MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Neverwinter Nights 2
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=23504
Strona 2 z 3

Autor:  Tidus [ 23 lut 2007, 11:17 ]
Tytuł: 

Niedawno kupiłem NwN 2. Na początku myślałem że gra w ogóle nie działa, ale okazało się ze się włącza z 10min. Zapewne to dlatego że mam GeForce 6200, na którym gra w ogóle nie powinna działać. Na minimalnych detalach chodzi bez zacięcia, ale grafika wygląda jak w Gothic II. Musze się zaopatrzeć w nową kartę graficzną

Autor:  Sobtainer [ 23 lut 2007, 11:44 ]
Tytuł: 

a co ma karta graficzna do włączania się gry?

Autor:  wasyl [ 23 lut 2007, 13:34 ]
Tytuł: 

wiesz co mi na radku 9600 na srednich smiga po wgraniu pathu lepiej powiedz ile masz ram..

Autor:  kozas15 [ 23 lut 2007, 14:02 ]
Tytuł: 

Sobtainer napisał(a):
a co ma karta graficzna do włączania się gry?


Demko Europa Uniwersalis 3 mi sie nie uruchomilo po tym jak wywalilo blad ze bez 128 mb karty graf gra nie zamierza sie uruchomic i do widzenia szanownemu panu.

Autor:  Tidus [ 23 lut 2007, 18:55 ]
Tytuł: 

Zależy od pamięci karty... a ram mam 768mb ddr. Ale mam problem z grą... wszystko ładnie, ale wkońcu jak gram savy mi same sie skasowały :/ a jak chce zapisac: Za mało pamięci na dysku twardym. Co zrobić?

Autor:  Asmax [ 23 lut 2007, 19:39 ]
Tytuł: 

Pomyśleć!

Autor:  Nexx [ 23 lut 2007, 20:24 ]
Tytuł: 

Wywalić pornosy.

Autor:  Tidus [ 23 lut 2007, 22:38 ]
Tytuł: 

Wiem co to znaczy, ale pamięci wolnej miałem sporo i to dziwne ze savy poszły... juz wiem jak robić żeby działało, trzeba zapisywać na jakiejś małej mapie, wtedy wszystko działa. A gra świetna, bardzo wciąga

Autor:  Icrom [ 26 lut 2007, 00:34 ]
Tytuł: 

Ale ludzie... Ja bym chciał raczej poznac wasze wrażenia z multi playera :roll: nikt nie moze mi czegoś o tym powiedziec ?

Autor:  DaveJ [ 7 mar 2007, 19:14 ]
Tytuł: 

Hmm, może poprostu nikt nie gra w multi . ;)

Autor:  Highlander [ 1 kwi 2007, 21:41 ]
Tytuł: 

o NWN multi,
"Ogólnie polskich serwów do NWN2 jeszcze nie ma zbyt dużo - głównie areny do PvP, bo to wiele nie wymaga - ustawiasz sklep, wejściową kasę, ograniczenia ewentualne względem klas/czarów/czegokolwiek i jazda (tym bardziej, że skrypty z 1 można było importować).
Ogólnie przeważają 3 rodzaje serwerów:
Areny - do walk PvP - wchodzisz, robisz postać, dobierasz sprzęt i jazda. Sprzęt naogół dużo lepszy od tego z kampani, choć wielu twórców idzie na łatwiznę i wrzuca ten z kampanii. Czary są zmienione naogół na tyle, by uniemożliwić wykorzystywanie bugów AFAIR.
H&S/H&S z elementami RPG - wchodzisz, robisz postać, zabijasz tysiące stworów, chodzi po kilkaset razy na bossa by zdobyć upragniony item, albo uzbierać kasę do niego, większość leje na odgrywanie, czasami jakiś MG nagrodzi za odgrywanie, albo zrobi questa. Tylko, że MG na takich serwach jest mało naogół. Są ograniczenia względem PK - na większości są lokacje, gdzie można PKować się dowoli, przy czym nie traci się expa przy śmierci. Itemy są dużo potężniejsze od tych z kampani, a do tego też wiele czarów jest zmodyfikowanych, choć nie jest to standardem.
RPG - ogrywasz swoją postać jak w papierówce, będąc ograniczonym do możliwości gry. Dzięlą się na 3 wersje, no dwie - Low Magic i High Magic (nie ma chyba pośredniego) - High Magic, to wszystkie standardowe itemy + dużo własnych. Brak teoretycznie zmian w magii. Teoretycznie dużo MG, dużo przygód i exp nawet szybko leci. Koxiarskie buildy są zabronione. Low Magic - to co High, tylko ograniczenie itemów, do np. +2 czy +4 tylko, a czary są pocięte.
To tak ogólnikowo.
Można też zagrać z kumplami w kampanię zwykłą."

Ogolnie to jeszcze nie kupilem ani NWN2 ani DM ;) nie mialem czasu na gre, ale teraz widze na gram.pl oferte 50% taniej, wiem moglbym sobie ktoras sprawic, i moje pytanie jest tego typu, ktora z tych gier ma lepiej zoptymalizowany kod? DM dziala mi dosc dobrze, przynajmniej demko, natomiast o NWN2 nie wiem nic. Powoli sklaniam sie do kupna NWN2 ale jeszcze sie nie zdecydowalem ;)

Autor:  Dana [ 2 kwi 2007, 02:39 ]
Tytuł: 

Tak czy siak to jeszcze poczekacie na ala mmorpg persistent worldy ze starego NWN :)

Autor:  Shadhun [ 2 kwi 2007, 04:38 ]
Tytuł: 

Czemu ?

Nie ma takowych do nwn 2 ?

Jeśli tak, to spory minus, właściwie całe multi w NwN opierało sie o PW (pomijając juz fakt że gra sie do tego średnio nadawała).

Autor:  Dana [ 2 kwi 2007, 17:06 ]
Tytuł: 

Tak ogólnie napisałem bo jeszcze mało ludzi gra w NWN2 po sieci.

Neverwinter Nights, 715 servers, 1689 players

NeverWinter Nights 2, 135 servers, 243 players

Ale możliwości techniczne pewnie są te same, chociaż w dwójkę nie grałem *shrug*

Autor:  SwenG [ 2 kwi 2007, 17:30 ]
Tytuł: 

Ja sobie w jednym paku w promocji teraz zakupiłem Dark Messiaha, Jade Empire i właśnie NWN2, za pół ceny w promocji ;) Na razie katuje JE, później pogram w NWN2.

Autor:  Highlander [ 2 kwi 2007, 17:39 ]
Tytuł: 

a ja sie zdecydowalem jednak na DM... i juz nie mozna zamowic... -.-

Autor:  Dana [ 2 kwi 2007, 17:40 ]
Tytuł: 

A jak wygląda gra single w NWN2 ? Czy jesteśmy prowadzeni niejako za rączkę (jak w NWN) czy świat jest bardziej otwarty (jak chociażby w Elder Scrolls).

@up

DM ? Dark Mesjasz ?

Autor:  Highlander [ 2 kwi 2007, 17:51 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
DM ? Dark Mesjasz ?

ta moczny mesjasz ;) stwierdzilem, ze chyba nie mam az tak wiele czasu a DM jest w miare "szybki" (ma duzo z fpsa), a multi to bardziej naparzanka, tylko nie wiem czy ktos gra przez multi, ból w DM to STEAM...no i wiem, ze DM bedzie mi dzialac ;)

Autor:  Tidus [ 2 kwi 2007, 17:53 ]
Tytuł: 

Gra jest raczej otwarta, możesz pomóc np. krasnoludowi lub nie, jak mu pomożesz dołączy do ciebie i nie tak ze tylko walczy, ale prawie w każdej rozmowie wyraża swoje zdanie (również w głównym wątku), od twoich odpowiedzi zależy jak będą na ciebie reagować itp. Gdy dotrzesz do Neverwinter (musisz dostac sie do pewnego miejsca) możesz pomagać bandytom lub strażnikom co również wpływa na zadania które musisz wykonać

Autor:  Dana [ 2 kwi 2007, 18:15 ]
Tytuł: 

Chodzi mi o świat.

np.w NWN świat był raczej zamknięty, parę połączonych ze sobą lokacji w których po wykonaniu głównego quest chaina, przechodziło się dalej (często bez możliwości powrotu). To właśnie mi się nie podobało.

Strona 2 z 3 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team