IMO combat feeling zależy od animacji postaci i abilities. Animacje abilities teraz dodają, np. animacja aoe karabinu z praktycznie niewidocznej zmieniła się w czytelne sianie serią "na obszarze". Animacje postaci i mobów nieco kuleją - postać ma 2 chyba strzelania z karabinu - z biodra i z ramienia. Animacja trafienia u mobów to najwyżej rozbryzg krwi jak w AoC. U gracza jest szybka i bardziej drgawki paralityka przypomina. Do tego częste zmiany między ST i AoE, zmiany broni i wychodzą takie rwania, skokowego przechodzenia z jednej animacji do drugiej. Myślę że ze względu na mechanikę gry taki efekt nie zniknie, chociaż teraz dodają animacje bardziej oczojebne (smugi, rozpryski itd) choć nie tak jak w azjatyckich grinderach, które to nieco zasłaniają. Dźwięk też jest niezły, sucho-głuchy klekot zamka brzmi bardzo dobrze.
Chyba modele broni mają różne dźwięki, wydaje mi się że M60 brzmi inaczej niż kałach, ale być może to tylko moja wyobraźnia.
Na filmikach wszystko wygląda gorzej, te robione komórką, z noobem za sterami, albo prasówki FC z opcją "pokazać mechanikę" nie dają właściwego oglądu gry, więc tylko beta
![:)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Ta gierka fejsbukowa znowu działa, wcześniej były wklejane adresy "punktów zbiorczych" do zbierania fbprzyjaciół, można zrobić fake konto z awatarem z czytelną przynależnością frakcyjną, potem wysłać zaproszenia do podobnie czytelnych ludków, błyskawicznie zbiorą się agenci. W 2 dni bez parcia spokojnie klucz do bety się zrobi. A jak się komuś spodoba gra, to dodatkowych itemków jest sporo, 20 w sumie, ale część przypisana do frakcji.
Dobra, z innej beczki trochę o planowanych dungeonach i raidach.
Martin sypnął
informacjami o mechanice dungeonów. W skrocie, będzie poziom normalny, heroic (poziom bossów na okolice wejścia do Transylwanii, w tym momencie gracz powinien mieć główny sprzęt na 10 i kilka sensownych decków) i ultra ze zmienioną mechaniką i bossami na 10rank, będzie trzeba mieć odpowiednie abilities na pasku (np. boss będzie podatny wyłącznie na crity). Twierdzi że stopień trudności ultra będzie porównywalny z trudnymi raidami znanymi z
innych gier. Od siebie dodam, że dungeony są projektowane bez trash mobów - minibosy prezentujące różną mechanikę i ostatni używający wszystkiego co miały minibossy. Nie zawsze jest wymagany tank, zazwyczaj trzeba robić "właściwe rzeczy" a nie t&s, choć i to się zdarza.
Jako refleksja ogólna, to TSW jest nastawione raczej na granie w małych gildiach, każualowo raczej. 2 osobowe party doskonale nadają się do questowania, mechanika gry bardzo to wspiera. Przy większych niż 5,10 zbiorowiskach zaczyna być trochę ciasno by grać taktycznie dając buildery kolegom którzy mogą odpalić wtedy dodatkowe efekty-
więcej o mechanice. Ale na PAX-E zapowiedzieli zwiększenie capa na warzone do 50/frakcję. IMO zrobi się zergfest, ale jeszcze mapki nie widzialem.
Od siebie powiem tylko że imersja w TSW jest najlepsza ze wszystkich mmo w jakie grałem. Jeśli ktoś szuka mmo
rpg to nawet nie ma co się zastanawiać nad kupnem.