o tym czy animacje będa zsynchrozniowane to nic nie napisali :roll:

Autor:  Isengrim [ 16 mar 2012, 22:39 ]
Tytuł: 

A co to znaczy?

Autor:  iniside [ 16 mar 2012, 23:10 ]
Tytuł: 

Isengrim napisał(a):
A co to znaczy?

No bardziej prosto, to czy będą odpowiedo zsynchornizowane client-server, bo w AoC to jest z tym tak sobie.
Pewnie blendowanie animacji tez bedzie rodem z AoC, wiec moon-walk z GW2 to przy tym technologia kosmiczna.

Autor:  Isengrim [ 16 mar 2012, 23:23 ]
Tytuł: 

Nie mam pojęcia jak to wygląda technicznie w TSW. Praktycznie nie ma castów, a cd trwa 0.5 sec. Dla mnie wszystko wygląda płynnie i bezproblemowo. Casty zawsze przerywają animację (co czasem wygląda drętwo)
Edytka: Wywiad na geforce wrzuciłem też po to, by nikt nie miał wątpliwości jakiej firmy karty są do grania. No i żeby nieco podkręcić atmosferę, bo sam iniside przyznasz, że ilość fajnych rzeczy w dreamworldzie jest... fajna.
Wbrew pozorom nie jestem hejterem GW2, tam śmieszy mnie tylko niepohamowane dziecinne fanbojstwo, które moim zdaniem pogrąży tę grę.

Myślałem że to chodzenie po trampolinie w GW2 to celowy zabieg, że niby tak sprężyście się postacie poruszają.

Autor:  raggnarok [ 20 mar 2012, 21:02 ]
Tytuł: 

Fajna ta prezentacja z GDC. Na +:
- grafika, wyglada swiata, przeciwnikow
- fajny klimacik
- stylowy interfejs
- interesujaco wygladajacy craft
- ciekawy pomysl z drzewkiem skilli

Na -:
- tragiczny feedback calego combatu, uzywanych skilli; w ogole nie czuc, ze postac uderza przeciwnika, wyglada to jakby nasz hero machal tymi bronmi w pusta przestrzen przed soba; podobnie z walka dystansowa, zero odczucia, ze faktycznie w cos strzelamy - jak dla mnie skresla to automatycznie cala gre, bo w koncu w takich grach sie glownie walczy
- sztywna animacja w niektorych momentach
- bardzo slabo zrobiony flying combat text

Generalnie podoba mi sie, poza bardzo slabym feelingiem samej walki; jesli tego nie poprawia do premiery (a na 99% tego niestety nie zrobia) to nie kupie, bo bieganie postacia, ktora zachowuje sie jak napompowany balon, a nie 80kg masy jest dla mnie nie do zaakcpetowania. Osoby ktore przymkna na to oko dostana imho bardzo fajnego mmo. Wielka szkoda z tym combatem :(

Autor:  ShadeKnight [ 20 mar 2012, 22:47 ]
Tytuł: 

raggnarok napisał(a):
Generalnie podoba mi sie, poza bardzo slabym feelingiem samej walki; jesli tego nie poprawia do premiery (a na 99% tego niestety nie zrobia) to nie kupie, bo bieganie postacia, ktora zachowuje sie jak napompowany balon, a nie 80kg masy jest dla mnie nie do zaakcpetowania.
Trochę zaofftopuje, ale czy przypadkiem w GW2 nie jest tak samo? Z filmików które są na youtubie odniosłem takie wrażenie. :har:

Autor:  Lorath [ 20 mar 2012, 23:29 ]
Tytuł: 

Bieganie w gw2 moze faktycznie nie jest jakies super rewelacyjne (trzyma znosny poziom... z wyjatkiem charrow - to mi sie bardzo podoba) ale juz same animacje walki sa bez porownania lepsze od TSW.

Autor:  Isengrim [ 23 mar 2012, 21:19 ]
Tytuł: 

Właściwie to nie wiem o czym mówicie.
Grałem i walka jest znacznie bardziej dynamiczna - mi kojarzy się z efpeeseami jak Doom czy Quake - ruszaj dupę, bo zginiesz. Z drugiej strony GDC było kiepskie, bo pokazali jak postać powinna reagować - gdyby była postacią z generic fantasy mmo- serio, na tym filmiku znacznie lepiej wypada drugi plan :)
Ja właściwie nie łapię tego "bad animations FC" klimatu. Dopierdalanie się do animacji, wobec całkiem ładnego świata... kto, kurwa, patrzy na animacje podczas gry? Przeca liczy się świat i wciskanie bindów. Kogo interesuje animacja walącego w łeb?
A, puścili bete znowu. Tworzenie postaci dodali. Od kwietnia dostają dostęp wszyscy z "gwarantowanym dostępem" - 12msc w AoC, test pets&monsters i tak dalej.

Autor:  Isengrim [ 28 mar 2012, 21:01 ]
Tytuł: 

Jest ktoś zainteresowany filmikiem z character creation?
Jeśli tak, to albo będą to 30sec filmy na darmowym frapsie-jakaś dobra dystrybucja by się zdała-albo ktoś ma lepszy pomysł.

Autor:  Viracept [ 3 kwi 2012, 13:36 ]
Tytuł: 

Ruszyły preordery :

http://thesecretworld.com/news/pre_orde ... a_weekends

50euro.

V.

Autor:  sula [ 3 kwi 2012, 13:40 ]
Tytuł: 

Viracept napisał(a):

Lifetime subscription za 199 euro.

Znaczy się gra przejdzie na freemium w ciągu roku - półtora.


PS. Sytuacja z Lotro gdzie gra miała lifetime i była P2P przez kilka lat się nie powtórzy już.

Autor:  candidoser [ 3 kwi 2012, 13:52 ]
Tytuł: 

sula napisał(a):

PS. Sytuacja z Lotro gdzie gra miała lifetime i była P2P przez kilka lat się nie powtórzy już.


Ale twoja szklana kula ci tak podpowiada, czy jak?

Autor:  sula [ 3 kwi 2012, 14:29 ]
Tytuł: 

candidoser napisał(a):
sula napisał(a):

PS. Sytuacja z Lotro gdzie gra miała lifetime i była P2P przez kilka lat się nie powtórzy już.


Ale twoja szklana kula ci tak podpowiada, czy jak?

Dokładnie.


Poza tym wspiera ją w tym fakt ,że afaik wszystkie gry które life-time oferowały zmieniły się prędzej czy później na freemium , po drugie to ma sens , po trzecie niesamowicie entuzjastyczne wypowiedzi Funcom-u nt. modelu freemium po tym jak AoC na niego przeszedł , po 4 TSW startuje z całą "infrastrukturą" do freemium - jest i system do pobierania subów i sklepik.

Będą mogli zrobić przejście bardzo gładko i szybko i co najważniejsze - niskokosztowo ,ale efektywnie.

Autor:  Huragan [ 3 kwi 2012, 17:00 ]
Tytuł: 

"Purchase additional character slots (EUR 9.99)"

ROTFL :) Pojebalo dzisiejszych devsow gier juz do konca.

Autor:  Kabraxis [ 3 kwi 2012, 17:04 ]
Tytuł: 

Na szczescie jeszcze nie wszystkich.

Ale musze przyznac teraz racje isengrimowi - teraz jak na dloni widac zmiane paradygmatu w TSW. :)

Autor:  exodus [ 3 kwi 2012, 20:58 ]
Tytuł: 

Jak mozna zrobic gre z subskrypcja i microtransactions jednoczesnie, jak to dziala?

Pozatym to jest pre-purchase nie pre-order bo kase sciagaja od razu.

Autor:  sula [ 3 kwi 2012, 21:03 ]
Tytuł: 

Jak to jak?

Pierwsza opcja (box+P2P + mikrotranzakcję+ płatne dodatki+ew. jakieś autorskie rozwiązania) która narazie będzie w TSW to taka ,że aby grać musisz mieć subskrypcję.

Dodatkowo masz sklepik z rzeczami albo dostępnymi w grze albo / i exclusive dla sklepiku.


Druga opcja - freemium (free + opcjonalna mniej lub bardziej subskrypcja + sklepik+płatne dodatki+ew. jakieś autorskie rozwiązania) ,to subskrypcja ,która oblokowuje pełny dostęp do gry i ew. daje jakieś bonusy w porównaniu do graczy bez subskrypcji - często (choć nie zawsze) opcjonalność tej subskrypcji jest raczej czysto teoretyczna w end-game.
Czasem subskrypcja daje ci punkty do wydania w sklepiku ,ale wszystko jest tak "zbalansowane" pod wzgledem sklepikowych cen , samych mchanizmów gry aby raczej powodować ,że większość (choć nie wszyscy) 'zapaleni gracze' wydawali dodatkowo w sklepiku prawdziwą kasę

+

sklepik - tak samo jak powyżej tylko zazwyczaj jest większy jeszcze i bardziej wpływa na grę.

Strona 20 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team