MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

The Secret World
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=34411
Strona 44 z 85

Autor:  wodny [ 3 lip 2012, 22:12 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

raggnarok napisał(a):
Szkoda, ze nie ma buddy keyow, bym sobie obadal retaila :<

W tym roku pewnie jeszcze F2P pierdzielną. :)

Autor:  Gokulo [ 4 lip 2012, 07:12 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Isengrim napisał(a):
Znajdź sobie któryś z predecków który ci odpowiada i zasadniczo kieruj się w tą stronę.
Ale jak masz lepszy pomysł, to się nie krępuj, postaci nie da się zepsuć.


To ciekawe dosc, bo wczoraj wlasnie cos takiego na pewnym forum przeczytalem:

Cytuj:
After playing the game pretty extensively for the past few days (Amazon pre-orders are great) I can safely say it's going to flop. The fact that you can stop your own progression though the game's leveling zones by not understanding the incredibly complex system of synergies by the 3rd zone, and suddenly your build stops working for one reason or another, combined with the lack of a respec system means you'll end up grinding old quests ad nauseum so you can have enough points to "ungimp" yourself makes for one of the worst MMO experiences I've ever had. Don't forget that the "Decks" (Classes) that the game suggests to you are actually bad enough to stop you from advancing through the zones.

For example: I had 4 points in Fists and 3 points in Blood Magic. By the 3rd zone, the game requires you to have at least 4 points in any given weapon skill or else none of your attacks will connect with that given weapon. So all of a sudden, my blood magic skill was useless and all the other weapons I had put points into because I wanted to try them out were completely unusable for the foreseeable future. If I could go and talk to an NPC and reallocate my points (for a fee, of course), the problem would be moot, but that's not an option the game provides. Instead the game expects you to go visit an old zone and grind out some quests (Y'know, the ones that were really interesting the first time around really aren't that cool the 2nd or 3rd time) so you cab obtain enough points to fix the problem. It's a system that has itself designed around the idea of forcing a player to keep playing to advance - a model which is almost abusive towards the customer in some cases. Especially when you start hitting the skills that cost 20+ points to unlock and you find out they don't really work with what you had planned.

TL;DR: Game's going to flop because it expects far too much planning from anybody playing for simple game advancement. Requiring precise builds is fine for endgame stuff, but it's one of the worst things in the world when you require a precise build to even advance through zones.

Autor:  Huragan [ 4 lip 2012, 15:25 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Gokulo napisał(a):
TL;DR: Game's going to flop because it expects far too much planning from anybody playing for simple game advancement. Requiring precise builds is fine for endgame stuff, but it's one of the worst things in the world when you require a precise build to even advance through zones.


no tak, ludzie sie przyzwyczaili do prostackich buildow a'la WoW i teraz jak jest cos bardziej skomplikowanego to juz nie ogarniaja :)

Autor:  Arturnik [ 4 lip 2012, 15:38 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Cytuj:
So all of a sudden, my blood magic skill was useless and all the other weapons I had put points into because I wanted to try them out were completely unusable for the foreseeable future.


:<

jak pakowal punkciki do kazdego rodzaju broni to sie nie dziwie ze w pewnym momencie juz nie dawal rady i marudzi ze musi grindowac.
brak respeca boli ale bez przesady

ja sobie robie elementalist/blades z czego staram sie pakowac bardziej w magie i zobaczymy jak to bedzie, jak na razie gierka super, w te warzony pvp na razie sie nie bawie, choc bylem chwile pobiegalem wczoraj i na plus na pewno optymalizacja i ping. (nie wiem tylko ile osob jest w tej warzonie, ale na pewno wiecej niz w swtor, a tam miec wiecej fps niz 30 przy 8v8 to byl wyczyn) skupiam sie na quescikach, podobaja mi sie te side questy, choc faktycznie grindowac ich to juz bym nie chcial, ale sympatycznie cala otoczka, no i main quest tez na plus.

Autor:  Turbot [ 4 lip 2012, 17:54 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Najmocniejsza strona tej gry jest klimat i questy - czasami naprawde trzeba sie naglowkowac. Najgorsza combat - Tutaj moby maja za duzo hp, a animacje ataku gracza sa mizerne (mobow troche lepsze). Ja potraktowalem ta gre troche jak single przygodowke z elementami rpg. Pewnie zakoncze na 1 miesacu (jak poprzechodze questy i strace caly fun z gry)

PvP jest slabe - moze dobrze zoptymalizowane ale slabe - Animacja dynamika i mozliwosci taktyczne do dupy.

Co do buildow tych proponowanych deckow to nie sadze ze sa bardzo zle. Moj build na shootgun/mlot gdize bliskie attaki shootguna to strike i czesc attakow mlota to strike przy pasywach dajacych kozysci z attakow typu strike daja nizly dps.

Autor:  Nez [ 6 lip 2012, 10:02 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Już po beta testach. Czy to właściwy dział dla TSW ?

Autor:  Perrin [ 6 lip 2012, 10:05 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Biorąc pod uwagę zainteresowanie grą, lepszego już raczej nie będzie.

Autor:  Nez [ 6 lip 2012, 10:15 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Czy ja wiem? W grze widać całkiem sporo graczy, więc może nie jest tak źle. Mnie wciągnęło. Zobaczymy na jak długo.

Autor:  Gokulo [ 6 lip 2012, 10:17 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Mowa o zainteresowaniu tutaj. Temat zbyt aktywny za dlugo nie bedzie.

Autor:  Huragan [ 6 lip 2012, 12:48 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Gokulo napisał(a):
Mowa o zainteresowaniu tutaj. Temat zbyt aktywny za dlugo nie bedzie.


Zainteresowanie tutaj to zaden wyznacznik popularnosci danej gry. Tutaj siedza w wiekszosci 30-40-50-letnie nerdy znudzone wszystkimi grami mmo i nic im nie dogodzi.
Wejdz na fora dedykowane danej grze a zobaczysz ile osob gra i przy okazji dowiesz sie wielu rzeczy na temat gry.
Tutaj to tylko trollownia :> mmorpg4chan.pl

Autor:  Gokulo [ 6 lip 2012, 12:50 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

A co to ma wspolnego z tym, czy temat powinien zostac przeniesiony gdzies? :)

Autor:  Arturnik [ 6 lip 2012, 14:00 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

bardzo podobaja mi sie investigation questy - (ikonka zielonego laptopika) - wreszcie cos zrobione z glowa gdzie jest spory reward, ale za to spora lamiglowka. pytanie tylko ile tych questow jest i czy trzymaja poziom, w kingsmouth chyba z 5 juz takich zrobilem. (Something Wicked mi chyba najdluzej zajal)

Autor:  Huragan [ 6 lip 2012, 14:01 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Mozna zrobic poddzial w dziale Gry pozostale, tylko trza znalesc chetnego moderatora :) Proponuje Kruzera albo Eagleeyesa albo Kabraxisa.

Autor:  Kabraxis [ 6 lip 2012, 14:33 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Ja nie chce zaszczytow i splendoru moderatorskiego. :) Ale thx za zgloszenie.

Autor:  sula [ 6 lip 2012, 15:11 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Ta gra nie pasuje do gier pozostałych.

Mało w niej mmo, jak we wszystkich prawie mmorpg-ach ostatnich lat, ale mimo to jest mmorpg-iem i nie pasuje di gier pozostałych.

Tym bardziej, że swoje działy mają takie starocie jak AO albo takie śmieci jaki STO.

Autor:  Kabraxis [ 6 lip 2012, 16:04 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

baj de wej.... jest jakikolwiek trial ,trialik, buddy keys czy inne pierdolki aby sobie zobaczyc za frajer choc zone startowa i wydajnosc w retailu?

Podejrzewam ze znam odpowiedz ale jednak zapytam. :)

Autor:  raggnarok [ 6 lip 2012, 16:06 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Nie ma.

A sam topic najlepiej przeniesc do Ogolnych, w koncu gra wyszla z bety. Poddzialu nie ma sensu robic.

Autor:  Isengrim [ 6 lip 2012, 16:45 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Komuś tu przeszkadza? I tak, jak ktoś będzie chciał się czegoś dowiedzieć, to znalezienie tego tematu nie będzie problemem. A jak będzie, to TSW nie jest dla niego. Proste.
Arturnik napisał(a):
bardzo podobaja mi sie investigation questy - (ikonka zielonego laptopika) - wreszcie cos zrobione z glowa gdzie jest spory reward, ale za to spora lamiglowka. pytanie tylko ile tych questow jest i czy trzymaja poziom, w kingsmouth chyba z 5 juz takich zrobilem. (Something Wicked mi chyba najdluzej zajal)

Potem jest ich mniej w SC chyba tylko 1, za to fajny. Na szczęście część żółtych i story robi się bardziej "łamigłówkowa".

Autor:  raggnarok [ 6 lip 2012, 16:57 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

Po to sa dzialy, zeby zachowac jakis porzadek na forum. Przeniesienie tematu to pewnie pare clickow dla admina.

Autor:  Arturnik [ 7 lip 2012, 11:21 ]
Tytuł:  Re: The Secret World

http://www.thesecretworld.com/news/have ... cret_world

Strona 44 z 85 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team