MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
www.ogame.pl https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=11622 |
Strona 8 z 18 |
Autor: | Feniks [ 13 mar 2005, 15:59 ] |
Tytuł: | |
a moze miales satelity sloneczne ?? jesli je miales to bardzo prawdopodobne ze ci je zniszczyl i teraz nie masz wystarczajaco energii zeby surowce wydobywane byly na maksa (sprawdz jak z energia w zakladce surowce) Ale to tylko takie przypuszczenie, jedyne co mi przyszlo do glowy po twoim poscie |
Autor: | Dhoro [ 13 mar 2005, 23:21 ] |
Tytuł: | |
Wszystkich niezrzeszonych zapraszam jeszcze dp naszegp spjuszu Banda Drombo (B_D) - na uni4 - aktualnie na 88 miejscu w rankingu. |
Autor: | Mark24 [ 14 mar 2005, 09:30 ] |
Tytuł: | |
mnie nie atakuja bo się boją. w ciągu 24h potrafię złupić 2-3 razy tyle materiałów co wyprodukują moje kopalnie. Zresztą moja kolonia na której już mam kopalnie 16-18 poziom ma ZERO obrony, na orbicie stoją tylko 2 małe transportery które przewożą nadmiary towaru na główną planetę ![]() Druga kolonia - podobnie ale ona się jeszcze rozwija ~15 poziom kopalni. Na głównej planecie - 32 krążowniki (jak nie są w trasie) + 3 duże transportery. Obrona. 8 wyrzutni rakiet + 1 lekkie działo laserowe. Materiały - nawet pod 100k - zero ataków, nawet mnie nie skanują. Aha technika szpiegowska poziom chyba 6 - więc mało kto widzi co jest na mojej planecie - może dlatego nie atakują. Jak ktoś się zdecyduje by przesłać większą ilość sond to je najczęsciej traci. Teraz 2 stopnie badań do statków wojennych: 80k kryształu i 160k kryształu (+ inne materiały, ale kryształu mi najwiecej trzeba) więc będę szukał planety z mnóstwem kryształu... ![]() |
Autor: | Dhoro [ 14 mar 2005, 11:40 ] |
Tytuł: | |
Im the space pirate ararar... ![]() ps: Mark a można jakoś przeciwdziałać zestrzelaniu sond? Tzn. mimo dużego kontrwywiadu nie stracić sondy? |
Autor: | Mark24 [ 14 mar 2005, 12:11 ] |
Tytuł: | |
jak masz technikę szpiegowską wystarczająco wysoko to wystarczy jak wyślesz 1 góra 2 sondy i masz wszystkie dane. A szanse na zestrzelenie wynoszą wtedy około 1-3%. Więc wystarczająco nisko. A tutaj moje 2 ostatnie walki (jako ciekawostka): Agresor mark24 (2:239:7) Bron: 60% Tarcza: 60% Oslona: 60% Typ D.transp. Krazownik Il. 2 32 Obronca fugazi (2:250:6) Bron: 30% Tarcza: 60% Oslona: 30% Typ M.mysliw. D.mysliw. So.szpieg. Sat.slon. Wyrz.rak L.laser Jon M.powloka Il. 3 4 1 3 31 24 2 1 Po walce: Agresor mark24 (2:239:7) Typ D.transp. Krazownik Il. 2 32 Obronca fugazi (2:250:6) Zniszcz Łupy: Agresor przejal: 16662 metalu, 9464 krysztalu i 13735 deuteru Agresor stracil lacznie 0 jednostek. Obronca stracil lacznie 205000 jednostek. Na tych wspolrzednych leza teraz 9900 metalu i 7800 krysztalu. I druga sprzed chwili: Agresor mark24 (2:239:7) Bron: 60% Tarcza: 60% Oslona: 60% Typ D.transp. Krazownik Il. 2 32 Obronca Cardac (2:238:11) Bron: 50% Tarcza: 50% Oslona: 50% Typ M.mysliw. D.mysliw. Sat.slon. Wyrz.rak L.laser C.laser Jon M.powloka Il. 4 1 7 21 19 8 1 1 Agresor mark24 (2:239:7) Typ D.transp. Krazownik Il. 2 32 Obronca Cardac (2:238:11) Zniszcz gresor wygral bitwe! Przejal 456 metalu, 425 krysztalu i 5390 deuteru (wszystko wydał skubaniec, a nie chciało mi sie zawracac) Agresor stracil lacznie 0 jednostek. Obronca stracil lacznie 212000 jednostek. Na tych wspolrzednych leza teraz 5400 metalu i 6600 krysztalu. Uwierzcie mi, że po takich bitwach człowiek nie myśli o kontrataku a raczej wzmacnia swoją obronę ![]() |
Autor: | khoga [ 14 mar 2005, 14:42 ] |
Tytuł: | |
Mark24 napisał(a): (..))
![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Mefi [ 14 mar 2005, 16:58 ] |
Tytuł: | |
Naszczęście Mark gra na innym Uni ![]() |
Autor: | Zychoo [ 14 mar 2005, 18:14 ] |
Tytuł: | |
Krazowniki sa zajebiste, dzieki rapidowi. |
Autor: | khoga [ 14 mar 2005, 19:24 ] |
Tytuł: | |
Mefi napisał(a): Naszczęście Mark gra na innym Uni
![]() Na którym?(mam planete na uni3) |
Autor: | Mefi [ 14 mar 2005, 19:48 ] |
Tytuł: | |
Chdziło mi o moje położenie, z tego co wiem to na Uni4 Mark nie gra. |
Autor: | Mark24 [ 15 mar 2005, 09:14 ] |
Tytuł: | |
Zychoo napisz jeszcze jaką prędkość mają battleshipy. Z opisu wnioskuję, że są wolniejsze niż krążowniki. Ale by je produkować trzeba mieć napęd nadprzestrzenny 4. A każdy poziom tego napędu przyspiesza o 30%. czyli do prędkości podstawowej statków wojennych mam dodać 120%, by uzyskać ich realną prędkość? |
Autor: | Glorfindel1 [ 15 mar 2005, 14:40 ] |
Tytuł: | |
Nie mogę sie zalogowac na ogame ![]() Forbidden You don't have permission to access /game/reg/login2.php on this server. Apache/2.0.52 (Debian GNU/Linux) PHP/4.3.10-2 mod_perl/1.999.20 Perl/v5.8.4 Server at 213.239.218.162 Port 80 LOL Czy ktoś też to ma???? |
Autor: | khoga [ 15 mar 2005, 14:43 ] |
Tytuł: | |
Ja |
Autor: | Mefi [ 15 mar 2005, 17:55 ] |
Tytuł: | |
Od samego rana nie moge wejśc na Uni 4 :/ A wysłałem dzisiejszej nocy SK i chchiałbym zobaczyć swoją nową planetke ![]() |
Autor: | khoga [ 15 mar 2005, 18:41 ] |
Tytuł: | |
Nikt nie może wejść - ciekawe czy ma to jakis związek z otwarciem uni6 |
Autor: | Asmax [ 15 mar 2005, 18:54 ] |
Tytuł: | |
Ja dzis sie na chwile wbilem na Uni4 ale wygladalo mi to na maly wipe ![]() |
Autor: | OPRAVCA [ 16 mar 2005, 13:07 ] |
Tytuł: | |
Działa wam OgAmE?? |
Autor: | cFANiaKoZz [ 16 mar 2005, 13:08 ] |
Tytuł: | |
niedziała, już w sumie jakiś czas |
Autor: | Mark24 [ 16 mar 2005, 13:20 ] |
Tytuł: | |
jak będzie rollback to będzie dobry moment by rzucić tą grę w piz..u. Wstawanie o 4am by wysłać flotę (bo w innych godzinach non-stop siedzą i się pilnują) staje się trochę męczące... ![]() |
Autor: | Dhoro [ 16 mar 2005, 16:40 ] |
Tytuł: | |
![]() Ty to masz problemy ![]() ![]() |
Strona 8 z 18 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |