MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer LoA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=114&t=45359
Strona 1 z 2

Autor:  Fenris [ 9 paź 2017, 18:52 ]
Tytuł:  MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer LoA

Informacja dla Szanownych Administratorów: Utworzyłem ten topic aby nie zamieszczać dalszych informacji dotyczącej gry Legends of Aria w innym moim topicu dot. naszego shardu UO. Dlatego uprzejmie proszę o nie traktowanie go jako spamu :)

Siemka:)

Uprzejmie informuję Osoby zainteresowane tworzoną obecnie grą Legends of Aria (niegdyś Shards Online) - iż serwis MoonGate jakiś czas temu dołączył do prac nad ta pozycją - uruchamiając m.in. własny testowy serwer (obecnie w wersji final alpha).

Legends of Aria jest grą, która na łamach wielu branżowych serwisów oraz wśród społeczności byłych graczy Ultimy Online - jest często określana mianem Ultimy Online 2. Nad projektem pracuje m.in grupa byłych developerów UO, stawiających sobie za cel stworzenie produktu równie ambitnego jak stara dobra Ultima.

Link do filmu z gry:
https://youtu.be/0NAWkO7-5N0

Nasz serwer (MoonGate: Aria) działa w oparciu o licencję twórców gry - Citadel Studios i figuruje na oficjalnej liście serwerów dostępnych po wyboru po zalogowania do gry (obecnie jako jeden z 4 serwerów testowych na świecie).

Moongate: Aria działa na wieloprocesorowym dedykowanym Xeonie z gwarantowanym łączem 1Gbit (DSL). Sprzęt taki powinien wystarczyć do komfortowej gry , w razie czego - planujemy wesprzecie go dodatkowymi maszynami (podobnie jak to czyni CCP w EvE), albowiem pozwala na to architekura okodowania LOA. Grupa osób zaangażowanych w nasz projekt posiada status prealpha admin co zapewnia nam stały kontakt z administratorami i developerami Citadel Studios.

Informacje o postępach projektu MoonGate: Aria można śledzić pod linkiem - legendsofaria.pl oraz legendsofaria.eu

Patrząc na logi - zainteresowanie grą wzrasta, chociaż oczywiście cześć osób wbija na testowe serwery - póki co - bardziej z ciekawości niż dla długoterminowej gry , zdając sobie sprawę, że to final alpha i jeszcze wiele się zmieni (łącznie z ostatecznymi ustawieniami grafiki). Są też w grze rzeczy które oczywiście trzeba będzie poprawić/zoptymalizować . Ale każda gra mmorpg kiedyś zaczynała, a porównując wersje klienta 0.4.6 wobec obecnej 0.5.X - widać naprawdę duży postęp i co ważne - znaczą poprawę stabilności oraz rozmiaru świata Celador.

Nas jednak szczególnie cieszy to, iż dostąpiliśmy możliwości bezpośredniego włączenia w proces tworzenia gry - na jej wczesnym etapie - również jako administratorzy jednego z pierwszych serwerów powiązanych z siecią Twórcy. Codzienną walką z przeciwnościami przecieramy szlaki LOA w Polsce a w zasadzie i na świecie i jest z tego naprawdę fajny fun.

Jeżeli ktokolwiek z Was miałby chwilkę i chciałby poznać grę - zapraszamy na naszą stronkę do zakładki LoA/Jak zagrać :)

3majcie się :)

Autor:  Fenris [ 10 paź 2017, 11:38 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Dziękuję za sygnał :) Poprawimy to. Obecnie informacje te wyświetlają się w rozwijanym menu głównym w zakładce Alpha testy Legends of Aria. Postaramy się o czytelniejszy układ.
Pozdrawiam serdecznie

Autor:  Fenris [ 10 paź 2017, 12:21 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Daleko mi do doskonałości :)

Autor:  tiomor [ 10 paź 2017, 13:54 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Fenris napisał(a):
Dziękuję za sygnał :) Poprawimy to. Obecnie informacje te wyświetlają się w rozwijanym menu głównym w zakładce Alpha testy Legends of Aria. Postaramy się o czytelniejszy układ.
Pozdrawiam serdecznie


Na mobilnej wersji ni uja tego nie odpalisz tego menu ;)

Szkoda, że to jednak nie złoty czas pirackich UO, tylko Arię trzeba kupić;p Ja się wstrzymam, bo 40 dolców to jednak sporo (te 20 są wyprzedane) za grę w takim stanie, ale kiedyś na pewno wpadnę

Autor:  Fenris [ 10 paź 2017, 14:13 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Otrzymany od Pepe i Ciebie sygnał był bardzo cenny bo faktycznie - jak się okazało - owe rozwijane menu nie do końca kaka na komórce. Dlatego dodaliśmy panel szybkich linków na podstroniach Aria i UO aby nie rozbudowywać zbytnio menu głównego a zapewnić im dostateczną widoczność.
Raz jeszcze dziękuję za zwrócenie mi na to uwagi :)

Autor:  Mormo Blastbeat [ 13 paź 2017, 15:01 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

wbilem na moongate, ale jakos troche pustawo na nim :-)

Autor:  Fenris [ 17 paź 2017, 14:35 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

PsychoRageMage opublikował na YouTube link do filmu prezentującego proces tworzenia postaci na serwerze Aria MoonGate oraz pierwsze kroki w grze (final alpha stage).
Zainteresowanych - zachęcamy do obejrzenia
https://www.youtube.com/watch?v=UaPQuQr6crQ

Autor:  tiomor [ 17 paź 2017, 14:53 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Czemu tam jest taka potworna płynność?

Autor:  Fenris [ 17 paź 2017, 15:57 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Tu macie dłuższy materiał w wyższej jakości z Final Alpha stage (Developer Q&A) :)
https://youtu.be/epCeAUgPG4g?t=1

Autor:  Fenris [ 7 gru 2017, 10:15 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Miło nam poinformować, iż już w styczniu 2018, Legends Of Aria na serwerze MoonGate wkroczy w fazę developerską Beta 1.

Obrazek

Wejście w ten etap, oznaczać będzie spore urozmaicenia w świecie gry. Wprowadzenie dwóch nowych dużych miast - Helm i Pyros, nie tylko zwiększy pojemność serwera, ale wzbogaci ogólny charakter obszarów Południowych Obrzeży i Wschodniej Granicy. Wraz z Citadel Studios koncentrujemy się na podziale świata na mniejsze obszary o zróżnicowanych wizualnie strefach. Wspólnie z administratorami z całego świata opracowujemy koncepcje charakterystyk dla każdego z tych obszarów, aby ożywić nasz wspólny świat na zupełnie nowe sposoby.

Beta 1 to również kilka nowych inicjatyw po stronie mechaniki gry. Trwają prace optymalizacyjne w zakresie ruchu postaci i NPC, aby sprawiał on wrażenie bardziej płynnego. Nowy System Rozgłosu powinien zachęcać graczy do angażowania się w różnego rodzaju zachowania - w sposób wciągający i satysfakcjonujący. Planowane są daleko idące ulepszenia w obszarze walki konnej, przy jednoczesnym rozwoju możliwości walki wręcz. Zmodernizowana zostanie metodyka rozwoju postaci aby zapewnić łagodniejszy progress, zachęcający jednocześnie do potyczek z stworami bliżej własnego poziomu umiejętności w miejsce walk z przeciwnikiem, nie wymagającym większego wyzwania.

Obrazek

Przemiany w grze, obejmą również interfejs postaci. Kontynuujemy dążenia do stworzenia minimalnego graficznie interfejsu użytkownika, który zapewni szerokie spektrum możliwości. W listopadzie zakończone zostały m.in. prace nad graficzną koncepcją nowych skórek LoA UI, co umożliwia podjęcie prac nad przekształceniem okien gry w sposób zapewniający ich bardziej atrakcyjny wygląd.

W oczekiwaniu na betę 1,zachęcamy już teraz do logowania się i testowania gry w fazie Final Alpha. Więcej szczegółów pod adresem http://www.legendsofaria.eu ( alternatywny adres http://www.legendsofaria.pl)

Mapa Drogowa Bety 1:
[*]Nowe, rozległe obszary gry w strefach Południowych Obrzeży i Wschodniej Granicy
[*]Wzbogacenie geografii świata gry
[*]Dwa nowe, duże miasta Helm i Pyros
[*]Zmodyfikowane katakumby
[*]Modyfikacje poruszania się postaci gracza i NPC, zmiany w zakresie ścieżek rozwoju
[*]Wzbogacenie warstwy fabularnej świata gry
[*]Nowy System Rozgłosu
[*]Rozbudowa mechaniki UI HUD i nowe skórki LoA UI

Autor:  Fenris [ 19 gru 2017, 20:51 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Wejście LOA w fazę Beta 1 ustalono wstępnie na 15 stycznia 2018

Poniżej kilka zdjęć z tej wersji gry/serwera:

Obrazek

Obrazek

Obrazek

Póki co zapraszamy na nasz serwer w wersji final alpha -
http://www.legendsofaria.pl

Autor:  Damien [ 19 gru 2017, 21:29 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Przyjemna grafika

Autor:  Fenris [ 19 gru 2017, 21:48 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Nabiera to coraz bardziej graficznego klimatu z UO :) Nawet ten spellbook :P

Autor:  Fenris [ 8 sty 2018, 20:59 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

W dniu dzisiejszym otrzymaliśmy potwierdzoną już informację z Citadel Studios, o przesunięciu terminu uruchomienia gry Legends of Aria - w wersji Closed Beta 1 - na dzień 31 stycznia br., z uwagi na konieczność przeprowadzenia dodatkowych prac optymalizacyjnych zarówno po stronie okodowania serwera jak i klienta gry.

Z uwagi na powyższe, na ten sam termin przesunięta zostaje Beta 1 LoA na shardzie MoonGate (link - http://www.legendsofaria.eu lub http://www.legendsofaria.pl). Do tego czasu, zapraszamy do zapoznania się z podstawami gry na stale działającym testowym serwerze w wersji Final Alpha.

Szczegółowy opis sposobu połaczenia z naszym shardem gry Legends of Aria znajdziecie pod tym adresem

Autor:  Fenris [ 28 sty 2018, 10:32 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Z przyjemnością informuję, o uruchomieniu w dniu 26.01.2018 testowej wersji serwera MoonGate - Legends of Aria opartej na eksperymentalnej wersji Beta 1 gry. Aktualnie prowadzimy - w gronie ekipiantów - prace polegające na analizowaniu jej zawartości, celem wychwycenia potencjalnych błędów przed uruchomieniem serwera z procesem dostępu dla Graczy. Podobne zadania postawiono, przed grupą administratorów innych serwerów uczestnicących w projekcie - poza granicami kraju.

Tym samym, dostępny dla Graczy aktualny serwer w wersji Final Alpha, pozostanie aktywny do czasu zakończenia rzeczowych prac. Planowany termin uruchomienia serwera w fazie Beta 1 z dostępem dla Graczy : 29-30.01.2018.

Co ważne - postacie utworzone w wersji Alpha gry - zostaną automatycznie przeniesione do bazy serwera Bety 1

Obrazek

Poniżej główne zmiany w Beta 1 względem Final Alpha (pełny patchnotes zostanie opublikowany po zdrożeniu nowej wersji gry na nasz serwer):

Cytuj:
New Places to Explore
  • New World Area – Eastern Frontier: The low fields and calm beaches of the Eastern Frontier lies in the North East of Celador. Home to the mining city of Helm and the plains of Denir, the Eastern Frontier is a prosperous new land to call home.
  • Two new major cities – Helm lies on the Lume Coast at the foot of the Iron Peak mountains and a refuge for miners and crafters. Pyros Landing is located on the tip of the Southern Rim and a bustling centre for business and trade.
  • Additional World Dungeon – Contempt: Much like it’s sister dungeons Ruin and Deception, Contempt is filled will all sorts of nasty undead creatures. It is currently the only undead dungeon with a boss, the Demon Lord.
  • Catacombs Dungeon: We are excited to reopen our biggest and most dangerous dungeon, The Catacombs. This dungeon is a triggered server wide event tailored towards large groups and the final boss, Death, will require more than just numbers to defeat.

Major Systems Overhauled
  • The Karma & Conflict System (formerly known as the criminal/flagging system) ensures that all player actions, be they positive or negative, are recognised in each players own Karma score. This system replaces all arbitrary criminal flags and ensures that risk vs reward is maintained in all aspects of play.
  • User Interface: Our goal with these changes was to keep you fully immersed in the game world by limiting the distraction of artificial UI elements.
  • Collision and Movement Improvements: One of the biggest issues from Final Alpha. Movement is now much smoother and more enjoyable.

Balance Changes
  • Balance patches across combat and magic skills.
  • Mounted Combat: The hit and run tactics of Final Alpha have been severely limited with changes to using and accessing mounts.
  • Guard Zones: The guard zones have been adjusted to encourage players to venture outside the safety of guards while still providing a very large safe space for those who want to play without the worry of being PKed.
  • Teleport Tower Changes: Teleport towers have been moved closer to the cities and the gatekeepers now protect players from attackers.
  • Fast Travel: You can purchase teleportation runes from the gatekeepers which allow mages to teleport and open portals to the towers from anywhere in the world.
  • And of course, 100’s of bug fixes for issues that were reported during Final Alpha!



Zapraszamy również do odwiedzenia naszego serwisu pod adresem http://www.legendsofaria.eu oraz http://www.legendsofaria.pl

Autor:  Fenris [ 30 sty 2018, 21:36 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Stało się. Dosłownie przed chwilą zakończyliśmy wszystkie planowane prace a tym samym, serwer MoonGate: Aria w wersji Beta 1, wraz ze wszystkimi nowymi obszarami w tym również Dungeonem Catacombs - stoją przed Wami otworem.
Zapraszamy do wspólnego poznawania i testowania naszego nowego świata (wejdź na http://www.legendsofaria.eu lub http://www.legendsofaria.pl )

Obrazek

Autor:  Fenris [ 7 lut 2018, 00:16 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Dosłownie przed chwilą na nasz serwer LOA trafił pakiet aktualizacji obejmujący niżej wymienione poprawki oraz dodatki uzupełniające rozgrywkę (wersja kodowa pakietu 0.6.1b)
Cytuj:
Allegiance

- Allegiance system added (replaces former God system).
- Added Allegiance leaders in Pyros' Landing and Helm for joining an Allegiance.
- Players in opposing factions are free from karma actions and guard protection between each other.
- Killing the opposing faction earns you Favor which can grant you special titles. You also lose Favor when being killed.

Karma

- PvP flag is now a Karma flag which completely stops you from performing any negative karma actions.
- Fixed losing karma when applying bandages to people with negative karma.
- Super guards will no longer opportunistically kill Outcasts. Regular town guards will still kill Outcasts on site.
- Healing your own pet no longer causes a loss of karma.
- Looting another players kill now triggers the conflict when appropriate.
- Recalling no longer causes you to lose karma.
- When a player loots your corpse and is slain by the Guards, you may loot their body freely.

Taming

- Beastmastery animals and monsters added to the game.
- Tameable animal difficulties balanced.
- Dead pets no longer count toward pet slots.
- Pet run speed increased.
- All pets will correctly go to the targeted location when commanding more than 1 pet to go to a location.
- Can no longer attempt to tame dead mobs.
- Animal Lore is now used alongside healing to calculate healing done when bandaging pets.

General

- Super guards have been replaced with an instant slay effect to prevent abuses in towns.
- Bug addresses which result in bugged characters at the creation screen.
- Secondary resources removed from all resource recipes (ingots, leathers, cloth etc).
- Fix weight limit check when dropping stackable items on an existing stack in a container.
- Increased bank weight limit from 1000 to 10000.
- Fixed banked spellbooks allowing spell casts.
- Double the amount of arrows you make per board.
- Can no longer be mounted in Sewer Dungeons.
- You now sit down when under the effect of a tinderbox.
- Hireling merchants should no longer go missing.

Ninja Fixes

- Pet damage now counts as the owner's damage. (fixes karma loss for looting your pet kills)
- Fixed loosing karma for benefiting yourself as an outcast.
- Gatekeepers fixed since initial patch, they attack criminals on sight once again.

Autor:  Fenris [ 23 lut 2018, 21:15 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Kolejny pakiet aktualizacji i korekt trafił dosłownie przed chwilą na serwer Aria Moongate (oznaczony kodowo 0.6.1c).
Zapraszamy do wspólnego poznawania i testowania naszego nowego świata (wejdź na http://www.legendsofaria.eu lub http://www.legendsofaria.pl )

Obrazek

Poniżej lista zmian

Cytuj:
Karma and Conflict

- Guild members can no longer hurt each other when their Karma Protection is enabled. NOTE: You still do not lose karma for negative actions against other guild members.
- Fixed issue where neutral guards would attack people out of their range from poison
- Conflict Warning removed, all attacks immediately make you an Aggressor.
- Pets karma level now mirrors its owner
- Guards treat pets more like players
- Guards no longer pause before charging
- Fixed pets causing spam of 'That action would cause you to lose karma'.
- Zealots in catacombs no longer act as guards
- Neutral guards now defend all players regardless of karma level

Combat

- Add line of sight checks to all trained abilities that require a target
- Add 5 second delay to remounting horse
- Removed spell cast penalty while mounted.
- Weapon and armor durability loss cut in half
- Iron staff spell power fix

Treasure Hunting

- There are 3 stages to hunting treasure.
- Decipher: This allows you to identify some basic information about the map.
- Failing to decipher the map has a chance to severely damage it.
- Deciphering will tell you what region of the world the treasure is buried in.
- It also determines how accurate the map is. The accuracy determines the size of the area the map leads you to.
- Depending on your skill, you have a small chance to get a precise map. These require no skill to study and dig up and can be sold to players with no treasure hunting skill.
- Study: This leads you to the general area where the treasure is buried.
- If you are not in the correct region of the map it will just tell you to go to that region.
- Failing to study the map will slightly damage it (you can fail up to 9 times on an undamaged map).
- Successful study will give you a NSEW direction towards the area.
- Dig: Once you are in the general area, you use a shovel to dig up the treasure.
- Digging the correct location will spawn the treasure chest and harder maps may spawn monsters.

Sunken Chests

- There are 3 stages to fishing up a sunken chest.
- Fishing up a map:
- Fishing treasure maps have a random chance to drop when fishing.
- Study: Studying a map will tell you what region of the world the treasure is buried in.
- If you are not in the correct region of the map it will just tell you to go to that region.
- Studying within the correct region will give you a NSEW direction towards the area.
- Fish: Once you are in the general area, you can fish to attempt to unconver the treasure.

Added:

- 5 levels of treasure maps drop as loot throughout the world
- Added Treasure Hunting skill.
- Added five levels of treasure maps.
- Significantly lowered crafting max skill (reduced crafting fail rates)
- Negative karma actions between guild members re-enabled, use karma protection to prevent losing karma between guild members.
- Can convert groups into karma free groups, meaning group members can kill and loot each other freely when enabled, leave the group to opt out.
- Group loot strategies added: FreeForAll, Random, RoundRobin, Master.
- Group invites can be sent cross-region.
- Groups last through server restarts.
- Added /roll command.
- Breaking group loot (looting out of turn) will turn you into an aggressor against everyone else in the group.
- Stealing loot from a group kill will turn you into an aggressor against everyone in that group.
- Sparkle indicator added to signify loot privileges.
- Mob loot privileges clears after 1 minute, meaning anyone can loot it punishment free.
- Neutral guards now have a title.
- Ruin spell damage is based on the distance from target.
- Cleave radius increased from 2 to 4 yards.
- To lessen confusion, Scoundrel name color has been changed from pink to orange.

General

- Fixed ability to teleport back to beds and chairs after using stuck
- Add bandages to general stores
- Fix summon portal
- Fix range check on harvesting
- Can no longer cloak NPCs/Monsters that are not controlled by you
- Attempting to cloak the banker will no longer get the banker killed
- Fix hireling merchants not spawning
- Remove annoying thank you voice over
- Can no longer lose items by dropping them onto a corpse.
- Added pet command guard
- Pets now automatically follow their new owner when transfered.
- Remove old bindstones
- Player sits next to camp fire after five seconds.
- Empty corpses decay after 5 seconds
- Fix nighttime villagers' torches
- Can no longer split stacks on mobiles that are not yourself.
- Can benefit those not in an allegiance if you are in an allegiance yourself.
- Allegiance members can benefit each other.
- Fixed looting corpses not always being convenient.
- Bleed ticks no longer trigger guards.
- Cleave no longer does regular weapon hit damage on swing.
- Stun no longer does regular weapon hit damage on swing.
- Daze no longer does regular weapon hit damage on swing.
- Bleed no longer does regular weapon hit damage on swing.
- Fixed guards protecting outcasts from aggressors, only Neutral guards will protect outcasts from aggressors.
- Gatekeepers will only protect non-outcasts, no longer protects outcasts from aggressors.
- Gatekeepers will no longer respond to outcasts (outcasts cannot use portal towers).
- Gatekeepers will still not attack outcasts on sight.
- Mana potions removed from Catacombs.
- You now must click on a Bind Portal to use it.
- Mana Regen has been reduced in Light & Heavy Armor.
- Stamina regeneration has been increased in Light & Heavy Armor.
- Destruction now correctly influences AoE spells.
- Bleed now ticks correctly and interrupts spell casting.
- Awakening dragon boss no longer attacks his spawn.
- Lich Lords now cast.
- Full plate armor now has the correct defence rating.
- Treasure map drop rate decreased.

Autor:  Quetzacotl [ 25 lut 2018, 16:22 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Zastanawiam się nad kupnem tego. Pytanie tylko czy to wnosi coś nowego poza tym co było w UO? Inna mechanika walki, lepsza ekonomia, nowe umiejętności? Czy to po prostu odświeżone UO w 3D?

Autor:  mrynar [ 25 lut 2018, 16:48 ]
Tytuł:  Re: MoonGate Legends of Aria (Shards Online) - polski serwer

Ja bym nawet pogral, ale w zyciu nie zaplace za granie w alfe albo bete.

Strona 1 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team