MMORPG.pl
https://mmorpg.pl/

Doom 3 zrecenzowany
https://mmorpg.pl/viewtopic.php?f=18&t=8135
Strona 2 z 5

Autor:  W.Denton [ 24 lip 2004, 08:53 ]
Tytuł: 

Ja osobiście liczę na 25 - 30 fps w 800/600 full opcja all on :smile: ( nie dodałem podpisu ;( ) :grin:

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: W.Denton dnia 2004-07-24 09:54 ]</font>

Autor:  Mark24 [ 2 sie 2004, 20:59 ]
Tytuł: 

Ja sobie właśnie fulla zasysam z sieci naszej osiedlowej z prędkością ~700kB/s full version :smile:

Autor:  Flamaster [ 2 sie 2004, 21:40 ]
Tytuł: 

skad zasysasz??

Autor:  Asmax [ 2 sie 2004, 22:51 ]
Tytuł: 

A umiesz czytac flamaster? :[

Autor:  Mac [ 2 sie 2004, 23:07 ]
Tytuł: 

A ja zamowilem w interactcd.
Moze za tydzien dojdzie :/

Autor:  Mark24 [ 3 sie 2004, 06:26 ]
Tytuł: 

z przesyłką 65USD - drogowato :sad: Jak w dodatku się okaże, że da się grę przejść w kilka godzin....?

Autor:  Mac [ 3 sie 2004, 10:13 ]
Tytuł: 

Chce sobie pograc w multi.
Dam Johnowi C. & Co. zarobic, niech sobie kupi kolejne ferrari, a co :o

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Mac dnia 2004-08-03 11:13 ]</font>

Autor:  Mark24 [ 3 sie 2004, 10:59 ]
Tytuł: 

Obawiam się, że multi piraci rozwalą. Dzisiaj na linkowni znalazłem coś takiego:
"One Million Doom 3 Keys" - ciekawe czy to wygenerowane, czy jakimś sposobem wyciekły też keye. Na 90% wygenerowane. Wkur..łbym się gdybym zapłacił za grę, a po włączeniu otrzymał komunikat "sorry, key in use" :sad:

Autor:  Mac [ 3 sie 2004, 11:12 ]
Tytuł: 

Nie sadze, w ten sam sposob mogliby rozwalic kazdego mmorpg'a, a jednak tego nie robia. Pewnie dlatego ze wcale nie tak latwo..

Juz pomijam fakt ze uwazam wspisywanie kluczy w grze za chybiony pomysl, powinno sie na podstawie kluczy zakladac konta... tak jak w mmorpg wlasnie :/

EDIT: A moze tak wlasnie bedzie w D3? Przeciez tego nie wiemy.

<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: Mac dnia 2004-08-03 12:13 ]</font>

Autor:  Aenima [ 3 sie 2004, 11:24 ]
Tytuł: 

One Million Doom 3 Keys" - ciekawe czy to wygenerowane, czy jakimś sposobem wyciekły też keye. Na 90% wygenerowane.
Sam sobie odpowiadasz?

Mac chcesz byc pr0?:)
Ja sie zrazilem do multi po PK, tam sie grac nie dalo, moze to teraz poprawili jakis patchem ale zaraz po premierze to tragedia.

Autor:  Sirian [ 3 sie 2004, 11:34 ]
Tytuł: 

widzialem na sieci info o czyms takim Doom 3 private server crack - podobno pozwala na multi bez problemow i ukrywa nazwy serverow

Autor:  Mac [ 3 sie 2004, 11:41 ]
Tytuł: 

Ja juz jestem pro. :<

A co to PK?

Autor:  konrador [ 3 sie 2004, 16:02 ]
Tytuł: 

Doom 3 private server crack - podobno pozwala na multi bez problemow

Crackniete serwery pozwalaja na gre cracknietym wersjom gry... Takie cos do kazdego FPSa jest praktycznie.

Autor:  Flamaster [ 3 sie 2004, 18:22 ]
Tytuł: 

A ja ściągnełem sobie pełną wersje z netu, przetestowałem i kupie oryginała (chyba :smile:).

Autor:  Aldatha [ 3 sie 2004, 20:31 ]
Tytuł: 

gralem , i moj spec Athlon 1600 xp 512 ddr gf4ti4200 64 mg dalo sie grac w miare plynnie w medium detail 1024 x 768 z all special effect bez v sync i FSAA oraz anizotropii , ponadtto moja karta nie obsluguje efektu direct 9 heat haze ( zakrzywianie perspektywy przez dwutlenek wegla w zrodlach ciepla ) .
Bump mapping odwala 3/4 roboty wizualnej w tej gierce , pozostaly splendor graficzny spoczywa na cieniach co bylo widac juz w alpha . Gra nie wykorzystuje jednak prawdziwych cukiereczkow w stylu pixel shader ver 2.5 , ma osobne podprogramy do obslugi pixeli i vertexow . Gra jest niezwykle szczegolowa ale cierpi na ta sama niedogodnosc co Splinter Cell , gdzie piekna grafika byla spowita w kompletniej ciemnosci , mnie szlag trafial jak musialem swiecic zombie w oczy , i strzelac praktycznie na oslep bo ludzki wzrok to nie oczy kameleona
, ciekawe ze futurystyczny marine nie ma takiego luksusu jak reflektory na chelmie i musi latac z latarka w lapie . Sa bledy w animacjii , jak na przyklad przegladamy sie w lustrze i rece modelu pozostaja statyczne mimo ze uzywamy akcjii ataku , nie mozna sprowokowac npc do walki , a okladanie ich piesciami nie zdaje sie robic na nikim wrazenia . Rowniez atmosfera strachu i zaszczucia ktora miala niby zabijac , jest niczym co zaserwowal Rockstar chociazby w Manhunt , gra zle ja stopniuje...od razu wyskakuja tabuny zombie , demony , psy wojny
i gracz wlasciwie nie jest zdziwiony 324242 zombiakiem / demonem ktore maja zadziwiajaco niskie AI

co nie zmienia faktu ze takiej grafiki nie widzieliscie takiego dzwieku nie slyszeliscie
ale nie jest to kamien milowy gatunku , ...Half life 2 ma szanse sie takim stac

Autor:  Asmax [ 3 sie 2004, 20:44 ]
Tytuł: 

PK - Painkiller. Grac niestety w multi nie da sie dalej :[

Autor:  NERD KING [ 5 sie 2004, 01:24 ]
Tytuł: 

Slyszeliscie że w wersji PL przetlumaczyli nawet nazwy gunow? [ BFG=WPG Wielka Pierdolona Giwera] :<

Ejdż Ow Empirjes II ze stadionu sie przypomina (po zerbraniu dwadzescia resoursow mozesz produkowac chlopa)
...


<font size=-1>[ Ta wiadomość została zmieniona przez: NERD KING dnia 2004-08-05 02:27 ]</font>

Autor:  Asmax [ 5 sie 2004, 10:54 ]
Tytuł: 

Cytuj:
2004-08-05 02:24, NERD KING napisał:
Slyszeliscie że w wersji PL przetlumaczyli nawet nazwy gunow? [ BFG=WPG Wielka Pierdolona Giwera] :<


:/ Chyba Ci pod blokiem tak powiedzieli. Afaik BFG to nie znaczy wcale Big Fucking Gun, a jest to nazwa wymyslona 'dla jaj'...

Autor:  NERD KING [ 5 sie 2004, 11:32 ]
Tytuł: 

przeczytalem na cos_tam.fpp.pl :s

Autor:  Theddas [ 5 sie 2004, 13:29 ]
Tytuł: 

Ludzie pieja z zachwytu, a niestety nie ma nad czym.

Grafika mnie nieco zawiodla - co prawda nie gralem w 1600x1200/ultra high detail, ale w 1024x768/high mam chyba prawo oczekiwac, ze pozbede sie pixelowatosci. O wymaganiach sprzetowych nie wspomne, bo szkoda slow.

Efekty dzwiekowe sa ciekawe i nic wiecej.

Klimat - budowany glownie ciemnymi pomieszczeniami i koniecznoscia chodzenia z latarka, tak jakby nie mozna bylo miec lampy np. w helmie i broni na stale w lapie. Ale to juz znamy z wielu innych gier. Za malo jednak gralem by oceniac calosciowo. Moze dalej jest lepiej.

Pogralem tez troche w multi. Mapy srednio ciekawe. Dynamiki to nie ma zadnej, cos miedzy powolnym kwakiem2 i kamperstrajkiem. Fizyka niezbyt ciekawa, nie mozna kierowac lotem po zrobieniu roketdzampa, leci sie jak bezwladny drag. Ha, przy okazji rj to niezly bezsens nam zafundowano - strzelenie sobie pod nogi i zrobienie rj zabiera malutko energii, ale spadniecie z wysokosci 4x wielkosc marinesa to juz prawie smierc.

Generalnie - IMO gdyby gra nie nazywala sie Doom 3 i gdyby nie byla autorstwa id Software to przeszlaby ze srednim echem, jak dajmy na to Painkiller. A prawdziwe id Software skonczylo sie niestety na Quake'u. Jedynce.

Strona 2 z 5 Strefa czasowa: UTC + 1
Powered by phpBB © 2000, 2002, 2005, 2007 phpBB Group | Copyright © 2001-2012 MMORPG.pl Team