MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Shroud of the Avatar https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=43862 |
Strona 1 z 9 |
Autor: | Fenris [ 11 lut 2014, 22:19 ] |
Tytuł: | Shroud of the Avatar |
https://www.shroudoftheavatar.com/ Nowe dziecko Garriotta - twórcy UO Zdjęcia - https://www.shroudoftheavatar.com/?page_id=21 Kto biega w alpha ? Kto zamierza grać? Kto ma na to wyjebane ? |
Autor: | Fenris [ 16 lut 2014, 19:44 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Wniosek z tego ze wszyscy mają wyjeb.... na to ... |
Autor: | Highlander [ 16 lut 2014, 19:51 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Raczej wszyscy czekaja na 1 naiwnego by kupil i opisal gre ;p |
Autor: | Atherius [ 16 lut 2014, 19:53 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Graficznie to jak wurm ale walka wydaje się bardziej dynamiczna. ;> |
Autor: | Chrisq [ 16 lut 2014, 20:06 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Prawdziwy spadkobierca Ultimy Online. Teraz tylko czekać do końca lutego na wdrożenie kodu sieciowego i będzie ciekawie |
Autor: | Highlander [ 16 lut 2014, 20:27 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Chrisq napisał(a): Prawdziwy spadkobierca Ultimy Online. Teraz tylko czekać do końca lutego na wdrożenie kodu sieciowego i będzie ciekawie to tak na serio? masz dostep do gry? |
Autor: | Chrisq [ 16 lut 2014, 22:41 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Miałem dostęp do wcześniejszej wersji przez 1 dzień. Na bazie tego mogę powiedzieć, że czuć klimat ultimy online pełną gębą. Sam do dzisiaj pogrywam w uo na UO Forever więc mam porównanie. Jutro w pracy postaram się zrobić mini recenzję i napisać conieco tutaj. |
Autor: | Highlander [ 17 lut 2014, 01:33 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
http://www.youtube.com/watch?v=B_H-rnsPC8w http://www.youtube.com/watch?v=jUTWBcXQFyo http://www.youtube.com/watch?v=awbhPh57WWw gameplaye, wyglada spoko, pogralbym. Magic, Combat, and Crafting Skills https://shroudoftheavatar.com/forum/ind ... ills.3937/ Wiadomo, ze na pewno bedzie pvp, ale nic poza tym. ogolnie ludzie marudzą o pvp i full loot: https://shroudoftheavatar.com/forum/ind ... ms/pvp.39/ 45$ za dostep :S edit. plotka z fb: "We already know that being killed by a player will be a choice. You have to flag for PvP. No open world PvP. Nothing after that fact matters much." :/ zrodlo: https://www.facebook.com/ShroudoftheAva ... eam_ref=10 |
Autor: | Oyci3C [ 17 lut 2014, 01:44 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
No to gg i niech spierdalaja. Flag for PvP... wtf. |
Autor: | Highlander [ 17 lut 2014, 09:56 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Moze to nieprawda. Ludzie tak marudza, ze liczylbym na kilka rulesetow, pve, pvp, rp itp. a w przeciwnym razie Mortal Online, w ktorego wczoraj popykalem wydaje sie najbardziej podobny do UO, lol |
Autor: | Ultr4 [ 17 lut 2014, 10:20 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Flagowanie się pod pvp to jest chyba najgorszy system z możliwych, po prostu pójście devsów na łatwiznę ... Znowu też nie można przesadzić w drugą stronę jak w dfo 1.0 (mi się osobiście bardzooo podobało) gdzie można było zajebać każdego i wszędzie ale za to się populacja servera szybko wykruszała i "słabsi skillowo" gracze nie widzieli sensu być chodzącym lootem. W eve chyba jest to najlepiej zrobione, gdzie kryminalista ma duże restrykcje etc, i nawet w 1.0 każdy musi na siebie uważać, (ofc można mieć kilka kont, do handlu, pvp etc i omijać te restrykcje, ale devsom to na rękę ^^) |
Autor: | Oyci3C [ 17 lut 2014, 10:21 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Wszystko da się zrobić, kwestia chęci. Inna sprawa, że gatunek full loot jest gatunkiem wymarłym co widać po głupkowatym Rust gdzie ludzie płaczą, że był wipe lub błagają o oddanie itemków bo ktoś im pozabierał z domku. Po czym następuje klasyczny ragequit. |
Autor: | Quetzacotl [ 17 lut 2014, 11:33 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Ja niedawno planując gameplay (do żadnego konkretnego projektu) myślałem, jak dobrze zrobić open PvP z full lootem tak żeby bycie redem nie było za łatwe. I myślę, że wpadem na dość fajny pomysł. Mianowicie gracze oprócz tego, że mogą zostać redami, mogą też wybrać przeciwną drogę i dołączyć do swego rodzaju gwardii (ZOMO). W momencie gdy jakiś gracz atakuje innego gracza i staje się redem, to gracze w gwardii otrzymują info u siebie na ekranie, że coś takiego ma miejsce i dzięki jakiemuś itemowi, który każdy gwardzista by posiadał może się automatycznie teleportować do tego miejsca i bronić graczy (coś bardzo podobnego do magów w Baldur's Gate 2 którzy się pojawali w momencie gdy używałeś magii w obrębie miasta). Jest wiele plusów tego rozwiązania: - żeby zabijać innych graczy i ich lootować nie musisz być redem - nowi gracze będą bronieni przez starych (bo na pewno znajdzie się masa chętnych do wpierdolu innym) - żeby zostać redem trzeba by mieć grupę, bo w pojedynke raczej nic się nie zdziała przeciw ZOMO Oczywiście trzeba by to jakiś tweakować i wprowadzać limity, typu, że do jednego zdarzenia może się teleportować ograniczona ilość ZOMO, żeby nie było stu zomowców kontra jeden red noob. |
Autor: | iniside [ 17 lut 2014, 11:44 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Pomysl, jak to pomysl. Niestety nie bierzesz pod uwage dwoch najistniejszych rzeczy: 1. Kto bedzie grałw gre. 2. I jak w nia bedzie grał. Wszystko sprowadza sie do oplacalnosci. 95% graczy wybierze sciezke najmniejszego oporu/najwiekszych rewardow. I to jest jedyna w która powinno sie walić każdy nowy pomysł i mechanike. Nawet jak tworzysz harcorowy ruleset, musisz to brac pod uwage. Pomysł z gwardia jest ok. Ale co ci broniacy beda z tego miec, ze beda bronic innych ? Loot z gracza ? Rownie dobrze moga go miec, kiedy zgankuja kogo popadnie. Jaka bedzie ich motywacja, zeby zwyczajnie nie mordowac kogo popadnie ? Probojesz opakowac w mechanike gry cos, co IMO ma bardzo małe szanse zadziałania. Takie inicjatwy najlepiej działaja w tedy kiedy, gracze sami je organizuja, bo chca je organizowac. W innym przypadku, jest to tylko wykres czas/oplacalnosc. Ja bym to zrobił inaczej. Zadna gwardia nie jest potrzebna, bo i tak najpewniej bez odpowiedniego motywatora nikt bym tam nie chciał być. Lepiej zeby redzi: 1. Nie mogli wchodzic do miast (instat kill przez guardow). 2. Nie mogli handlowac w jakies np. w miastach etc. 3. Mozliwosc ustawiania bounty, przez graczy na innych graczy. 4. Taki gracz jest automatycznie zaznaczony. np. czerwona ikona nad łbem. |
Autor: | Quetzacotl [ 17 lut 2014, 12:00 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Nie będę dyskutował, bo i tak nie zweryfikujemy kto ma więcej racji. W każdym bądź razie, to co piszesz już było w UO. |
Autor: | iniside [ 17 lut 2014, 12:11 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Dysktowanie (powiedzmy brainstorm), to chyba jedyny sposob zeby wpasc na cos interesujacego . Pomysl warty sprawdzenia. Moze zadzialac jesli trafi w odpowiednia grupe odbiorcow. JEsli trafi w przecietnego gracza, to raczej srednio to widze. |
Autor: | Ultr4 [ 17 lut 2014, 12:57 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Mi jako pk z krwi i kości bardzo się podoba, Nie musiał bym wychodzić ze swojego hamletu, żeby zabić z moją ekipą bandę noobków bawiących się w policję ;p Wystarczyło by kupić drugie konto do handlu i atakować tą postać Może jakiś naiwniak by się tepną do nas ;p |
Autor: | Highlander [ 17 lut 2014, 13:07 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
ogolnie to mmorpg są w odwrocie i tracą na ilosci graczy. Zyskalo moze tylko... Eve? Tylko, ze SF az tak popularne nie są. http://users.telenet.be/mmodata/Charts/TotalSubs.png Pytanie, czy spadek popularnosci to dobrze czy zle? Chyba dobrze. Moze w koncu ktos bedzie musial sie cos postarac no chyba, ze po prostu teraz tylko moda na moba. a to wspomniane ZOMO to tak troche nie funkcjonuje wlasnie w eve? |
Autor: | Ultr4 [ 17 lut 2014, 13:21 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
Highlander napisał(a): ogolnie to mmorpg są w odwrocie i tracą na ilosci graczy. Zyskalo moze tylko... Eve? Tylko, ze SF az tak popularne nie są. http://users.telenet.be/mmodata/Charts/TotalSubs.png Pytanie, czy spadek popularnosci to dobrze czy zle? Chyba dobrze. Moze w koncu ktos bedzie musial sie cos postarac a to wspomniane ZOMO to tak troche nie funkcjonuje wlasnie w eve? Miejmy nadzieję, że wyjdzie więcej gier pokroju dfo/wurma ale w lepszej formie. W eve jest podobnie tylko przylatuje npc concord, który spuszcza Ci wpierdol bezwarunkowy - criminal nie ma sznas na walkę. Eve to wspaniała gra, tylko po latach w dfo combat mnie mało satysfakcjonował, rączki mi się nawet nie trzęsły kiedy latałem choinką i byłem atakowany (0 emocji). Nie chodziło o to jak dobrze latałeś, tylko jak dobre zasadzki zastawiałeś ;p Też ma to swoje uroki. |
Autor: | Highlander [ 17 lut 2014, 13:48 ] |
Tytuł: | Re: Shroud of the Avatar |
DFO to bardziej pvp mmo, gdzie praktycznie nie ma zadnych innych wyborow, imo jednak milo jest jesli znajdzie sie cos innego do robienia niz zeby wszystko krecilo sie wokol pvp. Albo, zeby chociaz te inne czynnosci dążące do pvp nie byly nudne, a nie jak w dfo, ze trzeba isc afk ;p |
Strona 1 z 9 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |