gamedev pewnie jest fajniejszy jak jestes mlodszy i masz zapal do crunch do 4 nad ranem w otoczeniu takich samych pasjonatow, pytanie ilu pasjonatow obecnie zostalo w gamedev?, obawiam sie ze juz nie tak wielu, business as usual
co nie zmienia faktu ze gry sa jednym z najwiekszych programistycznych wyzwan istniejacych w ogole
projektowanie duzych systemow ktore musza ze soba dobrze wspolgrac, agregowac dane, tez jest ciekawe i bedzie coraz bardziej potrzebne z uwagi na to jak bigdata sprawia juz teraz problem dla duzych firm, ilosc danych rosnie z dnia na dzien
nie ma reguly, jeden bedzie rzygal kolejnym CRUD, ale za to chetnie osadzi w kodzie zaawansowana fizyke fal wodnych
w takim uncharted, drugi bedzie sie jaral tworzeniem extensions do SAP
ostatnio wygrzebalem i analizowalem kod zrodlowy do Mario, bo chcialem wiedziec co i gdzie odpowiada za wysokosc skoku mariana
, pure fun!
JumpMForceData:
.byte $20, $20, $1e, $28, $28, $0d, $04
FallMForceData:
.byte $70, $70, $60, $90, $90, $0a, $09
PlayerYSpdData:
.byte $fc, $fc, $fc, $fb, $fb, $fe, $ff
InitMForceData:
.byte $00, $00, $00, $00, $00, $80, $00
MaxLeftXSpdData:
.byte $d8, $e8, $f0
MaxRightXSpdData:
.byte $28, $18, $10
.byte $0c ;used for pipe intros
FrictionData:
.byte $e4, $98, $d0
6502 Assembler