Zangetsukun napisał(a):
Powoli uczę się modelowania w 3dsie ale mam dwa problemy.
1. Zrobiłem kształt z linii do wytłoczenia. Jednak kształt ten jest kanciasty. Da się w prosty sposób zaokrąglić określone rogi nie naruszając innych?
2. W jaki sposób zaokrąglić określoną krawędź bryły? Np jedną krawędź sześcianu.
Tak wiem są tutoriale, ale z reguły poruszają wiele innych kwestii i są dla mnie za trudne. Przez pewne rzeczy się przebijam powoli ale tutaj odbijam się jak piłka od ściany.
Z góry dzięki za pomoc.
O to chodzi ? To sie nazywa Chamfer.
Mozna tez zrobić Turbo Smooth, albo Poly Smooth (czy jak to sie nazywa w Edit Poly, co dziala na smoothing groups).
Na przyszlosc. Jak zadajesz pytania to daj obrazki i zaznacz na nich co chcesz osiagnac. Szybciej i prosciej w tedy mozna sie domyslic co autor mial na mysli.
Cytuj:
Oczywiscie sa kozacy co to z szescianu robia anatomicznie poprawna sylwetke czlowieka.
Hm. Ja tak zawsze zaczynałem. Tzn. od dwóch. Jeden na łep i jeden na reszte. Ale zawsze miałem potem problem z proporcjami i poprawnym edge flow
.