MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

FPS'y ONLINE
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=16005
Strona 7 z 8

Autor:  MagPS [ 1 maja 2006, 14:55 ]
Tytuł: 

meterrr napisał(a):
wszystkie gierki takie super zajebiste , co one nie osiągneły ... tylko ciągle CS ma mnóstwo graczy ...


ilosc graczy != jakosc gry (zreszta jest sporo przykladow, ale temat jest w pogawedkach wiec nie bede wymienial)
A dwa spora czesc graczy w CS to malolaty ktore zamiast chodzic do szkoly ida do kafejki internetowej grac wlasnie w CS

meterrr napisał(a):
idźcie grać w tego Q1 z jego zajebistym engine <LOL>, kurwa ja nie gram w gierki dla engine tylko dla radochy z niej płynącej ... ide ponapieprzam teraz w freecella tam to engine xD , zajebiste koleś ma argumenty xD


jesli brac pod uwage rok wydania
Q1 >> CS
imo ET > CS :oops:

meterrr napisał(a):
a co do SoldierOfFortune ze bije na głowe CS weź sie kurwa nie ośmieszaj , przecież ta gierka pół dynamiki nie ma xD jeszcze nie widziałem żeby ktokolwiek w to grał po sieci , przeciez ta gierka nigdy nie osiągneła nawet połowy graczy CS'a , w singlu była fajna bo ją przeszedłem, ale na multi to nieporozumienie


nie gralem w SoF wiec nie wiem, ale SoF2 mp mial "nie najlepszy"

meterrr napisał(a):
btw , czemu akurat chińskie odchody ?? a nie powiedzmy tajskie albo japońskie ??


uwierzysz mi ze czasem warto nie wiedziec..... :wink:

Autor:  Asmax [ 1 maja 2006, 14:58 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
Asmax, o fizyce ?
Modyfikacje musialy byc ujemne, albowiem nie jestem w stanie jak mozna wyprodukowac gre z tak beznadziejna fizyka.


HF z fizyka Q1 w HL. CS jest modem do Half Life, a w HL fizyka sprawdzala sie idealnie.
Prawda jest to, ze tylko CS jako mod osiagnal tak ogromny sukces.

Autor:  Dana [ 1 maja 2006, 15:11 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
Asmax, o fizyce ?
Modyfikacje musialy byc ujemne, albowiem nie jestem w stanie jak mozna wyprodukowac gre z tak beznadziejna fizyka.


Weź napisz o co ci dokładnie chodzi.

Autor:  Ashton [ 1 maja 2006, 16:50 ]
Tytuł: 

Brak jakiejkolwiek plynnosci, najlepiej to widac przy otwieraniu drzwi, wchodzeniu po drabinie etc.. mysle ze te chinskie gowno opisuje to idealnie...

Autor:  meterrr [ 1 maja 2006, 17:25 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Ashton napisał(a):
Asmax, o fizyce ?
Modyfikacje musialy byc ujemne, albowiem nie jestem w stanie jak mozna wyprodukowac gre z tak beznadziejna fizyka.


Weź napisz o co ci dokładnie chodzi.


czego ty od niego wymagasz , przeciez on sam nie wie o co mu chodzi , jebnoł bzdurny tekst a teraz będzie próbował go bronić za wszelka cene , tak jak reszte jego argumentów w stylu self pwned albo innych jakichśtam dla mnie kolo jest śmieszny :)

gierka odniosła sukces jak cholera , kazdyswego zcasu sie nią zachwalał a teraznagle po 6 latach dostrzega jak to mu sie drzwi nie otwierają płynnie albo po drabinie sie źle wchodzi ... aż 6 lat wpatrywania sie to chłopakowi zajeło ...

Autor:  Shadhun [ 1 maja 2006, 17:30 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Brak jakiejkolwiek plynnosci, najlepiej to widac przy otwieraniu drzwi, wchodzeniu po drabinie etc.. mysle ze te chinskie gowno opisuje to idealnie...


Osmieszaj sie bardziej.

Autor:  Razoth [ 1 maja 2006, 19:43 ]
Tytuł: 

Ashton -> Self Owned :o

No ale w sumie do 3k postów niedaleko.

Autor:  Dana [ 1 maja 2006, 20:28 ]
Tytuł: 

lol Asz

To co napisałeś niema najmniejszego sensu, nawet to że daleko wchodzeniu po drabinie i otwieraniu drzwi do fizyki świata gry...

Autor:  Astaniel [ 1 maja 2006, 20:32 ]
Tytuł: 

Może Ashton chce zalać ten tread taką masą informacji żeby każdy mógł sobie coś dobrać?

Autor:  DaveJ [ 2 maja 2006, 21:17 ]
Tytuł: 

Ej grał ktoś może ktoś coś powiedzieć o Project Snowblind , bo na allegro jest aukcja z nim za 25zł Folia, i tak zastanawiam się czy nie kupić.

Autor:  DaveJ [ 4 sie 2006, 11:14 ]
Tytuł: 

www.warsow.net

Gierka wazy ok 70 mb, engine Q3, gra oferuje ciekawy movement, Strafe Jumpy z Quaka i dodgi z UT, bronie bardzo podobne do tych z Quaka.
Polskich serverków troszke jest.

Autor:  WithnesS [ 4 sie 2006, 11:42 ]
Tytuł: 

www.warsow.owned.pl

Autor:  konrador [ 4 sie 2006, 12:19 ]
Tytuł: 

wsw jest na silniku q2 tak gwoli scislosci. I dodge'ow z ut nie ma :\ Poza tym to nie jest raczej gierka do popykania co pare dni przez pol godzinki, takich ffa serwerkow gdzie z przeciwnikami o raczej niskich umiejetnosciach mozna sobie poklikac jest raczej niewiele.

Autor:  CheGee [ 4 sie 2006, 12:55 ]
Tytuł: 

Stary ja gram w wsw od dluzszego czasu. Gra jest swietna. silnik q2 nowa grafa bronei z q3 i movming z cpma + dash z wsw. Gierka zadzi. Jak ktos chce pyknac zapraszam ustawimy sie na gg poakze kilka fajnych sztuczek ;] Kilka ciekawych dj i ddj ;] A takze jak nabrac zajebistego speeda ;]

Autor:  DaveJ [ 4 sie 2006, 19:47 ]
Tytuł: 

Shaver , jakieś turnieje ostatnio WsW były, brales udział ?

Autor:  Smashie [ 4 sie 2006, 20:34 ]
Tytuł: 

Zajebistego speeda w WSW osiągnąć się nie da. :|

Autor:  RoozTer [ 4 sie 2006, 20:53 ]
Tytuł: 

Smashie napisał(a):
Zajebistego speeda w WSW osiągnąć się nie da. :|


Da sie, tez mnie to dziwilo, ale niektorzy kolesie zapieprzaja 1.5 razy szybciej niz ja o ile sie nie myle;O

Autor:  Smashie [ 4 sie 2006, 21:38 ]
Tytuł: 

Hehe, nie zrozumiałeś mnie chyba.

Ogólnie, WSW jest grą wolną, niezależnie od speeda. :)

Porównaj sobie speed QuakeWorld do WSW na przykład, QW jest 5-6 razy szybsze ;)

Autor:  CheGee [ 4 sie 2006, 22:38 ]
Tytuł: 

DaveJ napisał(a):
Shaver , jakieś turnieje ostatnio WsW były, brales udział ?


Nie niegralem dopiero dzis sie zorientowalem... Moja propozycja co do small teach jest nadal aktualna ;]

320 = speed normlany ja osiagam kolo 700-900 a na dobrych mapach mozna dojsc do 1300 ale to dla mnie narazie zawysokie progi.

Autor:  SwenG [ 9 sie 2006, 08:52 ]
Tytuł: 

Bardzo ładny temat, żeby się dopisać z newsem :D

Otóż już niedługo wychodzi FEAR Combat dla wszystkich za free.
strona: http://www.joinfear.com/us/

Strona 7 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team