MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Assassin's Creed https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=27351 |
Strona 7 z 13 |
Autor: | RufeN [ 18 sty 2008, 18:57 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): Takie myslenie prowadzi do robienia niezoptymalizowanych gier. Po co optymalizowac, jesli moga sobie zupgrade'owac sprzet, ktory caly czas tanieje? Po co naprawiac memory leaki, jesli moga sobie wrzucic 3GB RAM-u (rekomendowane wymagania), ktory przecizez jest tani? Ja mam jeszcze w komputerze dysk 60GB (oczywiscie nie tylko), z ktorego korzystam - 18GB to blisko 1/3 tego dysku. Nie gralem w AC, wiec mozliwe, ze to co oferuje gra rzeczywiscie jest warte tych 18GB na dysku, mimo wszystko rozmiar troche szokuje, bo jakby nie patrzec jest to 2-3x wiecej niz inne nowe gry.
no ale można chyba jakoś to darować twórcom - z exclusive'a (początkowo nawet wersja PC nie wchodziła w grę!) na PS3 zrobił się jeden z najlepiej się sprzedających tytułów na X360 i teraz go przerabiają dodatkowo na PC - imho ciężko przy takim zmienianiu założeń co do tego na jakie platformy gra się ma ukazać zapewnić optymalne jej działanie na każdej z nich. |
Autor: | Motopompa [ 18 sty 2008, 21:10 ] |
Tytuł: | |
To juz norma.Nowy Devil May Cry ma zapisywac na kosolce z tego co slyszalem 12 gb, jesli uzytkownik chce sie cieszyc gra bez loadingow.Vitrual Fighter na PS3 zapisuje 4 gb danych od tak. Co do AC to wymagania sa smieszne.Lenistwo i czyste parcie na kase, ale czego innego mozna sie spodziewac. BTW ostatnio zauwazylem, ze wiedzminek zrobil mi 3,5 gb save'ow.Co za bzdura ![]() |
Autor: | konrador [ 18 sty 2008, 21:52 ] |
Tytuł: | |
Stranglehold tez sporo zajmowal afair. ~12GB? |
Autor: | mihn [ 19 sty 2008, 00:54 ] |
Tytuł: | |
konrador napisał(a): Stranglehold tez sporo zajmowal afair. ~12GB?
A wyglądał jak Max Payne na sterydach. :< |
Autor: | Kabraxis [ 19 sty 2008, 01:00 ] |
Tytuł: | |
Motopompa napisał(a): To juz norma.Nowy Devil May Cry ma zapisywac na kosolce z tego co slyszalem 12 gb, jesli uzytkownik chce sie cieszyc gra bez loadingow.Vitrual Fighter na PS3 zapisuje 4 gb danych od tak.
"z tego co slyszalem" - jek ja to kocham. ![]() DMC 4 bedzie sie "instalowalo" na 5GB i to tylko w wersji na PS3. Wersja na X360 obedzie sie i bez instalacji i bez BluRay i to (podobno) bez straty jakosci gry. Virtua Fighter moze i ma opcje instalacji (nie sprawdzalem nawet) ale gra chodzi bezposrednio z plytki i nic nie zajmuje na HDD. Loadingi z Plyty zajmuja ok. 10 sekund max. Jedyna gra na PS3 ktora sie instaluje na dzien dzisiejszy jest Heavenly Sword bodajze a obowiazkowa instalacja DMC4 wywolala mala burze niezadowolenia i sprzeciwu na forach poswieconych PS3. Wiec nie jest to zadna "norma" a raczej przyklad nieumiejetnosci opanowania PS3 przez programistow. Inna sprawa jest to ze konwersje z next genow robione po najmniejszych kosztach i jak najszybciej beda tyle zajmowac bo same gry tyle zajmuja. Pojemnosc BluRaya nie jest wogole wykorzystana i tworcy moga wrzucac dane na plytke "byle jak" nieskompresowane bo po co sie meczyc. I potem wychodza potworki w stylu 8 godzin gameplaya zajmujacego 18Gb. ![]() |
Autor: | ikona [ 19 sty 2008, 12:39 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: a raczej przyklad nieumiejetnosci opanowania PS3 przez programistow. A tam pierdolisz, nie slyszalem jeszcze o software'owym przyspieszaniu napedu optycznego. Niestety do tego potrzeba by jakiegos AI albo chociaz algorytmow jasnowidzenia. Jedyny sposob na przyspieszenie dostepu do danych w takiej sytuacji to cacheowanie na hdd. Cytuj: Inna sprawa jest to ze konwersje z next genow robione po najmniejszych kosztach i jak najszybciej beda tyle zajmowac bo same gry tyle zajmuja.
Pojemnosc BluRaya nie jest wogole wykorzystana i tworcy moga wrzucac dane na plytke "byle jak" nieskompresowane bo po co sie meczyc. I potem wychodza potworki w stylu 8 godzin gameplaya zajmujacego 18Gb. ![]() Content na plycie na bank jest skompresowany szczegolnie animacje czy hi-res tekstury. Nie wcisniesz mi tu kitu ze gra ma sie 5-6 razy dluzej loadowac bo devsom sie nie chcialo. edit:Co do gier zajmujacych 18gb. To nie jest tak ze tam jest ukryty 2 godzinny porn w hd. Bez problemu mozna by to zmniejszyc 2krotnie, przy odrobinie zaparcia pewnie nawet i duzo wiecej. Tylko po co skoro to kazdorazowo trzeba bedzie dekompresowac przy ladowaniu co zajmuje sporo czasu. |
Autor: | Kabraxis [ 19 sty 2008, 12:59 ] |
Tytuł: | |
ikona napisał(a): A tam pierdolisz, nie slyszalem jeszcze o software'owym przyspieszaniu napedu optycznego. Niestety do tego potrzeba by jakiegos AI albo chociaz algorytmow jasnowidzenia. Jedyny sposob na przyspieszenie dostepu do danych w takiej sytuacji to cacheowanie na hdd. No to jest to przyklad chujowosci architektury PS3 do ktorej sony wcisnelo BDROM 2x speed z ktorego loading jest 4 razy dluzszy niz z DVD. To jest fakt. Skutkiem tego jest koniecznosc instalacji DMC na HDD (do tego je to od razu 1/8 dysku - duzo). BEdzie piekny zonk jak oglosza ze MGS instaluje sia ma 10Gb a nowy Final na 15GB. ikona napisał(a): Content na plycie na bank jest skompresowany szczegolnie animacje czy hi-res tekstury. Nie wcisniesz mi tu kitu ze gra ma sie 5-6 razy dluzej loadowac bo devsom sie nie chcialo.
A czym usprawiedliwisz dlugie loadingi? Oprocz niedoskonalosci napedu? Chyba nie grafika ktora przewaznie jest idento jak na X360 (czasem nawet gorsza), nie rozbudowaniem gier ktore w wiekszosci sa proste, nie wielkoscia map czy czymkolwiek innym. IMHO to wina napedu ktory tak szczerze to jest do dupy i nic narazie nie daje i devsow. |
Autor: | ikona [ 19 sty 2008, 13:10 ] |
Tytuł: | |
Kabraxis napisał(a): No to jest to przyklad chujowosci architektury PS3 do ktorej sony wcisnelo BDROM 2x speed z ktorego loading jest 4 razy dluzszy niz z DVD.
To jest fakt. Skutkiem tego jest koniecznosc instalacji DMC na HDD (do tego je to od razu 1/8 dysku - duzo). BEdzie piekny zonk jak oglosza ze MGS instaluje sia ma 10Gb a nowy Final na 15GB. Wlasnie z tego powodu pojemnosc bluraya nie jest dla mnie zadnym atutem. Im wiecej upchniesz tym dluzej czekasz zeby to przeczytac. I zgadzam sie z toba ze wykorzystanie duzej powierzchni hdd jest bardziej wkurzajace niz uspokajajace. |
Autor: | Oyci3C [ 19 sty 2008, 18:03 ] |
Tytuł: | |
Z konsolami nie mam do czynienia od 2 lat (ostatni PS2). Przeraza mnie fakt, ze zaczynaja sie toczyc rozmowy o: - instalowaniu - upgrade sprzetu (hdd, naped) - spadku fps - itd. itd. W dupie mam konsole, z ktora mam miec dylematy tego rodzaju. Ciesze sie, ze cala kase wpakowalem w PC bo chcialem oszczedniej w PC a za reszte kupic xbox albo ps3 ;O Normalnie grats dla konsolowego swiatka. Jeszcze niech zrobia wymienialne uklady graficzne i cpu aheheh. |
Autor: | konrador [ 19 sty 2008, 18:25 ] |
Tytuł: | |
Co do gier zajmujacych 18gb. To nie jest tak ze tam jest ukryty 2 godzinny porn w hd. A szkoda! Dzieki temu popularnosc Vanguard, czy Stranglehold znaczaco by wzrosla. |
Autor: | Aenima [ 19 sty 2008, 20:04 ] |
Tytuł: | |
jest tak ze tam jest ukryty 2 godzinny porn w hd. where? Tez chce znalesc |
Autor: | ikona [ 19 sty 2008, 20:38 ] |
Tytuł: | |
Aenima napisał(a): jest tak ze tam jest ukryty 2 godzinny porn w hd. where? Tez chce znalesc
Trzeba wlozyc plyte do gory nogami. |
Autor: | niebezimienny [ 19 sty 2008, 20:47 ] |
Tytuł: | |
znaleźć |
Autor: | Mendol [ 20 sty 2008, 21:09 ] |
Tytuł: | |
i tu tez gadacie glupoty. tez wymienilem crap w pc i co. i gowno bo nuda i nie ma w co grac. mam duzy fun z grania w me i ac na x360 i jest git. na pc czytam forum i ircuje na moim wypasionym sprzecie z 4gb ramu ;-p |
Autor: | Sou [ 21 sty 2008, 00:11 ] |
Tytuł: | |
A ja zdobylem t shirt i bluze reklamowa AC ; ) Calkiem niezle wygladaja chociaz bluza slabej jakosci ;p |
Autor: | mihn [ 21 sty 2008, 00:46 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): i tu tez gadacie glupoty. tez wymienilem crap w pc i co. i gowno bo nuda i nie ma w co grac. mam duzy fun z grania w me i ac na x360 i jest git. na pc czytam forum i ircuje na moim wypasionym sprzecie z 4gb ramu ;-p
gdzie ircujesz? ;] bo już myślimy że internet quitnałęś ;P |
Autor: | Mendol [ 21 sty 2008, 11:48 ] |
Tytuł: | |
hehehe wszedzie ;-p ircnet efnet linknet. zbanowaliscie mnie na wow-pl wiec quitnalem tylko quakenet ;-pp odpalilem ostatnio ac zeby zobaczyc jak wyglada na nowym tv. i jest slicznie z malymi ale, przypuszczam ze to wina nizszej rozdzielczosci plazmy. pogralem 10min i zostawilem, widoczki sliczne ale cos jakos wciagac nie chce chwilowo. |
Autor: | RufeN [ 22 sty 2008, 21:43 ] |
Tytuł: | |
wymagania podane dzisiaj na gram.pl : Cytuj: System operacyjny: Windows XP / Vista
Procesor: dwurdzeniowy 2.6 GHz Intel Pentium D lub AMD Athlon 64 X2 3800+ (zalecane Intel Core 2 Duo 2.2 GHz lub AMD Athlon 64 X2 4400+ bądź lepsze) RAM: 2 GB (zalecane 3 GB) Karta grafiki: 256 MB kompatybilna z DirectX 10.0 lub DirectX 9.0 z Shader Model 3.0 lub lepszymi (karta z pamięcią 512 MB jest zalecana)* Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX 9.0 lub 10.0 DirectX: biblioteki DirectX 10.0 (będą na dysku z grą) DVD-ROM: napęd DVD-ROM dual-layer Dysk twardy: 12 GB wolnego miejsca Obsługiwane peryferia: klawiatura, mysz, ewentualnie pad (zaleca się Xbox 360 Controller for Windows) *ATI RADEON serie X1300-1950 / HD 2000 / 3000 NVIDIA GeForce serie 6600-6800 / 7 / 8 / 9 |
Autor: | mihn [ 22 sty 2008, 23:01 ] |
Tytuł: | |
Mendol napisał(a): hehehe wszedzie ;-p ircnet efnet linknet. zbanowaliscie mnie na wow-pl wiec quitnalem tylko quakenet ;-pp Emo jesteś i tyle ;] Mendol napisał(a): odpalilem ostatnio ac zeby zobaczyc jak wyglada na nowym tv. i jest slicznie z malymi ale, przypuszczam ze to wina nizszej rozdzielczosci plazmy. W sensie 720p? czy 1080p? Powiem że na 42" w 1080 wyglądało wypas. :. Ale na 20" w 720 skalowanym do 1050 też nie najgorzej. pogralem 10min i zostawilem, widoczki sliczne ale cos jakos wciagac nie chce chwilowo. ![]() |
Autor: | Mendol [ 22 sty 2008, 23:12 ] |
Tytuł: | |
37' 720p, skalowane do 1024x768. plazma jednak wymiata. |
Strona 7 z 13 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |