MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Enemy Territory: Quake Wars BETA
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=25441
Strona 2 z 4

Autor:  Atherius [ 23 cze 2007, 20:32 ]
Tytuł: 

Zainstalowalem klienta z tego ftp i w ogole nie idzie gry odpalic, nie wiem czy to wina pliku, czy mojego kompa.

Autor:  Yog-Sothoth [ 23 cze 2007, 20:44 ]
Tytuł: 

He jakie tam sa minimalne wymagania? Podalem na luzie prawdziwa specyfikacje (a64 3000+, 2gb ram, nv7900gtx, cable) i mi wywalilo ze nie spelniam wymagan.. wtf?

Autor:  Atherius [ 23 cze 2007, 21:08 ]
Tytuł: 

Na tym konfigu na luznym batonie pograsz, ja tam wpisalem c2d 8800gtx i >2gb, zeby sie nie jebac z tymi weryfikacjami. :wink:

Autor:  Yog-Sothoth [ 23 cze 2007, 21:16 ]
Tytuł: 

Tia.. tylko specyfikacje mozna wpisac tylko raz.. zachcialo mi sie byc uczciwym ;] anyway zrobilem nowe konto na innym kompie i podalem teraz max co bylo :P

Autor:  Mirtul [ 23 cze 2007, 21:18 ]
Tytuł: 

Ja juz gram i u mnie tez jest przesadzone czy gre kupie czy nie. KUPIE.
Wymiata calkowicie, wszystko na high z moim sprzetem, denerwuje mnie tylko brak rodzialki 1280x1024.
Name ingame: mirtul jesli ktos chialby pograc ze mna h3h3

Autor:  Icrom [ 23 cze 2007, 21:27 ]
Tytuł: 

>.<
Wpisaliscie informacje o swoim prawdziwym sprzecie? Ja tak i mi fp nie wydal seriala... Jakie ta gra ma wymagania... -.-'

EDIT: Wg tego moj komputer spelnia rekomendowane wymagania. Jedynie procesor sie wylamuje i jest na minimalnych... >.<

Autor:  Atherius [ 23 cze 2007, 21:28 ]
Tytuł: 

Mirtul napisał(a):
Ja juz gram i u mnie tez jest przesadzone czy gre kupie czy nie. KUPIE.
Wymiata calkowicie, wszystko na high z moim sprzetem, denerwuje mnie tylko brak rodzialki 1280x1024.
Name ingame: mirtul jesli ktos chialby pograc ze mna h3h3


Przestaw aspect ratio na inne i bedzie rozdzialka.

Autor:  Ashton [ 23 cze 2007, 21:45 ]
Tytuł: 

hmm spelniam minimalne wymagania.. w razie czego moglbym podkrecic troche sprzet... tylko boje sie ze znowu spale zasilacz...


ogolnie q4 dzialal na moim sprzecie calkiem dobrze, o wiele lepiej niz sie spodziewalem ...

swoja droga - beta ma wieksze wymagania niz zapowiedziana pelna wersja ?

Autor:  konrador [ 23 cze 2007, 22:09 ]
Tytuł: 

Tak, zeby miec 1280x1024 trzeba wybrac ratio 5:4, nie 4:3.
Ponizej min. wymagania z readme.txt w Docs\ :

HARDWARE REQUIREMENTS:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 3.2 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 3200+ processor
RAM: 1GB RAM
VIDEO CARD: 128MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600GT or ATI(R) Radeon(R) X800 (full list of supported chipsets below)
SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
HDD SPACE: 950MB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file
INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice.

RECOMMENDED HARDWARE REQUIREMENTS:
CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 3.4 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 3500+ processor
RAM: 1GB RAM
VIDEO CARD: 256MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6800GT or ATI(R) Radeon(R) X850 (full list of supported chipsets below)
SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card
HDD SPACE: 950MB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file
INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice.

Autor:  Dana [ 24 cze 2007, 00:11 ]
Tytuł: 

Meh, chodzi lepiej niż się spodziewałem.
Na sprzęcie ledwo spełniającym minimalne wymagania (oprócz proca) auto detect ustawił na 800x600, detale Normal, włączone cienie i Anizo x8.
I wyciąga przyzwoitą liczbą fpsów.

Autor:  Tor-Bled-Nam [ 24 cze 2007, 00:29 ]
Tytuł: 

Mam ustawione detale na high w rozdzialce 1024 i gra graficznie prezentuje sie przecietnie. Chyba ut2004 wygladal lepiej. Moze w wersji retail bedzie jeszczy wyzszy poziom detali. Za to gra chodzi przyzwoicie na moim srednim sprzecie. Sama rozgrywka jest szybka i dynamiczna. Dzwiek tak jak pisal konrador na ten moment slabo sie prezentuje. Bronie chyba narazie troche niezbalansowane jeszcze. Ogolnie wrazenia pozytywne.

Autor:  Dana [ 24 cze 2007, 00:55 ]
Tytuł: 

Cytuj:
framerate raczej kiepski, jest pare tweakow, ktore pozwalaja doprowadzic go do normalnosci


Linki mejt, gjew linki.

Autor:  konrador [ 24 cze 2007, 01:20 ]
Tytuł: 

Linkow za bardzo nie ma :\

// lock fpsow
com_unlockFPS "1"
com_unlock_maxFPS "60" // wedle gustu, zalezy ile wyciagasz srednio
com_unlock_timingMethod "0" // na offi forum mowia, ze na 2 najlepiej. okay...

// shadery
seta com_gpuspec 0
seta image_specularPicMip "-2" // wedle uznania
// tekstury
seta image_diffusePicMip "-2" // j.w.
seta image_bumpPicMip "-2" // j.w.
seta image_globalPicMip "-1" // j.w.
seta image_picMip "-1" // j.w.

Jesli chodzi o reszte to jesli mamy slaby sprzet oczywiscie warto wylaczyc FSAA i AF, zjechac z shaderami, graphics i cpu level. Mozna to zrobic z poziomu menu.

Autor:  czlowiek [ 24 cze 2007, 02:53 ]
Tytuł: 

sprzęt wg którego dostałem key: c2d, gf 7900, 1,5-2gb ram, t1. z ati nie chciało zapodać. jeśli coś zrobiliście źle wystarczy skasować cookies z fileplanet.


pech chciał ze nie mogę założyć nowego konta bo mam wieczne "please wait" po wpisaniu klucza :[. porty mam odblokowane. na zagranicznych forach są jedynie rady dotyczące firewalla a to nie jest jego wina. pomocy :/

Autor:  Dana [ 24 cze 2007, 03:13 ]
Tytuł: 

Po wielu eksperymentach muszę stwierdzić, że na obecną chwilę Quake Wars posiada najbardziej niedojebany silnik jaki widziałem.

A mianowicie, jest to jedyna gra z jaką się spotkałem, gdzie obniżenie detali graficznych znacząco ZMNIEJSZA (sic!) liczbę fpsów.

A sama gra wygląda ciekawie. Podobają mi się gadżety w stylu pola siłowego czy latających dronów.
I sądzę że byłaby ona znacznie lepsza bez pojazdów, na bardziej zamkniętych mapach (bo teraz nie jest to następca ET tylko BF).

Autor:  Ashton [ 24 cze 2007, 03:38 ]
Tytuł: 

odkad pamietam uwazalem ze unreal>quake jezeli chodzi o silnik.. no ale coz, uparli sie na quaka i teraz gracze cierpia ;/

Autor:  Dana [ 24 cze 2007, 03:52 ]
Tytuł: 

Akurat engine Q3 uważam za jeden z najlepszych w historii.

Autor:  Ashton [ 24 cze 2007, 03:54 ]
Tytuł: 

dlaczemu ? ;)

A tak na serio, rozumiem, najs wydajnosc i spore mozliwosci tweakowania, przynajmniej w tych grach w ktore gralem :D


z drugiej strony chcialbym zaznaczyc ze gralem w ut'99 na p133 / 64ram + 3dfx ;P fps nawet znosny byl, chociaz rozdzialka dosyc biedna ;)

Autor:  Dana [ 24 cze 2007, 03:58 ]
Tytuł: 

A ja w Q3 grałem na P2 233, 64mb Ram i karcie 8mb :)

Tak czy siak QW chodzi defacto na kolejnej wersji rozwojwej silnika z Dooma3.

Autor:  Ashton [ 24 cze 2007, 04:04 ]
Tytuł: 

ktory jest poroniony ;/

Doom 3 chodzil u mnie dosyc wolno jak kupowalem aktualny sprzet, a gra juz miala kolo roku... tymczasem q4 ku mojemu zdziwieniu chodzil calkiem niezle..

Half Life 2 na full detalach chodzil wspaniale, gry oparte na silnik unrealx tak samo..
No i ta plastikowo-silikonowa grafika w d3, q4 akurat nie rekompensuje wiekszych wymagan.

Strona 2 z 4 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team