Xanth napisał(a):
Zychoo napisał(a):
X. jak mozesz powiedziec, ze mazdy sa niezniszczalne po przejechaniu 2k km, to przeciez tyle co nic.
Samochod ma ~200k km i 15 lat. Wiem co bylo w nim robione i w jakim jest stanie. I po tym moge ocenic, czy to jest syf, czy raczej nie. I uwierz, Mazdy sa niezniszczalne, szczegolnie silniki (zreszta kazdy znajacy sie na rzeczy mechanik ci to powie, jedyny slaby punkt Mazd, to blacha i trzeba o nia dbac)
X.
Z jakiej racji blacha? Zgodze sie silniki japoncow to najlepsze silniki, co do tego nie ma watpliowsci, wystarczy porownac diesel jp do eu, z jaka predkoscia nagrzewaja sie swiece, jak sie wkreca na obroty i jaki moment uzyskuja, tyle ze troszke wiecej pala. Benzyny to samo, 300k to nie problem dla japonca z lat `90.
Blach w japonczykach znana jest z tego ze wlasnie jest zajebiscie wytrzymyala, sporo aut mialo podwojnie cynkowana (bol dla kazdego blacharza), wiec nie wiem skad to info ze jp moze miec slaba blache, bo to one wlasnie, jesli nie byly 'bite' byly najwytrzymalszymi w owych czasach:).