mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 85  Następna strona
Autor Wiadomość
***
Avatar użytkownika

Posty: 19064
Dołączył(a): 31.08.2003
Offline
PostNapisane: 10 kwi 2012, 08:25 
Cytuj  
http://www.mmorpg.com/showFeature.cfm/f ... wards.html

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 16 kwi 2012, 20:25 
Cytuj  
Art na Kotaku "Overall, the game feels deep and deeply complicated, but manages to avoid feeling at all intimidating or confusing."
ZAM jest bardziej z punktu widzenia gracza, opisuje między innymi nowy podział Ability Wheel - dodali abilites niewymagające broni, nieco zmienili układ koła. Teraz jest 525 abilities podzielonych na 9 szkół broni i 3 szkoły "wolne".
W becie dodali Transylwanię (klimatyczna, ale to oczywiste) i sklep z ciuchami. No i craft. Craft jest dość prosty - każdy item można rozbić i widać wtedy jego wzór (układ na siatce 4x3 pola i składniki) Składniki można łączyć w lepsze jakościowo i układać potrzebny wzór i klik plus assembly kit(osobny drop, trochę jak w GW) = nowy item. Jakość zależy od składników i kita.
Do itemu można dodać runy zwiększające parametry, prefix i sufix ( odpowiednie kity potrzebne). Nie ma levelów crafta, nie trzeba robić pierdyliarda złomu by nauczyć się czegoś przydatnego. Słowem, w sklepiku pewnie znajdą się rzeczy do zdobycia w grze, przydatne, ale wymagające czasu. Do tej pory nie wprowadzili AH - i pewnie nie wprowadzą. Nie ma też poczty. Wybitne nastawienie na kupno za eurodolce lub wymianę między znajomkami.

A co do ruskich kluczy, to też poproszę o link. 50 może być lepiej wydany, a FC nie zbiednieje.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 18 kwi 2012, 18:53 
Cytuj  
Ruszyła fejsbukowa gierka http://secretwar.thesecretworld.com/
Nagrody ciekawe (sporo ingame itamz, dla najlepszych beta i wycieczka do Montrealu).
Prowadzą Iluminaci przed Dragonami.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 13:19 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Huragan napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Zresztą 149 zeta to dość uczciwa cena za mmo,


w ruskich sklepach internetowych wychodzi za 100zl :) to bardziej uczciwsza cena.

Ty tu nie mow o cenach, tylko linka do tych sklepow zapodaj ;p.


Własnie ktoś zapoda linka do tych sklepów, może za 150 zeta sie skuszę


_________________
Turbot

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2270
Dołączył(a): 20.12.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 14:44 
Cytuj  
na gram.pl po 129 zł a preordera chca


_________________
Turbot

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2451
Dołączył(a): 10.03.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 14:55 
Cytuj  
Jak wygląda teraz TSW? da się w to grać bez zgrzytania zębami? czy lepiej sobie odpuścić.
Mam sentyment do Funcomu ale AOC troszkę zachwiał moją wiarą w tę firmę.....


_________________
Nazywanie kogoś idiotą nie jest obelgą tylko diagnozą

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 14:58 
Cytuj  
Ja bym kupil chociaz dla pierwszego miesiaca, ale ten combat mnie zupelnie odstraszyl...

**
Avatar użytkownika

Posty: 8077
Dołączył(a): 16.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 15:01 
Cytuj  
Combat wyglada cieniutko - zgodze sie. Zwlaszcza "szczelanie". Cos jak w SWTOR a tam "szczelanie wyglada komicznie wrecz.


_________________
Obrazek

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 18:53 
Cytuj  
Na PAX-E dali demówki Kingsmouth, na YT jest sporo filmików. na tymkoleś w miarę się orientuje co robić.
Animacje postaci i skili może dupy nie urywają, ale mi tam się gra przyjemnie. Najbardziej to brakuje płynnego przejścia z używania jednej broni do drugiej, no ale to dzieje się dość szybko i lepiej żeby animacje rwały, niż miałby być ability lag. Każdy będzie mógł od maja ocenić w becie czy mu pasuje, czy nie. Na filmach czasem grają totalne sieroty, co jest zrozumiałe, bo w 15min to ciężko zabłysnąć skilem.
A, nie pamiętam czy wspominałem. Dodali dziennik, bardzo podobny do ToK z WAR.

Co do tego zmówienia z gram.pl, to chyba najtańsza opcja, bo te ruskie okazje jakoś nie wzbudzają mojego zaufania. Tylko na gram coś piszą o wysyłce pudełek, mam nadzieję że pakowania za 20pln nie doliczą... EA sprzedaje kod w każdym razie, gram pewnie też, ale zapytać się można na wszelki wypadek.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10236
Dołączył(a): 5.11.2004
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 20:07 
Cytuj  
Mi same animacje sie nawet podobaja, problem jest w czym innym, w tzw. combat feedback, czyli odczuciu ze faktycznie cos uderzasz/w cos strzelasz. Tutaj jest tragicznie pod tym wzgledem, ogladajac te filmiki mialem wrazenie ze postac nie trafia wroga tylko zwyczajnie przeszywa powietrze przed soba, to samo ze strzelaniem, zero odpowiedniego odczucia, ze mam w lapie karabin automatyczny i ze trafiam wroga.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 19 kwi 2012, 20:19 
Cytuj  
dlatego trzeba czekac na dostep do bety. No i poprobowac pvp. Pve w takich grach chyba zawsze wyglada dretwo.


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 18:09 
Cytuj  
IMO combat feeling zależy od animacji postaci i abilities. Animacje abilities teraz dodają, np. animacja aoe karabinu z praktycznie niewidocznej zmieniła się w czytelne sianie serią "na obszarze". Animacje postaci i mobów nieco kuleją - postać ma 2 chyba strzelania z karabinu - z biodra i z ramienia. Animacja trafienia u mobów to najwyżej rozbryzg krwi jak w AoC. U gracza jest szybka i bardziej drgawki paralityka przypomina. Do tego częste zmiany między ST i AoE, zmiany broni i wychodzą takie rwania, skokowego przechodzenia z jednej animacji do drugiej. Myślę że ze względu na mechanikę gry taki efekt nie zniknie, chociaż teraz dodają animacje bardziej oczojebne (smugi, rozpryski itd) choć nie tak jak w azjatyckich grinderach, które to nieco zasłaniają. Dźwięk też jest niezły, sucho-głuchy klekot zamka brzmi bardzo dobrze. Chyba modele broni mają różne dźwięki, wydaje mi się że M60 brzmi inaczej niż kałach, ale być może to tylko moja wyobraźnia.
Na filmikach wszystko wygląda gorzej, te robione komórką, z noobem za sterami, albo prasówki FC z opcją "pokazać mechanikę" nie dają właściwego oglądu gry, więc tylko beta :) Ta gierka fejsbukowa znowu działa, wcześniej były wklejane adresy "punktów zbiorczych" do zbierania fbprzyjaciół, można zrobić fake konto z awatarem z czytelną przynależnością frakcyjną, potem wysłać zaproszenia do podobnie czytelnych ludków, błyskawicznie zbiorą się agenci. W 2 dni bez parcia spokojnie klucz do bety się zrobi. A jak się komuś spodoba gra, to dodatkowych itemków jest sporo, 20 w sumie, ale część przypisana do frakcji.

Dobra, z innej beczki trochę o planowanych dungeonach i raidach.
Martin sypnął informacjami o mechanice dungeonów. W skrocie, będzie poziom normalny, heroic (poziom bossów na okolice wejścia do Transylwanii, w tym momencie gracz powinien mieć główny sprzęt na 10 i kilka sensownych decków) i ultra ze zmienioną mechaniką i bossami na 10rank, będzie trzeba mieć odpowiednie abilities na pasku (np. boss będzie podatny wyłącznie na crity). Twierdzi że stopień trudności ultra będzie porównywalny z trudnymi raidami znanymi z innych gier. Od siebie dodam, że dungeony są projektowane bez trash mobów - minibosy prezentujące różną mechanikę i ostatni używający wszystkiego co miały minibossy. Nie zawsze jest wymagany tank, zazwyczaj trzeba robić "właściwe rzeczy" a nie t&s, choć i to się zdarza.
Jako refleksja ogólna, to TSW jest nastawione raczej na granie w małych gildiach, każualowo raczej. 2 osobowe party doskonale nadają się do questowania, mechanika gry bardzo to wspiera. Przy większych niż 5,10 zbiorowiskach zaczyna być trochę ciasno by grać taktycznie dając buildery kolegom którzy mogą odpalić wtedy dodatkowe efekty- więcej o mechanice. Ale na PAX-E zapowiedzieli zwiększenie capa na warzone do 50/frakcję. IMO zrobi się zergfest, ale jeszcze mapki nie widzialem.
Od siebie powiem tylko że imersja w TSW jest najlepsza ze wszystkich mmo w jakie grałem. Jeśli ktoś szuka mmorpg to nawet nie ma co się zastanawiać nad kupnem.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 18:38 
Cytuj  
Isengrim napisał(a):
Od siebie powiem tylko że imersja w TSW jest najlepsza ze wszystkich mmo w jakie grałem. Jeśli ktoś szuka mmorpg to nawet nie ma co się zastanawiać nad kupnem.

Rejdź na CS mi przeszedł w miarę ,ale tu tylko jedno wtrące ,że jednak abstrachując od wszystkich innych rzeczy to jednak CS to dla mnie największy immersion killer z jakim miałem do czynienia kiedykolwiek.
Tak wiem tu gra w modern czasach ,etc - nic to nie zmienia.

---------

Dobra koniec smutów - nie będę książki tylko po okładce oceniał ,spróbować przeczytać kilka kartek można. W każdym razie - fake konto -> dołączenie do gry -> wysłanie zaproszeń do ludków z fake kontami -> po zebraniu odpowiedniej liczby friendsów dostaje się betę ?

----

Z innej beczki - jak z wydajnością w grze?

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 19:28 
Cytuj  
Cytuj:
jak z wydajnością w grze?

Spadła :D
Serio, to zmieniają testują nowe rozwiązania i ostrzegali przed spadkami. Mi poleciało jakieś 10fps. Na tym filmiku co wklejałem wcześnie (od Hydry) to widać freeza, pojawiło się to w związku ze zmianami.
Cytuj:
Rejdź na CS mi przeszedł w miarę ,ale tu tylko jedno wtrące ,że jednak abstrachując od wszystkich innych rzeczy to jednak CS to dla mnie największy immersion killer z jakim miałem do czynienia kiedykolwiek.

Jak na razie to vanity shop, jedyne co odstaje to potki na XP. Ale boosty XP mają naprawdę niewielkie znaczenie. Właściwie to im trudniejsza gra, tym więcej XP, a ilość potrzebna na punkty jest stała (odwrotność paradygmatu WoW). Na starcie dostajesz SP co pięć minut, w Transylwani co 2 minuty. Z drugiej strony cena abilities rośnie - Elite abi ,ostatnia na liście w zewnętrznym kręgu, kosztuje 50AP, podczas gdy wszystkie pozostale w sumie kosztują 119. A suma jednej komórki w inner cell to 21AP(potrzeba 2 do odblokowania dostępu do outer). Więc pewien zgrzyt jest.
Są też w sklepie rzeczy typu dodatkowy slot na postać itd - to nie jest potrzebne, ale jet i dobrze.
Najważniejszą rzeczą w sklepie będą ubrania. Ujmę to tak - są ładne. Są w kilku kolorach. Kosztują sporo cash (tak na razie nazywa się ingame waluta :lol: ). To sumy rzędu 11k $ za część ubioru, przy dropie kilku $ ze zwykłego moba i okazjonalnym kilkuset $ za sprzęt. Ktory można rozbić i wykorzystać, więc targowisko próżności będzie kosztować :-?
Devsi twierdzą że większość ubrań będzie z grania itd. Ale pewnie ta mniejszość będzie miała niebagatelne znaczenie, bo po co wyglądać jak inni, nie? Będzie więc na co wydawać kasę.
O tym że ciuchy nie mają wpływu na mechanikę mówiłem? To czysta estetyka.
Dla tych co wytrwali do tego miejsca mały bonus - TSW nie będzie miało regionalizacji, więc timecody z USA powinny działać. A jakby nie liczyć wychodzi taniej.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 19:34 
Cytuj  
Co do tej facebookowej gry (tfu ! jak ja nie cierpie takich dziadostw) to tam przeczytałem trochę ,ale muszę odpocząć bo mnie irytują takie rzeczy ,ale spoko fejk konto skończyłem w zasadzie robić to tam dołącze.

Co do wydajności - ok dobrze wiedzieć ,nie będę się złościł za bardzo

Co do CS - nie chcę tu rozgrzebywać tego tematu bo nie ma po co ,ale nie chodziło mi o wpływ na grę w stylu wpływ na walkę , zdobywanie skilli ,etc - tylko powiedziałem swoją opinię jak wpływa na tzw. 'imersję' dla mnie = za każdym razem jak widzę CS / item z CS / etc = wytrąca mnie z jakiejkolwiek imersji (coś jakby co chwilę w książcę wrzucał strony z reklamami / obrazki reklamowe pomiędzy akapity ,etc). Na innych oddziaływaniach CS i czy Vanity czy nie to się nie wypowiadam ,bo wszystko już zostało chyba powiedziane w tym i innym temacie. Zresztą wiadomo CS zostaje i tu i w olbrzymiej większości mmorpg-ów.

**
Avatar użytkownika

Posty: 7427
Dołączył(a): 27.08.2005
Offline
PostNapisane: 20 kwi 2012, 20:28 
Cytuj  
Mi w tym Secret War podoba się krystalizacja frakcji - dziś lumies trzymają ameryki, templarzy euro-afrykę, a dragoni azję. Czyli jak powinno być wedle lokacji w prawdziwym śwecie. I underdogi się zmieniły, teraz temply idą prawie łeb w łeb z lumisami.
Gierka całkiem śmieszna.
A konto FB się przydaje do klikania lajków na betacake, w sumie g+ niby takie miało być ekstra, a kicha wyszła.


_________________
Nie ma dwóch mężczyzn, którzy by byli tępi w jeden i ten sam sposób.

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2012, 17:46 
Cytuj  
duzo roboty jest na tej facebookowej gierce, zeby dostac access do bety?


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1463
Dołączył(a): 29.10.2009
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2012, 20:26 
Cytuj  
candidoser napisał(a):
duzo roboty jest na tej facebookowej gierce, zeby dostac access do bety?


Nie, ja zacząłem około 19:30 i po 22:30 powinienem dostać dostęp do beta weekendów plus mam już kilka broni / itemków / ubrań i tytuł w grze już wygrany ;)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 kwi 2012, 21:42 
Cytuj  
Piaskowy napisał(a):
candidoser napisał(a):
duzo roboty jest na tej facebookowej gierce, zeby dostac access do bety?


Nie, ja zacząłem około 19:30 i po 22:30 powinienem dostać dostęp do beta weekendów plus mam już kilka broni / itemków / ubrań i tytuł w grze już wygrany ;)

Jak to zrobiles ? :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 8166
Dołączył(a): 10.05.2011
Offline
PostNapisane: 24 kwi 2012, 07:41 
Cytuj  
Moze mial 1k znajomych;)
Mi facebook napisal, ze za szybko dodaje znajomych. Sucker!


_________________
embe napisał(a):
Szukasz gościa do zrobienia łazienki to przeglądasz jego papiery mistrzowskie czy (..) ewentualnie... bierzesz go z polecenia?
Nie ważne że inna skala ale tak to działa, taki misiewicz mógłby się okazać większym fachowcem niż richard od noszenia teczek.

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1688 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24, 25 ... 85  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.