MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
FPS'y ONLINE https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=16005 |
Strona 7 z 8 |
Autor: | MagPS [ 1 maja 2006, 14:55 ] |
Tytuł: | |
meterrr napisał(a): wszystkie gierki takie super zajebiste , co one nie osiągneły ... tylko ciągle CS ma mnóstwo graczy ... ilosc graczy != jakosc gry (zreszta jest sporo przykladow, ale temat jest w pogawedkach wiec nie bede wymienial) A dwa spora czesc graczy w CS to malolaty ktore zamiast chodzic do szkoly ida do kafejki internetowej grac wlasnie w CS meterrr napisał(a): idźcie grać w tego Q1 z jego zajebistym engine <LOL>, kurwa ja nie gram w gierki dla engine tylko dla radochy z niej płynącej ... ide ponapieprzam teraz w freecella tam to engine xD , zajebiste koleś ma argumenty xD jesli brac pod uwage rok wydania Q1 >> CS imo ET > CS ![]() meterrr napisał(a): a co do SoldierOfFortune ze bije na głowe CS weź sie kurwa nie ośmieszaj , przecież ta gierka pół dynamiki nie ma xD jeszcze nie widziałem żeby ktokolwiek w to grał po sieci , przeciez ta gierka nigdy nie osiągneła nawet połowy graczy CS'a , w singlu była fajna bo ją przeszedłem, ale na multi to nieporozumienie nie gralem w SoF wiec nie wiem, ale SoF2 mp mial "nie najlepszy" meterrr napisał(a): btw , czemu akurat chińskie odchody ?? a nie powiedzmy tajskie albo japońskie ??
uwierzysz mi ze czasem warto nie wiedziec..... ![]() |
Autor: | Asmax [ 1 maja 2006, 14:58 ] |
Tytuł: | |
Ashton napisał(a): Asmax, o fizyce ?
Modyfikacje musialy byc ujemne, albowiem nie jestem w stanie jak mozna wyprodukowac gre z tak beznadziejna fizyka. HF z fizyka Q1 w HL. CS jest modem do Half Life, a w HL fizyka sprawdzala sie idealnie. Prawda jest to, ze tylko CS jako mod osiagnal tak ogromny sukces. |
Autor: | Dana [ 1 maja 2006, 15:11 ] |
Tytuł: | |
Ashton napisał(a): Asmax, o fizyce ?
Modyfikacje musialy byc ujemne, albowiem nie jestem w stanie jak mozna wyprodukowac gre z tak beznadziejna fizyka. Weź napisz o co ci dokładnie chodzi. |
Autor: | Ashton [ 1 maja 2006, 16:50 ] |
Tytuł: | |
Brak jakiejkolwiek plynnosci, najlepiej to widac przy otwieraniu drzwi, wchodzeniu po drabinie etc.. mysle ze te chinskie gowno opisuje to idealnie... |
Autor: | meterrr [ 1 maja 2006, 17:25 ] |
Tytuł: | |
Dana napisał(a): Ashton napisał(a): Asmax, o fizyce ? Modyfikacje musialy byc ujemne, albowiem nie jestem w stanie jak mozna wyprodukowac gre z tak beznadziejna fizyka. Weź napisz o co ci dokładnie chodzi. czego ty od niego wymagasz , przeciez on sam nie wie o co mu chodzi , jebnoł bzdurny tekst a teraz będzie próbował go bronić za wszelka cene , tak jak reszte jego argumentów w stylu self pwned albo innych jakichśtam dla mnie kolo jest śmieszny ![]() gierka odniosła sukces jak cholera , kazdyswego zcasu sie nią zachwalał a teraznagle po 6 latach dostrzega jak to mu sie drzwi nie otwierają płynnie albo po drabinie sie źle wchodzi ... aż 6 lat wpatrywania sie to chłopakowi zajeło ... |
Autor: | Shadhun [ 1 maja 2006, 17:30 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: Brak jakiejkolwiek plynnosci, najlepiej to widac przy otwieraniu drzwi, wchodzeniu po drabinie etc.. mysle ze te chinskie gowno opisuje to idealnie...
Osmieszaj sie bardziej. |
Autor: | Razoth [ 1 maja 2006, 19:43 ] |
Tytuł: | |
Ashton -> Self Owned ![]() No ale w sumie do 3k postów niedaleko. |
Autor: | Dana [ 1 maja 2006, 20:28 ] |
Tytuł: | |
lol Asz To co napisałeś niema najmniejszego sensu, nawet to że daleko wchodzeniu po drabinie i otwieraniu drzwi do fizyki świata gry... |
Autor: | Astaniel [ 1 maja 2006, 20:32 ] |
Tytuł: | |
Może Ashton chce zalać ten tread taką masą informacji żeby każdy mógł sobie coś dobrać? |
Autor: | DaveJ [ 2 maja 2006, 21:17 ] |
Tytuł: | |
Ej grał ktoś może ktoś coś powiedzieć o Project Snowblind , bo na allegro jest aukcja z nim za 25zł Folia, i tak zastanawiam się czy nie kupić. |
Autor: | DaveJ [ 4 sie 2006, 11:14 ] |
Tytuł: | |
www.warsow.net Gierka wazy ok 70 mb, engine Q3, gra oferuje ciekawy movement, Strafe Jumpy z Quaka i dodgi z UT, bronie bardzo podobne do tych z Quaka. Polskich serverków troszke jest. |
Autor: | WithnesS [ 4 sie 2006, 11:42 ] |
Tytuł: | |
www.warsow.owned.pl |
Autor: | konrador [ 4 sie 2006, 12:19 ] |
Tytuł: | |
wsw jest na silniku q2 tak gwoli scislosci. I dodge'ow z ut nie ma :\ Poza tym to nie jest raczej gierka do popykania co pare dni przez pol godzinki, takich ffa serwerkow gdzie z przeciwnikami o raczej niskich umiejetnosciach mozna sobie poklikac jest raczej niewiele. |
Autor: | CheGee [ 4 sie 2006, 12:55 ] |
Tytuł: | |
Stary ja gram w wsw od dluzszego czasu. Gra jest swietna. silnik q2 nowa grafa bronei z q3 i movming z cpma + dash z wsw. Gierka zadzi. Jak ktos chce pyknac zapraszam ustawimy sie na gg poakze kilka fajnych sztuczek ;] Kilka ciekawych dj i ddj ;] A takze jak nabrac zajebistego speeda ;] |
Autor: | DaveJ [ 4 sie 2006, 19:47 ] |
Tytuł: | |
Shaver , jakieś turnieje ostatnio WsW były, brales udział ? |
Autor: | Smashie [ 4 sie 2006, 20:34 ] |
Tytuł: | |
Zajebistego speeda w WSW osiągnąć się nie da. :| |
Autor: | RoozTer [ 4 sie 2006, 20:53 ] |
Tytuł: | |
Smashie napisał(a): Zajebistego speeda w WSW osiągnąć się nie da. :|
Da sie, tez mnie to dziwilo, ale niektorzy kolesie zapieprzaja 1.5 razy szybciej niz ja o ile sie nie myle;O |
Autor: | Smashie [ 4 sie 2006, 21:38 ] |
Tytuł: | |
Hehe, nie zrozumiałeś mnie chyba. Ogólnie, WSW jest grą wolną, niezależnie od speeda. ![]() Porównaj sobie speed QuakeWorld do WSW na przykład, QW jest 5-6 razy szybsze ![]() |
Autor: | CheGee [ 4 sie 2006, 22:38 ] |
Tytuł: | |
DaveJ napisał(a): Shaver , jakieś turnieje ostatnio WsW były, brales udział ?
Nie niegralem dopiero dzis sie zorientowalem... Moja propozycja co do small teach jest nadal aktualna ;] 320 = speed normlany ja osiagam kolo 700-900 a na dobrych mapach mozna dojsc do 1300 ale to dla mnie narazie zawysokie progi. |
Autor: | SwenG [ 9 sie 2006, 08:52 ] |
Tytuł: | |
Bardzo ładny temat, żeby się dopisać z newsem ![]() Otóż już niedługo wychodzi FEAR Combat dla wszystkich za free. strona: http://www.joinfear.com/us/ |
Strona 7 z 8 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |