mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona
Autor Wiadomość
****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 27 lis 2011, 18:12 
Cytuj  
Obrazek


Posty: 41
Dołączył(a): 12.04.2009
Offline
PostNapisane: 28 lis 2011, 11:45 
Cytuj  
Z całym szacunkiem, ale co to jest za gówno? Jak nie masz wystarczającego poczucia "artyzmu" żeby ocenić czy render nadaje się już do publikacji to daruj sobie CG.

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 28 lis 2011, 12:23 
Cytuj  
cześć inside, to staje się zbyt proste :D

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2011, 12:35 
Cytuj  
Co ja ? Ja nic nie mowilem ;/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

****

Posty: 1671
Dołączył(a): 10.07.2010
Offline
PostNapisane: 28 lis 2011, 12:50 
Cytuj  
iniside napisał(a):
Co ja ? Ja nic nie mowilem ;/

gg.

***
Avatar użytkownika

Posty: 10868
Dołączył(a): 17.06.2005
Offline
PostNapisane: 28 lis 2011, 13:33 
Cytuj  
W profilu podane.


_________________
@polygamia

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2012, 17:29 
Cytuj  
Dzisiaj zrobie LP, przez noc wypale tekstury a jutro skoncze :E
Obrazek


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2012, 18:35 
Cytuj  
troche krotka lufa.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 23 sty 2012, 18:44 
Cytuj  
Wieksza jej czesc jest schowana wewnątrz rozbieralnej części.
To jest Barrett M82.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

***
Avatar użytkownika

Posty: 31388
Dołączył(a): 11.02.2002
Offline
PostNapisane: 23 sty 2012, 18:58 
Cytuj  
domyslilem sie co to jest, co nie zmienia faktu, ze dla mnie wyglada troche nienaturalnie.
ale poza tym zazdroszcze cierpliwosci i umiejetnosci ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 lut 2012, 14:10 
Cytuj  
W ruchu wygląda to lepiej, bo fajnie widać specular ;p.
Anyway 4300 tris, 3 tekstury.
http://www.youtube.com/watch?v=mZZqYmvdSt4

Obrazek


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

*

Posty: 6153
Dołączył(a): 23.04.2008
Offline
PostNapisane: 5 lut 2012, 12:50 
Cytuj  
Bryce Pro 7
DAZ Studio Pro
Hexagon
http://www.daz3d.com/i/3d/free-3d-softw ... _btn=start

http://forums.elementalgame.com/417295

Progamy za friko promocja niby do 9 lutego. Może komuś się przyda.

**

Posty: 376
Dołączył(a): 18.06.2004
Offline
PostNapisane: 2 kwi 2012, 20:14 
Cytuj  
http://pixelfreaks.pl/index.php?/topic/ ... -mornings/

****

Posty: 1637
Dołączył(a): 28.06.2006
Offline
PostNapisane: 5 cze 2012, 20:22 
Cytuj  
Czy jest jakaś metoda aby otworzyć scenę zrobioną w 3ds max i poruszać się po niej? Coś w stylu prymitywnego silnika aby nie było konieczne pół nocy renderowania aby zobaczyć efekt końcowy?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 5 cze 2012, 20:59 
Cytuj  
Najnowszy 3ds max ma Realistic Mode, a jak niechcesz to zawsze jest:
http://xoliulshader.com/


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 488
Dołączył(a): 16.01.2011
Offline
PostNapisane: 5 cze 2012, 23:03 
Cytuj  
Ostatnio w robocie dostalismy do testow Rendmana (for Maya), to cacko zapieprza jak rakieta. Klatka w mentalu zajmuje 15 minut, w Rendermanie trwa to 3 minuty. Jak dolozysz motion blur Mental osiaga pulap 30 minut na klatke, a Renderman... spada do 1,5 minuty :D

Genialne, ale drogie rozwiazanie jesli spiac kilka kompow w cluster.

Ten shader ciekawy, szkoda tylko, ze do maxa :S


_________________
BF3: hungrymumin

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2012, 20:40 
Cytuj  
Obrazek
Necro bump!
Forum troluje i mowi ze tylko 1400px szerokosci. PFFFFFFF.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 16 sie 2012, 21:17 
Cytuj  
Możebyć ;) W czym to rysujesz?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 16 sie 2012, 21:25 
Cytuj  
To bylo w 3ds max.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 449
Dołączył(a): 6.06.2008
Offline
PostNapisane: 19 sie 2012, 09:19 
Cytuj  
Kolejna asura:
Obrazek


_________________
http://karolinacianciara.pl/

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 166 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.