MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Enemy Territory: Quake Wars BETA https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=25441 |
Strona 2 z 4 |
Autor: | Atherius [ 23 cze 2007, 20:32 ] |
Tytuł: | |
Zainstalowalem klienta z tego ftp i w ogole nie idzie gry odpalic, nie wiem czy to wina pliku, czy mojego kompa. |
Autor: | Yog-Sothoth [ 23 cze 2007, 20:44 ] |
Tytuł: | |
He jakie tam sa minimalne wymagania? Podalem na luzie prawdziwa specyfikacje (a64 3000+, 2gb ram, nv7900gtx, cable) i mi wywalilo ze nie spelniam wymagan.. wtf? |
Autor: | Atherius [ 23 cze 2007, 21:08 ] |
Tytuł: | |
Na tym konfigu na luznym batonie pograsz, ja tam wpisalem c2d 8800gtx i >2gb, zeby sie nie jebac z tymi weryfikacjami. |
Autor: | Yog-Sothoth [ 23 cze 2007, 21:16 ] |
Tytuł: | |
Tia.. tylko specyfikacje mozna wpisac tylko raz.. zachcialo mi sie byc uczciwym ;] anyway zrobilem nowe konto na innym kompie i podalem teraz max co bylo |
Autor: | Mirtul [ 23 cze 2007, 21:18 ] |
Tytuł: | |
Ja juz gram i u mnie tez jest przesadzone czy gre kupie czy nie. KUPIE. Wymiata calkowicie, wszystko na high z moim sprzetem, denerwuje mnie tylko brak rodzialki 1280x1024. Name ingame: mirtul jesli ktos chialby pograc ze mna h3h3 |
Autor: | Icrom [ 23 cze 2007, 21:27 ] |
Tytuł: | |
>.< Wpisaliscie informacje o swoim prawdziwym sprzecie? Ja tak i mi fp nie wydal seriala... Jakie ta gra ma wymagania... -.-' EDIT: Wg tego moj komputer spelnia rekomendowane wymagania. Jedynie procesor sie wylamuje i jest na minimalnych... >.< |
Autor: | Atherius [ 23 cze 2007, 21:28 ] |
Tytuł: | |
Mirtul napisał(a): Ja juz gram i u mnie tez jest przesadzone czy gre kupie czy nie. KUPIE.
Wymiata calkowicie, wszystko na high z moim sprzetem, denerwuje mnie tylko brak rodzialki 1280x1024. Name ingame: mirtul jesli ktos chialby pograc ze mna h3h3 Przestaw aspect ratio na inne i bedzie rozdzialka. |
Autor: | Ashton [ 23 cze 2007, 21:45 ] |
Tytuł: | |
hmm spelniam minimalne wymagania.. w razie czego moglbym podkrecic troche sprzet... tylko boje sie ze znowu spale zasilacz... ogolnie q4 dzialal na moim sprzecie calkiem dobrze, o wiele lepiej niz sie spodziewalem ... swoja droga - beta ma wieksze wymagania niz zapowiedziana pelna wersja ? |
Autor: | konrador [ 23 cze 2007, 22:09 ] |
Tytuł: | |
Tak, zeby miec 1280x1024 trzeba wybrac ratio 5:4, nie 4:3. Ponizej min. wymagania z readme.txt w Docs\ : HARDWARE REQUIREMENTS: CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 3.2 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 3200+ processor RAM: 1GB RAM VIDEO CARD: 128MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6600GT or ATI(R) Radeon(R) X800 (full list of supported chipsets below) SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card HDD SPACE: 950MB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice. RECOMMENDED HARDWARE REQUIREMENTS: CPU: Intel(R) Pentium(R) 4 3.4 Ghz or AMD(R) Athlon(TM) XP 3500+ processor RAM: 1GB RAM VIDEO CARD: 256MB NVIDIA(R) Geforce(TM) 6800GT or ATI(R) Radeon(R) X850 (full list of supported chipsets below) SOUND CARD: 100% DirectX 9.0c compatible sound card HDD SPACE: 950MB of free hard drive space, plus 700MB for Windows swap file INTERNET: Broadband connection and service required for full gameplay and downloads. Features may change without notice. |
Autor: | Dana [ 24 cze 2007, 00:11 ] |
Tytuł: | |
Meh, chodzi lepiej niż się spodziewałem. Na sprzęcie ledwo spełniającym minimalne wymagania (oprócz proca) auto detect ustawił na 800x600, detale Normal, włączone cienie i Anizo x8. I wyciąga przyzwoitą liczbą fpsów. |
Autor: | Tor-Bled-Nam [ 24 cze 2007, 00:29 ] |
Tytuł: | |
Mam ustawione detale na high w rozdzialce 1024 i gra graficznie prezentuje sie przecietnie. Chyba ut2004 wygladal lepiej. Moze w wersji retail bedzie jeszczy wyzszy poziom detali. Za to gra chodzi przyzwoicie na moim srednim sprzecie. Sama rozgrywka jest szybka i dynamiczna. Dzwiek tak jak pisal konrador na ten moment slabo sie prezentuje. Bronie chyba narazie troche niezbalansowane jeszcze. Ogolnie wrazenia pozytywne. |
Autor: | Dana [ 24 cze 2007, 00:55 ] |
Tytuł: | |
Cytuj: framerate raczej kiepski, jest pare tweakow, ktore pozwalaja doprowadzic go do normalnosci
Linki mejt, gjew linki. |
Autor: | konrador [ 24 cze 2007, 01:20 ] |
Tytuł: | |
Linkow za bardzo nie ma :\ // lock fpsow com_unlockFPS "1" com_unlock_maxFPS "60" // wedle gustu, zalezy ile wyciagasz srednio com_unlock_timingMethod "0" // na offi forum mowia, ze na 2 najlepiej. okay... // shadery seta com_gpuspec 0 seta image_specularPicMip "-2" // wedle uznania // tekstury seta image_diffusePicMip "-2" // j.w. seta image_bumpPicMip "-2" // j.w. seta image_globalPicMip "-1" // j.w. seta image_picMip "-1" // j.w. Jesli chodzi o reszte to jesli mamy slaby sprzet oczywiscie warto wylaczyc FSAA i AF, zjechac z shaderami, graphics i cpu level. Mozna to zrobic z poziomu menu. |
Autor: | czlowiek [ 24 cze 2007, 02:53 ] |
Tytuł: | |
sprzęt wg którego dostałem key: c2d, gf 7900, 1,5-2gb ram, t1. z ati nie chciało zapodać. jeśli coś zrobiliście źle wystarczy skasować cookies z fileplanet. pech chciał ze nie mogę założyć nowego konta bo mam wieczne "please wait" po wpisaniu klucza :[. porty mam odblokowane. na zagranicznych forach są jedynie rady dotyczące firewalla a to nie jest jego wina. pomocy :/ |
Autor: | Dana [ 24 cze 2007, 03:13 ] |
Tytuł: | |
Po wielu eksperymentach muszę stwierdzić, że na obecną chwilę Quake Wars posiada najbardziej niedojebany silnik jaki widziałem. A mianowicie, jest to jedyna gra z jaką się spotkałem, gdzie obniżenie detali graficznych znacząco ZMNIEJSZA (sic!) liczbę fpsów. A sama gra wygląda ciekawie. Podobają mi się gadżety w stylu pola siłowego czy latających dronów. I sądzę że byłaby ona znacznie lepsza bez pojazdów, na bardziej zamkniętych mapach (bo teraz nie jest to następca ET tylko BF). |
Autor: | Ashton [ 24 cze 2007, 03:38 ] |
Tytuł: | |
odkad pamietam uwazalem ze unreal>quake jezeli chodzi o silnik.. no ale coz, uparli sie na quaka i teraz gracze cierpia ;/ |
Autor: | Dana [ 24 cze 2007, 03:52 ] |
Tytuł: | |
Akurat engine Q3 uważam za jeden z najlepszych w historii. |
Autor: | Ashton [ 24 cze 2007, 03:54 ] |
Tytuł: | |
dlaczemu ? ;) A tak na serio, rozumiem, najs wydajnosc i spore mozliwosci tweakowania, przynajmniej w tych grach w ktore gralem :D z drugiej strony chcialbym zaznaczyc ze gralem w ut'99 na p133 / 64ram + 3dfx ;P fps nawet znosny byl, chociaz rozdzialka dosyc biedna ;) |
Autor: | Dana [ 24 cze 2007, 03:58 ] |
Tytuł: | |
A ja w Q3 grałem na P2 233, 64mb Ram i karcie 8mb Tak czy siak QW chodzi defacto na kolejnej wersji rozwojwej silnika z Dooma3. |
Autor: | Ashton [ 24 cze 2007, 04:04 ] |
Tytuł: | |
ktory jest poroniony ;/ Doom 3 chodzil u mnie dosyc wolno jak kupowalem aktualny sprzet, a gra juz miala kolo roku... tymczasem q4 ku mojemu zdziwieniu chodzil calkiem niezle.. Half Life 2 na full detalach chodzil wspaniale, gry oparte na silnik unrealx tak samo.. No i ta plastikowo-silikonowa grafika w d3, q4 akurat nie rekompensuje wiekszych wymagan. |
Strona 2 z 4 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |