MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Assassin's Creed
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=27351
Strona 12 z 13

Autor:  Mendol [ 4 mar 2008, 17:14 ]
Tytuł: 

co to battlefield heroes?

Autor:  RufeN [ 4 mar 2008, 17:19 ]
Tytuł: 

http://www.battlefield-heroes.com/video

Autor:  Mendol [ 4 mar 2008, 20:29 ]
Tytuł: 

dziekuje

Autor:  WinterS [ 4 mar 2008, 23:29 ]
Tytuł: 

jazda konna mi się zajebiśćie podoba, w takim np. oblivonie było to skopane, a co do mijania posterunków to mi wieksza frajde daje po prostu zeskoczenie z konia i wyrzniecie go, zamiast powolnego mijania ;)

Autor:  Nestor [ 5 mar 2008, 00:03 ]
Tytuł: 

WinterS napisał(a):
jazda konna mi się zajebiśćie podoba, w takim np. oblivonie było to skopane, a co do mijania posterunków to mi wieksza frajde daje po prostu zeskoczenie z konia i wyrzniecie go, zamiast powolnego mijania ;)


Epic.

Autor:  niebezimienny [ 5 mar 2008, 00:12 ]
Tytuł: 

Dzieki, WinterS :)

Autor:  RufeN [ 5 mar 2008, 09:37 ]
Tytuł: 

wywiad z kolesiem z Ubisoftu: http://tinyurl.com/26hnjk

Cytuj:
# Gra zostanie wydana 4 miesiące po wersji konsolowej. Jak wykorzystaliście ten czas?

Na podstawie odzewu ze strony graczy konsolowych, postanowiliśmy dodać jeszcze cztery wyzwania - "archer assassination", "rooftop race challenge", "merchant stand destruction challenge" i "escort challenge". "Archer assassination" wymaga od kierującego Altairem zabicia łuczników w określonej strefie, pozostając jednocześnie niewykrytym. W "rooftop race challenge" gracz spotyka informatora i ma pewien czas na dotarcie do kolejnego. Przy "merchant stand destruction" niektórzy kupcy mają pewne powiązania z celem Altaira, dlatego trzeba ich unieszkodliwić. No i wreszcie "escort challenge" - eskortowanie innego asasyna z punktu A do B.


lol, przecież to jest nudne jak cholera po tym jak się to pierwszy raz gdzieś zrobi.

Cytuj:
# Jak udało się wam dostosować konsolową grywalność Assassin's Creed do PC?

Mimo, że obsługa pada Xboksa 360 jest taka jak na konsoli, to użytkownik może wybrać sterowanie za pomocą klawiatury i myszki. Dzięki temu ma precyzyjniejszą kontrolę nad kamerą i menu. Są 4 domyślne ustawienia sterowania, które można dowolnie dopasowywać.


sterowanie klawiaturą w AC to imho totalny fail :-?

Cytuj:
Mówiono już o tym, że SI tłumu i strażników nie było do końca idealne. Czy udało wam się to poprawić na PC?

Zmodyfikowaliśmy reakcje strażników w niektórych sytuacjach. Są teraz czujniejsi. Do tego ich zachowanie podczas zabójstwa jest zależne od ilości NPC-ów znajdujących się w pobliżu, co dodaje realizmu. Jeżeli wokół ofiary nie ma nikogo, Altair zostanie szybciej dostrzeżony, niż gdy koło strażnika rusza się cały tłum ludzi.


strażnicy są czujniejsi, więc m.in. dzięki temu gra jest bardziej realistyczna - zajebista sprawa, wyjaśnił się problem "wykrywaczy assasynów" i konieczność jeżdżenia konno w ślimaczym tempie przy żołnierzach.
Cytuj:
# Jak przeniesiono osiągnięcia z X360 do wersji PeCetowej?

Nadal można zbierać flagi, ale nie ma żadnych osiągnięć dla wersji PeCetowej.

zajebiste, pacman ze zbieraniem kropek nam nie starczał.

Ogólnie to gdybym nie grał w to "demko" jakie jest do ściągnięcia z netu to taki wywiad może by mnie trochę nakręcił na tę grę - po paru godzinach gry widzę jednak, że to są jakieś jaja a nie poważny tytuł na PC (ale ofc możecie wciąż kochać backstabowanie guardów - ja się interesowałem tą grą od ponad roku i jestem nią niezmiernie zawiedziony :( ).

Autor:  WinterS [ 5 mar 2008, 09:49 ]
Tytuł: 

narkotyki szkodzą. serio.

Autor:  Mendol [ 5 mar 2008, 10:14 ]
Tytuł: 

no ty wolisz walic straznikow, ja wole ich olac i jechac dalej. motyw ze zwalnieniem to glupota dla mnie. poza tym ile mozna walic tych guardow?

Autor:  RufeN [ 5 mar 2008, 21:29 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Nigdy wcześniej nie było takiej gry, połączenie Hitmana, Splinter Cella i PoP, pomysł jest genialny, wykonanie nienajlepsze, ale mi fun sprawia ganianie sie po dachach z guardami, albo wdrapanie sie na jakis wysoki punkt i podziwianie widokow.

Strasznie narzekacie na tego AC ;/

bo miało być lepiej!

edit: jest już działający jerusalem fix do naszego "demka" ;)

Autor:  RufeN [ 6 mar 2008, 01:05 ]
Tytuł: 

Cashasty napisał(a):
Where jesli mozna wiedziec?

Albo trojan albo podmienianie na ruska wersje ;p

niby tak, ale gra się po angielsku ;0

Autor:  patataj88 [ 21 mar 2008, 22:07 ]
Tytuł: 

:oops: instaluj e

Autor:  Highlander [ 19 kwi 2008, 11:25 ]
Tytuł: 

pytanko, wczoraj kupilem AC, mam minitor 4:3, AC dziala hmm w trybie panoramy, mam na dole i u gory czarne paski, co z tym zrobic? halp.

Autor:  WinterS [ 19 kwi 2008, 11:33 ]
Tytuł: 

kazdy tak ma i tego sie nie da wylaczyc z tego co wiem

Autor:  Highlander [ 19 kwi 2008, 11:35 ]
Tytuł: 

co za glupota ;p

Autor:  MagPS [ 19 kwi 2008, 12:04 ]
Tytuł: 

możesz albo tak zostawić albo kupić nowy monitor (panoramiczny, polecam :D )

Autor:  Nestor [ 19 kwi 2008, 19:49 ]
Tytuł: 

Pierwszy raz jest fajnie, jak sie raz zrobi kazde miasto, potem juz tylko rutyna i bieganie od killspotu do killspotu.

W acre fajnie wchodzi sie na katedre, chyba najwyzszy punkt w grze, fajnie wrazenie jak sie leci w dol.

Fajna zabawa jest aggrowanie calego miasta, ucieczka na dach, a potem zrzucanie ich na chodnik :) Taki nawyk z Dark Messiah ;)

Ogolnie nie ma specjalnych wyzwan, po pewnym czasie robi sie z tej gry sandbox walki ze straznikami. Mysle ze w kolejnej czesci poprawia rozgrywke.

Btw, na konsolach nie ma tych dodatkowych 4 typow misji z PC, to juz w ogole fail :)

Autor:  Mirtul [ 19 kwi 2008, 20:07 ]
Tytuł: 

bieganie od miasta do miasta jest ZZZZZZZZZZZ

Autor:  Nestor [ 19 kwi 2008, 20:16 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
bieganie od miasta do miasta jest ZZZZZZZZZZZ


Fajnie sie poluje na templariuszy niewidocznych jak skala, jak skala.

Po przejsciu jerozolimy masz insta-teleport wszedzie :)

Autor:  Bylek [ 20 kwi 2008, 00:46 ]
Tytuł: 

Flaki z olejem tbh =/ Już drugie miasto to powtórka z rozrywki. Zadania te same, można na luzie chodzić po mieście i wycinać strażników bez żadnego problemu. Wyzwania typu pozbieraj 100 flag/wymorduj 60 templariuszy itp. absolutnie nic nie dają jeśli chodzi o naszą postać ( liczą się tylko do końcowego wyniku gry ). wygląda to tak, jakby devsi wrzucili te kretyńskie zbieranki żeby w recenzjach można było dodać xx czasu gry.

Pomysł z wolnym krokiem blisko strażników jest chory, uzbrojony po zęby człowiek ma nie wzbudzać podejrzeń lol >< Wymyśliliby coś w stylu zabij strażnika/przechodnia->zabierz jego graty i wtop się w tłum itp.


Grafika jest dobra, animacje Altaira są dobre i to tyle. Do sterowania można dość szybko przywyknąć. Polonizacja jest pełna, komentarze przechodniów i jęki ofiar są chujowe ( sorry inaczej się nie da tego nazwać =p ).Wersja kinowa byłaby ok ale jak zwykle pełna jest do bani. Kolejna gra nastawiona na ładną grafę i nic poza tym.

5/10

Strona 12 z 13 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team