mmorpg.pl

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1898 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 95  Następna strona
Autor Wiadomość

PostNapisane: 19 mar 2002, 22:37 
Kor a mozesz sie w ogole wlogowac, czy sypie ci 1001 i 1023??

juz to raz przerabialem ale chcialbym sie upewnic...

Najogorsze jest to ze na sony station nie ma slowa o czasie ich "napraw" zazwyczaj jest on podawany , przynjamniej przyblizony a dzis nic!

To nie wrozy nic dobrego...

Ale bede sledzil co jest grane.

Koramur nie przejmuj sie ja mialem nadzieje ze zarobie na taxowce troche, dobry dzien dzis byl zaraz po logu mialem 2 klientow.
Chcialem zarobic 100pp i skoczyc na exp do FM ale niestety w czasie barwnej dyskusji z naszym sorciem przczytalem z przerazniem ze nalezy sie spodziewac ze servry zostana wylaczone...

Bah!

Nie lubie tego/

Kurde nie bylo mnie tu tydzien i sie gadatliwy zrobilem , nie no wiem ze bylem ale teraz to juz sam siebie przechodze.

Chyba przechodze jakies epogeum mieszkania samemu , odkrywam ze zaczynam sam do siebie gadac,bo ze z psem prowadze rozliczne dyskusje to normalne (chyba?)

Anyways o czym to ja?

Ach! moze sie nas nazbiera na gildie...

Zebym wiedzial czy mam klera lvlowac czy nie...

Ilu nas juz na Tarew jest?

I sorry ze sie tak rozgadalem , ale jakos obco sie teraz czuje , Tux dopial swego i mnie wyalienowal! :razz:

PostNapisane: 19 mar 2002, 23:18 
No nie moge sie ciagle zalogowac - choc niby na station.com wszystko UP
Moze sie wszyscy na hura loguje i mnie wyrzuca ?

Ej, a czemu na IRCu nikogo prawie nie ma ?
troche wstyd

PostNapisane: 19 mar 2002, 23:42 
może dlatego że ja ciągle nie wiem jak to się uruchamia teog IRCa :smile:

PostNapisane: 21 mar 2002, 13:59 
Spytajcie Uliego jakiego fajnego impalerka bilismy i nie zbilismy w OT :cool:

Let fools do good, and fair men call for grace; Aaron will have his soul black like his face.

PostNapisane: 22 mar 2002, 12:21 
Panowie Windows XP... :cool: Tylko teraz trzeba go ujarzmic (drivery) i zapatchowac EQ (boze...)

PS.Uli, 1ka to naprawila :cool:

Let fools do good, and fair men call for grace; Aaron will have his soul black like his face.

PostNapisane: 6 kwi 2002, 12:47 
dla leniwych

Cytuj:
What happened?

It's been said that no battle plan ever survives contact with the enemy. Over Luclin's development our biggest enemy was time and the battle was fought over many days, even more late nights, and the occasional bad analogy.

Toward the end of Luclin's beta testing, we re-evaluated the list of features that we were planning on having finished. Unfortunately, the Interface wasn't in a state to where it could have realistically been one of them. It just needed too much work to be able to do half the cool things that we wanted it to.

After the expansion was live and the frantic pace slowed down a little, we took a deeper look at what, exactly, it was that we had on our hands.

To be brutally honest, we didn't much like what we saw.

We decided that it would be best to start over and write a more powerful system, which would allow us to do more than we had originally planned. What we really didn't want to do was advertise a fantastic new feature, then deliver something that fell short of people's expectations. We'd rather take the time and do it right.

We think it will be worth the wait. We're being a little cautious when talking about specific features for the interface at this point. While we'd love to release details of all the features it might contain, we don't want to leave anyone disappointed if a feature doesn't make it into the release. (We honestly do try to learn from our mistakes.)

When should we expect it?

EverQuest's interface consists of over 5,000 interface elements spanning 140 screens, tools, and windows. Some may not know this, but GMs and Guides have their own administrative screens in the EverQuest game client. In addition, Designers, Artists, and Animators have some of their tools built right in as well. All of these need to be recreated in the new interface.

Writing a new, solid system and integrating it with that many moving parts is a large and complicated job. It's compounded by the fact that while doing this, we need to make sure that we don't break either of the two existing interfaces. It's definitely an interesting balancing act.

Suffice it to say we have a number of developers and at least one artist working on this and nothing else.

One of the more common rumors is that we're holding it back to include it as a feature exclusive to Planes of Power -- That's not going to be the case.

Once it's nearing completion and is good enough to use for the majority of gameplay, we hope to begin rolling it out to the test server. Barring any unforeseen complications, that stage will begin sometime in the next few months.

When it's complete, the new interface will be released to all players as a standard part of the EverQuest game client.

What about the Bazaar?

The story of the Bazaar follows closely with that of the new interface. As our production cycle neared its end, we realized that we would not have time to complete the features properly before the release of Shadows of Luclin.

Because this is a complicated new trade system, rushing this project could create item and cash bugs (both duplication and loss). So, as with the interface, we decided that it was best to do it the right way.

The Bazaar will include several new windows and other such things, so creating the complete Bazaar has to wait until the new interface system is ready. Completing the Bazaar first would mean developing a number of windows for the old interface and then repeating the work for the new one.

We hope to have the Bazaar available on Test shortly after the new interface is live.

We're definitely sorry to keep you waiting for this. We're hoping that by the time it's finished, you'll agree that it was worth the wait.

- The EverQuest Team

PostNapisane: 9 kwi 2002, 16:05 
Dlaczego nikt nic nie pisze ? :roll:

Hej, kto grał w PvP ? Troche mnie ostatnio zainteresował Sullon Zek. Myślałem że tam jakieś fajne bitwy między deity'ami ale dorwałem jakiś opis-poradnik i aż mnie zmroziło...
Cały tekst w rodzaju "nie ufaj nikomu", "zabijaj słabszego bo tak trzeba", "najlepiej dobijać poranionych" itp.
Tam naprawdę taka rzeźnia ?

PostNapisane: 9 kwi 2002, 18:41 
ja tam sie wyzyje w SB... eq takie jakie jest na tarew mi pasi...

PostNapisane: 10 kwi 2002, 09:27 
Na Sullonie gra Heaven czyli u nas Landriell chiba :wink:

PostNapisane: 10 kwi 2002, 09:50 
Stopniowo sie zaczynam interesować gildiami i przyszło mi do głowy, że może być problem z różnicą czasu US-EU.
Czy na Tarew są jakieś gildie eurpejskie ? ...i generalnie - czy sa problemy ze znalezieniem ludzi w gildiach którzy grywają koło 22-24 naszego czasu ?

PostNapisane: 10 kwi 2002, 10:40 
Na tarew jest jedna Europejska gildia - Britannic Lore
Przyjmuje ona tylko graczy z Europy :smile:

PostNapisane: 10 kwi 2002, 11:26 
wcale nie ma problemu z czasem roznica o 8 local to 3pm est i 12pm pst 13mst

eq robi sie fajne po 23 local wtedy jest troche ludzi a wczesniej to czesto grac mi sie odechciewa i zarabiam na portowaniu (malo porterwo o tej porze)

a moze kots chce poszerzyc szergi gosu?

everquest.clan-forsaken.com

PostNapisane: 10 kwi 2002, 12:08 
To GoS jest juz tak zdesperowany ? :razz:

PostNapisane: 10 kwi 2002, 17:21 
Tak, gos jest tak zdesperowany ze zaprasza swoich przyjaciol...

Juz to pisalem ale napisze jeszcze raz.

Gos nie jest gildia raidowa, jest nas malo i nikogo nie obchodzimy, ale wszyscy sie znamy i milo sie nam razem gra.

I oto chyba ma chodzic??

Nikogo nie zmuszam ani nie namawiam, zaproponowalem...

PostNapisane: 11 kwi 2002, 07:33 
chmm hmm pomyślę nad tym Telu :grin:

PostNapisane: 11 kwi 2002, 20:53 
Jestem trochę zdołowany po przeczytaniu guide'a dla sfrustrowanych warriorow:

http://www.gameznet.com/eq/class/warrior2.html

(od rozdziału "If you've been a warrior for a while..." jeśli komuś z koleżeństwa chce się zajrzeć)

Tekst skądindąd (tak sie to pisze?) bardzo dobry...

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Koramur dnia 2002-04-11 21:56 ]</font>

PostNapisane: 12 kwi 2002, 10:31 
text jest stanowczo za dlugi!

powiem tak , pewnie i ma racje w tym co pisze ale zapomnial dodac ze ma pewnie alta na 60, bo nie wiem czy bedzie cie stac na kupno cobalt boots za 15k...

a skoro prawie zamaxowal str to wydal drygie tyle jka nie lepiej na reszte bambetli.

Wczoraj gadalem z kumpelm , mowil ze mial na innorouk druida 51 potem zalozlyl clera i tez dojechal na 51 caly stuff dla clera kupowal na dru...

Ja moze jak dinge 51 zaloze barda i go ztwinkuje.

PostNapisane: 12 kwi 2002, 20:02 
Dla tych co jeszcze nie wiedza... a prawdopodobnie nikt nie wie... Ciri alias Zirael zrezygnowal z gry i zlikwidowal konto.
Prawde mowiac nie dziwie sie mu gdyz RL>EQ ale szkoda ze go juz nie ma :sad:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Ulisses dnia 2002-04-12 21:02 ]</font>

PostNapisane: 12 kwi 2002, 20:23 
Nie wiem jak bedzie ze mna...

Przy komputerze spedzam 340h miesiecznie...

Nic dodac nic ujac.

PostNapisane: 15 kwi 2002, 07:26 
buuu szkoda chłopa :grin:

Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 1898 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 95  Następna strona