MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Assassin's Creed
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=27351
Strona 7 z 13

Autor:  RufeN [ 18 sty 2008, 18:57 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Takie myslenie prowadzi do robienia niezoptymalizowanych gier. Po co optymalizowac, jesli moga sobie zupgrade'owac sprzet, ktory caly czas tanieje? Po co naprawiac memory leaki, jesli moga sobie wrzucic 3GB RAM-u (rekomendowane wymagania), ktory przecizez jest tani? Ja mam jeszcze w komputerze dysk 60GB (oczywiscie nie tylko), z ktorego korzystam - 18GB to blisko 1/3 tego dysku. Nie gralem w AC, wiec mozliwe, ze to co oferuje gra rzeczywiscie jest warte tych 18GB na dysku, mimo wszystko rozmiar troche szokuje, bo jakby nie patrzec jest to 2-3x wiecej niz inne nowe gry.

no ale można chyba jakoś to darować twórcom - z exclusive'a (początkowo nawet wersja PC nie wchodziła w grę!) na PS3 zrobił się jeden z najlepiej się sprzedających tytułów na X360 i teraz go przerabiają dodatkowo na PC - imho ciężko przy takim zmienianiu założeń co do tego na jakie platformy gra się ma ukazać zapewnić optymalne jej działanie na każdej z nich.

Autor:  Motopompa [ 18 sty 2008, 21:10 ]
Tytuł: 

To juz norma.Nowy Devil May Cry ma zapisywac na kosolce z tego co slyszalem 12 gb, jesli uzytkownik chce sie cieszyc gra bez loadingow.Vitrual Fighter na PS3 zapisuje 4 gb danych od tak.
Co do AC to wymagania sa smieszne.Lenistwo i czyste parcie na kase, ale czego innego mozna sie spodziewac.

BTW ostatnio zauwazylem, ze wiedzminek zrobil mi 3,5 gb save'ow.Co za bzdura :)

Autor:  konrador [ 18 sty 2008, 21:52 ]
Tytuł: 

Stranglehold tez sporo zajmowal afair. ~12GB?

Autor:  mihn [ 19 sty 2008, 00:54 ]
Tytuł: 

konrador napisał(a):
Stranglehold tez sporo zajmowal afair. ~12GB?

A wyglądał jak Max Payne na sterydach. :<

Autor:  Kabraxis [ 19 sty 2008, 01:00 ]
Tytuł: 

Motopompa napisał(a):
To juz norma.Nowy Devil May Cry ma zapisywac na kosolce z tego co slyszalem 12 gb, jesli uzytkownik chce sie cieszyc gra bez loadingow.Vitrual Fighter na PS3 zapisuje 4 gb danych od tak.


"z tego co slyszalem" - jek ja to kocham. :-)

DMC 4 bedzie sie "instalowalo" na 5GB i to tylko w wersji na PS3. Wersja na X360 obedzie sie i bez instalacji i bez BluRay i to (podobno) bez straty jakosci gry.

Virtua Fighter moze i ma opcje instalacji (nie sprawdzalem nawet) ale gra chodzi bezposrednio z plytki i nic nie zajmuje na HDD. Loadingi z Plyty zajmuja ok. 10 sekund max.
Jedyna gra na PS3 ktora sie instaluje na dzien dzisiejszy jest Heavenly Sword bodajze a obowiazkowa instalacja DMC4 wywolala mala burze niezadowolenia i sprzeciwu na forach poswieconych PS3. Wiec nie jest to zadna "norma" a raczej przyklad nieumiejetnosci opanowania PS3 przez programistow.

Inna sprawa jest to ze konwersje z next genow robione po najmniejszych kosztach i jak najszybciej beda tyle zajmowac bo same gry tyle zajmuja.
Pojemnosc BluRaya nie jest wogole wykorzystana i tworcy moga wrzucac dane na plytke "byle jak" nieskompresowane bo po co sie meczyc.
I potem wychodza potworki w stylu 8 godzin gameplaya zajmujacego 18Gb. :-)

Autor:  ikona [ 19 sty 2008, 12:39 ]
Tytuł: 

Cytuj:
a raczej przyklad nieumiejetnosci opanowania PS3 przez programistow.


A tam pierdolisz, nie slyszalem jeszcze o software'owym przyspieszaniu napedu optycznego. Niestety do tego potrzeba by jakiegos AI albo chociaz algorytmow jasnowidzenia.

Jedyny sposob na przyspieszenie dostepu do danych w takiej sytuacji to cacheowanie na hdd.

Cytuj:
Inna sprawa jest to ze konwersje z next genow robione po najmniejszych kosztach i jak najszybciej beda tyle zajmowac bo same gry tyle zajmuja.
Pojemnosc BluRaya nie jest wogole wykorzystana i tworcy moga wrzucac dane na plytke "byle jak" nieskompresowane bo po co sie meczyc.
I potem wychodza potworki w stylu 8 godzin gameplaya zajmujacego 18Gb. :-)


Content na plycie na bank jest skompresowany szczegolnie animacje czy hi-res tekstury. Nie wcisniesz mi tu kitu ze gra ma sie 5-6 razy dluzej loadowac bo devsom sie nie chcialo.

edit:Co do gier zajmujacych 18gb. To nie jest tak ze tam jest ukryty 2 godzinny porn w hd. Bez problemu mozna by to zmniejszyc 2krotnie, przy odrobinie zaparcia pewnie nawet i duzo wiecej.
Tylko po co skoro to kazdorazowo trzeba bedzie dekompresowac przy ladowaniu co zajmuje sporo czasu.

Autor:  Kabraxis [ 19 sty 2008, 12:59 ]
Tytuł: 

ikona napisał(a):
A tam pierdolisz, nie slyszalem jeszcze o software'owym przyspieszaniu napedu optycznego. Niestety do tego potrzeba by jakiegos AI albo chociaz algorytmow jasnowidzenia.

Jedyny sposob na przyspieszenie dostepu do danych w takiej sytuacji to cacheowanie na hdd.



No to jest to przyklad chujowosci architektury PS3 do ktorej sony wcisnelo BDROM 2x speed z ktorego loading jest 4 razy dluzszy niz z DVD.
To jest fakt. Skutkiem tego jest koniecznosc instalacji DMC na HDD (do tego je to od razu 1/8 dysku - duzo). BEdzie piekny zonk jak oglosza ze MGS instaluje sia ma 10Gb a nowy Final na 15GB.

ikona napisał(a):
Content na plycie na bank jest skompresowany szczegolnie animacje czy hi-res tekstury. Nie wcisniesz mi tu kitu ze gra ma sie 5-6 razy dluzej loadowac bo devsom sie nie chcialo.


A czym usprawiedliwisz dlugie loadingi? Oprocz niedoskonalosci napedu?
Chyba nie grafika ktora przewaznie jest idento jak na X360 (czasem nawet gorsza), nie rozbudowaniem gier ktore w wiekszosci sa proste, nie wielkoscia map czy czymkolwiek innym.
IMHO to wina napedu ktory tak szczerze to jest do dupy i nic narazie nie daje i devsow.

Autor:  ikona [ 19 sty 2008, 13:10 ]
Tytuł: 

Kabraxis napisał(a):
No to jest to przyklad chujowosci architektury PS3 do ktorej sony wcisnelo BDROM 2x speed z ktorego loading jest 4 razy dluzszy niz z DVD.
To jest fakt. Skutkiem tego jest koniecznosc instalacji DMC na HDD (do tego je to od razu 1/8 dysku - duzo). BEdzie piekny zonk jak oglosza ze MGS instaluje sia ma 10Gb a nowy Final na 15GB.


Wlasnie z tego powodu pojemnosc bluraya nie jest dla mnie zadnym atutem. Im wiecej upchniesz tym dluzej czekasz zeby to przeczytac.
I zgadzam sie z toba ze wykorzystanie duzej powierzchni hdd jest bardziej wkurzajace niz uspokajajace.

Autor:  Oyci3C [ 19 sty 2008, 18:03 ]
Tytuł: 

Z konsolami nie mam do czynienia od 2 lat (ostatni PS2).

Przeraza mnie fakt, ze zaczynaja sie toczyc rozmowy o:

- instalowaniu
- upgrade sprzetu (hdd, naped)
- spadku fps
- itd. itd.

W dupie mam konsole, z ktora mam miec dylematy tego rodzaju.

Ciesze sie, ze cala kase wpakowalem w PC bo chcialem oszczedniej w PC a za reszte kupic xbox albo ps3 ;O

Normalnie grats dla konsolowego swiatka. Jeszcze niech zrobia wymienialne uklady graficzne i cpu aheheh.

Autor:  konrador [ 19 sty 2008, 18:25 ]
Tytuł: 

Co do gier zajmujacych 18gb. To nie jest tak ze tam jest ukryty 2 godzinny porn w hd.

A szkoda! Dzieki temu popularnosc Vanguard, czy Stranglehold znaczaco by wzrosla.

Autor:  Aenima [ 19 sty 2008, 20:04 ]
Tytuł: 

jest tak ze tam jest ukryty 2 godzinny porn w hd. where? Tez chce znalesc

Autor:  ikona [ 19 sty 2008, 20:38 ]
Tytuł: 

Aenima napisał(a):
jest tak ze tam jest ukryty 2 godzinny porn w hd. where? Tez chce znalesc


Trzeba wlozyc plyte do gory nogami.

Autor:  niebezimienny [ 19 sty 2008, 20:47 ]
Tytuł: 

znaleźć

Autor:  Mendol [ 20 sty 2008, 21:09 ]
Tytuł: 

i tu tez gadacie glupoty. tez wymienilem crap w pc i co. i gowno bo nuda i nie ma w co grac. mam duzy fun z grania w me i ac na x360 i jest git. na pc czytam forum i ircuje na moim wypasionym sprzecie z 4gb ramu ;-p

Autor:  Sou [ 21 sty 2008, 00:11 ]
Tytuł: 

A ja zdobylem t shirt i bluze reklamowa AC ; ) Calkiem niezle wygladaja chociaz bluza slabej jakosci ;p

Autor:  mihn [ 21 sty 2008, 00:46 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
i tu tez gadacie glupoty. tez wymienilem crap w pc i co. i gowno bo nuda i nie ma w co grac. mam duzy fun z grania w me i ac na x360 i jest git. na pc czytam forum i ircuje na moim wypasionym sprzecie z 4gb ramu ;-p

gdzie ircujesz? ;]
bo już myślimy że internet quitnałęś ;P

Autor:  Mendol [ 21 sty 2008, 11:48 ]
Tytuł: 

hehehe wszedzie ;-p
ircnet efnet linknet. zbanowaliscie mnie na wow-pl wiec quitnalem tylko quakenet ;-pp
odpalilem ostatnio ac zeby zobaczyc jak wyglada na nowym tv. i jest slicznie z malymi ale, przypuszczam ze to wina nizszej rozdzielczosci plazmy.
pogralem 10min i zostawilem, widoczki sliczne ale cos jakos wciagac nie chce chwilowo.

Autor:  RufeN [ 22 sty 2008, 21:43 ]
Tytuł: 

wymagania podane dzisiaj na gram.pl :
Cytuj:
System operacyjny: Windows XP / Vista
Procesor: dwurdzeniowy 2.6 GHz Intel Pentium D lub AMD Athlon 64 X2 3800+ (zalecane Intel Core 2 Duo 2.2 GHz lub AMD Athlon 64 X2 4400+ bądź lepsze)
RAM: 2 GB (zalecane 3 GB)
Karta grafiki: 256 MB kompatybilna z DirectX 10.0 lub DirectX 9.0 z Shader Model 3.0 lub lepszymi (karta z pamięcią 512 MB jest zalecana)*
Karta dźwiękowa: zgodna z DirectX 9.0 lub 10.0
DirectX: biblioteki DirectX 10.0 (będą na dysku z grą)
DVD-ROM: napęd DVD-ROM dual-layer
Dysk twardy: 12 GB wolnego miejsca
Obsługiwane peryferia: klawiatura, mysz, ewentualnie pad (zaleca się Xbox 360 Controller for Windows)

*ATI RADEON serie X1300-1950 / HD 2000 / 3000
NVIDIA GeForce serie 6600-6800 / 7 / 8 / 9

Autor:  mihn [ 22 sty 2008, 23:01 ]
Tytuł: 

Mendol napisał(a):
hehehe wszedzie ;-p
ircnet efnet linknet. zbanowaliscie mnie na wow-pl wiec quitnalem tylko quakenet ;-pp

Emo jesteś i tyle ;]
Mendol napisał(a):
odpalilem ostatnio ac zeby zobaczyc jak wyglada na nowym tv. i jest slicznie z malymi ale, przypuszczam ze to wina nizszej rozdzielczosci plazmy.
pogralem 10min i zostawilem, widoczki sliczne ale cos jakos wciagac nie chce chwilowo.
W sensie 720p? czy 1080p? Powiem że na 42" w 1080 wyglądało wypas. :. Ale na 20" w 720 skalowanym do 1050 też nie najgorzej. :)

Autor:  Mendol [ 22 sty 2008, 23:12 ]
Tytuł: 

37' 720p, skalowane do 1024x768. plazma jednak wymiata.

Strona 7 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team