Siemka,
odświeżę trochę temat, bo mam podobny, jak Sou, problem ale jestem jeszcze krok przed wysyłką sprzętu...
Usterka: słuchawki Razer Megalondon, mikrofon działa albo nie w zależności od położenia kabelka przy słuchawce. Razer Support grzecznie odpisał, że w związku z tym, że słuchawki są jeszcze na gwarancji (kupione 06-07-2012), a problem wygląda na sprzętowy, należy zgłosić się do sprzedawcy. Nic odkrywczego... napisałem zatem do "Gaming Land" na
[email protected],
[email protected], ale skurkowańcy się nie odzywają. Czy można jakoś ostrzej postawić sprawę? Powołać się na jakiś paragraf? Czy mają w ogóle obowiązek przyjąć ode mnie tą reklamację? Miał ktoś z Was do czynienia z tym "profesjonalnym" sklepem internetowym?
/szanowny moderatorze: jeśli bardzo nie na temat, albo nie tu, proszę przekleić i nie krzyczeć
/