MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Alternatywny rozwój postaci... tlumaczenie...
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=16&t=431
Strona 1 z 1

Autor:  Tuxedo [ 10 gru 2001, 15:46 ]
Tytuł: 

Na pierwszy ogien ogolne skille, dla kazdej klasy pow.51 poziomu... wszystkie ogolne umiejetnosci sa pasywne...

Improved Natural Strength: (5 mozliwosci podniesienia) - Kazdy wydany na ta zdolnosc punkt zmienia sie w 2 punkty strengh.

Improved Natural Stamina: (5 mozliwosci podniesienia) -
Kazdy wydany na ta zdolnosc punkt zmienia sie w 2 punkty staminy.

Improved Natural Agility: (5 mozliwosci podniesienia) -
Kazdy wydany na ta zdolnosc punkt zmienia sie w 2 punkty agility.

Improved Natural Dexterity: (5 mozliwosci podniesienia) - Kazdy wydany na ta zdolnosc punkt zmienia sie w 2 punkty dexterity.

Improved Natural Intelligence: (5 mozliwosci podniesienia) - Kazdy wydany na ta zdolnosc punkt zmienia sie w 2 punkty inteligence.

Improved Natural Wisdom: (5 mozliwosci podniesienia) -
Kazdy wydany na ta zdolnosc punkt zmienia sie w 2 punkty wisdomu.

Improved Natural Charisma: (5 mozliwosci podniesienia) - Kazdy wydany na ta zdolnosc punkt zmienia sie w 2 punkty charismy.

Improved Natural Fire Resistance: (5 mozliwosci podniesienia) - Kazdy wydany na ta zdolnosc punkt zmienia sie w 2 punkty fire resistance.

Improved Natural Cold Resistance: (5 mozliwosci podniesienia) - Kazdy wydany na ta zdolnosc punkt zmienia sie w 2 punkty cold resistance.

Improved Natural Magic Resistance: (5 mozliwosci podniesienia) - Kazdy wydany na ta zdolnosc punkt zmienia sie w 2 punkty magic resistance.

Improved Natural Poison Resistance: (5 mozliwosci podniesienia) - Kazdy wydany na ta zdolnosc punkt zmienia sie w 2 punkty poison resistance.

Improved Natural Disease Resistance: (5 mozliwosci podniesienia) - Kazdy wydany na ta zdolnosc punkt zmienia sie w 2 punkty disease resistance.

First Aid: (3 mozliwosci podniesienia) - Kazdy punkt wydany na ta zdolnosc zwieksza maxymalne mozliwosci uzdrawiania przy pomocy Bind Wound ze standardowego 50% o odpowiednio 10, 20 lub 30 procent sukcesywnie do wydawanych punktow.

Improved Natural Run Speed: (3 mozliwosci podniesienia) - Kazdy punkt wydany na ta zdolnosc zwieksza bazowa szybkosc biegu bohatera. UWAGA! Efekt nie stackuje sie z zakleciami ktore przyspieszaja szybkosc chodzenia jak np. SoW czy Journeyman Boots

Improved Natural Lung Capacity: (3 mozliwosci podniesienia) - Kazdy punkt wydany na te zdolnosc zwieksza czas przez jaki nasz bohater moze wstrzymac oddech pod woda odpowiednio do zainwestowanych punktow o 10, 25 lub 50 procent.

Improved Natural Metabolism: (3 mozeliwosci podniesienia) - Kazdy punkt wydany na ta zdolnosc redukuje glod odczuwany przez naszego bohatera i tak ilosc konsumowanego jedzenia w danym czasie spada o odpowiednio 10, 25 lub 50 procent, w zaleznosci od zainwestowanych punktow.

Improved Natural Regeneration: (3 mozliwosci podniesienia) - Kazdy punkt wydany na te zdolnosc zwieksza naturalna zdolnosc regenracji naszego bohatera, z kazdym punktem wydanym o 1hp per tick (co 6 sekund).

_________________
Tuxedox Crystalblaze
Epic, almost Sorcerer (59lvl)
Devout follower of Tunare
of Tarew Marr
Warmly thinking about ED
Master of most trades (tak krocej)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2001-12-10 15:52 ]</font>

Autor:  Tuxedo [ 12 gru 2001, 15:15 ]
Tytuł: 

MELEE:Umiejetnosci na ktore mozemy wydac punkty powyzej poziomu 55 w archetypie melee (tanki)

Combat Agility: (3 mozliwosci podniesienia) - Kazdy punkt wydany na te zdolnosc zwieksza szanse ze przeciewnik z ktorym walczymy w starciu bezposrednim nas nie trafi, sukcesywnie o 2, 5 lub 10 procent w zaleznosci od ilosci wydanych punktow.

Combat Fury: (3 mozliwosci podniesienia) - Kazdy punkt wydany na te zdolnosc zwieksza nasze szanse na trafienia krytyczne LUB daje nam zdolnosc zadawania takowych wsrod klas ktore jej nie maja.

Combat Stability: (3 mozliwosci podniesienia) - Kazdy poziom wydany na te zdolnosc daje naszemu bohaterowi mozliwosc redukcji obrazen ktore dostaje, sukcesywnie o 2, 5 lub 10 procent w zaleznosci od ilosci wydanych punktow.

Fear Resistance: (3 mozliwosci podniesienia) - Kazdy punkt wydany na te zdolnosc zwieksza odpornosc naszego bohatera na jakiekolwiek efekty (czy zaklecie czy ryk smoka) wywolujace efekt strachu, sukcesywnie o 5, 10 lub 25 procent w zaleznosci od ilosci wydanych punktow. Ta zdolnosc rownierz zwieksza szanse na przelamanie strachu duzo szybciej jezeli juz niestety odniosl swoj efekt.

Finishing Blow: (3 mozliwosci podniesienia) - Kazdy punkt wydane na te zdolnosc zwieksza szanse naszego bohatera na wykonczenie przeciwnika jednym uderzeniem kiedy ten juz ucieka i ma mniej niz 10% punktow zycia. Szansa w zaleznosci od wydanych punktow zmienia sie sukcesywnie 1, 2 lub 5 procent. UWAGA! Aby wykorzystac te zdolnosc trzeba miec przynajmniej minimalna zdolnosc uzywania Critical Blows.

Improved Natural Durability: (3 mozliwosci podniesienia) - Kazdy punkt wydany na te zdolnosc zwieksza poziom podstawowych punktow zycia o odpowiednio 2, 5 lub 10 procent w zaleznosci od ilosci wydanych punktow.


Natural Healing: (3 mozliwosci podniesienia) - Kazdy punkt wydany na te zdolnosc zwieksza umiejetnosc naturalnej regeneracji naszego bohatera. Jak w przypadku poprzedniej zdolnosci tego typu za kazdy punkt wydany na te zdolnosc 1 punkt HP co kazdy tick (6 sekund).

_________________
Tuxedox Crystalblaze
Epic, almost Sorcerer (59lvl)
Devout follower of Tunare
of Tarew Marr
Warmly thinking about ED
Master of most trades (tak krocej)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2001-12-13 12:57 ]</font>

Autor:  Tuxedo [ 12 gru 2001, 15:15 ]
Tytuł: 

WARRIOR: Umiejetnosci na ktore mozemy wydac punkty powyzej poziomu 59 w klasie wojownika.

Ambidexterity: (1 mozliwosc podniesienia - koszt 9 punktow zdolnosci) - Ta umiejetnosc sprawia ze wojownik duzo sprawniej posluguje sie zdolnoscia dual wield i duzo zwieksza jego szanse na uderzenie druga bronia.

Area Taunt: (1 mozliwosc podniesienia - koszt 5 punktow zdolnosci) - Ta umiejetnosc pozwala wojownikowi "ztauntowac", zebrac agro ze wszystkich przeciwnikow znajdujacych sie w bliskiej od niego odleglosci.

Bandage Wound: (3 mozliwosci podniesienia - poprzedzajace: 3 poziomy w zdolnosci First Aid) - Ta umiejetnosc pozwala wojownikowi uzywac Bind Wound (bandazowanie ran) z duzo wieksza skutecznoscia, sukcesywnie 10, 20 lub 50 procent w zaleznosci od wydanych na nia punktow.

Double Riposte: (3 mozliwosci podniesienia) - Ta umiejetnosc daje wojownikowi szanse na podwojna riposte w miejsce normalnej (riposte skill), szansa na podwojna riposte zwieksza sie sukcesywnie o 15, 30 lub 50 procent w zaleznosci od ilosci wydanych na te zdolnosc punktow.

Flurry: (3 mozliwosci podniesienia - poprzedzajace: 3 poziomy w Combat Fury umiejetnosci z archetypu MELEE) - Ta umiejetnosc daje wojownikowi szanse zadania 2och dodatkowych ciosow glowna bronia w "primary slot" kiedy trafi przeciwnika.

Rampage: (1 mozliwosc podniesienia - koszt 5 punktow umiejetnosci) - Ta umiejetnosc pozwala wojownikowi na wykonanie pojedynczego ataku na kazdego przeciwnika w bliskiej odleglosci.

Warcry: (3 mozliwosci podniesienia - poprzedzajace: 3 poziomy umiejetnosci Fear Resistance z archetypu MELEE) - Ta umiejetnosc pozwala wojownikowi sprawic by kazdy w jego grupie byl ODPORNY na dzialanie strachu przez okreslony czas, kazdy punkt wydany na te zdolnosc wydluza ten czas.

_________________
Tuxedox Crystalblaze
Epic, almost Sorcerer (59lvl)
Devout follower of Tunare
of Tarew Marr
Warmly thinking about ED
Master of most trades (tak krocej)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2001-12-13 13:10 ]</font>

Autor:  Tuxedo [ 12 gru 2001, 15:16 ]
Tytuł: 

BARD: Umiejetnosci na ktore mozemy wydac punkty powyzej poziomu 59 w klasie barda.



_________________
Tuxedox Crystalblaze
Epic, almost Sorcerer (59lvl)
Devout follower of Tunare
of Tarew Marr
Warmly thinking about ED
Master of most trades (tak krocej)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2001-12-20 12:19 ]</font>

Autor:  Tuxedo [ 20 gru 2001, 12:12 ]
Tytuł: 

ROGUE: Umiejetnosci na ktore mozemy wydac punkty powyzej poziomu 59 w klasie rogue.

_________________
Tuxedox Crystalblaze
Epic, almost Sorcerer (59lvl)
Devout follower of Tunare
of Tarew Marr
Warmly thinking about ED
Master of most trades (tak krocej)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2001-12-20 12:18 ]</font>

Autor:  Tuxedo [ 20 gru 2001, 12:12 ]
Tytuł: 

SHADOW KNIGHT: Umiejetnosci na ktore mozemy wydac punkty powyzej poziomu 59 w klasie rucerza cienia.

_________________
Tuxedox Crystalblaze
Epic, almost Sorcerer (59lvl)
Devout follower of Tunare
of Tarew Marr
Warmly thinking about ED
Master of most trades (tak krocej)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2001-12-20 12:23 ]</font>

Autor:  Tuxedo [ 20 gru 2001, 12:12 ]
Tytuł: 

PALADIN: Umiejetnosci na ktore mozemy wydac punkty powyzej poziomu 59 w klasie paladyna.
_________________
Tuxedox Crystalblaze
Epic, almost Sorcerer (59lvl)
Devout follower of Tunare
of Tarew Marr
Warmly thinking about ED
Master of most trades (tak krocej)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2001-12-20 12:24 ]</font>

Autor:  Tuxedo [ 20 gru 2001, 12:13 ]
Tytuł: 

MONK: Umiejetnosci na ktore mozemy wydac punkty powyzej poziomu 59 w klasie mnicha.

_________________
Tuxedox Crystalblaze
Epic, almost Sorcerer (59lvl)
Devout follower of Tunare
of Tarew Marr
Warmly thinking about ED
Master of most trades (tak krocej)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2001-12-20 12:24 ]</font>

Autor:  Tuxedo [ 20 gru 2001, 12:13 ]
Tytuł: 

Pusto? PUSTO! a tu moglaby byc TWOJA klasa... :razz:

_________________
Tuxedox Crystalblaze
Epic, almost Sorcerer (59lvl)
Devout follower of Tunare
of Tarew Marr
Warmly thinking about ED
Master of most trades (tak krocej)

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Tuxedo dnia 2001-12-20 12:25 ]</font>

Autor:  Tuxedo [ 20 gru 2001, 12:14 ]
Tytuł: 

Ufff przbrnalem przez warriora... jak zobaczycie ten post zunlockowany znaczy dodaje nowe puste posty do opisania dodatkowych klas... dodaje to mniej wiecej klasa na 1-3 dni...

Nno, powiekszylem ilosc pol do wypelnienia :wink: niedlugo je zapelnie...

Autor:  Tuxedo [ 8 kwi 2004, 06:50 ]
Tytuł: 

Stwierdzajac ze Tux to leniwa D. odwieszam topic bo nie ma sensu go trzymac, chyba ze ktos chce przejac paleczke? :razz:

Strona 1 z 1 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team