MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

HOM&M 5
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=17613
Strona 7 z 8

Autor:  Atherius [ 8 mar 2006, 01:52 ]
Tytuł: 

To sie nazywa 'wersja kinowa'.

Autor:  Shadhun [ 11 maja 2006, 00:25 ]
Tytuł: 

Homm5 juz jest na torrencie. Orginala pewnie kupie ale nie moge sie opanowac przed zassaniem :).

Autor:  Morgul [ 11 maja 2006, 01:08 ]
Tytuł: 

ehh i po co o tym napisales teraz musze sciagac 8) Niestety dopiero w czerwcu przyjdzie paczuszka z drewniana skrzyneczka w srodku...

Autor:  lutus [ 11 maja 2006, 08:00 ]
Tytuł: 

czyms trzeba sobie wypelnic czas oczekiwania na oryginal:)

Autor:  h34t [ 11 maja 2006, 12:54 ]
Tytuł: 

Ok ja tez zassysam :) Ze tez tego wczoraj nie widzialem, no ale nic za 11h sie sciagnie te 2.4 GB, przydalo by sie szybsze lacze :wink:

Autor:  Aldatha [ 12 maja 2006, 02:03 ]
Tytuł: 

po co to ssalem teraz oderwac sie nie moge :)

Autor:  tomugeen [ 12 maja 2006, 02:34 ]
Tytuł: 

nie kuś ^^

Autor:  Morgul [ 14 maja 2006, 22:16 ]
Tytuł: 

Znalazlem troche czasu i pogralem w kampanie... jedyne co mnie jeszcze trzyma, po dzisiejszej rozgrywce, przy postanowieniu zakupu oryg to drewniana skrzynka.

3poziomy trudnosci, brak edytora map, ~9map mp, brak jakiejkolwiek mapy coop, chyba 6map sp, ang ver jezykowa beznadziejna ( w sumie pl ver moze dolaczyc kolejny +, bo juz gorzej chyba byc nie moze ), brak opcji random map, historie do kampanii mozna zmiescic na jednej strone a4 ( myslalem ze akurat w tym przypadku - kampanii - bedzie tak jak w h4, tam kampanie pomimo niezbyt udanego-jak dla mnie-systemu rozgrywki potrafily wciagnac , a tu nic 5zdan na dzien dobry i jedz sie bic ). ladna grafika, aczkolwiek wkurza mnie 3d, brak highscores, ogolnie mniejsze mozliwosci niz leciwe h3, muza taka se.. zastanawiam sie nad czym oni tak dlugo pracowali.. Ogolnie dolina, czuje sie jakbym gral w h3 3d - kilka opcji + kilka mini zmian.

Na razie jestem na 3 albo 4mapie w kamp heaven, moze pozniej bedzie lepiej... :(

Autor:  mrynar [ 14 maja 2006, 22:32 ]
Tytuł: 

Mnie kampanie we wszystkich czesciach nudzily, a gram od HOMM I. Dla mnie herosi to tylko i wylacznie multiplayer. Wystarczy mi info, ze system jest z III, to nie moze byc zla gra. :D

Do tego chlopakow z Nival uwazam za najlepszych tworcow gier w Europie.

Autor:  Morgul [ 14 maja 2006, 23:07 ]
Tytuł: 

No kampanie sa na raz - przyzwoitosc wymaga by chociaz sprobowac przejsc ;) , ale moim zdaniem powinni je jakos rozbudowac... toz to bieda jest co widze. ( jak na razie ) Co do mp - masz 10mapek i tyle, moze dadza jakies nowe w latkach.. edytor nie wiadomo kiedy bedzie :/ To tak nie dokonca jest system z III - no chyba, ze chodzi tylko o brak kontraatakow. Btw. magia tez jest biedna, malo czarow. Interfejs nie bardzo... najlepsza rzecza w tej grze jest grafa i chyba nad tym tyle czasu zmarnowali.

Autor:  Shadhun [ 16 maja 2006, 21:08 ]
Tytuł: 

Marudzisz, Ja tak samo jak Alda nie moge sie oderwać.

Edytor : będzie w połowie czerwca wraz z patchem, oficjalne info.

Random mapy : zadna z czesci heroes nie ma generatora w swojej podstawowej wersji.

System : jak najbardziej z trójki.

Magia : z tego co wiem to ilosc czarow nie odbiega od normy w serii.

Kampania : Owszem bez fajerwerków fabularnych ale na pewno nie odbiega od tej z 3 i 4, co najwyzej jest gorsza od fabuły z 2 części. Zreszta same misje o wiele ciekawsze niz w poprzednich wersjach wreszcie urozmaicenie od standartowego zabijania wszystkiego co sie rusza.

Cytuj:
h3 3d - kilka opcji + kilka mini zmian


Tego chciała publika. I w sumie ja też ;).

Autor:  Morgul [ 17 maja 2006, 12:06 ]
Tytuł: 

No marudzilem, ale przyssalo mnie ;) Teraz troche bardziej pozytywnie patrze na h5... kampania juz jest oki(rozkrecilo sie, poczatek byl biedny), ale i tak wolalbym system z h4 - gdzie mozna bylo zrobic niezla powiesc z jednej kampanii. Czarow wydaje sie ,ze jest mniej, najbardziej mi sie podobaja unikatowe zdolnosci jednostek... ai troche dziwne. Bo ja nie kumam czemu np komp zabija ochrone jakiejs kupki skarbow i jej nie zbiera, albo zostawia artefakty po wyczyszczeniu okolicy ( od czasu do czasu ) Co do random map, gdyby byl edytor to bym nie kwiczal... ja szukalem jakiegos info na forum homm i jedynie ploty. Swoja droga mapki troche przymale sa.. rozumiem, ze za dwa lata wraz z jakims dodatkiem i wzrostem mocy obliczeniowej kompow je zwieksza.. no ale dzis bym juz wolal jakies wieksze :)

A i jeszcze jedno, ten pasek inicjatywy - fajna sprawa, jednak grajac druga kampanie wojskami inferno taki horned demon to zdazy wziasc udzial w walce od swieta - troche bieda ( reszta wojsk robi min2 tury zanim ten sie ruszy ) I jeszcze jedna dziwna sprawa, te tam pixie z ylfow - mialem ich ~1,5k a one tym swoim czarem ( pszczolki czy co to tam jest ) max mogly zabic 10-20 innych pixie <- to sie powinno jakos kumulowac.

Autor:  Shadhun [ 17 maja 2006, 23:02 ]
Tytuł: 

Fakt AI kuleje.

Nowy system incjatywy jest imo zajebisty, troszke czasu trzeba zeby go rozgysc, jak to zrobisz to zareczam cie ze horned demony beda sie ruszaly czesciej.

Co do tych twoich pixów, wlasnie musze sie przysiąść i rozpracować system jak stackuje sie dmg ze spelli rzucanych przez jednostke. Jak miałem 2 pit lordy walące z fireballa to było ok, robiły z niego 2 x wiecej dmg-u niz jedna jednostka , jednak juz przy 42 jednostkach dmg był z fireballi jakiś mały, nie wiem więc dokładnie jak to sie liczy.

Autor:  Morgul [ 18 maja 2006, 12:18 ]
Tytuł: 

Ktos przeszedl kampanie inferno? Jezeli tak moglby mi przeslac z katalogu saves plik campaign.sav? Niestety jakis dziwny blad sie mi przytrafil i nie jestem w stanie przejsc ost misji. Jak skonczylem 4 mapke i zaczalem 5 wszystko bylo ok. Pogralem chwile, z 8tur i zapisalem gre. Dzis wlaczam gre i moj hiro na statku nie odkrywa terenu - nie jestem w stanie nigdzie poplynac. Co dziwne na mapce sp ze statkami wszystko jest oki. Reinstal nie pomaga, myslalem ze moze cos z sejwami - tez nie, info o czyms takim niestety nie znalazlem. Ogolnie lipa.

Autor:  Shadhun [ 18 maja 2006, 12:48 ]
Tytuł: 

To nie jest bug. Polecam czytanie tego czegos do czego sie doczepiles, fabuly.

Autor:  Morgul [ 18 maja 2006, 17:18 ]
Tytuł: 

No troche dalem dupy, aczkolwiek dziwnie to maja zrobione - za 1razem normalnie sie mapa odkrywala ( przez to "spanikowalem" :roll: ) Swoja droga musialem ta misje robic 2x, za 1razem wyczyscilem cala mape zanim podjechalem do smokow broniacych tieru... i nie mialem szans, za duzo ich sie tam namnozylo. Za drugim razem skupilem sie od razu na jak najszybszym zabiciu smokow ( jakies 50% mapy przejechalem ) i nie bylo problemu. Mogliby to troche podreperowac.

Autor:  Mirtul [ 5 cze 2006, 21:07 ]
Tytuł: 

Dzisiaj mi Hirosi przyszli i wrazenia bardzo mile ;) Drewniane pudeleczko swietnie wyglada (az stara mnie prosila, zebym jej dal, lmao), poza tym Artbook, mapka, instrukcja i poradnik do kompani, na fajnym papierze ;]
Polska wersja zbytnio nie razi, czasem tylko irytuje mnie intonacji glosow - na przyklad w intrze Izabela drze sie, ze nie moze zostawic Nikolaja, a chwile po tym calkiem opanowanym glosem przytakuje Godrikowi.

Autor:  SwenG [ 6 cze 2006, 01:38 ]
Tytuł: 

Wogóle Izabela to porażka na całej linii. Nie lubie Foremniak ;P
Tak, ja też dostałem przesyłkę, rano ;)

Autor:  kris_67_45 [ 6 cze 2006, 06:01 ]
Tytuł: 

Mam pytanie czy wersja pełna jest bardziej stabilna od bety bo na becie bardzo mi się komp ciął ( PIV 3.2 Ghz 1024 Ram k graf : 256 )

Autor:  SwenG [ 6 cze 2006, 07:45 ]
Tytuł: 

No wiesz, nie mam pojęcia jak w becie to chodziło bo nie chciałem sobie psuć efektu pełną wersją. Ale mi chodzi płynnie przy ustawieniach maksymalnych z 8xAA i 4xAniso, czy jakoś tak. W każdym razie ustawienia są najwyższe na jakie program pozwala przy rozdzielczości 1024x768. Buja się aż miło, tyle, że ja mam GF 7800 GT i 2G RAM a ty nie podałeś jaką masz kartę. A procek mam dużo słabszy bo 2.4.

Strona 7 z 8 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team