Tor-Bled-Nam napisał(a):
Kabu napisał(a):
Nie, nie oplaca sie - znaczy oplaca sie pracodawcy. Zapomniales doliczyc koszt ubezpieczenia spolecznego za ktore placi pracodawca (nie jest uwzgledniony w kwocie brutto),
Nic nie zapomniałem, napisałem "kwota brutto pracodawcy". Urlop to kwestia dogadania się. Jeśli nie ma płatnego to trzeba doliczyć do dziennej/miesięcznej stawki.
@mrynar Czemu pod stołem? Doliczasz do faktury albo wystawiasz dodatkową i tyle.
No mozna, ale to jak pod stolem. Benefity maja to do siebie ze oplacaja sie jednej i drugiej stronie, dajacemu i bioracemu. Jak doliczysz do faktury to juz tylko zysk bioracego.
Banalny przyklad: karnet na silownie wart 150 zl, jesli pracodawca wezmie ich duzo to pewnie placi z 50 zl od sztuki. Dla niego to niewielki wydatek, a dla pracownika spora oszczednosc.