MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

E3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=33670
Strona 9 z 19

Autor:  Dana [ 2 cze 2009, 07:43 ]
Tytuł: 

Borderlands
Bioshock 2
Mafia 2
Modern Warfaree 2
Wolfenstein
OPF Dragon Rising
Batman Arkham Asylum
Battlefield Bad Company 2
Left 4 Dead 2
Mass Effect 2
Alan Wake
Majesty 2
Aliens vs Predator
Alpha Protocol
The Agency
Supreme Commander 2
Assassins Creed 2

Z tych na pcty.

Autor:  Mendol [ 2 cze 2009, 08:04 ]
Tytuł: 

na pc:

Dragon Age

Autor:  kaikitka [ 2 cze 2009, 08:30 ]
Tytuł: 

Wizja zastosowań urządzenia zaprezentowanego przez MS w ramach Project Natal wgniotła mnie w fotel. To faktycznie może być moment przełomowy w sferze interakcji ze światem wirtualnym. Nie spodziewałam się, że coś takiego może być już dziś dostępne dla zwykłego śmiertelnika. Technologia motion capture kojarzy mi się z super drogim sprzętem dostępnym tylko dla hollywoodzkich studiów filmowych. Ten ich trailer z rodzinką korzystającą z dobrodziejstw nowego wynalazku jest zapewne trochę na wyrost ale rozbudza wyobraźnię. Zawsze marzyłam o tym, że kiedyś będę mogła skonfrontować swoje umiejętności w walce wręcz czy na miecze z wirtualnym przeciwnikiem. Zapewne na precyzję takiej walki trzeba będzie jeszcze poczekać ale i tak jest dobrze bo pierwszy krok w tym kierunku został zrobiony. Brawo! :D

Autor:  Ashton [ 2 cze 2009, 08:48 ]
Tytuł: 

pozostaje jeden problem, jezeli nie dodadza kontrolera to nie bedzie mozna obracac postaci ;/ mam nadzieje ze polapia sie w tym oczywistym szczegole i bedzie to wykorzystywane w czyms wiecej niz gierkach z arcade


ciekaw jestem czy sony sprobuje to tez skopiowac ? chyba nie mysla ze ich eyetoy nawet podkrecony bedzie w stanie dorownac ot tak mocap ?

wyraznie widac ze ms musialo pracowac na tym troche czasu, bo aktualnie technologia nie jest az na tak dobrym poziomie..


wkoncu nie bedziemy nalepiac sobie kolorowych kartek, czy zakladac jakichs opasek, wiec musi to jakos rozpoznawac czesci ciala etc.

Autor:  Dana [ 2 cze 2009, 08:49 ]
Tytuł: 

Pozostanę przy klawiaturze i myszy, jeszcze przez co najmniej 5-10 lat.

Autor:  kaikitka [ 2 cze 2009, 08:57 ]
Tytuł: 

Ashton napisał(a):
pozostaje jeden problem, jezeli nie dodadza kontrolera to nie bedzie mozna obracac postaci ;/


Nie wiem czy widziałeś ten trailer z rodzinką - jest tam fragment jak dziewczyna przymierza sukienkę i ogląda swoją postać na ekranie obracając się - widocznie pomyśleli już o tym. Na pokazie był też moment gdy jeden z prezenterów wraz z inną prezenterką ustawili się tak, że utworzyli kształt słonia - są wtedy obróceni bokiem do kamery i urządzenie to rozpoznało. Myślę, że coś takiego jak reakcja na obrót nie będzie problemem.

Autor:  Dana [ 2 cze 2009, 08:58 ]
Tytuł: 

Jeszcze Ci będzie potrzebny telewizor który będzie sie obracał razem z tobą.

Autor:  Aldatha [ 2 cze 2009, 09:04 ]
Tytuł: 

a smucicie , natal <3 , cos takiego mogli spokojnie wypuscic w next gen a oni to zrobili juz teraz , siasc na dupsku i przesuwac dasha lapa = winz

Autor:  Dana [ 2 cze 2009, 09:09 ]
Tytuł: 

No to jest dobre do multimediów czy popierdółek ala cooking mama czy gier z wii. W nic ambitnego przy pomocy tego nie zagrasz.

Zresztą popatrz na te wyścigi, wyobrażasz sobie trzymanie tak łap przez pół godziny ?

Autor:  kaikitka [ 2 cze 2009, 09:15 ]
Tytuł: 

Lol, żadnego siadania na dupsku Alda :D Ruszyć dupsko, to jest filozofia tego cacka.

Dana, z tym telewizorem to wcale nie musi być tak. Jedno rozwiązanie jakie mi przychodzi do głowy to kwestia konfiguracji reakcji na gesty. Żeby zmienić kierunek ruchu wystarczy zasugerować obrót a następnie uczynić inny gest sugerujący podążanie nowym kierunkiem. Druga sprawa to fakt, iż poza telewizorami jest masa innych urządzeń, które mogą przy tym znaleźć zastosowanie - chociażby jakieś gogle/rzutniki laserowe - coś takiego już istnieje, korzystają z tego m.in. żołnierze (o ile dobrze wiem obraz rzutowany jest bezpośrednio na gałkę oczną). Technika idzie na przód ;)

Autor:  iniside [ 2 cze 2009, 09:17 ]
Tytuł: 

Z tego wszystkiego tylko SupCom 2 jest fajny, rezta nudna ;/
No jescze Dragon Age, co prawda uwazam tro za straszna miernote (taktyczna strategia z przerisnieta fabula ftw :<), ale zagram bo poprostu wypada.
Czekammna zapowiedz dodatku do dow2 ;e.

Autor:  Ashton [ 2 cze 2009, 09:52 ]
Tytuł: 

kaikitka napisał(a):
Lol, żadnego siadania na dupsku Alda :D Ruszyć dupsko, to jest filozofia tego cacka.

Dana, z tym telewizorem to wcale nie musi być tak. Jedno rozwiązanie jakie mi przychodzi do głowy to kwestia konfiguracji reakcji na gesty. Żeby zmienić kierunek ruchu wystarczy zasugerować obrót a następnie uczynić inny gest sugerujący podążanie nowym kierunkiem. Druga sprawa to fakt, iż poza telewizorami jest masa innych urządzeń, które mogą przy tym znaleźć zastosowanie - chociażby jakieś gogle/rzutniki laserowe - coś takiego już istnieje, korzystają z tego m.in. żołnierze (o ile dobrze wiem obraz rzutowany jest bezpośrednio na gałkę oczną). Technika idzie na przód ;)



bo gdy atakuje cie stado rozowych zombie ninja to niemasz nic lepszego do roboty niz robienie gestow za kazdym razem gdy chcesz obrocic wzrok postaci.


co do technologi... istnieje tez taka co pozwala na sterowanie myslami... slyszalem o niej dawniej niz o tej co obraz rzutuje na galke oczna, a jednak nadal nie slysze o jej zastosowaniu w grach... zreszta, zanim spora ilosc tego stuffu trafi do sprzedazy minie sporo czasu....

no ale zalozmy ze taki rzutnik do oczu juz istnieje... jak teraz rozwiazesz sprawe zasilania/podlaczenia obrazu ? przeciez nic ci nie wyswietli jezeli odwrocisz sie do niego tylem, wiec musailby byc zamontowany na tobie... ale wtedy sie zaplaczesz w kablach...

Autor:  kaikitka [ 2 cze 2009, 10:11 ]
Tytuł: 

Nie widzę w tym problemu. Np ruch głową - to tak dużo? Poza tym walcząc z kilkoma przeciwnikami niekoniecznie musisz się do nich obracać - możesz zrobić kopa do tyłu albo ciąć wirtualnym mieczem na bok. To tylko kwestia rozwiązania trybu prowadzenia walki. Pamiętajmy, że to tylko narzędzie - każdy producent oprogramowania zrobi z tego inny użytek i inaczej rozwiąże w swojej grze problemy związane z kierowaniem postacią.

Autor:  Aldatha [ 2 cze 2009, 10:11 ]
Tytuł: 

jak chcesz to sobie skacz dziewczyna , ja widze niesamowite mozliwoscie w postaci trzymania w jednej rece kufla piwa i przegladania zawartosci live , machaniem druga :wink:

a powaznie to taki Milo Molyneuxa ma niesamowite mozliwosci linwistyczno edukacyjne , potencjal jest wprost trudny do ocenienia

Autor:  Ashton [ 2 cze 2009, 10:14 ]
Tytuł: 

kaikitka napisał(a):
Nie widzę w tym problemu. Np ruch głową - to tak dużo? Poza tym walcząc z kilkoma przeciwnikami niekoniecznie musisz się do nich obracać - możesz zrobić kopa do tyłu albo ciąć wirtualnym mieczem na bok. To tylko kwestia rozwiązania trybu prowadzenia walki. Pamiętajmy, że to tylko narzędzie - każdy producent oprogramowania zrobi z tego inny użytek i inaczej rozwiąże w swojej grze problemy związane z kierowaniem postacią.


tak a potem ci sie wyrobia tiki i sam irl bedziesz sie poruszal jak taki rozowy ninja zombie...

ja mam lepszy pomysl, analog + motion sensor... po co ? a no chocby po to by moc sobie poobracac katane jak w red steel


@up: software dla pedofilii... czego maja sie tam uczyc ? rozgryzania psychiki dziecka ? zdobywania zaufania u dziecka ? czy czego ?

Autor:  kaikitka [ 2 cze 2009, 10:27 ]
Tytuł: 

Oj, marudzisz Ashton. Alda ma rację - taki program np do nauki języka byłby znacznie lepszy jeśli dzieciak mógłby w przyjazny sposób pogadać z wirtualnym dzieciakiem niż ze sztywnym belfrem. Emocje, modulacja głosu, gestykulacja - to jest duże pole do popisu.

Autor:  mrynar [ 2 cze 2009, 11:00 ]
Tytuł: 

Mam pytanie do sledzacych targi - pojawily sie jakies ciekawe informacje o nowych mmo?

Kurwa chyba za stary jestem, bo kompletnie mnie nie ruszaja nowe konsole. Mam X-boxa gdzies od pol roku i spedzilem przy nim moze pare h, wydalem z 1k na gry, ktore mnie wogole nie wciagnely i potestowalem pare dem. Chyba tylko nowy Resident mi sie spodobal, ale nie na tyle, zeby wydawac na niego 250 zl... FPSy na duzym telewizorze wygladaja zajebiscie, ale raczej nigdy sie nie przyzwyczaje do celowania padem...

Autor:  Dana [ 2 cze 2009, 11:24 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Wszyscy to traktujecie tak jakby ten system mial kompletnie ZASTAPIC tradycyjny kontroler


Nie, to MS bije peany w stylu "introduced controller-free gaming & entertainment", "new revolutionary way to play", "no strings (or controllers attached) czy wreszcie epickie "This is a pivotal moment that will carry with it a wave of change, the ripples of which will reach far beyond video games" Szpilberga.

Ja mówię tylko że to bedzie bardziej zaawansowany wii-mote, napewno fajna zabawka ale nie spodziewam się by po premierze tego cuda wszyscy developerzy przerzucili się na nowy interfejs :)

Cytuj:
Mam pytanie do sledzacych targi - pojawily sie jakies ciekawe informacje o nowych mmo?


Pierwszy dzień. Nic o nowych mmo a z już znanych to tylko swotor dostał trailer bodajże. Czekamy na to co pokaże Blizz, czekamy na who40k mmo, Square ma coś pokazać. To sio chyba.

Autor:  Mendol [ 2 cze 2009, 11:27 ]
Tytuł: 

nowy 'controller' bedzie na pewno fajna alternatywa dla dzieci.
dla doroslych po 'cichu' pewnie tez :)

Autor:  Vercin [ 2 cze 2009, 11:27 ]
Tytuł: 

A kiedy to cudo bedzie dostepone io ile bedzie kosztowac mowili?
No i jakie gry juz powstaja pod to?:P

Strona 9 z 19 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team