mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona
Autor Wiadomość
**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 24 paź 2005, 17:37 
Cytuj  
Nawet na srednich gra wyglada bardzo ladnie.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1491
Dołączył(a): 14.03.2004
Offline
PostNapisane: 25 paź 2005, 17:23 
Cytuj  
Ale miałem przygodę :D Wbiegam do „Media Markt” szukam rozglądam się i jest FEAR moje oczy rozbłysły i do tego ta cena…… tylko 69.90 !! :D pomyślałem to będzie dziś mój szczęśliwy dzień…. Ale tu nagle na godzinie 12 widzę Black & White II za 80 zł :D I teraz dylemat, co kupić, co zostawić? stałem tam jak osioł z 20 minut aż w końcu kupiłem oby dwie :D Rachunek z ERY poczeka :D

No dobra pierwsze wrażenia z FEAR ona jest doskonała i chyba nie trzeba więcej pisać :D Ten klimat !! Ta grafa !! HLIP …..

Potem opiszę wrażenia z Black & White II :D

***

Posty: 967
Dołączył(a): 9.05.2003
Offline
PostNapisane: 25 paź 2005, 18:00 
Cytuj  
Wlasnie skonczylem Fear , gierka wykonana rewelacyjnie tylko troche sie czepiam fabuly .. nie wiem jak dla innych ale koncowke mogli zrobic troche lepiej (oczywiscie chodzi o fabule koncowa a nie o wykonanie , do tego nie mam zadnych "ale")


_________________
"Something worked as intended?? 0_0"

"This means we will have to get someone to create a bug and another guy to nerf it, I will deal with this immediately !"

***
Avatar użytkownika

Posty: 12370
Dołączył(a): 23.04.2002
Offline
PostNapisane: 30 paź 2005, 17:14 
Cytuj  
Fear jest fajny (gralem w single player) , sprzet : AMD64 3000 , 1 gb ram x800 GTO , i potrafi czasem na sekunde przyciac ( wynika to ze gra dogrywa levelki w czasie rozgrywki , jak slusznie zauwazyli na gamespot)
tak to gralem na domyslnych jakie mi program ustawil wszystko na full z wyjatkiem tych opcji odpowiedzialnych za ilosc trupow i czas ich "rozkladu" (mozna ustawic zeby znikaly pozniej) , gra dobrze buduje klimat chodz stawialbym ja nieco nizej od doom3 (technicznie sa na tym samym imo)


_________________
"Trust your heart if the seas catch fire, live by love though the stars walk backward."

***
Avatar użytkownika

Posty: 966
Dołączył(a): 22.11.2001
Offline
PostNapisane: 30 paź 2005, 20:47 
Cytuj  
Nom tez wlasnie skonczylem fabularke i fajna fabula jest, ino okropnie krotka...
Natomiast multiplayer mnie jakos nie przekonal... chyba wole jednak Neocron style niz CS style :D


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 17017
Dołączył(a): 4.03.2004
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 12:11 
Cytuj  
Aldatha napisał(a):
(...) gra dobrze buduje klimat chodz stawialbym ja nieco nizej od doom3 (technicznie sa na tym samym imo)

To jest cos nizej od D3? ;) Ciemnosc i charczace mobki to trocha za malo na klimat. Nie gralem jeszcze w feara ale obiecuje sobie po nim sporo. Licze na cos w stylu misji marinem w AvP2, jedyna gra na ktorej ogladalem sie za siebie w fotelu. :D

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 13:11 
Cytuj  
Klimat to mial AvP1 jak sie marinem gralo (bez patha co pozwalal nagrywac w dowolnym momencie) :P
Far Cry byl swietny jesli chodzi o fabule i wykonanie...
A FEAR gram ciagle MP Demo i powiem tylko ze wyrabane w kosmos, chociaz otatnio DM juz mnie zmeczyly i teraz wole Team DM lub CTF, bo bardziej taktyczne. Ale tego jak moze wygladac pokoj po ostrej strzelaninie i kliku granatach to ciezko opisac :D

**

Posty: 201
Dołączył(a): 17.03.2005
Offline
PostNapisane: 2 lis 2005, 23:33 
Cytuj  
Ciekawi mnie pewna sprawa, mianowicie, jak bardzo można zdeformować teren na singlu/multi? Czy jest możliwe przebijanie się przez ściany tak jak to było np. w Red Faction?


_________________
"Before you complain about lag, think of Jesus... he lagged 3 days before respawning."

Obrazek

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 02:58 
Cytuj  
Nie ma zadnej deformacji terenu. Mozna co najwyzej rozwalic beczki, okna, szafki z elektrycznoscia (ktore maja spory splash dmg jak wybuchaja btw) i niektore elementy dekoracji typu znaczki exit nad drzwiami. Poza tym jest jeszcze mozliwosc przesuwania obiektow wchodzac w nie, strzelajac w nie, czy rzucajac w nie granatami itp. W multiplayerze jest z tym zwiazany pewien myk~ Otoz po przesunieciu danego itemka z jego pierwotnego miejsca pozycja przedmiotu nie jest synchronizowana z serwerem, tj. praktycznie kazdy klient podlaczony do serwera bedzie mial te itemy poprzesuwane w rozne miejsca, co w praktyce uniemozliwia np. oblozenie sie pudelkami i kampienie za nimi gdzies w kacie... Nie to, zeby to powstrzymywalo kamperow przed czymkolwiek, tacy zawsze znajda sobie ciemnego spota gdzies na mapie - najlepiej z ASP w lapie~

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 10:37 
Cytuj  
Tylko ze taki spot jest dobry tylko do pierwszego fraga bo potem widzisz skad cie ktos zdjal, a nastepnie leci w to miejsce frag grenade :D

Jak to jest z ta pukawa co sptrzela przeciwpancernymi nabojami? One przechodza przez sciany?

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 17:34 
Cytuj  
Tylko ze taki spot jest dobry tylko do pierwszego fraga bo potem widzisz skad cie ktos zdjal, a nastepnie leci w to miejsce frag grenade

No wiesz, roznie to bywa z tymi kamperami... Sa miejsca, z ktorych trudno takiego delikwenta wyciagnac. Wezmy np. mape factory/fabryka (ta dm/tdm z demka) i smietnik - tam lubia sobie siedziec, wystaje im tylko glowa, a przy 16 osobach na serwerze wyjscie na zewnatrz to raczej samobojstwo... Najlepsze akcje sa jednak jak trafi sie na serwer z 4 graczami np. i po przejsciu przez mapke okazuje sie, ze wszyscy kampia gdzies ukryci i nikt nikogo nie szuka. rofl :<

Jak to jest z ta pukawa co sptrzela przeciwpancernymi nabojami? One przechodza przez sciany?

Repeating cannon? Ona ma splash dmg. Nie taki jak rakietnica, ale troche ma. Przez sciany zadna bron nie strzela.

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 21:22 
Cytuj  
Eeee ja juz nie raz widzialem kamperow w smietniku i szybko zywot konczyli :) Takto miejsce to imo smiertelna pulapka na nb. W sumie gorsi od kamperow sa kolesie co lataja ciagle unarmed i zabijaja w ten sposob. Bardzo szybcy. Jeden hit i jeden trup...

Nie chodzilo o canona ale o ta pukawe z wyboru, ponizej asallut rifle. 25 naboi w magazynku. Napewno wiesz o co chodzi. Dosc popularna.

****

Posty: 1030
Dołączył(a): 11.11.2004
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 21:28 
Cytuj  
ja kamperow w smietniku codziennie widze..

*****
Avatar użytkownika

Posty: 2450
Dołączył(a): 20.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 21:31 
Cytuj  
To jacys dziwni sa tym bardziej ze zaraz obok masz spawn point i osoba stamtad zaraz ci robi z d... jesien sredniowiecza, nie mowiac juz osoach wypadajacych z seria z drzwi obok, ostrzalu z okna i pomostu...
Ja tam nieznalazlem na tej mapie dobrego miejsca do campa.
Juz predzej na Facility. Ale camp jest nuuudny :)

**

Posty: 7311
Dołączył(a): 8.11.2001
Offline
PostNapisane: 3 lis 2005, 21:51 
Cytuj  
W sumie gorsi od kamperow sa kolesie co lataja ciagle unarmed i zabijaja w ten sposob. Bardzo szybcy. Jeden hit i jeden trup...

Na tych tez jest sposob, jak widze jakiegos wariata bez broni, to automatycznie przestaje przec do przodu i robie jakies dziwne uniki... Ale czasem mozna sie na nich naciac i nawet uniku nie ma gdzie zrobic (np. tunele na facility)...

Nie chodzilo o canona ale o ta pukawe z wyboru, ponizej asallut rifle. 25 naboi w magazynku. Napewno wiesz o co chodzi. Dosc popularna.

Penetrator. Z penetratorem jest tak, ze on ma bardzo maly spread i recoil, jest to ogolnie bron an dlugie dystanse, wiec latwiej jest trafic jakis hitbox postaci chowajacy sie wlasnie za zakretem... Stad mozesz odniesc wrazenie, ze bron strzela przez sciany :< Ogolnie nie ma mozliwosci przestrzelenia sciany jakakolwiek bronia.

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 18 cze 2008, 13:19 
Cytuj  
Niedawno sobie kupiłem. Super gierka. Bardzo polecam.


_________________
...

***

Posty: 696
Dołączył(a): 18.06.2005
Offline
PostNapisane: 18 cze 2008, 13:23 
Cytuj  
bez twojego posta swiat nie mial kolrow, ale teraz przejrzalem na oczy! Dzieki Eleeist.

****

Posty: 1877
Dołączył(a): 22.11.2007
Offline
PostNapisane: 18 cze 2008, 13:26 
Cytuj  
Proszę bardzo, Randalf.


_________________
...

***
Avatar użytkownika

Posty: 17021
Dołączył(a): 21.11.2001
Offline
PostNapisane: 18 cze 2008, 15:20 
Cytuj  
roball ma malego

**
Avatar użytkownika

Posty: 9369
Dołączył(a): 18.07.2002
Offline
PostNapisane: 18 cze 2008, 15:25 
Cytuj  
ty radziu gdzie sie podziewasz?


_________________
Choices always were a problem for you
What you need is someone strong to guide you
Deaf and blind and dumb and born to follow
What you need is someone strong to guide you...
Like me

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 106 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.