Nestor napisał(a):
Turowa walka jest ok w izometrycznym swiecie, tutaj jest pauza w FPP, co troche zabija caly koncept.
Tbh, wole walczyc real time (co tez bylo pokazane) niz bawic sie w ten caly VATS i ogladac w kolko animacje strzalu.
Klimat fallouta i swiat jest akurat zachowany, ale walka, brak informacji o dialogach etc, troche zabija ta gre.
Napewno wiele sie jeszcze zmieni do premiery, ale na overhaul walki bym specjalnie nie liczyl.
Znowu zrobilo sie konsolowo, chyba mozemy nazwac to Bioshockowanie, bo F3 bedzie wstydem dla renomy Fallouta tak samo jak Bioshock dla System Shocka.
Whatever. Ja i tak tu widze wiecej rpg niz w mass effect, a biorac pod uwage jak ludzie piali nad nim z zachwytu f3 to bedzie hit.
Mi sie ten system w sumie podoba bo walka turowa jest na dluzsza meta nuzaca i to wyglada na calkiem dobry kompromis, chociaz wyglada troche dretwo w akcji. I niestety trzeba przelknac gorzka pigulke w postaci konsolowego interfejsu, mam nadzieje ze to poprawia bo w oblivionie to mozna bylo kurwicy dostac.