MMORPG.pl https://mmorpg.pl/ |
||
Emulatory https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=36396 |
Strona 2 z 2 |
Autor: | Kabraxis [ 2 maja 2010, 22:17 ] |
Tytuł: | |
tczewiak napisał(a): Cytuj: Wiec w porownaniu z jakastam ponizej 640x480 na konsoli roznica jest znaczna PS1 wyciągało 800x600 (przykład: FF9). PS2 pewnie 1024x768 albo coś w ten deseń. (Sprawdziłem i było to 1280x1024) Ahahahaa..... dobra ok nastepny kurwa znawca. Prawie jak pro-konsolowiec mareczek lol. PS2 gry w 1280x1024? Ty myslisz co piszesz? X360 i PS3 ledwo ciegna teraz 720p w 30 FPS w niektorych tytulach. Dla twojej informacji rozdzieczoscia gier na PS2 bylo odpowiednio: 480i dla NTSC i 576i dla PAL. Jak gra i ekran obslugiwaly Progressive Scan to bylo to 480p i 576p. PS1 mialo gry w rozdzielczosci jeszce nizszej - dokladnie to w 320x240. " (Sprawdziłem i było to 1280x1024)" Sprawdziles ale nawet nie wiesz co sprawdziles - doczytaj. PS. Nawet jesli to upscaling to poszukal sobie screnow z np. FFX z emu puszczonego w full HD albo pusc u siebie na kompie a potem porownaj z konsola. Niebo a ziemia. I wlasnie o to chodzi - bo mnie stare gry odrzucaja dlatego ze sa brzydkie i pikselowate. Da sie temu zaradzic wiec nie widze powodu aby sie meczyc z pikseloza PS1/PS2. |
Autor: | Keii [ 2 maja 2010, 22:31 ] |
Tytuł: | |
PSX: Cytuj: * Handles 2D graphics processing separate from the main 3D engine on the CPU * Features: o Maximum of 16.7 million colors (24-bit color depth) o Resolutions from 256x224 to 640x480 o Adjustable frame buffer o Unlimited color lookup tables o Maximum of 4000 8x8 pixel sprites with individual scaling and rotation o Emulation of simultaneous backgrounds (for parallax scrolling) o Flat or Gouraud shading and texture mapping o 1 MB of VRAM PS2: Cytuj: "Graphics Synthesizer" clocked at 147 MHz
* Pixel pipelines: 16 * Video output resolution: variable from 256x224 to 1280x1024 pixels * 4 MB Embedded DRAM video memory bandwidth at 48 gigabytes per second (main system 32 MB can be dedicated into VRAM for off-screen materials) o Texture buffer bandwidth: 9.6 GB/s o Frame buffer bandwidth: 38.4 GB/s * DRAM Bus width: 2560-bit (composed of three independent buses: 1024-bit write, 1024-bit read, 512-bit read/write) * Pixel Configuration: RGB: Alpha:Z Buffer (24:8, 15:1 for RGB, 16, 24, or 32-bit Z buffer) * Dedicated connection to: Main CPU and VU1 * Overall Pixel fillrate: 16x147 = 2.352 Gpixel/s (rounded to 2.4 Gpixel/s) o Pixel fillrate: with no texture, flat shaded 2.4(75,000,000 32pixel raster triangles) o Pixel fillrate: with 1 full texture(Diffuse Map), Gouraud shaded 1.2 (37,750,000 32-bit pixel raster triangles) o Pixel fillrate: with 2 full textures(Diffuse map + specular or alpha or other), Gouraud shaded 0.6 (18,750,000 32-bit pixel raster triangles) * GS effects: AAx2 (poly sorting required), Bilinear, Trilinear, Multi-pass, Palletizing (4-bit = 6:1 ratio, 8-bit = 4:1) * Multi-pass rendering ability o Four passes = 300 Mpixel/s (300 Mpixels/s divided by 32 pixels = 9,375,000 triangles/s lost every four passes) |
Autor: | Gokulo [ 2 maja 2010, 22:33 ] |
Tytuł: | |
Tak jak Keii pisal, przy PS1 i ustawianiu pluginow to ogolnie kazda gra ma swoje widzimisie, ale polecam jeszcze przeczytac to: http://www.racketboy.com/retro/sony/ps1 ... tings.html I grac w Xenogears Co do grania w FF7 na PSP a PC - przyklad, nie regula. Finale wydane na PC to byly niestety faile pod wzgledem konwersji (nedzna jakosc filmikow, czy muzyka w midi w siodemce sic!) |
Autor: | Kabraxis [ 2 maja 2010, 22:48 ] |
Tytuł: | |
Keji - to co ty wypisales to sa rozdzielczosci obslugiwane przez GPU (np moja karta graficzna moze wyjebac chyba nawet ~3000x2000 i co z tego?) i jego teoretyczne mozliwosci techniczne. Teraz sprawdz sobie w jakich rozdzialkach byly gry. Ciekawe jak chcesz wyswietlic gre w 1280x1024 na 15letnim TV CRT do ktorych te konsole sie podlaczalo. LOL Nawet dzis jak podlaczysz PS3 np. do CRT TV to sygnal idzie w 576 bodajze. Myslcie troche. W identycznych rozdzialkach sa np. filmy na DVD. Dlatego napisalem: "Sprawdziles ale nawet nie wiesz co sprawdziles - doczytaj." Zreszta wlaczcie sobie jakakolwiek gre na PS2, przeciez zeby strasza i obraz migota jak pojebany - czy to wyglada na rozdzielczosc 1280? /rence "22. At what resolution does most PS2 games run at? Most of them run at 640 x 448 interlaced" Z jakiegos faka na stronie o PS2. W rozdzielczosciach o jakich piszecie to moze sa menusy tych konsolek zrobione - MOZE. To tyle z mojej strony kwestia sprostowania bredni tczewiaka. |
Autor: | Keii [ 2 maja 2010, 22:59 ] |
Tytuł: | |
Doczytaj zanim zaczniesz po innych jechać. GT4: Cytuj: The NTSC version supports 480p, 1080i, 4:3 & 16:9 The PAL version only supports 576i Only racing is done at HD, the menu still falls back to 480i 480p, 1080i requires Component Cables 480i, 576i, 4:3, 16:9 will run fine on Composite, S-Video, & SCART Cytuj: GT4 will run at HDTV 1080i resolutions in single player mode (or LAN play) with a notable improvement in image
Tak, to tylko jedna gra, ale pokazuje, że PS2 jest w stanie coś takiego wycisnąć. |
Autor: | kamilus [ 2 maja 2010, 23:07 ] |
Tytuł: | |
Super szpecu kabraxisie Mówię o tym co konsola jest w stanie wypluć. W wypadku FF9 akurat natywną rozdzielczością było 800x600 - stąd brały się kiedyś problemy z emulacją. SE chlubiło się, że przeskoczyli bariery technologiczne (a właściwie, że wykorzystali GPU do granic możliwości). W sumie pojawiły się 3 lub 4 gry na PS1, które osiągnęły 800x600. Nie chce mi się kłócić co jest w stanie wyświetlić kineskop CRT, ale w skrócie - nie jest on limitowany do 320x240, ani do 640x480. Oczywiście przyjęto pewne standardy, ale... praktycznie te same płyty główne były wykorzystywane w automatach do gier, a tamtejsza elektronika pozwalała na wyciśnięcie nieco więcej z kineskopów niźli to, co trzymasz w domu. W moim automacie jest stary Hantarex, który już >20 lat temu potrafił wyświetlać dość kosmiczne rozdzielczości (nie chcę teraz skłamać, ale było to chyba 720x576). Odnośnie PS2 jestem prawie pewien, że była możliwość wypuszczenia sygnału na wyższe rozdzielczości - chociażby poprzez przejściówki do VGA. |
Autor: | Aldatha [ 3 maja 2010, 12:08 ] |
Tytuł: | |
720x576 wlasnie tak natywnie renderowala Sega Saturn |
Autor: | Xanth [ 3 maja 2010, 13:43 ] |
Tytuł: | |
Aldatha napisał(a): 720x576
wlasnie tak natywnie renderowala Sega Saturn Bo to jest standardowy PAL SD X. |
Strona 2 z 2 | Strefa czasowa: UTC + 1 |
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team |