MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

ET:QW vs UT3
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=27824
Strona 2 z 2

Autor:  Dana [ 18 gru 2007, 10:14 ]
Tytuł: 

Cytuj:
przy czym te z BF2 (duze mapy, pojazdy) daja sie bardziej zauwazyc


Duże mapy ? No nie wiem, ja bym powiedział że nijak im do plansz z BF'ów, robione są raczej na Enemy Territorową modłę (szyte na miarę 16-32 graczy).

Np. taki Canyon to kalka ET'owego Fuel Dump, i stylowo i rozmiarowo a najwięszego (chyba) Valley nie warto nawet porównywać rozmiarami z Sharqi Penninsula z Bf2.

Ale ja postrzegam to jako zaletę, akcja jest wartka i nie potrzeba przemierzać kilometrów by znaleść przeciwnika :)

Autor:  konrador [ 18 gru 2007, 17:43 ]
Tytuł: 

jesli ta odpowiedz do mnie

Nie.

Duże mapy ?

Tak. W porownaniu do map z ET, mapy z ETQW sa wrecz ogromne i bardziej przypominaja budowa te z BF niz te z ET.
Canyon jest przynajmniej kilka razy wiekszy od Fuel Dumpa. Mysle, ze same korytarze ostatniej fazy sa wielkosci tytulowego Fuel Dumpa i otaczajacych go pagorkow az do jaskin. Fakt, ze nie czuje sie tego az tak bardzo (i dobrze), bo caly czas mozna zapieprzac na niekonczacym sie sprincie i/lub pojazdami, ale mapy SA duze :<

Autor:  Betoniara [ 18 gru 2007, 23:11 ]
Tytuł: 

Ciekawi mnie ejszcze jak wyglada w QW balans ras i broni. Bo w ET miedzy allies a axis poza drobiazgami w broniach to strony sie roznily tylko teksturami i objectivami. A z tego co czytalem o po necie stroggowie maja np. jakeis generatory pol ochronnych itp. I czy ktoras ze stron jest rpzewaznie atakujaca(stroggowie?) czy broniaca (ludzie)

Autor:  Dana [ 19 gru 2007, 00:17 ]
Tytuł: 

No i jeszcze mogą tworzyć mobilne spawnpointy w ludzkich zwłoczach, i mają jeszcze samobieżne latające kamero-bombki. I parę innych bajerów (np. inne pojazdy jak jetpacki).

Ale to w sumie detale, większą różnicą jest to że Stroggowie zasadniczo nie muszą przeładowywać broni, a jedynie uważać by im się ona nie przegrzała.

Autor:  konrador [ 19 gru 2007, 01:16 ]
Tytuł: 

Balansu w sensie GDF to lustrzane odbicie Strogg nie ma. Strogg i GDF to dwie zupelnie odmienne strony.
Stroggowie maja mniej hp, i jak juz Dana mowil nie musza przeladowywac broni, jednak ich bron jest znacznie slabsza od broni GDF, inny dmg per hit, inny rate of fire, inny spread. Podnoszenie u GDF wyglada jak w ET - click i juz. U Stroggow natomiast jest inaczej, lezacego team matesa podnosi sie pare sekund, wiec nie ma mowy o podnoszeniu on teh run, czy podczas jakiejs rozpierduchy, bo zaraz cie ktos wyjmie (chociaz podczas walki podnoszenie u GDF tez w wiekszosci przypadkow mija sie z celem, bo nie ma chowania sie za team m8sem z tarcza jak w ET, poza tym dopiero co podniesione osoby poruszaja sie pare razy wolniej). Medyk u Stroggow (Technician) wyrzuca stroyent cells, ktore odzyskuja ammo i healtha (u GDF jest od tego field ops, ale w praktyce rozrzucaniem ammo nigdy sie nie zajmuje, bo glownie stosuje sie supply drops medyka, a jak jestes w srodku, to po prostu /kill). Do tego kazda klasa stroggow ma mozliwosc transferowania ammo->health (bardzo przydatne) i vice versa, jest z tym jeden ciekawy myk... Pola ochronne wyrzucaja Oppressorzy (czyli stroggowa wersja field opa), GDF nie ma zadnego odpowiednika takiego pola. Sa one dosyc male i przewaznie przydaja sie przy okrywaniu plantujacego enga/soldiera, lub do zakrywania czesci pojazdu, ktorym porusza sie oppressor... Nie liczylem tego nigdy, ale mysle, ze attack/defense u stroggow/gdf jest rozlozony mniej wiecej po rowno. Do tego dochodza jeszcze b.duze roznice pomiedzy pojazdami i pare innych rzeczy.

Autor:  Arturnik [ 19 gru 2007, 11:20 ]
Tytuł: 

Ok, Dana mnie wyprzedzil nie zauwazylem.
Wydaje sie jednak, ze Stroggi maja przewage, ale tak naprawde to _raczej_ trudniej sie nimi gra. Choc oczywiscie wszystko zalezy od poziomu naszych przeciwnikow.

Autor:  konrador [ 19 gru 2007, 16:33 ]
Tytuł: 

Jesli chodzi o infantry to GDF > Strogg bez dwoch zdan...

Strona 2 z 2 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team