MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

www.ogame.pl
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=11622
Strona 7 z 18

Autor:  khoga [ 7 mar 2005, 19:23 ]
Tytuł: 

Asmax napisał(a):
Czy oGame strasznie Wam laguje od 2-3 dni?

Jeśli mozna to nazwać lagowaniem - to rzeczywiscie - jest to to straszne

Autor:  Gevaar [ 7 mar 2005, 20:27 ]
Tytuł: 

Za to ja gram to od jakis dwoch tyg. i nie zauwazylem jakiegos takiego specialnego "lagowania". Wszystko chodzi plynnie jak nalezy. Od czasu do czau czekam po 3 sek. max.

Autor:  Pieszczoch [ 8 mar 2005, 00:19 ]
Tytuł: 

Sig mojego sojuszu.....
Obrazek

:o

Jutro chyba odejde od nich, jak tylko po nocy wydam surowce.

Autor:  Glorfindel1 [ 8 mar 2005, 06:08 ]
Tytuł: 

Pieszczoch w jakim sojuszu ty jesteś????? :o

Autor:  Pieszczoch [ 8 mar 2005, 14:04 ]
Tytuł: 

Juz pisalem, "Masters".

Autor:  Asmax [ 8 mar 2005, 14:14 ]
Tytuł: 

Chyba wladze klanu maja problemy z kobietami ("Czesc chcesz zobaczyc moj komputer?") :[. Ale coz, tacy ludzie tez musza zyc.

Autor:  khoga [ 8 mar 2005, 14:43 ]
Tytuł: 

:o :o Pieszczoch dawaj do nas

Autor:  cFANiaKoZz [ 8 mar 2005, 14:47 ]
Tytuł: 

nom sprzyda nam sie ktoś taki jak ty ;]

Autor:  khoga [ 8 mar 2005, 18:02 ]
Tytuł: 

Zauważyłem, że w galaktykach i układach b. mało ludu jest w jakims sojuszu (max 2-3 na układ) u was tez tak jest?

Autor:  cFANiaKoZz [ 8 mar 2005, 19:02 ]
Tytuł: 

ciesz sie, ci bez sojuszu to najlepsze mięsko ;]

Autor:  Asmax [ 8 mar 2005, 19:05 ]
Tytuł: 

Sporo osob tak mysli. Mialem ostatnimi czasy 'troche' atakow, zadnego nikt nie wygral. Teraz czekam i robie recyklera - troche materialow wisi nad moja planeta ;)

Autor:  Pieszczoch [ 8 mar 2005, 19:50 ]
Tytuł: 

/invite me

Autor:  zaboleq [ 11 mar 2005, 09:22 ]
Tytuł: 

Ja tam jakos nie narzekam:P.Aktualnie jestem w OCToG i mysle ze to dobry sojusz.Niedlugo zaczna sie wojny i bedzieme rzadzic galaktyka:D

Autor:  Mark24 [ 11 mar 2005, 09:35 ]
Tytuł: 

klucz do sukcesu:
agresywna polityka.

Gra to seria pojedynków 1vs1 do tego utrudniona ze względu na odległości w galaktyce i czas przelotu.
Więc nawet będąc bez sojuszu i atakując 100-osobowy sojusz, gdzie najlepszy członek ma mniej punktów od nas - wygrywamy wojnę z tym sojuszem. Nikt nie będzie do nas lecial przez 12h w jedna strone bo na pewno zauważymy i nie damy mu sie złupić.

Generalnie zasada "No Mercy" - piżgamy wszystko w zasięgu wzroku używając kalkulatora i programiku symulującego przebieg walki. Opłaca się - to do przodu, nie opłaca się to szukamy innego celu.

Całość przeznaczamy na flotę/badania, w obronę nie inwestujemy prawie nic. Ważne by nie trzymać na planecie dużo surowców - wtedy i tak nas nie zaatakuja.
Aktualnie mam 3 planety - 2 kompletnie bez obrony, jedna z jakąś szczątkową obroną którą zbudowałem jak nei miałem floty i... ponad 20 krążowników. Najwięcej widziałem w promieniu 30 układów w każdą stronę 6 krążowników w kupie.
Dużo czasu zabiera skanowanie planet. Atakujemy taką z dużą ilością surowców, mniejsza wagę przykładając do obrony (bilans strat i zysków, w jak najkrótszym czasie trzeba się nachapać jak najwięcej, a przeloty zajmują najwięcej czasu więc 1 dobry łup z minimalnymi stratami, niż 2-3 słabe łupy bez strat).

Gdy mamy nadmiar surowców to dostawiamy kolejne poziomy kopalni.
Gdy ludziska obok zaczynają budować ciężkie myśliwce, my budujemy krążowniki, oni krążowniki - my battleshipy itd.

Balance jest tak zrobiony, że jeden krążownik rozwala 10 lekkich myśliwców i wychodzi bez zadrapania. 2-krotne siły atakujace to 100% na wygraną i jakieś 70% na wyjście bez strat, a 30% na stratę najsłabszej jednostki.

Nie budujemy słabych jednostek. Mając dostęp do krążowników (np.) odpuszczamy całkiem budowę ciężkich myśliwców. System losuje który statek jest trafiony spośród naszej floty - kilka trafień w myśliwca i jest zniszczony, kilka trafień w krążownika i nic.
Jak ciągniemy transportery to nasza flota musi być liczna - czyt. wyżej. 2 transportery + 1 krążowniki to 66% szans na strzelanie do transporterów. 20 krążowników + 2 transportery to 10% szans na to, że transporter oberwie jakąś salwą. A chyba chcemy coś złupić? ;)

W ten sposób mamy towary z dwóch źródeł: kopalnie, łupy wojenny. Rozwijamy się nawet 5 razy szybciej niż gość stawiający na obronę i posiadający materiały tylko z kopalni.

Autor:  D3jviD [ 11 mar 2005, 20:48 ]
Tytuł: 

dzisiaj zaczalem grac :)

udalo mi sie juz wybudowac:
Kopalnia metali (Poziom 4)
Kopalnia krysztalow (Poziom 1)
Elektrownia sloneczna (Poziom 4)

moja planetka to:

Utopia [4:127:4]
Obrazek

Srednica 12800 km (9 /163 pol)
Temperatura od 23°C do 63°C
Polozenie 4:127:4
Punkty 0 (Miejsce 0 z 12196)

a tera pytanka...
1. skad wiecie jakie macie planety obok was? musze miec jakies statki pobudowane czy jakos inaczej da sie to sprawdzic ?
2. ile trzeba grac zeby zaczac zabawe z koloniami, atakami itd? (tak ogolnie)
3. w temacie przewaznie pojawialy sie rady na pozniejsze etapy, a moze macie cosik do doradzenia na poczatek...? czytalem forum gry, ale moze akurat zrobiliscie cos zle na poczatku i tera mozecie o tym powiedziec, zebym ja tego bledu nie popelnil :P

Autor:  Gevaar [ 12 mar 2005, 14:32 ]
Tytuł: 

Wysylam sonde na 'kolegi' planete i wyskakuje mi komunikat:

Z powodu Noobschutz ta planeta nie moze byc szpiegowana :o

ktos mi to translate bo noga z niemca jestem, cos tam z noobami zwiazane. Czyli co za malo zaawansowana planeta ?

Autor:  cFANiaKoZz [ 12 mar 2005, 14:37 ]
Tytuł: 

poprostu grasz ktorego chcesz skanowanc jest chroniony przed atakiem silnijeszych, jednym slowem jestes za silny zeby go przeskanowac ;]

Autor:  Feniks [ 12 mar 2005, 15:58 ]
Tytuł: 

tych co maja noob protection mozna skanowac (sam tak dzis robilem)

co do poczatkowej fazy gry, to ja po zbudowaniu podstawy mineralowej zaczolem robic obrone (tak, zeby nikomu nie oplacalo sie mnie atakowac) i rozwijac badania
teraz robie flote i powoli zaczynam atakowac no i szykuje sie na statek kolonizacyjny (przydalaby sie juz jakas kolonia)

co do odpowiedzi marka: wydaje mi sie zo obrone jakas to jednak trzeba miec szczegolnie na poczatku gdy nie ma floty, a i pozniej, bo gdy floty w boju, to kopalnie caly czas pracuja i ktos sie moze pokusic na to co wyprodukuja kopalnie, pozatym watpie zeby z samych atakow, obojetnie ile by ich bylo dalo sie bez oszczedzania uzbierac ilosc surowcow potrzebnych do wybudowania czegos drogiego, a jak sie zbiera surowce to tez moga atakowac (a nie zostawisz floty na planecie do obrony gdy zarabiasz atakami). oczywiscie obrona to tylko taka zeby nikomu nie oplacalo sie nas atakowac, nawet wtedy gdy zbieramy na cos

Autor:  ByQ [ 12 mar 2005, 16:02 ]
Tytuł: 

chcialbym dodac ze bardzo istottna role odgrywa technologia ochronna i bojowa. Dzieki niej przeciwnik moze rozwalic cala twoja obrone bez strat, majac tyle samo woja co ty...

Autor:  Gevaar [ 12 mar 2005, 20:47 ]
Tytuł: 

Cholera mnie weznie z ta gra, jeszcze w to musialem sie wplatac. Mam taki problem:

Zaatakowal mnie gosciu dwa dni temu oczywiscie all surowce (prawie) polecialy na 'ksiezyc' czy gdzies tam ;) Zabral mi tam moze gora po 2k kazdego surowca, ale co sie okazuje od tych dwoch dni mam maly przyrost surowcow!! Nic nie zburzone produkcja pisze mi ze jest na 1 a kurde ida te surowce jak krew z nosa. Mozliwe ze ktos mi je podbiera czy cos ? hmm jakies to takie dziwne.

Strona 7 z 18 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team