MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
The Secret World https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411 |
Strona 20 z 85 |
Autor: | Isengrim [ 9 mar 2012, 21:15 ] |
Tytuł: | |
Dzięki Piaskowy. Już wykasowali. Be quick, or be misinformed. |
Autor: | Viracept [ 15 mar 2012, 17:11 ] |
Tytuł: | |
http://www.youtube.com/watch?feature=pl ... M10HjqHpYI V. |
Autor: | Isengrim [ 16 mar 2012, 21:21 ] |
Tytuł: | |
Z filmiku na mmorpg wycięli craft, tu jest link craftu Ponadto jeśli kogoś kręcą dane techniczne silnika i takie tam to na geforce.com jest wywiad o bebechach. |
Autor: | iniside [ 16 mar 2012, 22:12 ] |
Tytuł: | |
Cool. A o tym czy animacje będa zsynchrozniowane to nic nie napisali |
Autor: | Isengrim [ 16 mar 2012, 22:39 ] |
Tytuł: | |
A co to znaczy? |
Autor: | iniside [ 16 mar 2012, 23:10 ] |
Tytuł: | |
Isengrim napisał(a): A co to znaczy?
No bardziej prosto, to czy będą odpowiedo zsynchornizowane client-server, bo w AoC to jest z tym tak sobie. Pewnie blendowanie animacji tez bedzie rodem z AoC, wiec moon-walk z GW2 to przy tym technologia kosmiczna. |
Autor: | Isengrim [ 16 mar 2012, 23:23 ] |
Tytuł: | |
Nie mam pojęcia jak to wygląda technicznie w TSW. Praktycznie nie ma castów, a cd trwa 0.5 sec. Dla mnie wszystko wygląda płynnie i bezproblemowo. Casty zawsze przerywają animację (co czasem wygląda drętwo) Edytka: Wywiad na geforce wrzuciłem też po to, by nikt nie miał wątpliwości jakiej firmy karty są do grania. No i żeby nieco podkręcić atmosferę, bo sam iniside przyznasz, że ilość fajnych rzeczy w dreamworldzie jest... fajna. Wbrew pozorom nie jestem hejterem GW2, tam śmieszy mnie tylko niepohamowane dziecinne fanbojstwo, które moim zdaniem pogrąży tę grę. Myślałem że to chodzenie po trampolinie w GW2 to celowy zabieg, że niby tak sprężyście się postacie poruszają. |
Autor: | raggnarok [ 20 mar 2012, 21:02 ] |
Tytuł: | |
Fajna ta prezentacja z GDC. Na +: - grafika, wyglada swiata, przeciwnikow - fajny klimacik - stylowy interfejs - interesujaco wygladajacy craft - ciekawy pomysl z drzewkiem skilli Na -: - tragiczny feedback calego combatu, uzywanych skilli; w ogole nie czuc, ze postac uderza przeciwnika, wyglada to jakby nasz hero machal tymi bronmi w pusta przestrzen przed soba; podobnie z walka dystansowa, zero odczucia, ze faktycznie w cos strzelamy - jak dla mnie skresla to automatycznie cala gre, bo w koncu w takich grach sie glownie walczy - sztywna animacja w niektorych momentach - bardzo slabo zrobiony flying combat text Generalnie podoba mi sie, poza bardzo slabym feelingiem samej walki; jesli tego nie poprawia do premiery (a na 99% tego niestety nie zrobia) to nie kupie, bo bieganie postacia, ktora zachowuje sie jak napompowany balon, a nie 80kg masy jest dla mnie nie do zaakcpetowania. Osoby ktore przymkna na to oko dostana imho bardzo fajnego mmo. Wielka szkoda z tym combatem |
Autor: | ShadeKnight [ 20 mar 2012, 22:47 ] |
Tytuł: | |
raggnarok napisał(a): Generalnie podoba mi sie, poza bardzo slabym feelingiem samej walki; jesli tego nie poprawia do premiery (a na 99% tego niestety nie zrobia) to nie kupie, bo bieganie postacia, ktora zachowuje sie jak napompowany balon, a nie 80kg masy jest dla mnie nie do zaakcpetowania. Trochę zaofftopuje, ale czy przypadkiem w GW2 nie jest tak samo? Z filmików które są na youtubie odniosłem takie wrażenie.
|
Autor: | Lorath [ 20 mar 2012, 23:29 ] |
Tytuł: | |
Bieganie w gw2 moze faktycznie nie jest jakies super rewelacyjne (trzyma znosny poziom... z wyjatkiem charrow - to mi sie bardzo podoba) ale juz same animacje walki sa bez porownania lepsze od TSW. |
Autor: | Isengrim [ 23 mar 2012, 21:19 ] |
Tytuł: | |
Właściwie to nie wiem o czym mówicie. Grałem i walka jest znacznie bardziej dynamiczna - mi kojarzy się z efpeeseami jak Doom czy Quake - ruszaj dupę, bo zginiesz. Z drugiej strony GDC było kiepskie, bo pokazali jak postać powinna reagować - gdyby była postacią z generic fantasy mmo- serio, na tym filmiku znacznie lepiej wypada drugi plan Ja właściwie nie łapię tego "bad animations FC" klimatu. Dopierdalanie się do animacji, wobec całkiem ładnego świata... kto, kurwa, patrzy na animacje podczas gry? Przeca liczy się świat i wciskanie bindów. Kogo interesuje animacja walącego w łeb? A, puścili bete znowu. Tworzenie postaci dodali. Od kwietnia dostają dostęp wszyscy z "gwarantowanym dostępem" - 12msc w AoC, test pets&monsters i tak dalej. |
Autor: | Isengrim [ 28 mar 2012, 21:01 ] |
Tytuł: | |
Jest ktoś zainteresowany filmikiem z character creation? Jeśli tak, to albo będą to 30sec filmy na darmowym frapsie-jakaś dobra dystrybucja by się zdała-albo ktoś ma lepszy pomysł. |
Autor: | Viracept [ 3 kwi 2012, 13:36 ] |
Tytuł: | |
Ruszyły preordery : http://thesecretworld.com/news/pre_orde ... a_weekends 50euro. V. |
Autor: | sula [ 3 kwi 2012, 13:40 ] |
Tytuł: | |
Viracept napisał(a):
Lifetime subscription za 199 euro. Znaczy się gra przejdzie na freemium w ciągu roku - półtora. PS. Sytuacja z Lotro gdzie gra miała lifetime i była P2P przez kilka lat się nie powtórzy już. |
Autor: | candidoser [ 3 kwi 2012, 13:52 ] |
Tytuł: | |
sula napisał(a): PS. Sytuacja z Lotro gdzie gra miała lifetime i była P2P przez kilka lat się nie powtórzy już. Ale twoja szklana kula ci tak podpowiada, czy jak? |
Autor: | sula [ 3 kwi 2012, 14:29 ] |
Tytuł: | |
candidoser napisał(a): sula napisał(a): PS. Sytuacja z Lotro gdzie gra miała lifetime i była P2P przez kilka lat się nie powtórzy już. Ale twoja szklana kula ci tak podpowiada, czy jak? Dokładnie. Poza tym wspiera ją w tym fakt ,że afaik wszystkie gry które life-time oferowały zmieniły się prędzej czy później na freemium , po drugie to ma sens , po trzecie niesamowicie entuzjastyczne wypowiedzi Funcom-u nt. modelu freemium po tym jak AoC na niego przeszedł , po 4 TSW startuje z całą "infrastrukturą" do freemium - jest i system do pobierania subów i sklepik. Będą mogli zrobić przejście bardzo gładko i szybko i co najważniejsze - niskokosztowo ,ale efektywnie. |
Autor: | Huragan [ 3 kwi 2012, 17:00 ] |
Tytuł: | |
"Purchase additional character slots (EUR 9.99)" ROTFL Pojebalo dzisiejszych devsow gier juz do konca. |
Autor: | Kabraxis [ 3 kwi 2012, 17:04 ] |
Tytuł: | |
Na szczescie jeszcze nie wszystkich. Ale musze przyznac teraz racje isengrimowi - teraz jak na dloni widac zmiane paradygmatu w TSW. |
Autor: | exodus [ 3 kwi 2012, 20:58 ] |
Tytuł: | |
Jak mozna zrobic gre z subskrypcja i microtransactions jednoczesnie, jak to dziala? Pozatym to jest pre-purchase nie pre-order bo kase sciagaja od razu. |
Autor: | sula [ 3 kwi 2012, 21:03 ] |
Tytuł: | |
Jak to jak? Pierwsza opcja (box+P2P + mikrotranzakcję+ płatne dodatki+ew. jakieś autorskie rozwiązania) która narazie będzie w TSW to taka ,że aby grać musisz mieć subskrypcję. Dodatkowo masz sklepik z rzeczami albo dostępnymi w grze albo / i exclusive dla sklepiku. Druga opcja - freemium (free + opcjonalna mniej lub bardziej subskrypcja + sklepik+płatne dodatki+ew. jakieś autorskie rozwiązania) ,to subskrypcja ,która oblokowuje pełny dostęp do gry i ew. daje jakieś bonusy w porównaniu do graczy bez subskrypcji - często (choć nie zawsze) opcjonalność tej subskrypcji jest raczej czysto teoretyczna w end-game. Czasem subskrypcja daje ci punkty do wydania w sklepiku ,ale wszystko jest tak "zbalansowane" pod wzgledem sklepikowych cen , samych mchanizmów gry aby raczej powodować ,że większość (choć nie wszyscy) 'zapaleni gracze' wydawali dodatkowo w sklepiku prawdziwą kasę + sklepik - tak samo jak powyżej tylko zazwyczaj jest większy jeszcze i bardziej wpływa na grę. |
Strona 20 z 85 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |