MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

3D voices @_@
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=24425
Strona 2 z 2

Autor:  Randalf [ 22 kwi 2007, 09:21 ]
Tytuł: 

se żenial! ;d

Autor:  Lordrigar [ 22 kwi 2007, 09:49 ]
Tytuł: 

Dobre to :) az mnie dreszczyk przeszedl przy maszynce kolo ucha. :)

Autor:  RoozTer [ 22 kwi 2007, 12:25 ]
Tytuł: 

Good shit. Give me more plx;).

Autor:  Atherius [ 22 kwi 2007, 12:50 ]
Tytuł: 

Zychoo napisał(a):
Dziala nawet jak sie ma sluchawki do dupy?


Radze przykladac lepiej do glowy. :wink:

Autor:  RoozTer [ 22 kwi 2007, 13:37 ]
Tytuł: 

Jak mozecie to wystawcie ten berber.mp3 jakims servie, bo nie ma juz na tym starym servie. Z gory dzieki.

Autor:  Sucre [ 22 kwi 2007, 14:01 ]
Tytuł: 

RoozTer napisał(a):
Jak mozecie to wystawcie ten berber.mp3 jakims servie, bo nie ma juz na tym starym servie. Z gory dzieki.

Proszę bardzo :P
http://rapidshare.com/files/27319141/berber.mp3.html
Jak chcesz na inny serwer to mów :D
EDIT:
http://www.speedyshare.com/824915373.html
http://www.megaupload.com/?d=G31YKUV4
http://d01.megashares.com/?d01=5776f6e
Dobra chyba starczy :P

Autor:  Highlander [ 22 kwi 2007, 22:00 ]
Tytuł: 

http://www.zshare.net/audio/sound1-mp3-h7e.html
na sluchawkach z zamknietymi oczami ;) slabsze niz poprzednie.
edit:
uuups, ale slepy jestem.

Autor:  Motopompa [ 22 kwi 2007, 22:13 ]
Tytuł: 

Highlander napisał(a):
http://www.zshare.net/audio/sound1-mp3-h7e.html
na sluchawkach z zamknietymi oczami ;) slabsze niz poprzednie.

juz to dawalem

Autor:  Dhoro [ 22 kwi 2007, 22:47 ]
Tytuł: 

padłem jak zaczał pstrykać palcami koło ucha, zaj*biste :D

Autor:  CheGee [ 22 kwi 2007, 22:57 ]
Tytuł: 

nie trza aploudowac

http://media.putfile.com/Virtual-Barbershop

Autor:  Goatus [ 23 kwi 2007, 01:21 ]
Tytuł: 

Ciekaw jestem kiedy gry będą tak brzmiały.

Granie w survival horror w nocy przy zgaszonym świetle, ze słuchawkami, nabrało by kompletnie nowego wymiaru O.o

Albo FPS gdzie słyszysz wyraźnie każdą kule która ci koło ucha przelatuje.

Tak na marginesie to chyba EAX daje całkiem spore możliwości tylko że mało który developer w pełni z nich korzysta?

Autor:  RoozTer [ 23 kwi 2007, 08:57 ]
Tytuł: 

Sucre napisał(a):
RoozTer napisał(a):
Jak mozecie to wystawcie ten berber.mp3 jakims servie, bo nie ma juz na tym starym servie. Z gory dzieki.

Proszę bardzo :P
http://rapidshare.com/files/27319141/berber.mp3.html
Jak chcesz na inny serwer to mów :D
EDIT:
http://www.speedyshare.com/824915373.html
http://www.megaupload.com/?d=G31YKUV4
http://d01.megashares.com/?d01=5776f6e
Dobra chyba starczy :P


Dzieki wielkie:).

Autor:  Smashie [ 23 kwi 2007, 10:11 ]
Tytuł: 

RoozTer napisał(a):
Sucre napisał(a):
RoozTer napisał(a):



Dzieki wielkie:).


Gejek:).

Autor:  RoozTer [ 23 kwi 2007, 12:12 ]
Tytuł: 

Smashie napisał(a):
RoozTer napisał(a):
Sucre napisał(a):
RoozTer napisał(a):



Dzieki wielkie:).


Gejek:).


Twoja mama marian:).

Autor:  Dana [ 23 kwi 2007, 13:19 ]
Tytuł: 

Cytuj:
Ciekaw jestem kiedy gry będą tak brzmiały.


Nie da się raczej osiągnąć takiego samego efektu w grze.

"Słuchawkowego ofc"

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 23 kwi 2007, 13:32 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Cytuj:
Ciekaw jestem kiedy gry będą tak brzmiały.


Nie da się raczej osiągnąć takiego samego efektu w grze.

"Słuchawkowego ofc"

A to niby czemu? Nie wiem jakie mozliwosci ma ten algorytm, ale potrzebny jest podobny, ktory bedzie to robil w czasie rzeczywistym. Pytanie tylko jakiej mocy obliczeniowej bedzie potrzebowal i jakie koszty wdrozenia do gier. Obie bariery padna predzej czy pozniej.

Autor:  Dana [ 23 kwi 2007, 15:51 ]
Tytuł: 

Ok, miałem na myśli to że nie da się tego zrobić przy użyciu tej samej techniki, gdyż jak napisałeś wszystko musi być obliczane w czasie rzeczywistym.

Zresztą nigdy nic nie wiadomo, ktoś ma może jakieś szczegóły na temat owego algorytmu ?

Autor:  SwenG [ 24 kwi 2007, 01:50 ]
Tytuł: 

roball napisał(a):
Boje sie tego klikac, co tam jest :<

Siedzisz na fotelu u fryzjera, gość nawija przez pięć minut o dupie marynie i cię strzyże.

Autor:  Zychoo [ 24 kwi 2007, 05:58 ]
Tytuł: 

Dana napisał(a):
Zresztą nigdy nic nie wiadomo, ktoś ma może jakieś szczegóły na temat owego algorytmu ?

[tomugeen mode on]
A to nie jest tak, ze raz staja blizej mikrofonu, a raz dalej?
[tomugeen mode off]

Autor:  Aenima [ 24 kwi 2007, 10:05 ]
Tytuł: 

to chyba nie jest az tak proste,

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team