Hmmz0r, kluczyki dla subskrybentow zwyklych sa od srody afair. Dzien wczesniej byly dla tych, ktorzy wykupili sub na rok _po_ pojawieniu sie info o becie.
Moje pierwsze wrazenia z innego forum:
"ja gram od wczoraj. graficznie wyglada to bardzo przecietnie, jest atm bug powodujacy rozmywanie sie megatexture (podloze) w niektorych momentach, co wyglada jakby ktos zmienial picmipa "na zywo"... modele i otoczenie sa raczej ok, ale tez nie zachwycaja niczym szczegolnym. framerate raczej kiepski, jest pare tweakow, ktore pozwalaja doprowadzic go do normalnosci, tak zeby fpsy oscylowaly w granicach 40-50 w zadymie... nie jest to jakis uber framerate, ale ja sie przynajmniej ciesze, ze nie ma tego buga, co w prey'u (ten sam engine), ktory u mnie powodowal spadek fpsow w przypadku pojawienia sie 2+ postaci na ekranie do 10-20. slyszalem/myslalem, ze bedzie gorzej.
oprawa dzwiekowa jakby nie istniala. fajne voice'overy, ale na tym sie jej fajnosc konczy. nie slychac odglosow otoczenia jak np. szum wody czy praca jakiejs maszynerii. strzelanie z guna daje efekt plucia pestkami do pustego wiadra (z duza szybkoscia...).
mimo to gra mi sei bardzo przyjemnie, mozna robic strafejumpy i poruszac sie bardzo szybko z miejsca na miejsce dzieki niekonczacej sie staminie (i wlasnie strafe jumpom). mozna nabrac fajnego rozpedu a'la tribes i wybic sie w powietrze na jakims zakrzywieniu terenu. strzela sie dosc dziwnie, bo postaci sa male, poruszaja sie szybko i przewaznie mamy ch-- slaby framerate, a jak jeszcze trafi sie koles poruszajacy sie na sprincie strafe jumpujac, to robi sie b.ciezko.
pojazdy mozna teoretycznie rozwalac nawet pistoletem, ale w praktyce wyglada to tak, ze nie ma takiej mozliwosci, zeby np. medykiem i jego granatami/machinegunem rozwalic czolg, chyba ze tank driver jest lekko retarded i/lub celuje kierownica. gdy ustawimy sie na spawnie przeciwnika czolgiem, to przeciwnik moze miec lekki problem z wyjsciem z niego."
|