MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

WURM 1.1
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=42871
Strona 20 z 30

Autor:  Damien [ 27 wrz 2014, 09:26 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

embe napisał(a):
W archeage jaraja sie ludzie że im marchewkę ukradli, więc opisze wczorajszą sytuacje w wurm.
W nocy goście z naszego królestwa wpadli na pomysł że okradną nam port i spróbują wejść do naszej niezdobywalnej twierdzy :)

Rozwalili wejścia do portu w jaskini pod naszą górą, rozkopali kilka wejść i po dłuższym czasie ukradli razem trzy statki, więc odwiedziliśmy ich, rozwaliliśmy im to co mieli wybudowane, przekopaliśmy im spore farmy z bawełną i roślinami do gotowania, portal na inne serwery obudowaliśmy murami, gościa śpiącego wypchaliśmy z domku, ściągnęliśmy kilka agresywnych mobów i obuwaliśmy go z nimi w łóżku murami, usypaliśmy im sporą górę na pięknie wyprostowanym terenie i oczywiście zabraliśmy co nasze plus całą resztę co mieli, mam nadzieje że dzisiaj zabijemy sobie ich parę razy jak już się kapną że nie wolno z nami zadzierać :)

Ile jest mniej wiecej graczy na waszym serwerze? Ile jest takich spolecznosci? Czy tylko wy i "oni"

Autor:  Arturnik [ 27 wrz 2014, 09:27 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

http://wurmonline.com/status/

Autor:  Teo [ 27 wrz 2014, 17:00 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

malutko jest graczy na epic ( Serenity, Desertion, Affliction, Elevation ) w godzinach szczytu można liczyć na nie więcej jak 300 graczy, serwery pve to inna bajka

społeczności jest sporo, nasze królestwo to desertion i tam generalnie sa malutkie skupiska na całej mapie, ci co chcą grać pvp siedzą w większości w stolicy na elevation, my mamy twierdze na desertion i na elevation

ta gra sama nic nie tworzy, my obecnie nie mamy ludzi by robić jak dawniej spore pvp, do którego dołączała reszta serwera, a wiele nie trzeba bo jeśli w jednym czasie zbierze się nas 12-15 ludzi to można wymiatać już w pvp, pełna obsada knara czy statku najlepszego na pvp to 13 ludzi co pozwala już walczyć na wodzie czy na brzegu, ewentualnie myśleć o zdobyciu gdzieś koni i ruszyć w głąb lub walczyć na elevation podczas hota czy zwyczajnie robiąc roamy

własne królestwo na elevation wymaga przynajmniej 20 aktywnych ludzi
mamy na tyle komfortową sytuacje obecnie że grupa chcąca startować na elevation może "pod naszymi skrzydłami" spokojnie budować się i skilować nawet nie dołączając się do nas

Autor:  Teo [ 11 lis 2014, 14:02 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

dawno nic nie wklejałem, a my przeciez nadal gramy !

[19:47:33] Utred slain by Stimrol Sajko Qaay
[19:48:39] Stimrol slain by Soba Tahj Penor Nanse
[19:50:31] Nanse slain by Kuciak Sajko Qaay Tosiek
[19:53:16] Tahj slain by Kuciak Sajko Qaay Tosiek
[19:53:41] Soba slain by Kuciak Sajko Qaay Tosiek
[19:54:16] Penor slain by Kuciak Sajko Qaay Tosiek

[00:43:04] Lukcandy slain by Outuki Judicator Daredevil Qaay Gamurin

[00:59:50] Permo slain by Netsky Judicator Cornchips Fevster Daredevil Qaay Awakening
[01:02:15] Talor slain by Netsky Cornchips Judicator Fevster Daredevil Qaay Awakening
[01:03:03] Edvinas slain by Netsky Cornchips Judicator Fevster Daredevil Qaay Awakening
[01:03:22] Monokles slain by Netsky Judicator Cornchips Fevster Daredevil Qaay Awakening
[01:04:02] Pisingas slain by Netsky Judicator Fevster Qaay Awakening
[01:04:03] Fevster slain by Talor Ausimus Covenant Oruzai Pisingas
[01:04:07] Oruzai slain by Daredevil Netsky Cornchips Fevster Qaay Awakening
[01:04:25] Covenant slain by Netsky Judicator Cornchips Fevster Daredevil Qaay Awakening
[01:04:41] Ausimus slain by Daredevil Netsky Judicator Cornchips Fevster Qaay Awakening
[01:07:29] Davidius slain by Cornchips Judicator Fevster Lagger Awakening


Co do ogólnego tematu o WURM, gra dostaje regularnie małe update ale głownie związane z crafem, budowaniem i rozbudową istniejących rzeczy, tu gra jest rozwijana super, w okolicach świąt zapowiedziany jest wielki update, sporo do poczytania w tym temacie na forum odnośnie week update i zapowiedzi http://forum.wurmonline.com/index.php?/ ... city-hall/

Odnośnie update związanego z walką nadal cisza ale cieszy że zmiany w animacjach i grafice spowodowały że walka stała się bardziej dynamiczna,
zmiany w materiałach z jakich się robi armor/weapon + specjale + valrey abilities + znaczenie walki w ruchu + wydajność klienta = się zwiększenie dynamiki.

Co do samego sandboxa, gra trzyma nadal wysoki poziom, na szczęście devsi nie ograniczają nic i jest gwarancja że po roku gry nie okaże się że coś roiłeś na marne lub można to nagle łatwiej zdobyć.
Kolejna istotna rzecz, początkujące osoby z pomocą doświadczonych jak wymęczą sobie swoje pierwsze wspaniałe itemki to po roku nadal one maja stała wartość i znaczenie w grze.

Na koniec napisze ponownie, zapraszam pojedyncze osoby do gry jak i całe grupy, można do nas dołączyć jak i niezależnie grać obok nas, pomoc zawsze będzie, nasza grupa mimo że nie liczna to jest szanowana w grze od strony pvp jak osiągniętych rzeczy, jedyne co potrzebujemy to zdecydowanych ogarniętych graczy.

Autor:  Teo [ 13 lis 2014, 19:45 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

http://forum.wurmonline.com/index.php?/ ... s-week-46/

Autor:  Oyci3C [ 13 lis 2014, 20:00 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Niech pokażą jakiś vod z tych animacji :)

Autor:  Teo [ 13 lis 2014, 20:22 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

raczej najbardziej interesujące dla was powinno być
Challenge - Build the Battlefield

Autor:  Oyci3C [ 13 lis 2014, 20:41 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Nie, dla mnie Wurm jako gra jest mega interesujący i total win.
Mają mi tylko zrobić animację chociaż na poziomie DAOC czy jakiekolwiek kurwa gry sprzed 15 lat.

Autor:  Teo [ 20 lis 2014, 21:35 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

http://forum.wurmonline.com/index.php?/ ... s-week-47/

kisiel w majtach

Autor:  Atherius [ 20 lis 2014, 22:48 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Wow, przeszli na cryengine 3 !!!

Spoiler:

Autor:  Oyci3C [ 20 lis 2014, 22:56 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Jesteś okrutny :(

Autor:  Kuciak [ 21 lis 2014, 15:13 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Oyci3C napisał(a):
Nie, dla mnie Wurm jako gra jest mega interesujący i total win.
Mają mi tylko zrobić animację chociaż na poziomie DAOC czy jakiekolwiek kurwa gry sprzed 15 lat.


Grałem w DAOC (chyba pierwsze 1-2 dodatki) i Wurm na pewno teraz lepiej wygląda.

Combat jest GÓWNIANY, choć nie tak bardzo jak się może wydawać z filmików. Jest to najsłabsza strona tej gry.

Poza tym,... ponad dwa lata gry i cały czas chcę się logować i grać, a do zrobienia jest tyle, że ciągle brak czasu na wszystko, co by się chciało zrobić. :D
Nie miałem jeszcze okazji grać w grę, która przyciągnęłaby mnie na tak długo.

Autor:  Teo [ 22 lis 2014, 22:01 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

https://www.youtube.com/watch?v=j8kcaJ_WlkU

Autor:  Xender [ 24 lis 2014, 18:56 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Ta trawka to ingame? :P
https://dl.dropboxusercontent.com/u/184 ... der_02.png

Autor:  Teo [ 24 lis 2014, 18:58 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

nie, to trawka z archeage pewnie

Autor:  Oyci3C [ 24 lis 2014, 19:01 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Jaki złośliwy.

Autor:  Xender [ 24 lis 2014, 19:23 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

a można pograć w wurma na epicu (pvp) bez ciśnięcia jak głupi, tłuczenia godzinami, ciągłego i żmudnego craftowania cegieł? Tak for fun? :P

Autor:  Teo [ 24 lis 2014, 19:29 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

hehe... my mamy ten komfort że gramy już dwa lata, więc wbicie do gry na godzinkę by pobawić się w coś pve lub pvp jest częste

epic pozwala na szybkie wbicie skilli do pvp i potem spokojne podciąganie statów/weapon/shield

no i polacy mają ten plus że mogą dołączyć do nas, czyli full serwis :)

Autor:  Xender [ 24 lis 2014, 19:37 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

Brzmi rozsądnie :D
Tak właśnie ostatnio myślałem w co by tu zagrać i doszedłem że nie ma nic sensownego, a tu Wurm mi się przypomniał :)

Autor:  Teo [ 24 lis 2014, 20:58 ]
Tytuł:  Re: WURM 1.1

wbij na ts do nas wieczorkiem to się coś więcej dowiesz

Strona 20 z 30 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team