mmorpg.pl


Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 196  Następna strona
Autor Wiadomość
******
Avatar użytkownika

Posty: 3592
Dołączył(a): 30.07.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 18:49 
Cytuj  
grubasy będą się kuły :)

Szczepionka na otyłość
http://www.tvp.pl/styl-zycia/magazyny-s ... sc/8047620


_________________
Obrazek

***
Avatar użytkownika

Posty: 18803
Dołączył(a): 26.09.2005
Offline
PostNapisane: 29 lip 2012, 19:08 
Cytuj  
nie przejdzie bo jedynie zyskuje się na tym zastrzyku, teraz więcej kasy przynoszą, dietetyce, specyfiki "odchudzające", żywność dietetyczna, suplementy diety przede wszystkim i doradcy, prywatni trenerzy, siłownie itd, hmmm... to tak jakby ktoś powiedział ze noworodki będą otrzymywać szczepionkę przeciw próchnicy lub coś w tym stylu.


_________________
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time, like tears in rain. Time to die."

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 30 lip 2012, 21:41 
Cytuj  
http://kotaku.com/5930017/for-1-million ... -can-drive

DO WANT!


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******

Posty: 3595
Dołączył(a): 5.02.2002
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 05:50 
Cytuj  
Fajne, ale takie konstrukcje raczej nie przyjmą się w innej roli niż zabawki :)

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 31 lip 2012, 07:49 
Cytuj  
Wiadomo. Duzi chłopcy, duże zabawki :D


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**
Avatar użytkownika

Posty: 7080
Dołączył(a): 13.05.2005
Offline
PostNapisane: 1 sie 2012, 20:45 
Cytuj  
http://indywidualista.pl/2012/07/21/nie ... fa-younga/
Cytuj:
Przebiegł 875 kilometrów wyścigu w 5 dni, 15 godzin i 4 minut, nie wiedząc, że powinien spać w nocy. Powiedział, że podczas biegu wyobrażał sobie, że goni za owcami, by zdążyć przed nadchodzącą burzą.


_________________
rufen.@steam
rufenn@psn
rufen@wot

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 18:30 
Cytuj  
http://forums.tripwireinteractive.com/s ... hp?t=69260

W przyszłości gier z perspektywy developera.

Po przeczytaniu całości to ciężko sie z gosciem nie zgodzic.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 18:53 
Cytuj  
No niby tak. Nie jestem pewien czy wszystko pojmuje, ale rzeczywiście może być problem.

Btw z czego korzystają gry na Androida i iOS? OpenGL / OpenCL ?

Bo pamietam, że OGL dostało sporo miłości i kasy przez ostatnie 2 lata po długim okresie gdzie było jednym wielkim zapóźnionym burdelem w wersji 2.x.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 18:56 
Cytuj  
Z OpenGL w przypadku iOS (AFAIR), w Androidzie to zalezy na co jest gra pisana, ale tez glownie z OpenGL.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 19:05 
Cytuj  
To OGL tak mi się przypałętało apropo Valve i Blizzarda rzucających mięchem na Windows 8, windows store i politykę certyfikacji aplikacji na Windows ARM (a i na Win8 pod x86 niektórzy mówią, że ma być bardziej restrykcyjna) - gdzie ponoć żadna aplikacja bez certyfikatu się po prostu nie odpali.

Oraz z tym:
http://www.dobreprogramy.pl/Mojang-i-Bl ... 35378.html
http://www.purepc.pl/oprogramowanie/lef ... emie_linux
http://blogs.valvesoftware.com/linux/faster-zombies/

Anyway muszę sobię znaleźć coś o 'draw calls' bo bardziej to pojęcie 'czuję' i tym samym w czym problem niz naprawdę dokładnie rozumiem.

edit:

btw. - tak sobie o tym czytam i to nie przypadkiem GW2 nie ma problemów z wydajnością z tym związanych też?

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 19:45 
Cytuj  
Generalnie Draw Call to najmniejsza jednostka danych jaka jest przsylana przez CPU do GPU.
Ilosc DC na jeden obiekt zalezy od:
1. Ilosci Smoothing Groups
2. Ilosci tekstur
3. Ilosci shaderow (materiałów)
4. Ilosci dynamicznych swiateł jakie oswietalaja renderowany obiekt.
Żaden z powyższych punktow nie jest absolutny i nie podważalny, bo w dużej mierze zależy to od silnika w jaki sposob optymalizuje przeyslanie danych.
Generalnie punkt 2 mozna wykluczyć z listy. Zazwyczaj ilosc DC dla statycznych obiektow jest wprost proporcjonalna do ilosci shaderów jakie na nim sa (np. 5 różnych materiałów, to 5 DC, w Unrealu na przyklad nalezy jeszcze przez te 5 pomnozyc ilosc trisow z których składa sie obiekt).
Ekspertem nie jestem nigdy czegoś takiego nie kodziłem, co najwyżej używałem.

A ci wyżej to się boją Windows Store. Na OpenGL to juz praktycznie kazdy polozyl krzyzyk. AMD i NVIDIa maja gowniane sterowniki OpenGL, a maja gowniane bo nikt go nie uzywa, a nikt go nie uzywa bo sterowniki sa gowniane i tak błędne koło. (mowa o grach i windows oczywiscie).

O GW2 tez myslalem kiedy to czytałem. I jakos mnie to nie zaskoczyło bo wcześniej też o tym pisałem.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

******
Avatar użytkownika

Posty: 3478
Dołączył(a): 27.05.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 19:56 
Cytuj  
OGL moze wrocic do lask. Valve zalozylo nowy team, ktory ma za zadanie portowac wszystkie ich gry na linuxa. Wiec mozliwe, ze unixowe gierczenie stanie sie rzeczywistoscia w niedalekiej przyszlosci.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 20:24 
Cytuj  
Tylko ze wiekszosc gier nie powstaje na Source. A na
1. Unreal Engine
2. In-House Engine.
Stety lub niestety ;/.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 21:25 
Cytuj  
no CryEngine jeszcze albo Unity ;p

Wiesz PS3 chyba też ma gry na OGL afaik (czy coś popierdoliłem),a przecież ma gry korzystające też z Frostbite albo Unreal przecież, także to nie kwestia silników jest absoltunie najważniejsza.
Bardziej to, że większość devsów pichcących gry na blaszaki 'umie' Dx-y a nie ma wiedzy ani doświadczenia na OGL.
Nie ma całej mechiny wspierającej nowe jego wersje, bo ponoć OGL 4.x a 2.x to całkiem inna bajka jeżeli chodzi o pisanie aplikacji pod niego, itd
Podobnie wszystkie gry na Mac-a, dużo ich nie ma, ale trochę jest.

Zresztą o czym gadka?

Jeżeli teretycznie OGL miałby powrócić na PC-ty to wiele lat by musiało upłynąć i dużo rzeczy się zdarzyć.
Narazie to jest taki niewielki wietrzyk wiejący w kierunku OGL, wcale nie musi nic znaczyć.

Zresztą jeszcze next-gen konsole będą ważne.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 22:01 
Cytuj  
PS3 korzysta z wlasnej wersji OpenGL, która nie ma praktycznie nic wspolnego z tym pc.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 22:17 
Cytuj  
No dobra, ale to nie zmienia faktu, że dowodzi to, że nie musi to absolutnie być Dx do dużych tytułów.

Zresztą nawet jakby PS3 OGL był podobny do PC OGL to już tylko do tego starego. Dzisiejszy OGL z tego co czytałem po release najpierw OGL 3.0 a potem OGL 4.0 to z 2.0 też ma mało wspólnego. Podobno tam fundamentalne zmiany zaszły.
Pytanie czy na dobre ;p

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 22:26 
Cytuj  
Akurat wszelkie zmiany sa pozbawione znaczenia, dopoki AMD i NVIDIa nie poprawia sterownikow. A oni nawet dla DirectX nie sa w stanie tego zrobic dobrze ;p.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

**

Posty: 9233
Dołączył(a): 6.06.2010
Offline
PostNapisane: 2 sie 2012, 23:05 
Cytuj  
Prawda. Wierzę, że AMD i NV są 'winne'. Z tego linka co podałeś wynikało jednak też, że MS tez bez 'winy' nie jest.

****
Avatar użytkownika

Posty: 1438
Dołączył(a): 23.03.2007
Offline
PostNapisane: 3 sie 2012, 05:12 
Cytuj  
Podejrzewam, ze Valve chce ruszyc z OGL ze wzgledu na Windowsa 8. Ostatnio Gabe mocno krytykowal win8.

***
Avatar użytkownika

Posty: 16876
Dołączył(a): 12.09.2005
Offline
PostNapisane: 3 sie 2012, 07:25 
Cytuj  
Oczywiscie ze krytykował. Windows Store to bezposrednia konkurencja dla steam, zintegrowana z systemem.

Pomijam, juz fakt ze Metro dla desktopow to sadomasochizm.


_________________
viewtopic.php?t=6093
PODPISY: banery, sig'i, podpisy muszą zgadzac sie tematycznie z profilem forum, nie mogą być animowane, nie mogą przekraczac wielkości 100KB i wymiarow 90 (wysokość) x 400 (szerokosc).

Wyświetl posty nie starsze niż:  Sortuj wg  
Utwórz nowy wątek Odpowiedz w wątku  [ Posty: 3913 ]  Przejdź na stronę Poprzednia strona  1 ... 59, 60, 61, 62, 63, 64, 65 ... 196  Następna strona


Kto przegląda forum

Użytkownicy przeglądający ten dział: Brak zidentyfikowanych użytkowników i 1 gość


Nie możesz rozpoczynać nowych wątków
Nie możesz odpowiadać w wątkach
Nie możesz edytować swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów

Szukaj:
Skocz do:  
cron
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Theme based on Zarron Media theme | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team
Redakcja MMORPG.pl nie ponosi odpowiedzialnosci za tresc komentarzy i odpowiedzi umieszczanych przez uzytkownikow.