MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 38 z 85

Autor:  sula [ 14 maja 2012, 18:54 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

iniside napisał(a):
Moze nie tyle dużo bardziej zrecznosciowej, co takie w której bym czuł, ze mam realny wpływ na przebieg walki. IMO dodanie zwykłego dogde, sytuacyjnych mocy (typu uniki, CC) od poczatku napewno by zupelnie inaczej wplynelo na moja ocene. Nie wiem. Moze takie moce sa pozniej. Ale ja nie mam siły, zeby je odblokować.
Rzecz typu active block i dogde to nie sa wymagania wziete z kosmosu imo ;p.

Póki co są jeszcze z kosmosu. ;p
Za 2-3 lata już nie będa.

Pamiętaj produkcje które teraz wychodzą były w piekarniku od 5-6 lat ,a w 2006-7 roku to było bardzo mało oczywiste. Zmienianie fundamentalne gry 1-2 przed release też się kończy jedną wielką kupą zazwyczaj.

Tylko ,że to i tak nie pozowliło by ci zrobić całego contentu dzięki skilllowi i graniem (cokolwiek to miało znaczyć ;p).

W GW2 też mimo dodge zrobisz może trochę więcej contentu wyżej lvl contentu niż w classic-combat themeparku bez tego ,ale też bez 'szału'. I to jeszcze zależy jakiego classic-combat themeparka - są takie easy mode produckje ,że można solo robić group content w open world dużo łatwiej niż w GW2 ;p

RPG-i zawsze będą miały ograniczenia i progress i nigdy nie będziesz mógł nawet połowy contentu od początku solo zrobić. Ha połowy. Jak 1/4 będziesz mógł i to w grze z active blokiem /dodge i bez klasycznych leveli to będzie dobrze. Oczywiście mówimy tu o sporych produkcjach z rozsądną ilością contentu.

Jeżeli byś chciał content aby był róznicowany tylko za pomocą skilla i bez udziału statystyk. Czyli łatwy content - mobki wolneij się ruszają i używają mniej skilli , trudny content - zapierdalają jak mały samochodzik i sypią dużą ilością różnych ataków i skilli (a hp i siłę pojedynczego ataku mają podobną w obu przypadkach).
Postać bohatera z kolei nie rośnie w siłe w statystykach ,tylko ew. dostaje np. nowy rodzaj ciosu mieczem ,etc
- to szukasz czegoś w rodzaju FPS-a tylko pewnie z widokiem TPP ,a nie mmorpg-a.

Raczej się szybko nie doczekasz ,a nawet jak to albo to nie będzie mainsteamowa gra albo jeżeli będzie mainsteamowa to szybko tam poprzez content patche / dodatki ,etc zostanie wprowadzona ,że postać progresuje też w HP / manę , siłę ataku ,etc albo za pomocą czasu albo za pomocą gearu.
I będzie wspominanie latami "fajna była za czasów Vanilli ale potem ją zjebali" ;p

Czas się imo z tym pogodzić.

Co nie znaczy ,że nie będzie gier hmm hybrydowych ,gdzie stats i gear, level based będzie mniejszy niz w themeparku typu WoW a będą też elementy zręcznościowe.
Tyle ,że nigdy nie przekształci się to w czysto zręcznościowo-mocowe podejście.

No przynajmniej na stałe i w mainsteamie.

Autor:  Isengrim [ 14 maja 2012, 19:31 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Akurat mapa z otwierającym się okienkiem do wbicia waypointa jest jednym z bugów bety, do 13story nie byłeś w stanie dojść bez przejścia kilku tire w savage coast, a sama kopalnia dla story nie jest bardzo trudna, bardziej polega na orientacji w terenie. Jest trudna dla innych questów, ale story ogranicza się do dobiegnięcia we wskazane miejsce.

No. TAka orientacja w terenie ze na kazde sciezce stoja shade ktore mie scinaly z nog ;p.

No jeszcze mi napisz że rzucanie racami żeby cokolwiek zobaczyć to krok wstecz :D
Shades nie są mocne, trzeba walczyć z nimi w świetle.

Wcześniej narzekałeś na fanboizm tsw comm, że nie dopuszczają krytyki.
Widzisz, problem z fanbojami GW2 polega na tym, że są jak fanboje WoW i wszelkiej religii fundamentaliści. Po prostu są ślepi na argumenty nie pasujące do schematu, i argumentację starają się sprowadzić do poziomu GW2/WoW/Chrystus zrobił to lepiej. A część społeczności ma po prostu gdzieś, co takiego fajnego jest w WoW, GW2 czy naukach Chrystusa, szuka czegoś innego.

Autor:  iniside [ 14 maja 2012, 19:48 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Isengrim napisał(a):
iniside napisał(a):
Isengrim napisał(a):
Akurat mapa z otwierającym się okienkiem do wbicia waypointa jest jednym z bugów bety, do 13story nie byłeś w stanie dojść bez przejścia kilku tire w savage coast, a sama kopalnia dla story nie jest bardzo trudna, bardziej polega na orientacji w terenie. Jest trudna dla innych questów, ale story ogranicza się do dobiegnięcia we wskazane miejsce.

No. TAka orientacja w terenie ze na kazde sciezce stoja shade ktore mie scinaly z nog ;p.

No jeszcze mi napisz że rzucanie racami żeby cokolwiek zobaczyć to krok wstecz :D
Shades nie są mocne, trzeba walczyć z nimi w świetle.

Probowalem. W swietle, z latarka i racami. Naprawde, nie jestem mmo scrubem ktory co 5 minut na czacie pyta sie, jak sie podetrzeć ;p.

Cytuj:
Wcześniej narzekałeś na fanboizm tsw comm, że nie dopuszczają krytyki.
Widzisz, problem z fanbojami GW2 polega na tym, że są jak fanboje WoW i wszelkiej religii fundamentaliści. Po prostu są ślepi na argumenty nie pasujące do schematu, i argumentację starają się sprowadzić do poziomu GW2/WoW/Chrystus zrobił to lepiej. A część społeczności ma po prostu gdzieś, co takiego fajnego jest w WoW, GW2 czy naukach Chrystusa, szuka czegoś innego.

To zupelnie jak fanboje TSW ;p. Bo ja naprawde niczego innego w TSW sie nie doszukalem.

Autor:  Isengrim [ 14 maja 2012, 20:22 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

No to nie wiem. Zakladam że byłeś w okolicach 2 ranku(w końcu XP leci ładnie ze story), ja to robilem na~3, 4 broni i serio nie był to problem, którego nie dało się przejść, w sumie moby były dość łatwe, problem był jak startowały parami.
Ja padłem kilka razy w kopalni, ale to moja nieostrożność była przyczyną. Shades to mocny przeciwnik, ale bez przesady, wystarczy unieruchomić w świetle i walić jak w bęben, nic znowu takiego wielkiego. To melas przeca.

Autor:  ant [ 15 maja 2012, 23:09 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Are you ready for the next Beta Weekend?

Thank you taking part in the first ever public Beta Weekend of The Secret World! We hope you enjoyed your time in the game and that you are eager and ready to continue your adventure.

Starting May 18th this week we are kicking off our second Beta Weekend for The Secret World! “Kingsmouth Calling, Part Two” contains new storylines, missions and characters not present in the previous Beta Weekend and will run from May 18th at 9am PST and lasts until Sunday May 20th at 11.59pm PST

Autor:  Bloodleaf [ 16 maja 2012, 03:25 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Isengrim napisał(a):
Wcześniej narzekałeś na fanboizm tsw comm, że nie dopuszczają krytyki.
Widzisz, problem z fanbojami GW2 polega na tym, że są jak fanboje WoW i wszelkiej religii fundamentaliści. Po prostu są ślepi na argumenty nie pasujące do schematu, i argumentację starają się sprowadzić do poziomu GW2/WoW/Chrystus zrobił to lepiej. A część społeczności ma po prostu gdzieś, co takiego fajnego jest w WoW, GW2 czy naukach Chrystusa, szuka czegoś innego.


Gratulacje, właśnie opisałeś faonboi z każdej gry, trzeba być ślepym na argumenty żeby nie dostrzegać że fanboje w każdej grze postępują identycznie, oh wait.....

Autor:  Highlander [ 16 maja 2012, 08:48 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

temat na prace magisterska.

Autor:  Niah [ 16 maja 2012, 10:45 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

@ArenaNet
Dawać chuje w końcu te GW2, Blood zaczyna się niecierpliwić

Autor:  Bloodleaf [ 16 maja 2012, 18:50 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Niah napisał(a):
@ArenaNet
Dawać chuje w końcu te GW2, Blood zaczyna się niecierpliwić


:P to ja nawet nie wiedziałem że posiadam jakąkolwiek cierpliwość :)

Nadal obstawiam 2013 q3.

Autor:  iniside [ 16 maja 2012, 19:00 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

JA tam obstawiam wrzesień. Postępy są dość wyraźne ;p

Autor:  candidoser [ 16 maja 2012, 19:02 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Bloodleaf napisał(a):
Nadal obstawiam 2013 q3.


Idz pan w ch... z takimi przepowiedniami;)

Autor:  Bloodleaf [ 16 maja 2012, 20:21 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

iniside napisał(a):
JA tam obstawiam wrzesień. Postępy są dość wyraźne ;p


Nie będzie we wrześniu bo było mówione że nie chcą wydawać już gier w tym samym czasie kiedy wypuścili Aiona, czyli wrzesień odpada.

Autor:  candidoser [ 16 maja 2012, 20:59 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Zrodlo jakies? Bo ja wiem tylko, ze wspominali o "sezonowosci" wydawania gier. W sensie, ze jest lepszy czas i gorszy na premiere. Co by sugerowalo, ze nie wydadza np. na wakacje, ktory jest uznawany za martwy okres.

Autor:  Bloodleaf [ 17 maja 2012, 21:13 ]
Tytuł:  Odp: The Secret World

Nie znajdę ci teraz bo czytałem o tym dość dawno .

Autor:  Turbot [ 18 maja 2012, 10:39 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Bloodleaf napisał(a):
iniside napisał(a):
JA tam obstawiam wrzesień. Postępy są dość wyraźne ;p


Nie będzie we wrześniu bo było mówione że nie chcą wydawać już gier w tym samym czasie kiedy wypuścili Aiona, czyli wrzesień odpada.


Blood, ale sam mówiłeś że nie chcą by ta beta byłą dłuższa od bety z GW1. Wiec jak zaczeli bete w kwietniu to maksymalnie w październiku powinni wypuscic

Autor:  Bloodleaf [ 18 maja 2012, 12:45 ]
Tytuł:  Odp: The Secret World

Yup tak mówili ale mówili też to co właśnie napisałem.

Autor:  Isengrim [ 18 maja 2012, 18:35 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

BWE2 on, ale wiele nie dali:
10mln pax
Zablokowane wcześniej questy
Nie ma:
Polaris
Zewnętrznego kręgu

Czyli przymierzanie ciuszków i niewiele więcej.
Jeśli ktoś chciałby zobaczyć chyba najlepszy żółty quest w Kingsmouth, to orochi przy helikopterze go teraz oferują. Reszta jest dość trudna bez abilities z zewnętrznego kręgu.

Autor:  Isengrim [ 18 maja 2012, 19:00 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

A, jeszcze jedno. Do SWTOR były zarzuty, że npc są nieme. Tu im się gęba nie zamyka - kliknięcie czerwonego dymka powoduje rozwinięcie menu z tematami rozmowy, można klikać(drążyć) temat kilkukrotnie. Jeśli się temat wyczerpie, pojawia się odpowiedni znacznik. Polecam test, bo gadki są całkiem fajne.

Autor:  sula [ 19 maja 2012, 13:10 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Ok próbowałem naprawdę.

Po prostu - "nie chcę mi się w to grać , nawet jak już się zaloguje".

Właśnie wyszedłem po 30 min bo już nie mogłem ,a to już kolejny raz tak :/

Modern setting spoko , ale te wszystkie questy i ogólnie fabuła z którą się stykam w tej grze jest słaba. Tym bardziej, że przedstawianie absolutnie wszystkiego w formie cutscenki / monologu jest weak.
Zresztą wkurwia mnie nawet w single rpg-ach, dużo bardziej wolałem sposób z Fallout 1 & 2 lub Baldur's Gate.

Tylko ja wolę tekst (tak ja akurat czytałem tekst i czytam jeżeli są dialogi tekstowe - pod warunkiem, że są dobre - w takim Rifc-ie to nie było co czytać, bo tam było dno fabularne - zresztą często nie było żadnej fabuły) a cutscenki ograniczone ew. do najważniejszych rzeczy?

Combat - ok ja nie potrzebuję super combatu gra może nadrobić innymi rzeczami.

Dwa poroblemy :

a) TSW nie nadrabia za bardzo niczym (modern setting , dzinsy i spluwy + spoko ambient to za mało sorry)
b) można nadrobić średni combat , nawet trochę poniżej średniej jak gra jest b.dobra w innych aspektach - tu niestety ten combat jest poniżej krytyki.

Ograniczenie ilości skilli przy pozostaniu przy standardowym combacie = fail.

Naprawdę dużo więcej funu już mi combat w takim Lotro dawał mimo, że wolny i też tab-based.
Cholera Swtor ma lepszy combat.

Dodatkowo te absolutnie okropne animację.

============

Poza tym gra mi się w TSW jak w single player mix przygodówki z elementami rpg , nie czuć, że to mmo.

Autor:  Kabraxis [ 19 maja 2012, 14:20 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Widze ze failcom po raz kolejny delivers. JEszcze do tego fuul price za gierke, abonament i item shop. Haha....

Boze co za czasy ze ludzie sie jeszcze na to nabieraja i daja skubac jak kurczaczki na farmie.

Strona 38 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team