MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 31 z 85

Autor:  iniside [ 9 maja 2012, 09:08 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

E miażdzy wszystkie inne to przesada. Ja bym raczej sporzajał na to tak. GW2 jako jednne MMO theme parkowe, wyrwało się z theme parkowych ram :D.

Autor:  candidoser [ 9 maja 2012, 09:13 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

iniside napisał(a):
candidoser napisał(a):
Jedno pytanie iniside: probowales pvp?

Nie. Poźniej może sproboje. Ale PvP to mnie akurat w TSW najmniej obchodzi ;p.


Ja wrecz przeciwnie, wylewka na pve, jestem ciekaw pvp. Jak sprobujesz, to daj znac.

Autor:  Bloodleaf [ 9 maja 2012, 09:21 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

iniside napisał(a):
GW2 jako jedyne z ostatnich theme parkowych MMO, wyrwało się z theme parkowych ram :D.


Fixed for ya, i się zgadzam.

Autor:  sula [ 9 maja 2012, 10:37 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

iniside napisał(a):
Wiesz. Jakby stanie w miejscu nie było dobrym pomysłem to w grze nie byłoby takich statystyk jak Evade Rating, Evade Chance, Block Rating, Defence Rating, Hit Rating.

Nie no bez przesady. Samo to ,że gra takie statystyki posiada to nie znaczy ,że 'ruszanie się' nie jest przydatna albo wręcz konieczne.
Po pierwsze kiting , po drugie chowanie się za drzewem /budynkiem przed ranged mobami , nałożenie cc na moba /moby i odbieg z mobem /mobami bez tego aby rozciągnąć grupę , ucieczka z rejonu aoe , ucieczka ,unik przed skillami mobów typu 'szarża byka' , positioning aby być frontem do jak największej grupy mobów aby móc korzystać z parry i block ,etc

Jest rano i kawy jeszcze nie miałem się czasu napić , także pewnie by się coś znalazło jeszcze.

Prawdą jest ,że trzeba się mniej ruszać (szczególnie tankami) , prawda ,że większość themeparków jest tak prosta i ma tak słabe moby ,że olewając ruszanie i tak miażdżysz wszytko ,ale nie prawdą jest ,że sama mechanika w typowym Themeparku nie przewiduje movementu podczas combatu.

Jest , tylko mniej i innego.

Zresztą obydwoje graliśmy w GW2 , także pomyśl ,jakbyś dołożył do obecnego GW2 statystykę i mechanikę np. parry czy / i evade chance , to byś nagle mógł stać jak kołek w miejscu? Nie.
To nie od tego zależy.

----------------------

Co do TSW - no to narazie potwierdza się to co wydawało mi się ,że będzie. No nic ale czekam na dłuższe relacje - jeszcze nie wiem czy będę mógł sobie pograć w ten weekend.

Autor:  iniside [ 9 maja 2012, 10:53 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Cytuj:
Zresztą obydwoje graliśmy w GW2 , także pomyśl ,jakbyś dołożył do obecnego GW2 statystykę i mechanikę np. parry czy / i evade chance , to byś nagle mógł stać jak kołek w miejscu? Nie.
To nie od tego zależy.

Jakby dolozyl takie statystyki do GW2 to juz nie byłby Action Combat, bo mechanika gry siłą rzeczy musiałaby zostać zbudowana dookoła tych statystyk.

Cytuj:
Po pierwsze kiting , po drugie chowanie się za drzewem /budynkiem przed ranged mobami , nałożenie cc na moba /moby i odbieg z mobem /mobami bez tego aby rozciągnąć grupę , ucieczka z rejonu aoe , ucieczka ,unik przed skillami mobów typu 'szarża byka' , positioning aby być frontem do jak największej grupy mobów aby móc korzystać z parry i block ,etc

No. Tylko, ze to co wymieniłeś to jest już w theme parkach od ilu ? 10 lat ? Ja takich rzeczy na klasyfikuje jako action combat. W dalszym ciagy w TSW jest sticky target, w dalszym ciagu zacheca do stania w miejscu, w dalszym ciagu jest "no target selected". Jak pograsz to zobaczysz jaką przepaść dzieli pod tym względem TSW od GW2 czy nawet TERY. Bo takie opisywanie to jak mówienie jak się powinno grać w FPSa.

Cytuj:
Prawdą jest ,że trzeba się mniej ruszać (szczególnie tankami) , prawda ,że większość themeparków jest tak prosta i ma tak słabe moby ,że olewając ruszanie i tak miażdżysz wszytko ,ale nie prawdą jest ,że sama mechanika w typowym Themeparku nie przewiduje movementu podczas combatu.

No. W większości nie przeiwduje, bo albo sie ruszasz, albo używasz skili ;p. W TSW co prawda możesz używać skili w czasie ruszania się, ale nie czuć, że ma to jakiś wpływ na przebieg walki.
I jeszcze te nieszczesne walki z bosami gdzie potrzebny jest tank i healer.
Najprosciej można opisać te różnice tak:
TSW - zachęca cie do stania i tankowania dmg
GW2 - albo sie ciągle ruszasz i uniekasz tankowania dmg albo jesteś trupem.
Tak wiem. Jak sie czyta to roznica moze nie jest duza, ale wystarczy pograć ;s.

edit:.

Zeby oddać grze sprawiedliwość to powie, że jest lepsza niż AoC, chociaż niestety powiela niektóre jego uciążliwości.

Autor:  sula [ 9 maja 2012, 11:04 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Oj inside ja nie potrzebuje pograć ,bo ci wierzę ,że TSW ma taką mechanikę jak większość themeparków ,a taką mechanikę przecież znam. GW2 też znam.

Ja nigdy nie mówiłem ,że TSW czy WoW czy Lotro ,etc to są Action MMO. Nie są.

Ja tylko mówiłem ,że w nich trzeba się ruszać. Albo wróć. Trzeba by było jakby staty i AI mobów były odpowiednio wysokie tak jak w niektórych 'starszych mmo' gdzie bez ruszania się i szczególnie kitowania ,to się szybko zdychało.

Co do GW2 i jakiś evade statów czy coś.
Masz racje dodanie pełnego wachlarza evade + block + parry + partial b/p/e by nie dało rady.
Dodanie np. samego block albo parry nie zmieniło by dużo. Od razu mówię ,że ja tego nie chcę ,a dokładniej wisiało by mi to koło dupy czy by dodali czy nie.

Nigdy nie mówiłem ,że Themeparki z typowym combatem są 'action'. Nie są.
Mówię tylko ,że w nich a przynajmniej części z nich w trzeba się ruszać. No może nie przy każdej walce ,ale jednak.

Autor:  candidoser [ 9 maja 2012, 11:26 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

A i tak te wszystkie rozwazania stac/nie stac w miejscu biora w leb przy pvp. Bo tam jak stoisz, to jestes trup. Jezeli pvp nie spieprza, to TSW nadal moze byc calkiem fajna gierka.
A GW2 to dopiero krok w strone action mmo. Dla mnie prawdziwe action bedzie, jak zrobia free target i celowanie rodem z fps-ow.

Autor:  Gefaran [ 9 maja 2012, 11:54 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Ja się nie mogę doczekać, żeby zobaczyć na własne ręce jak to TSW wygląda. Co zaś do walk to imho powinny być hybrydą jak w DeusEx. Połączenie skilla postaci i skilla gracza. Czyli np. celowanie manualne z free celownika ale dociągane skillem postaci. Wtedy liczyło by się i jedno i drugie. 8)

Autor:  iniside [ 9 maja 2012, 19:02 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Mnie ciekawi jak dużą pożywką dla wszelkich for nt. teori spiskowych bedzie TSW. Bo klimat to rzecz które naprawde nie można odmówić TSW ;p.

Autor:  Isengrim [ 9 maja 2012, 19:59 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Przed BWE mały przewodnik.
BWE ma dotyczyć startowej lokacji Templars i mapy Kingsmouth - jednej z trzech tworzących Nową Anglię. Zona jest przeznaczona na ok. 20h zabawy, dla całkowicie początkujących graczy. Teoretycznie po zrobieniu wszystkich questów można odwiedzić 5ppl dungeon "Polaris".
Stopień trudności mobów oznaczony jest czaszkami nad ich głowami - 0,5 czaszki to raczej brak trudności, 1 to przeciętny mobek, 2 to pewne wyzwanie.
Mob z pomarańczową flagą to mob questowy, w dobrym tonie jest nie zabijać takiego bez potrzeby.
Misje są oznaczone ikonkami: czerwona z biegnącą sylwetką to dość typowy quest mmo (idź i zabij coś, te sprawy), zielona z paczką to znowu dość typowy quest na dostarczenie przedmiotu, te zazwyczaj są znajdowane poza questhubami. Żółta z bombą to misja w stylu skradankowym, nieco przypominająca serię "commandos"; trzeba się gdzieś przekraść nie wpadając nikomu w oko, poskakać po platformach. Zielona z laptopem to misja śledcza w stylu przygodówek; na podstawie wskazówek trzeba rozwiązać jakąś zagadkę. W prasie opisywana była "Kingsmouth Code", jeśliby ktoś szukał wskazówek czy nie chciał za dużo zobaczyć. Fioletowa z biegnącą sylwetką to misja grupowa; zazwyczaj dungon. Niebieska z taśmą filmową to storyline, zgaduję że niedostępna w BWE, bo do jej ukończenia niezbędna jest podróż do pozostałych zone. Wszystkie misje podzielone są na kilka tire, po spełnieniu oczekiwanego warunku, automatycznie przechodzą do kolejnego tire. W każdym momencie można zrezygnować z misji, zostanie ona zapisana na aktualnym tire i po wznowieniu ruszymy z zapisanego etapu.

Jeśli ktoś zastanawia się "jaką broń wybrać", to niżej krotka lista co daje co:
Hammers
Damage
Survivability (Mitigation, Health)
Blades
Damage
Survivability (High defence rating)
Fist Weapons
Damage
Healing (HoTs)
Pistols
Damage
Support (Cleanse, debuffs, pets)
Shotguns
Damage
Support (Crowd Control, mitigation boosts)
Assault Rifles
Damage
Healing (Leech healing)
Elementalism
Damage
Support (Turrets, Crowd Control)
Chaos Magic
Damage
Survivability (Evade)
Blood Magic
Damage
Healing (Absorb barriers)

Miłej zabawy.

Autor:  candidoser [ 10 maja 2012, 15:38 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

o ktorej rusza beta?

Autor:  raggnarok [ 10 maja 2012, 15:47 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Jutro po poludniu naszego czasu, chyba kolo 17-18.

Autor:  Isengrim [ 10 maja 2012, 16:49 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Start 18.00 piątek, koniec 9.00 poniedziałek.
Zakładając oczywiście że coś nie wybuchnie :D

Autor:  Turbot [ 10 maja 2012, 17:31 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Support (Turrets, Crowd Control) - cos dla mnie

Autor:  Perrin [ 10 maja 2012, 19:34 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

No w końcu przysłali mi to zaproszenie. Heh, nie spieszyło im się ;).

Autor:  Isengrim [ 10 maja 2012, 19:59 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

CBT czy BWE?

Autor:  Bloodleaf [ 10 maja 2012, 20:19 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Perrin napisał(a):
No w końcu przysłali mi to zaproszenie. Heh, nie spieszyło im się ;).


Ja nadal nie mam, tylko w opisie konta z uninvited mam normal.

Autor:  candidoser [ 10 maja 2012, 20:23 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Isengrim napisał(a):
CBT czy BWE?


zaproszenia do BWE. Tez dostalem, rzeczywiscie rychlo w czas;)

Autor:  Niah [ 10 maja 2012, 20:23 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Perrin napisał(a):
No w końcu przysłali mi to zaproszenie. Heh, nie spieszyło im się ;).


ja wezmę Fist Weapons

Autor:  Isengrim [ 10 maja 2012, 20:33 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

candidoser napisał(a):
Isengrim napisał(a):
CBT czy BWE?


zaproszenia do BWE. Tez dostalem, rzeczywiscie rychlo w czas;)

Ja też teraz dostałem :)
I to na 2 konta.
Newslettery przychodzą zazwyczaj w odstępach 3 dniowych.

Strona 31 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team