MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Fallout 3 https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=30361 |
Strona 22 z 23 |
Autor: | meterrr [ 11 lis 2008, 00:32 ] |
Tytuł: | |
fanatyzm w kazdej postaci jest grozny ... co za roznica czy to sie nazywa islam , radio maryja, vi czy fallout ... |
Autor: | Nestor [ 11 lis 2008, 00:49 ] |
Tytuł: | |
Stobek, Nie moge nie zgodzic sie z tym co napisales, ale problem bierze sie nie tyle z tego co Beth zrobili zle, a z uwarunkowan rynku. Pamietajmy ze podstawowa platforma F3 byl X360. Skomplikowane dialogi, sidequesty, skomplikowane systemy chorob, etc sa poprostu za ciezkie na konsole. Swoja droga idziesz juz troche w masochizm z tym ze ammo musi wazyc. Mam 260 udzwigu w tej chwili, biegam w power armorze z 4ma typami broni, granatami na kazda okazje, etc. Trudno mi zejsc ponizej 180/260. Jesli mialbym teraz za kazdym razem myslec jaka bron ze soba wziac, czego uzywac, jakie ammo wziac, bawic sie w inventory management bo znalazlem troche ammo do mojej ulubionej broni, ktora lezy w szafie, bo nie ma ammo, ale nie moge tego ammo wziac bo za duzo wazy, to strzelilbym sobie w kompjuter. Nie przecze ze powyzsze jest 'konsolowym splyceniem' sprawy, ale w pewnym momencie trzeba pomyslec czy zbytnie skomplikowanie rozgrywki i utrudnianie graczowi rozrywki na kazdym kroku kosztem 'realizmu' jest sensowne. Gry powinny przedewszystkim dawac fun. Produkcja na konsole jest bardzo na to ukierunkowana, niestety developerzy czesto myla fun z ciaglym naciskaniem jednego guzika, co jest ruchem w zla strone. |
Autor: | Mendol [ 11 lis 2008, 00:53 ] |
Tytuł: | |
hmm nestor 4 rodzaje broni? hehe ja biegalem obciazony 130/210, a pod koniec gdzies w granicach 170/210. z broni nosilem alien blaster, chinese rifle, combat shotgun, hunter rifle, plasma rifle, laser, rifle, wizzle blebla, sniperka, magnum, granaty, miny, i ew. minigun. a biegalem w tesli. anyway glownie uzywalem i tak tylko combat shotguna/laser rifle/chinese rifle. troche easy mode ten fallout niestety ;-p |
Autor: | Postal [ 11 lis 2008, 01:10 ] |
Tytuł: | |
3 dog spi sobie smacznie w lozeczku w trakcie jak w galaxy leci jego audycja |
Autor: | Nestor [ 11 lis 2008, 02:36 ] |
Tytuł: | |
Postal napisał(a): 3 dog spi sobie smacznie w lozeczku w trakcie jak w galaxy leci jego audycja
Nagral audycje w ciagu dnia, i wrzucil na loopa Mendol: Biegam w tesli, mam plasma rifle + pistol, firelance, flamer, missile launcher, combat shotgun i granaty i miny na kazda okazje Dobrze ze mam crossa ze soba, i nosi mi miecze |
Autor: | exodus [ 11 lis 2008, 05:17 ] |
Tytuł: | |
meterrr napisał(a): czy w grze w ktorej walka to 70% zabawy pisanie ze jest nie atrakcyjna i upieranie sie ze gra jest super , nie jest jak strzelenie sobie w stope ? -_-' Niby tak ale VATS zmienia postac rzeczy imo. Cytuj: jak zaczynalem ge mysle sobie ... wykoksuje small arms bo trzeba tym trafic , a jak dostane miniguna to przeciez to sra tyle pestek ze nawet jak trafi co 10 to bedzie swietna zabawa ... dostalem miniguna i ledwie co tym skorpiona zabilem :< mysle se kurwa swietnie ;| ... a z eagla z lunetka wszystko pada po 3 strzalach (small arm na 80 b arms na 30) No tak, skille do uzywania broni sa ewidentnie zjebane bo maja tak duzy wplyw na dmg ze oplaca sie tylko korzystac z najwyzszego. Nawet przy roznicy skilla ~20 nie oplaca sie uzywac broni mniej rozwinietego skilla. edit : i odnosnie tej akcji z szeryfem ... to tez bylem zazenowany , nie wiedzialem czy to jakis bug ze tak po prostu kill na srodku gospody i juz ... kazdy spojrzal przez ramie i z powrotem do swojego piwka wraca ? ... to nie jest jedna z miliona akcji jakie gracz moze wykonac ... tylko brak logicznego zakonczenia jednego z pierwszych questow Cytuj: edit2 pozatym mam wrazenie ze duskusja schodzi na niewlasciwy tor... nie chodzi tu o wytykanie bledow f2 (gry jak by nie patrzec wiekowej) i tym samym usprawiedliwiac niedorobki f3; wzrost cyferki powinien niesc ze soba cos wiecej niz poprawe grafy etc (co jest niemal oczywiste) w grze kandydujacej na godnego nastepce legendarnego f2 ;] hehe Moze masz racje, fo3 kuleje pod niektorymi wzgledami ale przynajmniej jest w co pograc. Bethesda moze nie robi idealnych rpg'ow ale pod wieloma wzgledami trzyma wysoki poziom. I przestancie z tym legendarnym falloutem bo gra zmienila wlasciciela czy sie komus podoba czy nie i nostalgiofagizm nic do tematu nie wnosi. Proponuje popodniecac sie falloutem online ktory na bank bedzie bardziej wierny oryginalowi o ile juz projekt nie padl. Cytuj: e3 pozatym mysle ze dodatkowe lvle i frakcje zostawili sobie po prostu na dodatki - ezy money A ja mysle ze jak zwykle zgubil ich obowiazkowy voice acting dla kazdego NPCa, chociaz oblivion bardziej tetnil zyciem, kto wie. Cytuj: Dostaniesz granata i masz cripple wszystkie kończyny? Weź jednego stimpaka i po sprawie.
Lepsze takie rozwiazanie niz permementne cirppled limbs raz na ruski rok konczace sie w wiekszosci wypadkow quickloadem. Z prochami bylo podobnie, brak rehabu konczyl sie tym ze 99% ludzi omijalo je szerokim lukiem. Nie przecze ze gra nie ma sporych luk i wad ale mimo tego wciaga jak odkurzacz i bije klimatem na odleglosc. Moze jestem osamotniony w tym pogladzie ale imo gra miesci sie w normach 10/10 na 2008 rok. Moze pocieszy was fakt ze bethesda nie ma na razie praw do nastepnej czesci. |
Autor: | Shadhun [ 11 lis 2008, 10:27 ] |
Tytuł: | |
Nie pamiętam od paru lat żeby jakikolwiek single budził tyle emocji, to już samo za siebie świadczy |
Autor: | Motopompa [ 11 lis 2008, 11:13 ] |
Tytuł: | |
Polecam zgrac soundtrack'a na mp3 i zrobic sobie spacerek po miescie. Patrzac na te rozkopane drogi i napisy na scianach czuje sie klimat fallouta ; d |
Autor: | Ashton [ 11 lis 2008, 20:35 ] |
Tytuł: | |
exodus napisał(a): A ja mysle ze jak zwykle zgubil ich obowiazkowy voice acting dla kazdego NPCa, chociaz oblivion bardziej tetnil zyciem, kto wie.
szkoda tylko ze co 4 npc ma ten sam glos |
Autor: | redruM [ 11 lis 2008, 20:55 ] |
Tytuł: | |
Motopompa napisał(a): Polecam zgrac soundtrack'a na mp3 i zrobic sobie spacerek po miescie.
Patrzac na te rozkopane drogi i napisy na scianach czuje sie klimat fallouta ; d niegłupie taka anegdotka : Mamoru Oshii (ten od Ghost in the Shell) kręcił w Polsce Avalon, bo dla Japończyków nasza codzienność to dla nich totalny cyberpunk i wogóle postnuclear trailer filmu dla japońskich odbiorców only, bo dla nas to żaden cyberpunk |
Autor: | Motopompa [ 13 lis 2008, 19:24 ] |
Tytuł: | |
I lol'd Szczegolnie z piasta na poczatku i tramwaju na koncu. Aha, dodam, ze pojawil sie mod pozwalajacy zabijac dzieci.Nie wiem po co to komu, ale widac, ze to uszczesliwia pare osob ;p Klik |
Autor: | exodus [ 13 lis 2008, 19:43 ] |
Tytuł: | |
Motopompa napisał(a): Nie wiem po co to komu, ale widac, ze to uszczesliwia pare osob ;p
id=376]Klik[/url] Trzeba zaistniec w internecie... Smutna sprawa bo naked/childkiller mody powstrzymuja Bethesde przed wypuszczeniem toolsow do modowania. |
Autor: | czlowiek [ 15 lis 2008, 19:43 ] |
Tytuł: | |
gdzie się sprawdza ile czasu zmarnotrawiłem na grę? |
Autor: | Mendol [ 15 lis 2008, 19:44 ] |
Tytuł: | |
na pc jak zrobisz save to masz podane. |
Autor: | czlowiek [ 15 lis 2008, 19:52 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): na pc jak zrobisz save to masz podane.
dzięki. nie sprawdzałem tam nigdy. 65h o cholerka. jeszcze nie zamierzam kończyć. |
Autor: | Razoth [ 15 lis 2008, 20:25 ] |
Tytuł: | |
Dobra, spróbowałem trochę tego nowego Fallouta. Kilka wrażeń na świeżo: - Brak oryginalnego klimatu poprzednich części, stworzono za to nowy. Wrażenia jak najbardziej pozytywne. - Absolutnie genialne wprowadzenie, czyli od narodzin do wyjścia z krypty. - Świat wydaje się troszkę mały, ale mi to w ogóle nie przeszkadza. Za to jest bardzo dokładnie i starannie zrobiony. - Zbyt mało muzyki, zdecydowanie. Rozpiszę się, jak pogram trochę dłużej, bądź nawet skończę. W Morrowinda grałem dwa miesiące po 6 - 8~ godzin dziennie, w Obka parę tygodni, zobaczymy jak będzie tutaj. |
Autor: | Xanth [ 15 lis 2008, 22:05 ] |
Tytuł: | |
Razoth napisał(a): W Morrowinda grałem dwa miesiące po 6 - 8~ godzin dziennie, w Obka parę tygodni, zobaczymy jak będzie tutaj.
Watek glowny jest 3 razy krotszy niz w Oblivionie. Za to zadania poboczne wydluzaja gre dosc mocno. Tylko musisz ich szukac, czesto sa pochowane X. PS. Ja questy poboczne skonczylem robic mniej wiecej chwile po zaliczeniu Rivet City. I calosc gry zmiescila mi sie w 26 godzinach Teraz gram drugi raz, ale z kompletnym zwiedzaniem swiata. |
Autor: | Razoth [ 15 lis 2008, 22:42 ] |
Tytuł: | |
Wątek główny w każdej grze Bethesdy zostawiam sobie na sam koniec właściwie. Choć z ręką na sercu muszę przyznać, że ten w Morrowindzie był naprawdę świetny. Wszystko za sprawą oryginalności wykreowanego świata. |
Autor: | Mendol [ 15 lis 2008, 23:41 ] |
Tytuł: | |
ja skonczylem po 47h? gralo sie sympatycznie, ladnie sie wali heady mutantom i ghulom. zastanawialem sie czy nie zaczac po raz drugi... ale jakos mnie nie ciagnie niestety. |
Autor: | exodus [ 16 lis 2008, 00:09 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): ja skonczylem po 47h? gralo sie sympatycznie, ladnie sie wali heady mutantom i ghulom. zastanawialem sie czy nie zaczac po raz drugi... ale jakos mnie nie ciagnie niestety.
Nie warto, ja zagralem drugi raz i mega nuda :< |
Strona 22 z 23 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |