MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer LoA https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=45359 |
Strona 1 z 2 |
Autor: | Fenris [ 9 paź 2017, 18:52 ] |
Tytuł: | MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer LoA |
Informacja dla Szanownych Administratorów: Utworzyłem ten topic aby nie zamieszczać dalszych informacji dotyczącej gry Legends of Aria w innym moim topicu dot. naszego shardu UO. Dlatego uprzejmie proszę o nie traktowanie go jako spamu Siemka:) Uprzejmie informuję Osoby zainteresowane tworzoną obecnie grą Legends of Aria (niegdyś Shards Online) - iż serwis MoonGate jakiś czas temu dołączył do prac nad ta pozycją - uruchamiając m.in. własny testowy serwer (obecnie w wersji final alpha). Legends of Aria jest grą, która na łamach wielu branżowych serwisów oraz wśród społeczności byłych graczy Ultimy Online - jest często określana mianem Ultimy Online 2. Nad projektem pracuje m.in grupa byłych developerów UO, stawiających sobie za cel stworzenie produktu równie ambitnego jak stara dobra Ultima. Link do filmu z gry: https://youtu.be/0NAWkO7-5N0 Nasz serwer (MoonGate: Aria) działa w oparciu o licencję twórców gry - Citadel Studios i figuruje na oficjalnej liście serwerów dostępnych po wyboru po zalogowania do gry (obecnie jako jeden z 4 serwerów testowych na świecie). Moongate: Aria działa na wieloprocesorowym dedykowanym Xeonie z gwarantowanym łączem 1Gbit (DSL). Sprzęt taki powinien wystarczyć do komfortowej gry , w razie czego - planujemy wesprzecie go dodatkowymi maszynami (podobnie jak to czyni CCP w EvE), albowiem pozwala na to architekura okodowania LOA. Grupa osób zaangażowanych w nasz projekt posiada status prealpha admin co zapewnia nam stały kontakt z administratorami i developerami Citadel Studios. Informacje o postępach projektu MoonGate: Aria można śledzić pod linkiem - legendsofaria.pl oraz legendsofaria.eu Patrząc na logi - zainteresowanie grą wzrasta, chociaż oczywiście cześć osób wbija na testowe serwery - póki co - bardziej z ciekawości niż dla długoterminowej gry , zdając sobie sprawę, że to final alpha i jeszcze wiele się zmieni (łącznie z ostatecznymi ustawieniami grafiki). Są też w grze rzeczy które oczywiście trzeba będzie poprawić/zoptymalizować . Ale każda gra mmorpg kiedyś zaczynała, a porównując wersje klienta 0.4.6 wobec obecnej 0.5.X - widać naprawdę duży postęp i co ważne - znaczą poprawę stabilności oraz rozmiaru świata Celador. Nas jednak szczególnie cieszy to, iż dostąpiliśmy możliwości bezpośredniego włączenia w proces tworzenia gry - na jej wczesnym etapie - również jako administratorzy jednego z pierwszych serwerów powiązanych z siecią Twórcy. Codzienną walką z przeciwnościami przecieramy szlaki LOA w Polsce a w zasadzie i na świecie i jest z tego naprawdę fajny fun. Jeżeli ktokolwiek z Was miałby chwilkę i chciałby poznać grę - zapraszamy na naszą stronkę do zakładki LoA/Jak zagrać 3majcie się |
Autor: | Fenris [ 10 paź 2017, 11:38 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Dziękuję za sygnał Poprawimy to. Obecnie informacje te wyświetlają się w rozwijanym menu głównym w zakładce Alpha testy Legends of Aria. Postaramy się o czytelniejszy układ. Pozdrawiam serdecznie |
Autor: | Fenris [ 10 paź 2017, 12:21 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Daleko mi do doskonałości |
Autor: | tiomor [ 10 paź 2017, 13:54 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Fenris napisał(a): Dziękuję za sygnał Poprawimy to. Obecnie informacje te wyświetlają się w rozwijanym menu głównym w zakładce Alpha testy Legends of Aria. Postaramy się o czytelniejszy układ. Pozdrawiam serdecznie Na mobilnej wersji ni uja tego nie odpalisz tego menu Szkoda, że to jednak nie złoty czas pirackich UO, tylko Arię trzeba kupić;p Ja się wstrzymam, bo 40 dolców to jednak sporo (te 20 są wyprzedane) za grę w takim stanie, ale kiedyś na pewno wpadnę |
Autor: | Fenris [ 10 paź 2017, 14:13 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Otrzymany od Pepe i Ciebie sygnał był bardzo cenny bo faktycznie - jak się okazało - owe rozwijane menu nie do końca kaka na komórce. Dlatego dodaliśmy panel szybkich linków na podstroniach Aria i UO aby nie rozbudowywać zbytnio menu głównego a zapewnić im dostateczną widoczność. Raz jeszcze dziękuję za zwrócenie mi na to uwagi |
Autor: | Mormo Blastbeat [ 13 paź 2017, 15:01 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
wbilem na moongate, ale jakos troche pustawo na nim |
Autor: | Fenris [ 17 paź 2017, 14:35 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
PsychoRageMage opublikował na YouTube link do filmu prezentującego proces tworzenia postaci na serwerze Aria MoonGate oraz pierwsze kroki w grze (final alpha stage). Zainteresowanych - zachęcamy do obejrzenia https://www.youtube.com/watch?v=UaPQuQr6crQ |
Autor: | tiomor [ 17 paź 2017, 14:53 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Czemu tam jest taka potworna płynność? |
Autor: | Fenris [ 17 paź 2017, 15:57 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Tu macie dłuższy materiał w wyższej jakości z Final Alpha stage (Developer Q&A) https://youtu.be/epCeAUgPG4g?t=1 |
Autor: | Fenris [ 7 gru 2017, 10:15 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Miło nam poinformować, iż już w styczniu 2018, Legends Of Aria na serwerze MoonGate wkroczy w fazę developerską Beta 1. Wejście w ten etap, oznaczać będzie spore urozmaicenia w świecie gry. Wprowadzenie dwóch nowych dużych miast - Helm i Pyros, nie tylko zwiększy pojemność serwera, ale wzbogaci ogólny charakter obszarów Południowych Obrzeży i Wschodniej Granicy. Wraz z Citadel Studios koncentrujemy się na podziale świata na mniejsze obszary o zróżnicowanych wizualnie strefach. Wspólnie z administratorami z całego świata opracowujemy koncepcje charakterystyk dla każdego z tych obszarów, aby ożywić nasz wspólny świat na zupełnie nowe sposoby. Beta 1 to również kilka nowych inicjatyw po stronie mechaniki gry. Trwają prace optymalizacyjne w zakresie ruchu postaci i NPC, aby sprawiał on wrażenie bardziej płynnego. Nowy System Rozgłosu powinien zachęcać graczy do angażowania się w różnego rodzaju zachowania - w sposób wciągający i satysfakcjonujący. Planowane są daleko idące ulepszenia w obszarze walki konnej, przy jednoczesnym rozwoju możliwości walki wręcz. Zmodernizowana zostanie metodyka rozwoju postaci aby zapewnić łagodniejszy progress, zachęcający jednocześnie do potyczek z stworami bliżej własnego poziomu umiejętności w miejsce walk z przeciwnikiem, nie wymagającym większego wyzwania. Przemiany w grze, obejmą również interfejs postaci. Kontynuujemy dążenia do stworzenia minimalnego graficznie interfejsu użytkownika, który zapewni szerokie spektrum możliwości. W listopadzie zakończone zostały m.in. prace nad graficzną koncepcją nowych skórek LoA UI, co umożliwia podjęcie prac nad przekształceniem okien gry w sposób zapewniający ich bardziej atrakcyjny wygląd. W oczekiwaniu na betę 1,zachęcamy już teraz do logowania się i testowania gry w fazie Final Alpha. Więcej szczegółów pod adresem http://www.legendsofaria.eu ( alternatywny adres http://www.legendsofaria.pl) Mapa Drogowa Bety 1: [*]Nowe, rozległe obszary gry w strefach Południowych Obrzeży i Wschodniej Granicy [*]Wzbogacenie geografii świata gry [*]Dwa nowe, duże miasta Helm i Pyros [*]Zmodyfikowane katakumby [*]Modyfikacje poruszania się postaci gracza i NPC, zmiany w zakresie ścieżek rozwoju [*]Wzbogacenie warstwy fabularnej świata gry [*]Nowy System Rozgłosu [*]Rozbudowa mechaniki UI HUD i nowe skórki LoA UI |
Autor: | Fenris [ 19 gru 2017, 20:51 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Wejście LOA w fazę Beta 1 ustalono wstępnie na 15 stycznia 2018 Poniżej kilka zdjęć z tej wersji gry/serwera: Póki co zapraszamy na nasz serwer w wersji final alpha - http://www.legendsofaria.pl |
Autor: | Damien [ 19 gru 2017, 21:29 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Przyjemna grafika |
Autor: | Fenris [ 19 gru 2017, 21:48 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Nabiera to coraz bardziej graficznego klimatu z UO Nawet ten spellbook |
Autor: | Fenris [ 8 sty 2018, 20:59 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
W dniu dzisiejszym otrzymaliśmy potwierdzoną już informację z Citadel Studios, o przesunięciu terminu uruchomienia gry Legends of Aria - w wersji Closed Beta 1 - na dzień 31 stycznia br., z uwagi na konieczność przeprowadzenia dodatkowych prac optymalizacyjnych zarówno po stronie okodowania serwera jak i klienta gry. Z uwagi na powyższe, na ten sam termin przesunięta zostaje Beta 1 LoA na shardzie MoonGate (link - http://www.legendsofaria.eu lub http://www.legendsofaria.pl). Do tego czasu, zapraszamy do zapoznania się z podstawami gry na stale działającym testowym serwerze w wersji Final Alpha. Szczegółowy opis sposobu połaczenia z naszym shardem gry Legends of Aria znajdziecie pod tym adresem |
Autor: | Fenris [ 28 sty 2018, 10:32 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Z przyjemnością informuję, o uruchomieniu w dniu 26.01.2018 testowej wersji serwera MoonGate - Legends of Aria opartej na eksperymentalnej wersji Beta 1 gry. Aktualnie prowadzimy - w gronie ekipiantów - prace polegające na analizowaniu jej zawartości, celem wychwycenia potencjalnych błędów przed uruchomieniem serwera z procesem dostępu dla Graczy. Podobne zadania postawiono, przed grupą administratorów innych serwerów uczestnicących w projekcie - poza granicami kraju. Tym samym, dostępny dla Graczy aktualny serwer w wersji Final Alpha, pozostanie aktywny do czasu zakończenia rzeczowych prac. Planowany termin uruchomienia serwera w fazie Beta 1 z dostępem dla Graczy : 29-30.01.2018. Co ważne - postacie utworzone w wersji Alpha gry - zostaną automatycznie przeniesione do bazy serwera Bety 1 Poniżej główne zmiany w Beta 1 względem Final Alpha (pełny patchnotes zostanie opublikowany po zdrożeniu nowej wersji gry na nasz serwer): Cytuj: New Places to Explore
Major Systems Overhauled
Balance Changes
Zapraszamy również do odwiedzenia naszego serwisu pod adresem http://www.legendsofaria.eu oraz http://www.legendsofaria.pl |
Autor: | Fenris [ 30 sty 2018, 21:36 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Stało się. Dosłownie przed chwilą zakończyliśmy wszystkie planowane prace a tym samym, serwer MoonGate: Aria w wersji Beta 1, wraz ze wszystkimi nowymi obszarami w tym również Dungeonem Catacombs - stoją przed Wami otworem. Zapraszamy do wspólnego poznawania i testowania naszego nowego świata (wejdź na http://www.legendsofaria.eu lub http://www.legendsofaria.pl ) |
Autor: | Fenris [ 7 lut 2018, 00:16 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Dosłownie przed chwilą na nasz serwer LOA trafił pakiet aktualizacji obejmujący niżej wymienione poprawki oraz dodatki uzupełniające rozgrywkę (wersja kodowa pakietu 0.6.1b) Cytuj: Allegiance
- Allegiance system added (replaces former God system). - Added Allegiance leaders in Pyros' Landing and Helm for joining an Allegiance. - Players in opposing factions are free from karma actions and guard protection between each other. - Killing the opposing faction earns you Favor which can grant you special titles. You also lose Favor when being killed. Karma - PvP flag is now a Karma flag which completely stops you from performing any negative karma actions. - Fixed losing karma when applying bandages to people with negative karma. - Super guards will no longer opportunistically kill Outcasts. Regular town guards will still kill Outcasts on site. - Healing your own pet no longer causes a loss of karma. - Looting another players kill now triggers the conflict when appropriate. - Recalling no longer causes you to lose karma. - When a player loots your corpse and is slain by the Guards, you may loot their body freely. Taming - Beastmastery animals and monsters added to the game. - Tameable animal difficulties balanced. - Dead pets no longer count toward pet slots. - Pet run speed increased. - All pets will correctly go to the targeted location when commanding more than 1 pet to go to a location. - Can no longer attempt to tame dead mobs. - Animal Lore is now used alongside healing to calculate healing done when bandaging pets. General - Super guards have been replaced with an instant slay effect to prevent abuses in towns. - Bug addresses which result in bugged characters at the creation screen. - Secondary resources removed from all resource recipes (ingots, leathers, cloth etc). - Fix weight limit check when dropping stackable items on an existing stack in a container. - Increased bank weight limit from 1000 to 10000. - Fixed banked spellbooks allowing spell casts. - Double the amount of arrows you make per board. - Can no longer be mounted in Sewer Dungeons. - You now sit down when under the effect of a tinderbox. - Hireling merchants should no longer go missing. Ninja Fixes - Pet damage now counts as the owner's damage. (fixes karma loss for looting your pet kills) - Fixed loosing karma for benefiting yourself as an outcast. - Gatekeepers fixed since initial patch, they attack criminals on sight once again. |
Autor: | Fenris [ 23 lut 2018, 21:15 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Kolejny pakiet aktualizacji i korekt trafił dosłownie przed chwilą na serwer Aria Moongate (oznaczony kodowo 0.6.1c). Zapraszamy do wspólnego poznawania i testowania naszego nowego świata (wejdź na http://www.legendsofaria.eu lub http://www.legendsofaria.pl ) Poniżej lista zmian Cytuj: Karma and Conflict
- Guild members can no longer hurt each other when their Karma Protection is enabled. NOTE: You still do not lose karma for negative actions against other guild members. - Fixed issue where neutral guards would attack people out of their range from poison - Conflict Warning removed, all attacks immediately make you an Aggressor. - Pets karma level now mirrors its owner - Guards treat pets more like players - Guards no longer pause before charging - Fixed pets causing spam of 'That action would cause you to lose karma'. - Zealots in catacombs no longer act as guards - Neutral guards now defend all players regardless of karma level Combat - Add line of sight checks to all trained abilities that require a target - Add 5 second delay to remounting horse - Removed spell cast penalty while mounted. - Weapon and armor durability loss cut in half - Iron staff spell power fix Treasure Hunting - There are 3 stages to hunting treasure. - Decipher: This allows you to identify some basic information about the map. - Failing to decipher the map has a chance to severely damage it. - Deciphering will tell you what region of the world the treasure is buried in. - It also determines how accurate the map is. The accuracy determines the size of the area the map leads you to. - Depending on your skill, you have a small chance to get a precise map. These require no skill to study and dig up and can be sold to players with no treasure hunting skill. - Study: This leads you to the general area where the treasure is buried. - If you are not in the correct region of the map it will just tell you to go to that region. - Failing to study the map will slightly damage it (you can fail up to 9 times on an undamaged map). - Successful study will give you a NSEW direction towards the area. - Dig: Once you are in the general area, you use a shovel to dig up the treasure. - Digging the correct location will spawn the treasure chest and harder maps may spawn monsters. Sunken Chests - There are 3 stages to fishing up a sunken chest. - Fishing up a map: - Fishing treasure maps have a random chance to drop when fishing. - Study: Studying a map will tell you what region of the world the treasure is buried in. - If you are not in the correct region of the map it will just tell you to go to that region. - Studying within the correct region will give you a NSEW direction towards the area. - Fish: Once you are in the general area, you can fish to attempt to unconver the treasure. Added: - 5 levels of treasure maps drop as loot throughout the world - Added Treasure Hunting skill. - Added five levels of treasure maps. - Significantly lowered crafting max skill (reduced crafting fail rates) - Negative karma actions between guild members re-enabled, use karma protection to prevent losing karma between guild members. - Can convert groups into karma free groups, meaning group members can kill and loot each other freely when enabled, leave the group to opt out. - Group loot strategies added: FreeForAll, Random, RoundRobin, Master. - Group invites can be sent cross-region. - Groups last through server restarts. - Added /roll command. - Breaking group loot (looting out of turn) will turn you into an aggressor against everyone else in the group. - Stealing loot from a group kill will turn you into an aggressor against everyone in that group. - Sparkle indicator added to signify loot privileges. - Mob loot privileges clears after 1 minute, meaning anyone can loot it punishment free. - Neutral guards now have a title. - Ruin spell damage is based on the distance from target. - Cleave radius increased from 2 to 4 yards. - To lessen confusion, Scoundrel name color has been changed from pink to orange. General - Fixed ability to teleport back to beds and chairs after using stuck - Add bandages to general stores - Fix summon portal - Fix range check on harvesting - Can no longer cloak NPCs/Monsters that are not controlled by you - Attempting to cloak the banker will no longer get the banker killed - Fix hireling merchants not spawning - Remove annoying thank you voice over - Can no longer lose items by dropping them onto a corpse. - Added pet command guard - Pets now automatically follow their new owner when transfered. - Remove old bindstones - Player sits next to camp fire after five seconds. - Empty corpses decay after 5 seconds - Fix nighttime villagers' torches - Can no longer split stacks on mobiles that are not yourself. - Can benefit those not in an allegiance if you are in an allegiance yourself. - Allegiance members can benefit each other. - Fixed looting corpses not always being convenient. - Bleed ticks no longer trigger guards. - Cleave no longer does regular weapon hit damage on swing. - Stun no longer does regular weapon hit damage on swing. - Daze no longer does regular weapon hit damage on swing. - Bleed no longer does regular weapon hit damage on swing. - Fixed guards protecting outcasts from aggressors, only Neutral guards will protect outcasts from aggressors. - Gatekeepers will only protect non-outcasts, no longer protects outcasts from aggressors. - Gatekeepers will no longer respond to outcasts (outcasts cannot use portal towers). - Gatekeepers will still not attack outcasts on sight. - Mana potions removed from Catacombs. - You now must click on a Bind Portal to use it. - Mana Regen has been reduced in Light & Heavy Armor. - Stamina regeneration has been increased in Light & Heavy Armor. - Destruction now correctly influences AoE spells. - Bleed now ticks correctly and interrupts spell casting. - Awakening dragon boss no longer attacks his spawn. - Lich Lords now cast. - Full plate armor now has the correct defence rating. - Treasure map drop rate decreased. |
Autor: | Quetzacotl [ 25 lut 2018, 16:22 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Zastanawiam się nad kupnem tego. Pytanie tylko czy to wnosi coś nowego poza tym co było w UO? Inna mechanika walki, lepsza ekonomia, nowe umiejętności? Czy to po prostu odświeżone UO w 3D? |
Autor: | mrynar [ 25 lut 2018, 16:48 ] |
Tytuł: | Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer |
Ja bym nawet pogral, ale w zyciu nie zaplace za granie w alfe albo bete. |
Strona 1 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |